Külm auto kiire auto,soe auto uimane?????
Külm auto kiire auto,soe auto uimane?????
Tegemist siis 93a 2,5 141kw autom. Kui auto hommikuti või kui on kaua seisnud käivitan sõitu alustan on minek ja kiirendus igati margi kohane. Nii kui auto üless soeneb kaob kiirendus särts ja muutub uimaseks?? Kus juures Pöörded ei ole külmana üleval püsivad täselt seasl kus soojast peast.Ainuke erinevus on et käike vahetab soe auto kiiremini kui külm.Aga kui juba soojaks sõidetud siis sama efekti kui külm auto on ei anna.
See teema vist oli mingi ammu aega kuskil teise teema sees ka üleval aga vastust ei saand.
Filtrid,õlid,vahetatud mootor sai ka eelmine aasta pool kap remondi.
Millest selline anomaalia,on see kõikide automaatide viga?
See teema vist oli mingi ammu aega kuskil teise teema sees ka üleval aga vastust ei saand.
Filtrid,õlid,vahetatud mootor sai ka eelmine aasta pool kap remondi.
Millest selline anomaalia,on see kõikide automaatide viga?
Ei ole küll spetsialist aga minu talupoja mõtlemine viib kõigepealt mõtte küttesegule.Soojal ja külmal mootoril peaks olema erineva rikastusega küttesegu ja mingi andur nüüd ei toimi korralikult.
Aastaarvu ja kw-ede järgi vaadates peaks tegemist olema m50b25 mootoriga,millel soovitaksin just õhulugeja kontrollist pihta hakata.
Aastaarvu ja kw-ede järgi vaadates peaks tegemist olema m50b25 mootoriga,millel soovitaksin just õhulugeja kontrollist pihta hakata.
Bmw 520 i 110kw
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Sedasi kontrollides peab mootor kindlasti kuum olema, aga jah pidavat ära näitama küll (teine variant on õhulugejalt pistik tagant lahti ühendada ja trassile minna).pikk66 kirjutas:Võta esmalt õhulugejalt andur tagant ära ja kuula, kas mootori töös miski muutub. Kui ei muutu, siis viga õhulugejas.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Mõtlesin, et lähen proovin oma auto peal järgi, kuna mootor just soe. Pistiku eemaldades, sekundi pealt, suri mootor välja. M50B20.TiitR kirjutas:Sedasi kontrollides peab mootor kindlasti kuum olema, aga jah pidavat ära näitama küll (teine variant on õhulugejalt pistik tagant lahti ühendada ja trassile minna).pikk66 kirjutas:Võta esmalt õhulugejalt andur tagant ära ja kuula, kas mootori töös miski muutub. Kui ei muutu, siis viga õhulugejas.
Mitte midagi pole Sul selgekurvii kirjutas:Okei,nüüd on selge et too õhulugeja on pees!!!
Proovi enda õhulugejat teise samasuguse auto peal, siis saab alles asi selgeks
Igasugune pistikute lahtivõtmine töötava mootoriga ajab lihtsalt aju lolliks ja ei midagi muud
Ja vigade kustutamiseks tuleb arvuti külge panna
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Õhulugejat B-osana inu arust ei pakuta. Olen mõlemal viimasel autol (ka viimasel e60-l) need vahetanud ja maksab ta tõesti pea 5K UM-s.kurvii kirjutas:Okei,nüüd on selge et too õhulugeja on pees!!! Mis on alternatiiv?kas seda korda saab teha või kas sellele b osa on kuna um-s maksab too jurakas 5000eestlast!!!!!
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG