Lukku

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
sild
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 19.04.2006 13:30 39

Lukku

Postitus Postitas sild »

Tere siis jälle.Oman sellist isendit siis e28 2.8i
Kas keegi on haininaga jäärada sõitnud.Kas asjal on mingit mõtet või on ta liiga suur ja raske selleks.Piigiga kannataks veel ilma teha aga selle lõbu jaoks pole finantsi.
Viimati muutis sild, 21.11.2006 15:50 36, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Reddevil
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 26.10.2004 09:42 40
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Reddevil »

Olen sõitnud, kuid enda lõbuks- selleks sobib ta suurepäraselt.
Üldiselt jääl pole kapotialustel hobustel eritit tähtsust(ilma piigita), loeb ikkagi sõiduoskus. Kuna sul auto olemas, siis mine proovi üks sõit ära ja saad kohe targemaks.
Diesel Power.
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Kui mõtled mingile võistlusele konkurentsi pakkuma minna, siis võrdlemisi modifitseerimata isendiga tõenäoliselt ei ole suurt midagi peale hakata.
sild
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 19.04.2006 13:30 39

Postitus Postitas sild »

NU seda ma tean jah et kapoti alune ilma piigita midagi ei taha lugeda.Ja sõiduoskust mul üldjuhul isegi on.Aga pole veel rajale saanud katsetama.Ja siin esimeste külmageda alevivahel öösel rallyda-trallida,nu see ei näita veel mis masin rajal teeb
Dude66
Huviline
Postitusi: 43
Liitunud: 11.09.2006 19:28 26
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas Dude66 »

kui sõiduoskust on siis sobib peaaegu iga auto...aga rehvid on küll ikka päris olulised
endal oli suvekatega täna hommikul tõsine probleem auto majaette saada :D
...elagu reas kuuene:)
Kasutaja avatar
redline
Huviline
Postitusi: 2181
Liitunud: 08.02.2006 19:04 31
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

ma eelmine talv sõitsin järve peale oma 528-ga. kõige hullem polnudki aga hoo üles saamiseks läheb tavaliste naelrevidega kaua aega :lol:
aga muidu kurvides liikus küll väga sujuvalt ja rahulikult :D erinevalt esiveolisest. 1.1 liitrise ford escortiga teeb sellele 2.8 bmw-le ära ma arvan :P (juhul kui mõlemal on tavalised naast või lamell rehvid)
priitb
Huviline
Postitusi: 351
Liitunud: 24.11.2005 23:13 46
Peamine sõiduk: F31 325d
Asukoht: Paide

Postitus Postitas priitb »

LSD diffriga on asi täitsa mõeldav.
BMW f31 325d 160kw 2014a
Kasutaja avatar
redline
Huviline
Postitusi: 2181
Liitunud: 08.02.2006 19:04 31
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

priitb kirjutas:LSD diffriga on asi täitsa mõeldav.
aga mul ongi LSD ju :P
Kasutaja avatar
vanaisa
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 07.10.2004 06:37 02
Asukoht: K.-Nõmme

Postitus Postitas vanaisa »

või on ta liiga suur ja raske selleks?

Mina oma 525tds touringuga eelmisel aastal tegin kohalikul jäärajal kotti kõigile peale tutika Vektra kel olid all tutikad Good Year UG 500 naelad. (niipalju siis kaalust, võimsusest jne)
BMW 525 tds TOURING, pikkadeks reisideks sobivaim auto
sild
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 19.04.2006 13:30 39

Postitus Postitas sild »

Nii et igaks juhuks võiks siis minna täitsa proovima rada?
priitb
Huviline
Postitusi: 351
Liitunud: 24.11.2005 23:13 46
Peamine sõiduk: F31 325d
Asukoht: Paide

Postitus Postitas priitb »

Jama vist selles ,et pole jääd! (17.11.06) Õpi sõitma ja autot seadistama, siis on ringiajad esiveolistest paremad. KUMMID!!!
BMW f31 325d 160kw 2014a
hotwing
Huviline
Postitusi: 256
Liitunud: 20.10.2003 00:43 52

Postitus Postitas hotwing »

- mida kergem auto, seda parem
- võimalikult hea kaalujaotus, ehk siis tagaveolisel mitte liiga raske esiots (50/50?)
- kindlasti piiratud libisemisega differ
- korralikud rehvid
Kasutaja avatar
Karol
Huviline
Postitusi: 806
Liitunud: 14.04.2006 07:58 01
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas Karol »

No selle isendiga ikka vähegi tõsisemal, külakal pole midagi peale hakata. Piikidega ei tohi ju selles klassis üldse sõita RWD. Piikidega auto läheb vabaklassi ja selles võib sõita vaid EAL-i litsensiga.
E 39 535 1997.a.
Vasta