E34 M60 mootori veepumba vahetus

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
wax
Huviline
Postitusi: 278
Liitunud: 07.08.2003 14:55 39
Asukoht: Loo-Tallinn-Võru
Kontakt:

E34 M60 mootori veepumba vahetus

Postitus Postitas wax »

Hei! Kasutasin küll jupp aega otsingut, kuid ei leidnud vastavat teemat.
Kuna kapoti alla tuli mingi hetk klobin, avastasin et veepumba laager on omadega otsas, ning päris lõbus lõtk on võllil sees. Läbi veel midagi ei jookse, kuid niimoodi sõita ei julge, kuna see on tegelt sekundite küsimus, millal jooksma hakkab. Silma järgi saab vist isegi pumba niimoodi ära vahetada, et radikat ei pea maha kiskuma. Kas keegi on seda niimoodi teinud, või tuleks ikkagi radikas kah eemaldada? Teaks siis valmistuda.
Ja teine küsimus - kui ma väga ei tahaks UM-i 2400 eek viia, kas on väga rumal panna sinna 1000-eekune Itaalia pump? Kui itaallane kestabki poole vähem, olen rahaliselt ju ikka võidumees. Siinkohal võiks oma noka lahti teha need, kes on b-veepumpadega kokku puutunud. Niisama mula ei taha, et kõik A-osad on üle prahi ning igavesed, muu aga saast. :)

Ahjaa, kuna pole M60-l varem veepumpa vahetanud, siis mis kuluosasid seal veel vaja läheks? Lõdvikuklambreid, jahutusvedelikku, veel midagi, mida vana tagasi panna pole mõtet? Hermeetikut ka kasutada? Termostaati on mõtet uue vastu vahetada, või see pole bemmidel riknev "kaup"?

Tänades,
wax ;)
http://www.ristle.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

eero 540 teemas oli sellest vist juttu, vaata sinna.
pmst termostaadi korpus kohe vahetada ja kaks kummitihendit, mis käivad kahe metalltoru otsa. Hea oleks ka neid torusid mitte tagaseinast lahti tõmmata.
http://bmwfans.info/original/E34/Lim/53 ... l-11_1246/
Tihendid on 5 & 7 ning mainitud torud (4 & 6) on eestotsast pumba korpuses.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Vasta