E39 puhuri mootor???

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Ligi
Huviline
Postitusi: 70
Liitunud: 24.10.2006 18:41 41
Asukoht: Kuressaare

E39 puhuri mootor???

Postitus Postitas Ligi »

Tere!
Kas kellelgi on olnud E39 kerega Bmw-l puhurimootor katki? Ehk saaks mind aidata, nimelt ma ei tea kas on katki, aga ta teeb sellist imelikku piiksumist korraks kui ta tööle panen. Mis moodi ma saaksin kõige lihtsamini selle puhurimootori kätte??? kust peaksin lammutamisega alustama. Loodan et keegi saab mind aidata. Vaatasin muidu kaitsmed üle ja need olid terved.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Proovi ka foorumi otsingut ja märksõnaks "siil". Äkki hoopis asi selles?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Ligi
Huviline
Postitusi: 70
Liitunud: 24.10.2006 18:41 41
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas Ligi »

priitv8 kirjutas:Proovi ka foorumi otsingut ja märksõnaks "siil". Äkki hoopis asi selles?
Ühesõnaga kõigepealt peaksin reostaadi ära kontrollima ja siis alles puhurimootori kallale minema. Aga kas reostaadi saab lihtsalt kätte või tuleb ka armatuuri lammutama hakata?? Oleks hea kui saaks täpse asukoha...
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

No se ei ole reostaat, vaid elektrooniline kiiruseregulaator. Kus ta asub, oskavad E39 omanikud kindlasti öelda.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
bmwtutorial
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 16.12.2005 15:58 28
Kontakt:

Postitus Postitas bmwtutorial »

jällegi postitaks siia enda ammu tehtud õpetuse siili kohta -
http://www.hot.ee/bmwtutorial
Kasutaja avatar
Joel_H
Huviline
Postitusi: 517
Liitunud: 05.08.2003 10:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Joel_H »

... või kui eelistad ingliskeelset juhendit:

http://www.540i6.com/finalstagereplacement.html
Kasutaja avatar
Ligi
Huviline
Postitusi: 70
Liitunud: 24.10.2006 18:41 41
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas Ligi »

Täna hommikul hakkas mu autol puhur iseenesest tööle ja kui ma kiirust reguleerima hakkasin lakkas ta töötamast, ning umbes 15 minutit hiljem hakkas puhur jälle tööle, kuid samuti peatselt lakkas.
Kasutaja avatar
Ligi
Huviline
Postitusi: 70
Liitunud: 24.10.2006 18:41 41
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas Ligi »

Suured tänud kes mind aitasid, oligi selle "siili" viga, aga seda oli ikka väga raske kätte saada.
Eastsider
Huviline
Postitusi: 268
Liitunud: 26.10.2005 14:53 02

Postitus Postitas Eastsider »

Probleem on seesugune, et puhur on läbi, ilmselt siis puksid või midagi, kuna teeb kurja häält ja ühel pool on kõva loks ka sees. Kui raske on seda mootorit ise vahetada, kui suur võib olla ajakulu ja kas kellelgi oleks ehk mingisugust tutoriali pakkuda ?
Eastsider
Huviline
Postitusi: 268
Liitunud: 26.10.2005 14:53 02

Postitus Postitas Eastsider »

Ehk keegi oskab aidata ?
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Eastsider
Huviline
Postitusi: 268
Liitunud: 26.10.2005 14:53 02

Postitus Postitas Eastsider »

Kusjuures tean küll. Tekkis lihtsalt kahtlus, kas e39l see samamoodi käib kui näiteks e34 l.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Eastsider kirjutas:Tekkis lihtsalt kahtlus, kas e39l see samamoodi käib kui näiteks e34 l.
My bad! E39 ikka salongi poolt käib see asi!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Eastsider
Huviline
Postitusi: 268
Liitunud: 26.10.2005 14:53 02

Postitus Postitas Eastsider »

Selge, ilmselt tuleb siis auto millalgi UMi viia, kuna arvatavasti tuleb seal päris kõva lammutustööd teha. Siiski tänan vastamast .
Auto
Huviline
Postitusi: 104
Liitunud: 15.04.2003 19:11 43

Postitus Postitas Auto »

Aga äkki keegi ikkagi oskab aidata, kuidas selle mootorini siis jõuab salongi poolt?
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

Auto kirjutas:Aga äkki keegi ikkagi oskab aidata, kuidas selle mootorini siis jõuab salongi poolt?
No vähemalt Audil sai sellele ligi kindalaeka kaudu.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

E39-l tuleb armatuur maha võtta.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Vasta