Mure 110kw 2,0i vanos mootoriga!

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Mauro
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 01.02.2008 22:55 48

Mure 110kw 2,0i vanos mootoriga!

Postitus Postitas Mauro »

Mis on mootoril viga, kui käima läheb pika käivitamise peale, kui käib, siis puterdab, jätab vahele, ning isegi suurematel pööretel käib ebaühtlaselt. Vahetevahel sureb heast peast välja ja võtab palju kütet! Klapikambrikaane tihendid vahetatud samuti ka küünlad! Kas on keegi, kes annax nõu? Peale selle ka veel selline lapseviga, kui vajutad gaasibedaali põhja, siis yle 2000pöörde ei lähe, kui lased pedaali veidi järele, siis jooxeb piirajasse! Gaasipedaali asendi andur vahetatud, ikka sama jama!!
BMW on maitseasi! Minul kahjuks, või õnnex on BMW veres!!
bemary
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 18.01.2008 11:56 36
Asukoht: aex
Kontakt:

Postitus Postitas bemary »

vaata nukad üle. ja mõõda surved üle
Kasutaja avatar
redline
Huviline
Postitusi: 2181
Liitunud: 08.02.2006 19:04 31
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

diagnost oleks vist kõige lihtsam variant ;)
annikasaks

Postitus Postitas annikasaks »

süüte pool või vända andur ma arvan
diagnost ju 300 - 400 eeki
odavam sealt läbi käija ja veas kindel olla kui proovima hakata :)
Mauro
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 01.02.2008 22:55 48

Postitus Postitas Mauro »

Peab vist diagnosti jah minema! Aga äkki võib kütuseviga olla?? Kuna auto seisis nädala ja enne seda sai leedus käidud ja säält kütet ostetud paak täis! Homme vaatan, mis saab!
BMW on maitseasi! Minul kahjuks, või õnnex on BMW veres!!
Mauro
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 01.02.2008 22:55 48

Postitus Postitas Mauro »

Viimati käisin diagnostis selle titeveapärast, et noh pedaali ei tohi põhja vajutada! Igaljuhul see diagnosti mees minu auto mootoriandmetele ligi ei saanud, kuigi sõbra 2,3i vanos mootori tõrked sai teada! Kas olen sattunud tõesti sellise s..a isendi otsa (tegemist 96a E34 touringuga)? Masinat olen hoidnud ja sõita on hea sillaosad vahetatud, mis mingitki kolinat võis teha, õli olen vahetand iga 10000km järel ja äsja sai ka uue siduri ja käima! Ma ei tea, mix se masin laguneb, peab vist marki vahetama!! On olnud 4 BMW-d enne seda ja mingit sellist jama pole kohanud, isegi siis, kui ehitasin E30 1,8l rullast 2,3i 110kw ja juhtmed ning pritse said mitmest kokku tehtud! Kas tõesti hakkab aja uuenedes kvaliteet kaduma??
BMW on maitseasi! Minul kahjuks, või õnnex on BMW veres!!
Kasutaja avatar
Reimers
Huviline
Postitusi: 6165
Liitunud: 16.01.2007 23:16 36
Peamine sõiduk: CUPRA ST400
Asukoht: Rae

Postitus Postitas Reimers »

Kus sa diagnostis käisid siis ka
Kasutaja avatar
ax
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 02.01.2005 20:18 14
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas ax »

:lol:
Vaheta vända asendi andur ära...
Aga tegelikult Mauro viga võib peituda ka rooli ja istme vahel paiknevas tihendis!!!
Ära pikka viha pea... tööl näeme!
Vasta