diislipump ja pihustid.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Viljar25
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 13.06.2006 16:59 09
Asukoht: Lasnamäe

diislipump ja pihustid.

Postitus Postitas Viljar25 »

kui 525 tds 93.a. ei käivitu kas võib viga olla pihustites või pumbas? armatuuris vilgub vahel pihustite tuli!!!! :? :? :?
ciccero
Huviline
Postitusi: 175
Liitunud: 04.12.2003 23:23 29

Postitus Postitas ciccero »

üldse ei käivitu või käivitub halvasti?
56 328 438
Kasutaja avatar
Viljar25
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 13.06.2006 16:59 09
Asukoht: Lasnamäe

Postitus Postitas Viljar25 »

üldse ei käivitu :cry:
truumu

Re: diislipump ja pihustid.

Postitus Postitas truumu »

Viljar25 kirjutas:kui 525 tds 93.a. ei käivitu kas võib viga olla pihustites või pumbas? armatuuris vilgub vahel pihustite tuli!!!! :? :? :?
Pihusti tuli ehk MIL(Malfunction Indicator Lamp, "check engine" Lamp)
Näitab, et on mingi rike mootori juhtimises

Kui Sa diagnostis käisid, kas veakoode mootori ajus ei olnud?
Kasutaja avatar
Viljar25
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 13.06.2006 16:59 09
Asukoht: Lasnamäe

Postitus Postitas Viljar25 »

diagnostika ajad alles järgmine kuu pakutakse :( aga millest see tingitud et soojast peast käima ei lähe? :? :? :?
arvutihiir
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 15.06.2006 00:14 53
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas arvutihiir »

jestas-seepärast need tallinnlased Pärnus UM .is käivadki-siin saab suht ruttu ette.
rixa
Huviline
Postitusi: 106
Liitunud: 12.11.2005 10:35 48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rixa »

arvutihiir kirjutas:jestas-seepärast need tallinnlased Pärnus UM .is käivadki-siin saab suht ruttu ette.
Minu arvates on olukord neil masendav. Mai algul tahtsin piduriklotsid ja asjad ära vahetada, leiti mulle tund mai lõppu. Kui ütlesin, et tahaks õli kah ära vahetada, siis pakuti aeg juuni kekel :o
Kasutaja avatar
Viljar25
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 13.06.2006 16:59 09
Asukoht: Lasnamäe

diislipump ja pihustid.

Postitus Postitas Viljar25 »

oskab siis keegi nõu anda miks 525 tds 93.a. (diisel) soojast peast käima ei lähe :cry:
Kasutaja avatar
Tarmo_N
Huviline
Postitusi: 1257
Liitunud: 28.05.2006 15:55 53
Telefon: 51975325
Asukoht: heinola-viljandi.

Postitus Postitas Tarmo_N »

proovi sellist nõksu:vala külma vett pumbale ja siis proovi,kui käima läheb tuleb kindlasti pump vahetada.tuttaval oli kunagi 524 mis soojast peast kah ei käivitunud.see nõks aitas alati.aga veast teistmoodi lahti saandki kui tuli pump vahetada.plunserid läbi ja ta ei jõua piisavalt kütet pihstitesse suruda.odav see lõbu muidugi pole. :(
powered by bmw e39 530d touring ja e34 525tds touring.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.
Kasutaja avatar
Viljar25
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 13.06.2006 16:59 09
Asukoht: Lasnamäe

diislipump ja pihustid.

Postitus Postitas Viljar25 »

tean pakuti uut pumpa kui vana neile annan siis 15000.- hind sellel
ciccero
Huviline
Postitusi: 175
Liitunud: 04.12.2003 23:23 29

Postitus Postitas ciccero »

lase korda teha.....tartus sõbral läks kas 3000 või oli 4000 koos jupidega ja on pump nagu uus :D
56 328 438
Kasutaja avatar
Viljar25
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 13.06.2006 16:59 09
Asukoht: Lasnamäe

Postitus Postitas Viljar25 »

tundub et seal midagi tõesti muud viga :( hommikul läheb käima hästi aga niikui mootor soojemaks läheb siis ei lähe enam käima :evil: :evil:
HullMill
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 21.05.2004 12:47 27
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas HullMill »

kui jama on soojast peast käivitumisega siis on kaks varianti kas stelverk või plunser.mine käi balmoralis mina enda 524 sain sealt abi
Kasutaja avatar
vanaisa
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 07.10.2004 06:37 02
Asukoht: K.-Nõmme

Postitus Postitas vanaisa »

imelihtne selgeks teha kas pump on kulunud v mitte. Soojast peast ühena suvaline pihusti lihtsalt ühe silindri asemele ja silmaga näed kas lööb pump läbi v mitte. Ajakulu ehk 2 minutit. iseasi kust saada lisapihusti mille surve oleks tegelikust töösurvest veidi suurem.

Ma tegelikult küsiks, et mis teed kui käima ei lähe? ootad hommikuni? Kulunud pumba puhul on näiteks ka tõmmates mootori suurematel pööretel käivitumine kindlustatud. Muudel põhjustel seevastu ei pruugi ka tõmmates minna.

Andres
BMW 525 tds TOURING, pikkadeks reisideks sobivaim auto
Kasutaja avatar
davecarbon
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 11.12.2005 19:37 58
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas davecarbon »

vanaisa kirjutas:imelihtne selgeks teha kas pump on kulunud v mitte. Soojast peast ühena suvaline pihusti lihtsalt ühe silindri asemele ja silmaga näed kas lööb pump läbi v mitte. Ajakulu ehk 2 minutit. iseasi kust saada lisapihusti mille surve oleks tegelikust töösurvest veidi suurem.

Ma tegelikult küsiks, et mis teed kui käima ei lähe? ootad hommikuni? Kulunud pumba puhul on näiteks ka tõmmates mootori suurematel pööretel käivitumine kindlustatud. Muudel põhjustel seevastu ei pruugi ka tõmmates minna.

Andres
Võiks kontrollida ka seda surve reguleerimis klappi, kui see pasaseks läheb siis ta aitab sellele kaasa et käivitamiseks pole piisavat survet.

Ma pole küll remondimees, aga ilmselt on vist siit pildilt nr 20 element:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15

PRESSURE REGULATING VALVE

sõltub ilmselt ka autost.

Diagnostika abiks,

Diagnostikat saad teha Patriku (5028520) juures ka.
Kasutaja avatar
Imre323
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 31.05.2006 16:57 21
Asukoht: Võru Wermo
Kontakt:

Postitus Postitas Imre323 »

mul sama auto ja sama asi oli.Panin klapi tagasivoolule vahele ja nüüd läheb kõik aeg käima nii et vähe pole.Pole mingeid probleeme htkel.aga muidugi see tähendab seda,et pump on kulunud ja aeg remontima hakata.edu..kallis lõbu
Kasutaja avatar
alary
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 15.04.2004 15:19 12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas alary »

millise klapi panid?
Kasutaja avatar
Imre323
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 31.05.2006 16:57 21
Asukoht: Võru Wermo
Kontakt:

Postitus Postitas Imre323 »

aga paagi juurde panin sellise klapi mis kytusel tagasi ei lase paaki voolata pealevoolust.Sinna sai kõige paremini ligi minu arust.aga soovitatakse panna see enne filtrit,kuhugi pealevoolu toru vahele.
aga kui see aitama peaks sind siis ikkagi arvesta sellega et pump hakkab otsa saama ja vajaks remonti
Kasutaja avatar
Imre323
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 31.05.2006 16:57 21
Asukoht: Võru Wermo
Kontakt:

Postitus Postitas Imre323 »

klapp ise maksis mingi 130kr umbes.peaks olema igas autovaruosade poes olemas.Yhte pidi käib õhk läbi teisi pidi mitte.Kui ostad siis vaata et ikka õige asi saaks:)
Pihelgas
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 25.01.2006 23:49 32

Postitus Postitas Pihelgas »

soojalt käivitumise veaks julgen pakkuda et 90% on kulunud jaotuspea ehk plunser koos nn hülsiga aga on ka võimalik et tagasivooluklapp või süütenurk natuke hiline, muid põhjuseid leidub imeharva.

kontrollida saab ka nii et kui soojal mootoril ühendada lahti temperatuuri andur siis peaks olema käivitus oluliselt parem kuna juhtplokk läheb külma reziimi.
5140286
Pihelgas
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 25.01.2006 23:49 32

Postitus Postitas Pihelgas »

detail nr 20 kuulub 525d 120 kw, ja 530d varustusse ehk commonrail toite juurde
5140286
Kasutaja avatar
davecarbon
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 11.12.2005 19:37 58
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas davecarbon »

Pihelgas kirjutas:detail nr 20 kuulub 525d 120 kw, ja 530d varustusse ehk commonrail toite juurde
530d 2002/11 et kui külmast peast läheb käima ja soojast ei lähe, kas siis ka pumba viga? Homme lähevad pihustid diagnostikasse, UM pakkus et pihustites võib viga olla.
Kasutaja avatar
Imre323
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 31.05.2006 16:57 21
Asukoht: Võru Wermo
Kontakt:

Postitus Postitas Imre323 »

kas siis pihustid mõjuvad soekäivitusele?
ei us eriti,kylmast peast poole pöördega käima ja soojast peast ketra ikka nats enne kui vedu võtab.Pigem pumba pea.
Kasutaja avatar
davecarbon
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 11.12.2005 19:37 58
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas davecarbon »

Imre323 kirjutas:kas siis pihustid mõjuvad soekäivitusele?
ei us eriti,kylmast peast poole pöördega käima ja soojast peast ketra ikka nats enne kui vedu võtab.Pigem pumba pea.
sain aru et selle E39, 2002 seal on PUMPPIHUSTID, mingi uuem jura juba.
ja kui seal pihustil midagi viga siis seal pole pihustil mingeid peasi ka mida vahetada vaid terver pihusti vaja uus panna. mingi elektrooniline pihusti või krt teab kuidas seda veel nimetatakse.
Vasta