E39 mootoris klagin

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Alari.
Huviline
Postitusi: 3007
Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
Telefon: 5181397
Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
Kontakt:

E39 mootoris klagin

Postitus Postitas Alari. »

Nii viimasel ajal tekkind mootorisse kahtlane klagin,täpselt käiks nagu diisel!
Klagin ei tule mootori esiosast ega ülal osast!
Heli tekib mootori alaosas ja suht käigukasti lähedal!
Ja see heli tekib siis kui mootor on saavutanud oma täis töötemperatuuri (ca 10-15 min)
Masinaks E39 528i
Kasutaja avatar
Hannes
Huviline
Postitusi: 3573
Liitunud: 21.08.2005 20:28 38
Peamine sõiduk: E91 325d
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas Hannes »

Pole küll eriline mootori spetsalist, aga pakun et saale lõgin äkki. :roll:
(OO==[][]==OO)
Kasutaja avatar
Alari.
Huviline
Postitusi: 3007
Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
Telefon: 5181397
Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
Kontakt:

Postitus Postitas Alari. »

olen ka sellepeale mõelnud!
Samas aga peaks siis just külmastpeast tegema kõvasti ja soojastpeast vaiksemini,aga just vastupidi,külmamootoriga mittemiskit ja soojamootoriga klagin! :roll: :?:
Kasutaja avatar
Hannes
Huviline
Postitusi: 3573
Liitunud: 21.08.2005 20:28 38
Peamine sõiduk: E91 325d
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas Hannes »

Äkki siis vänt ise?
(OO==[][]==OO)
Kasutaja avatar
vaikeboa
Huviline
Postitusi: 2371
Liitunud: 18.08.2006 11:41 26
Asukoht: Pärnumaa 5213266
Kontakt:

Postitus Postitas vaikeboa »

Tundub nii saale moodi olevat.Külmalt õli paksem ja hääl vaiksem.Ja asukoht klapib ka sest mootori tagaosa ju kõige kaugemal õlipumbast seega seal ka nõrgem õlitus.
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Kasutaja avatar
Alari.
Huviline
Postitusi: 3007
Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
Telefon: 5181397
Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
Kontakt:

Postitus Postitas Alari. »

samas soojal ju metall kergelt paisub!
Aga arvatavasti peab mingiaeg siis autokallale asuma!
Aga kas see on normaale,et saaled juba läbi?Läbisõit pole just kõige hirmuäratavam(240tuh).
Kasutaja avatar
Alari.
Huviline
Postitusi: 3007
Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
Telefon: 5181397
Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
Kontakt:

Postitus Postitas Alari. »

Samas käisin kuulamas ja lasin onul gaasiga mängida!kohapeal erilist klaginat pole,tekib just 900rpm-1300rpm ja siis kaob täielikult! :shock: :?:
Kasutaja avatar
vaikeboa
Huviline
Postitusi: 2371
Liitunud: 18.08.2006 11:41 26
Asukoht: Pärnumaa 5213266
Kontakt:

Postitus Postitas vaikeboa »

Ega pole isegi enam kaua aega sellise asjaga kokku puutunud.Kui viitsid mässata siis ühenda õlisurve anduri asemele mehaaniline manomeeter (lihtsamalt saab vist mingi piduri voolikuga).Lase pöörded umbes 2000 peale ja siis gaas maha.Samal hetkel kui gaasipedaali vabastad peaks sellisel juhul kui saaled viletsad õlisurve natuke (0,5-1,0 atm) tõusma.Näide oleks siis selline kui pööretega on õlisurve näiteks 3 atm. siis kui gaasipedaali vabastad viskab surve momendiks kusagile 3,5-4.0 atm. juurde.Kui aga surve ei muutu siis ma küll saalesid ei kahtlustaks.
EDU!
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
laur84
Huviline
Postitusi: 894
Liitunud: 01.03.2007 23:27 27
Asukoht: Kohila-Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas laur84 »

kui manuaal siis, kui kohapealt minnes ilma gaasi andmata autol õli tuli põlema kiirelt ei löö peaks ka alumine ots korras olema. Lased sdurit lahti ja gaasi ei anna, auto hakkab nagu nõrkema ja kui õli tule põlema lääb on mootori all osas asjad kehvad, kui ei löö peaks asjad normid seal olema
Kasutaja avatar
Alari.
Huviline
Postitusi: 3007
Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
Telefon: 5181397
Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
Kontakt:

Postitus Postitas Alari. »

laur84 kirjutas:kui manuaal siis, kui kohapealt minnes ilma gaasi andmata autol õli tuli põlema kiirelt ei löö peaks ka alumine ots korras olema. Lased sdurit lahti ja gaasi ei anna, auto hakkab nagu nõrkema ja kui õli tule põlema lääb on mootori all osas asjad kehvad, kui ei löö peaks asjad normid seal olema
kahjuks on automaat!samas oli mingiaeg selline situatsioon,et kompuuter näitas sõita 80km kuid ennem pensukat tahtis välja surema hakata siis mingit õlisurve veateadet ei märgand ega õli tule vilkumist ka ei täheldand!
Mul selline küsimus,et kui töötava mootoriga õlikorgi maha keeran mis siis juhtuma peaks hakkama?
Ise proovisin siis mootori pöörded vajuvad eriti madalale!?
laur84
Huviline
Postitusi: 894
Liitunud: 01.03.2007 23:27 27
Asukoht: Kohila-Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas laur84 »

see eeldus et asjad head. kui tuksis peaks auto ilusti käima jääma. Kas katalüsaatorid ei või häält teha.
Kasutaja avatar
Alari.
Huviline
Postitusi: 3007
Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
Telefon: 5181397
Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
Kontakt:

Postitus Postitas Alari. »

ei katid seda kahjuks ei tee :( tõstin nüüd tungiga üles ja kuulasin hoolikamalt,hakkab pihta kuskilt mootori alumisest keskmisest sast ja nii taha välja :(
Aga samas nii kui drive peale panna või R siis kaob ära! :?
laur84
Huviline
Postitusi: 894
Liitunud: 01.03.2007 23:27 27
Asukoht: Kohila-Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas laur84 »

siis miskit kasti või siduri süsteemis
Kasutaja avatar
vaikeboa
Huviline
Postitusi: 2371
Liitunud: 18.08.2006 11:41 26
Asukoht: Pärnumaa 5213266
Kontakt:

Postitus Postitas vaikeboa »

Ega sul äkki turbiin pole lahti pääsenud?Ma mõtlen siin seda kolmnurkset plaati mille külge kinnitub turbiin.Joonisel nr 4
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=20
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Kasutaja avatar
Alari.
Huviline
Postitusi: 3007
Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
Telefon: 5181397
Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
Kontakt:

Postitus Postitas Alari. »

laur84 kirjutas:siis miskit kasti või siduri süsteemis
alles sai vahetatud kast..
vaikeboa kirjutas:Ega sul äkki turbiin pole lahti pääsenud?Ma mõtlen siin seda kolmnurkset plaati mille külge kinnitub turbiin.Joonisel nr 4
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=20
krt seda küll ei vaadand,kui kasti sai vahetatud :?
silma küll ei hakand,et midagi kuskilt lahti oleks või logiseks :roll:
aga vb tõesti mingi viga seal,lihtsam oleks endale(rahaliselt) :oops:
Kasutaja avatar
vaikeboa
Huviline
Postitusi: 2371
Liitunud: 18.08.2006 11:41 26
Asukoht: Pärnumaa 5213266
Kontakt:

Postitus Postitas vaikeboa »

Ega see nii lihtsalt silma hakkagi.
Olen kuulnud juhuseid kus plaadi üks kõrv on murdunud just peale kasti vahetust.Millest see tingitud on ei tea.Arvan,et kasti õlipump ei lähe oma kohale ja turbiin ning seega ka plaat jäävad pinge alla ning murrabgi plaadi ära.
Viimati muutis vaikeboa, 05.04.2009 22:57 37, muudetud 1 kord kokku.
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Kasutaja avatar
Alari.
Huviline
Postitusi: 3007
Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
Telefon: 5181397
Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
Kontakt:

Postitus Postitas Alari. »

aga samas,kui vv andur omadega läbi on kas see ei põhjusta ebaühtlast käimist ja klaginat?
üha enam arvan,et väntvõlli andur läbi kuna soojast peast ntk 10 min seista lasta siis läheb raskelt käima!käib vaevu 200-300 rpm ja sis peale 2 sekundislist käimist läheb enamvähem normi! :?
Vasta