E39 tagumine kaitsmeplokk, mis releedega tegu?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
kassvassili
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 20.09.2004 11:35 12
Asukoht: Tallinn

E39 tagumine kaitsmeplokk, mis releedega tegu?

Postitus Postitas kassvassili »

E39 tagumine kaitsmeplokk - Mis releedega tegu?
Pilt asub siin: http://www.i-net.ee/pilt/2.jpg

Mis relee seal tagumises reas tiba põlenud on ja mis relee seal kõrval see must on (too must tiksub, kui auto lukust lahti; nii kui lukku panen puldilt, jääb vait)

Tänud
namistai
Huviline
Postitusi: 230
Liitunud: 12.01.2005 17:34 48
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas namistai »

Põlenud - K3 Unloader relay terminal R (tegeleb raadio ja selle lisade toitmisega);
must kõrval - K90 Window motor relay (tagaluugi klaasi avamismootor).

Miks põlend ja miks tiksub, seda ei hakka arvamagi. Täpsemad joonised leiab otsides foorumist märksõnaga WDS.
E70 N52B30
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

namistai kirjutas:Põlenud - K3 Unloader relay terminal R (tegeleb raadio ja selle lisade toitmisega);
Unloader Relay teeb tavaliselt seda, et auto käivitamise hetkel (Klemm 50 aktiivne) lülitatakse (antud relee puhul siis Kl. R - raadio & aksessuaarid) tarbijad tagant ära, et starterile rohkem mahla jääks.
BTW musti releesid on seal ju kaks!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
namistai
Huviline
Postitusi: 230
Liitunud: 12.01.2005 17:34 48
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas namistai »

priitv8 kirjutas:BTW musti releesid on seal ju kaks!
Teine on K70 - Rear lid motor relay :roll:
E70 N52B30
kassvassili
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 20.09.2004 11:35 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kassvassili »

Tõesti on kaks, minu viga.

Ilmselt siis see tagaluugi klaasi avamismootori relee on pekkis, sest seda ma avada ei saa, sellepärast ka äkki tiksub...

Põlenud releega aga selline lugu, et suht värskelt autoostnuna kiskusin maki välja et sn vaadata järgi ja peale tagasipanemist ei hakanud makk tööle. Taha kaitsmeploki juurde läksin vaatama, siis oli leek otsas. Õnneks olid näpparid käepärast, tõmbasin sulanud plastmassplönnkaitsme välja käbe. Maki kaitse oli ilmselt mingi raudnaelaga parandatud. Pärast seda käisin kõik kaitsmed koos legendiga läbi. Ilmselt maki tagant tuli mingi lühis.

Kas neid releesid tasub UM-ist küsida?
namistai
Huviline
Postitusi: 230
Liitunud: 12.01.2005 17:34 48
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas namistai »

kassvassili kirjutas:Ilmselt siis see tagaluugi klaasi avamismootori relee on pekkis, sest seda ma avada ei saa, sellepärast ka äkki tiksub...
Ei pruugi ainult see viga olla, Touringute üks suurimaid elektrijamasi ongi see tagaluuk. Kontakteeru Patrik'uga, tal see leivatöö ja käkitegu korda teha on.
E70 N52B30
Vasta