K: 520 110 kW sai kuuma

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Metsamees
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 02.06.2005 09:06 05
Asukoht: Harjumaa

K: 520 110 kW sai kuuma

Postitus Postitas Metsamees »

Küsimus siis säärane, et 520 E34 110kW sai kuuma radika purunemise tõttu, kui suur on tõenäolisus, et kuumutas kaane kõveraks? Hetkel käivitub, ja töötab... :cool:
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Re: K: 520 110 kW sai kuuma

Postitus Postitas Veljo_V »

Metsamees kirjutas:Küsimus siis säärane, et 520 E34 110kW sai kuuma radika purunemise tõttu, kui suur on tõenäolisus, et kuumutas kaane kõveraks? Hetkel käivitub, ja töötab... :cool:
no kui survet see pole ja jahutuse vedelikus pole õli ega vastupidi(mootori õli ei vahuta ) siis pole häda
Kustas
Huviline
Postitusi: 3407
Liitunud: 11.02.2004 02:31 21

Postitus Postitas Kustas »

Juhtus sarnane asi. Auto oli mõnda aega töötanud kohapeal järjest (ise olin auto kõrval) ja lõi veepumpal sees midagi segamini, nii, et tosool laiali mootoriruumis. Suure ragina peale hüppasin autosse ja vaatasin, et temp näidik oli punase peal ja keerasin mootori kähku kinni. Mõtlesin, et plokikaas nüüd kõver. Kuid joppas ja õnneks piirdus asi tosooli ja veepumba vahetusega. Mootor sõidab ilusti ilma tõrgeteta :)
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

ega sa ennem tõesti teada ei saa, kui tosooli sisse paned, ilusti ära õhutad ja vaatad mis toimuma hakkab, kui mahlad ilusti sees seisavad, sooja tuleb ja survet sees ei ole, siis seekord vedas ;)
Mercedes EQS 450+ 2022
Kasutaja avatar
Metsamees
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 02.06.2005 09:06 05
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Metsamees »

Sai tosool sisse valatud, õli ja vesi koos ei ole, mootor töötab ok! survet ei saa proovida kuna radikas jookseb kui mahlakask paisupaagijuurest... Kui uue radika saan eks siis näis, mis 1000 km pärast teeb :cool:
truumu

Postitus Postitas truumu »

Kui katkise radikaga loomkatseid edasi teed, oled kaane rikkumisele päris lähedal
M50 mootor on suhtkoht pirtsakas kuuma suhtes
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

Metsamees kirjutas:Sai tosool sisse valatud, õli ja vesi koos ei ole, mootor töötab ok! survet ei saa proovida kuna radikas jookseb kui mahlakask paisupaagijuurest... Kui uue radika saan eks siis näis, mis 1000 km pärast teeb :cool:
ära selle katkise radikaga eriti ja vaheta kiiremas korras ära muidu on tõesti kaan kõver ja muud jamad :?
Kasutaja avatar
Metsamees
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 02.06.2005 09:06 05
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Metsamees »

Ei mis siin katsetada, kohapeal tuksus, kuni soe, ja vett lisasin koguaeg, tahtingi teada saada kas mootor veel toimib! Oskab keegi öelda kuda kindlaks teha kas mootor sai kannatada või mitte? Tahaks kindel olla, radika vahetan naguinii ära, diagnostikat teeb keegi mõistliku hinnaga? :cool:
Kasutaja avatar
reino
Huviline
Postitusi: 1733
Liitunud: 16.05.2005 13:34 41
Asukoht: Harjumaa/Hiiumaa

Postitus Postitas reino »

Metsamees kirjutas:diagnostikat teeb keegi mõistliku hinnaga? :cool:
Truumu ;)
E82
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Noh, vaevalt diagnostika seda näitab, kas kaas on kõver v mitte, kui sa muidugi midagi muud teada ei taha. Eespool on juba mainitud, mida ja kuidas sa kahtluse korral peaks tegema, eks siis vaata edasi, kui radika pidama saad või ära vahetad. Aga tõesti, ära väga katse-eksituse meetodit kasuta, see pole üldse hea idee... :roll:
truumu

Postitus Postitas truumu »

Diagnostika näitab vea ära siis, kui sumpast toslat tilgub...
Aga muidu pane korras radikas, õhuta ära ja sõida
Kui temp normis, mahlad eraldi ja toslat ei kao, on kõik OK
Kasutaja avatar
Metsamees
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 02.06.2005 09:06 05
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Metsamees »

OK! tänan praega! Vahetan radika ja tuld, eks siis näis :cool:
Kasutaja avatar
Metsamees
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 02.06.2005 09:06 05
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Metsamees »

Radikas ees! Kuid kipub keema ikkagi... :( motoristi vaja... :cool:
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

Kuidas ta keema kipub?
Kas läheb järsku või vaikselt ja ühtlaselt temp tõuseb?
Kasutaja avatar
Metsamees
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 02.06.2005 09:06 05
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Metsamees »

Termostaadiga sai sõita ca. 5 km. ilma saab ca. 10 km. vent ei tööta kui jäigalt kinni panna siis vist isegi jõuab enamvähem jahutada...
Ceed
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 14.05.2005 00:34 14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ceed »

ventika sidur õhtal. Pane uus või hetkel populaarsem lahendus asendada elektrilise ventilaatoriga. Vaja läheb venti, releed ja andurit, kogu krempli hind jääb 1000.- kanti. Samuti võidad paar hobujõudu sellise lükkega. Uus vendika sidur maksab ~2000-3000.-
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

Ceed kirjutas:ventika sidur õhtal. Pane uus või hetkel populaarsem lahendus asendada elektrilise ventilaatoriga. Vaja läheb venti, releed ja andurit, kogu krempli hind jääb 1000.- kanti. Samuti võidad paar hobujõudu sellise lükkega. Uus vendika sidur maksab ~2000-3000.-
minul maksis uus sudur 1200 eeku
ning lisa elektriline jahutus on osadel juba peal niigi
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8363
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Ober kirjutas:ning lisa elektriline jahutus on osadel juba peal niigi
See on kõigil neil, kellel on konditsioneer.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Vasta