E34 525 tds '94 ei käivitu külmaga

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
matadoooor
Huviline
Postitusi: 48
Liitunud: 16.09.2005 09:46 26

E34 525 tds '94 ei käivitu külmaga

Postitus Postitas matadoooor »

Venna diiseltraktoriga siis mure tekkinud.
Külmast peast käivitub perfektselt, nädal tagasi käivitus veel soojast peast ka väga hästi, kui nüüd kahe päeva jooksul tekkinud siuke asi, et soojast peast ei lähegi käima enam. Kui viga oleks kõrgsurvepumbas, siis ju see mure süveneks ajapikku, mitte järsku paari päevaga?
Kui auto seisab ja eelsüüteküünalde tuli hakkab põlema armatuuris, siis saab ta käima vaevaliselt. Kui veel soe ja eelsüüteküünalde tuli ei põle süüdet sisse keerates, sisi võidki käiama jääda, käima ei lähe. Kas kõrgsurvepump või võib olla ka midagi muud? Muidu kapoti all paras diislihais ka, äkki lekib kusagilt veidi?
Viimati muutis matadoooor, 20.08.2007 21:33 22, muudetud 1 kord kokku.
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

pihusti ülevoolu voolikud puruks, pubma tihendid (kuskilt lekib),ja muideks see võib tekkid ka ülepäeva ,et mingi asi näiteks andis otsad(pumba elektroonika)
matadoooor
Huviline
Postitusi: 48
Liitunud: 16.09.2005 09:46 26

Postitus Postitas matadoooor »

mis siis teha? hetkel küll ei ole raha et hakata pumpa remontima, on mingid variandid, mida ise teha? kuidagi ise remontida teda odavalt et saaks sõita mingi aja normaalselt?
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

matadoooor kirjutas:mis siis teha? hetkel küll ei ole raha et hakata pumpa remontima, on mingid variandid, mida ise teha? kuidagi ise remontida teda odavalt et saaks sõita mingi aja normaalselt?
Esiteks tee kindlaks kus küte lekib! Siis vaatab edasi!
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Sellest on väga palju räägitud ja ma olen mõelnud sellest suisa eraldi teema teha ;)

Võimalusi on väga palju: ülejooks lekib, pumbatihendid lasevad läbi, etteande pump jamab, starter on õhtal (ei vea piisava kiirusega), kett on veninud, peapump on kulunud (jaoturpea), mõni 3-4 andurist on läbi.

Nagu näed, siis mõned vead on ikka võimalikud ;)
Mercedes EQS 450+ 2022
erx888
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 17.01.2007 20:16 14
Asukoht: tartu

Postitus Postitas erx888 »

Pakuks ka starterit aga kontrolli ennem starterijuhtmed üle sest endal oli sama probleeme ja viga oli ühes ära surnud klemmis :!: aga kui diisli hais kapotti alla siis äkki tagasivool :roll:
matadoooor
Huviline
Postitusi: 48
Liitunud: 16.09.2005 09:46 26

Postitus Postitas matadoooor »

aku on uus ja starter veab väga kiiresti ringi, selles ei tohiks olla mure.
matadoooor
Huviline
Postitusi: 48
Liitunud: 16.09.2005 09:46 26

Postitus Postitas matadoooor »

Viljar kirjutas:Sellest on väga palju räägitud ja ma olen mõelnud sellest suisa eraldi teema teha ;)

Võimalusi on väga palju: ülejooks lekib, pumbatihendid lasevad läbi, etteande pump jamab, starter on õhtal (ei vea piisava kiirusega), kett on veninud, peapump on kulunud (jaoturpea), mõni 3-4 andurist on läbi.

Nagu näed, siis mõned vead on ikka võimalikud ;)
Aga jätkame teemat ja muutke pealkiri ära või midagi või sisi tee eraldi teema ära :)

Viljar, kuidas kontrollida neid variante, mis sa pakkusid:
ülejooks lekib, pumbatihendid lasevad läbi, etteande pump jamab, starter on õhtal (ei vea piisava kiirusega), kett on veninud, peapump on kulunud (jaoturpea), mõni 3-4 andurist on läbi.
annab ise kontrollida või aitab ainult diagnostika?
Kasutaja avatar
kimmo
Klubiliige - admin
Postitusi: 2998
Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas kimmo »

täiendaks nimekirja: eelsüüteküünlad, pihustid?
matadoooor
Huviline
Postitusi: 48
Liitunud: 16.09.2005 09:46 26

Postitus Postitas matadoooor »

ee, aga -20ga käivitub ilusti pill, nii et eelsüüteküünlad ei tohiks ju olla probleem.
ja kas vigaste pihustitega käivitub -20ga perfektselt ja soojast peast ei käivitugi?
võiks äkki välistada need asjad?
matadoooor
Huviline
Postitusi: 48
Liitunud: 16.09.2005 09:46 26

Postitus Postitas matadoooor »

kõrgsurvepump tilgub igatahes, on kusagil mingi pikem jutt siin ka kõrgsurvepumba mahavõtmisest?
võtaks pumba maha, kuidas see värk täpsemalt käib?
matsa
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 22.05.2006 11:02 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas matsa »

Väga vast ei tasugi seda kõrgsurvepumpa ise näppida, kui ei tea täpselt mis ja kuidas. Endal samamoodi tilkus ja uued tihendid vahetusega läksid 2600.
matadoooor
Huviline
Postitusi: 48
Liitunud: 16.09.2005 09:46 26

Postitus Postitas matadoooor »

samas tahtmist ja huvi ja aega nagu on, võiks ju tegeleda asjaga!!
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Tee väiksed märgid enne peale ja pole seal hullu midagi. Ise küll lahti otseselt pole võtnud pumpa, aga kaant olen küll liigutanud ja käib kui kell.
525 TDS´a EXECUTIVE
matadoooor
Huviline
Postitusi: 48
Liitunud: 16.09.2005 09:46 26

Postitus Postitas matadoooor »

märgid siis rihmale ja rihmarattale kõrgsurvepumbal??
Kasutaja avatar
BMW POWER
Huviline
Postitusi: 1310
Liitunud: 04.01.2007 13:53 38
Asukoht: TLN
Kontakt:

Postitus Postitas BMW POWER »

märgid siis rihmale ja rihmarattale kõrgsurvepumbal??
see moto on kettiga nr1, nr2 seal on olemas tehase märgid nr3 kõrgsurve pumba plunserid tõenäoliselt kulunud kui jagad asja siis kisu pump maha ja vii kuhugi stendi siis on selge pilt silmi ees aga kui tehnilist taipu pole siis ära hakka oma pead üldse vaevama raiskad ainult oma aega ja raha edu
Bmw sõidurõõm
Vasta