E34 soojenduse vent

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Aiku520
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 30.04.2006 21:59 24
Asukoht: Paide

E34 soojenduse vent

Postitus Postitas Aiku520 »

MInnes täna hommiku tööle,panin oma e34 soojenduse tööle puhus natuke ja siis vaikus,ei midagi ja nüüd sai natuke lammutatud teist ise ei hakand mõistus peale,kuna peab vist terve armatuuri maha kiskuma või teab keegi mis viga võiks olla,äkki harjad või kedagi kes asjale oma experdi pildi viskax,oleks tänuli ette tänades :(
Viimati muutis Aiku520, 09.08.2006 22:43 50, muudetud 1 kord kokku.
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

pane pealkiri vastavaks
kui võtad paisupaagi eest ära saad kojamehe hoovastiku kätte ja siis ahju mootori
Aimar
Huviline
Postitusi: 1110
Liitunud: 04.08.2003 15:20 01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Aimar »

Lähene ikka kapoti alt ;)
Kasutaja avatar
Aiku520
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 30.04.2006 21:59 24
Asukoht: Paide

..

Postitus Postitas Aiku520 »

kapoti alt proovisime,aga üks ütles,et saab rooli alt kui armatuur ära kiskuda.
äkki keegi teab palju see lugu ka maksma võiks minna vahetades
Aimar
Huviline
Postitusi: 1110
Liitunud: 04.08.2003 15:20 01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Aimar »

http://www.nmia.com/~dgnrg/page_15.htm
Aga palun, nii vist lihtsam seletada :D

ja võibolla midagi veel vaja teha ,siis vaata siia
http://e38.org/e34/
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8281
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Mis auto? Milline küttesüsteem (küte/kont/kliimaautomaatika)? Maks kiirusel ka ei tööta?
http://www.bmwe34.net/e34main/Maintenan ... /Sword.htm
PS kui ikka vaja ventika mootorit ennast vahetada, siis seda ei saa armatuuri alt teha.
http://bmwe32.masscom.net/johan/wiper_m ... anism.html
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Aiku520
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 30.04.2006 21:59 24
Asukoht: Paide

..

Postitus Postitas Aiku520 »

Autoks on e34 universaal 1992 aasta ja tavaline kytte systeem.Ei t66ta ka max kiirusel,p6him6tteliselt panin hommiku t66le ja poole s6itmise aeg lihtsalt j2i seisma ventilaator mis 6hku sise puhub.Soe 6hk nii palju kui ta ise t6mbab sisse see liigub,lihtsalt ei ole seda ventilaatorit enam j2rgi.Ex peab siis ikka l2henema kapoti alt.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8281
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Relee K4 ja kaitse nr 19 (30A) on ikka korras?
http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e3 ... index.html
Kui jah, ja mootori otsa peal on pinge olemas, siis on viga mootoris endas. Harjad otsas nt.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Aiku520
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 30.04.2006 21:59 24
Asukoht: Paide

.

Postitus Postitas Aiku520 »

ex ma vaata 6htu ja siis paistab mis saab,kas saab oma j6ududega v6i peab kellegi targema poole p66rduma.Igaljuhul t2nud infi eest k6igile :cool:
Kasutaja avatar
Aiku520
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 30.04.2006 21:59 24
Asukoht: Paide

valmis

Postitus Postitas Aiku520 »

Selle asjaga on nüüd ühel pool!
Sai uus soendus mootor peale pandud ja sai selgex et vana ikkagi töökorras,oli veax siis see,et harja ja mähise vahel oli kinni jäänud linnu sul mis segas nende ühendust jan ii ta ei toiminudki!
Et siis nüüd on üks korras mootor üle,kui kellelgi huvi võib lüsida kas alles!!
Aga tänud kõigile siiski :)
Vasta