E34 tagasild, ühe ratta asukoht koopas vale
E34 tagasild, ühe ratta asukoht koopas vale
lugu siis selline, et alguses ei pannud tähelegi, aga hiljem jäi silma, et mu 535-l pole tagarattad küljepealt vaadates koopas sama koha peal. Parempoolne tundub täpselt keskel (ilmselt õige koht), vasak 1cm tagapool (koopa esimese serva suhtes mõõtes)
imelik on see, et auto jookseb teepeal minumeelest päris sirgelt, ei kisu ja tundub, et rehve pole ka kuskilt naljaka koha pealt väga tugevalt söönud.
pealiskaudsel vaatamisel ei saanud aru mis seal valesti olla võiks.
Ilma ise nägemata ilmselt raske midagi soovitada või pakkuda, aga ideid võiksite ikka jagada, mis valesti võib olla või äkki võiks juba ainult sildade reguleerimine kuskil probleemi kõrvaldada? kellelgi millegi sarnasega kogemust jagage mõtteid, kuhu kuna ja kelle poole oleks soovitatav probleemiga pöörduda
imelik on see, et auto jookseb teepeal minumeelest päris sirgelt, ei kisu ja tundub, et rehve pole ka kuskilt naljaka koha pealt väga tugevalt söönud.
pealiskaudsel vaatamisel ei saanud aru mis seal valesti olla võiks.
Ilma ise nägemata ilmselt raske midagi soovitada või pakkuda, aga ideid võiksite ikka jagada, mis valesti võib olla või äkki võiks juba ainult sildade reguleerimine kuskil probleemi kõrvaldada? kellelgi millegi sarnasega kogemust jagage mõtteid, kuhu kuna ja kelle poole oleks soovitatav probleemiga pöörduda
see on kindlasti mingi päris "meeldiva" hinnaga jupp eksole?Veljo_V kirjutas:tagumine ööts kõver või öötsa puksid!
saab neid kuskil taastada ka lasta vms? (õõtsa siis)
Viimati muutis darklight, 11.07.2007 11:16 33, muudetud 1 kord kokku.
Vahepeal on küll palju aega mööda läinud, aga nüüd lõpuks siis sai kindel põhjus vist teada, öeldi, et vasakpoolne sillatala pidi kõver olema, oskab keegi oletada millist juppi selle all täpsemalt mõeldi? kogu seda: http://bmwfans.info/original/E34/Lim/53 ... 33_0219/#0 nr1 siit ?Veljo_V kirjutas:taastamine unusta är, aga selguse saamiseks pöördu kuskile remondi mehe juurde!darklight kirjutas:see on kindlasti mingi päris "meeldiva" hinnaga jupp eksole?Veljo_V kirjutas:tagumine ööts kõver või öötsa puksid!
saab neid kuskil taastada ka lasta vms?
Ja kui seda vahetada, siis kas on palju asju mis tuleb veel paratamatult uued panna? või saab kõik ülejäänud detailid ümber tõsta?
täpselt nii, teemat alustades ma aga lihtsalt ei teadnud seda veel aga nüüd mind huvitaks praegu vea kõrvaldamine rohkem.rynno300 kirjutas:ma tean põhjust miks see sul nii on... Sa enda auto teemas näitasid mingit pilti kus su auto on külje pauguga ja eks tänu sellele ta selline ongi.
Keegi seda sillatala vahetanud on siis võiks oma kogemusi või tehtud kulutuste suurusjärgust rääkida.
Tean vaid seda, et seda suurt puksi vist koduste vahenditega ei pidanud saama ümber tõsta ega vahetada. Puksi hinnaks oli mingi 600.- B osal kui huvi pakub. See nr 2 siis joonisel, ja need tuleb sul paratamatult vahetada kui uue sillatala muretsed. Kasutatud sillatalal on need ilmselt küljes, aga siis ei tea sa nende olukorda.
57873846 ja 56384061
nope mul puksid ja möllud seal kõik ok nüüd, aga jah, öeldi, et tala pidi kõver olema ja sellega nad seal (remondis) midagi tarka teha ei oska.erx168 kirjutas:Mul oli ka natu oma 520i-l.aga mul oli suur tagumine sillatala puks ära.
Sai see siis oma garaazis ära tehtud.
Aga ytleme,et kerge see polnud,töö tegemine omade jõududega ja pidevalt tegutsedes 10 tundi
Aga noh,ära sai tehtud.
Re: E34 tagasild, ühe ratta asukoht koopas vale
Küsiks teema jätkuks, et mis tööriistu läheb vaja ,et tagasilla suuri pukse vahetada? Siis ma teaks, kas on üldse mõtet üritada. Ja kas e34 520 tagasild on reguleeritav?
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6100
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: E34 tagasild, ühe ratta asukoht koopas vale
otseselt reguleeritav ei ole.mingil variandil sai ühele õõtsapuksile eksentrik polti panna,kuid mina ei ole seda veel näinud.
kõige odavam on sul ikka uus(kasutatud) sillatala osta.suured puksid saad siis ju lihtsalt ära vahetada.ei ole autot jalus.õõtsad võtad enda auto küljest(või parem ära vöta,kuna ka need võivad viga saanud olla).differ küljest ära,piduritorud lahti lasta,amordid lahti,abs andurid lahti,sillatala lahti ja peakski alla kukkuma.kässari trossid ka.
kõige odavam on sul ikka uus(kasutatud) sillatala osta.suured puksid saad siis ju lihtsalt ära vahetada.ei ole autot jalus.õõtsad võtad enda auto küljest(või parem ära vöta,kuna ka need võivad viga saanud olla).differ küljest ära,piduritorud lahti lasta,amordid lahti,abs andurid lahti,sillatala lahti ja peakski alla kukkuma.kässari trossid ka.
Re: E34 tagasild, ühe ratta asukoht koopas vale
Endal juhtus selline lugu et eelmise aasta talvel sõbraga sai ühe ohutussaare otsa libisetud vasaku tagarattaga, kuna ristmik oli languse peal ja automassiga läks tagaots libisema ja sai täpselt tabatud kivinurka. Peale seda oli silmaga näha et vasak ratas väga viltu all ja 40 kmh väga kiiremini sõita ei saanud. Aga parem tundus silma järgi sirge. Ning hiljem tõstukipeal saigi selgeks et vasakõõts või kuidas keegi nimetab oli kõver.
Et meil piisas selle jupii vahetamisest.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... uspension/
Ehk ka sinul kui väidad et ainult üks pool tundub kõver olevat.
Et meil piisas selle jupii vahetamisest.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... uspension/
Ehk ka sinul kui väidad et ainult üks pool tundub kõver olevat.
Re: E34 tagasild, ühe ratta asukoht koopas vale
jah see asi lahendatud, minuomal läks ka see su pildil näidatud jupp vahetusse, tegelikult küll ca 3a tagasi juba
Re: E34 tagasild, ühe ratta asukoht koopas vale
Okei siis ajasin kp sassi vähe:)