99. leht 105-st

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 31.01.2017 19:51 16
Postitas WhoIsTheMaster
kuidas mootori tööle saad, kui külmalt ei käivitu?

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 31.01.2017 22:46 50
Postitas ainar1
Kuidagi ikka saab ju.Kas tõmmata või mäe peale jätta nagu traktor.Õnneks elangi mäe otsas.Aga probleem vajab lahendust.Starterist ei lähe aga mäest alla lastes läheb.Ja eelnevalt mainitud viga näitab.Tundub et peaks proovima kas õnnestub ära vahetada

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 31.01.2017 23:16 55
Postitas WhoIsTheMaster
ilma selle andurita, mis pumba all on, läheb mootor kindlasti tööle, võta mõne suvalise kamraadi auti ette ja tõmba pistik lahti. See andur timmib ainult süütehetke varajassemaks ja kui seda pole ühendatud, siis süütehetk pidevalt varajane ning käib iseäralik tärin, kui gaasi anda.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 02.02.2017 22:10 17
Postitas ainar1
Aga mis muu asi saab sellist viga näidata.Olen kolm korda kustutanud ja ikka tuleb tagasi.Seal pumba põhjas on mingi klapp ka või mis kinni saab jääda.Eks vist andur pekkis või juhe katki.Seda paistab et on keegi kunagi arstinud isoleeriga.Ei tahaks esialgu pumpa laiali lammutada.Peaks ikka proovima anduri vahetust.Aga kas tds-idel kõigil sama see juhtmega andur pumba põhjas.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 02.02.2017 22:56 06
Postitas Rainer.K
Pumba all asub pritsenurga reguleerimise solenoid mitte mingisugune andur.
Juhib ta etteandepumba rõhuga silindrikest, mis siis keerab pumbas vastavat detaili.
Kui see solenoid ei tööta/etteandepumba rõhku ei ole on pritsemoment maksimaalselt varajane et mootor kohe käivituks ja reguleerima hakkab ta alles peale seda, kui mootor on saavutanud 500 pööret.
Selle kontrolliks soovitaks takistuse ära mõõta, mis võiks jääda 10 ja 20 oomi vahele.
Muu juhtmestiku kontrolliks on kaval teostada see mõõtmine aju pistikust klemmide 10 ja 17 kaudu.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 06.02.2017 13:56 37
Postitas Joonas
Kas 995 lõpuga kõrgsurvepump sobib ka 993-le ?

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 06.02.2017 21:27 34
Postitas botzor
Joonas kirjutas:Kas 995 lõpuga kõrgsurvepump sobib ka 993-le ?
Huvitab sama.. Mis vähe neil on?

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 07.02.2017 10:28 25
Postitas atrmps4
botzor kirjutas:
Joonas kirjutas:Kas 995 lõpuga kõrgsurvepump sobib ka 993-le ?
Huvitab sama.. Mis vähe neil on?
Nagu siin teemas on juba kirjutatud :
993 ja 994 alumine osa ükssama.995 pump on võimalik paigaldada 993 asemele vaheplaadi abil.993 ei saa paigaldada 995 asemele.
993 pump on 68mm kaelusega ja potensiomeetriga kaanega.
994 pump on 68mm kaelusega ja induktiivsusel töötava kaanega.
995 pump on 50mm kaelusega ja potensiomeetriga kaanega.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 11.02.2017 15:16 31
Postitas Buumer 316i
Probleem 725 tds-iga.
Nimelt edasi ei liigu üldse,gaas põhjas kiirus ei tõuse,pedaali õrnalt vajutades pikka maapeale jne saab mingi hoo ülesse.
Pump vahetatud,juhtpihusti vahetatud,kas aju v mootorijuhtmestik? :cry:

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 11.02.2017 20:31 06
Postitas botzor
Õhulugeja pistik tagant ära ja proovi siis

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 11.02.2017 20:37 49
Postitas Buumer 316i
botzor kirjutas:Õhulugeja pistik tagant ära ja proovi siis
Milline tal see õhulugeja on? Märgiks veel niipalju,et vahel harva viskab jõnksutades jõu mootorile tagasi.vist ikka mingi ühendus?

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 11.02.2017 20:49 19
Postitas Buumer 316i
Buumer 316i kirjutas:
botzor kirjutas:Õhulugeja pistik tagant ära ja proovi siis
Milline tal see õhulugeja on? Märgiks veel niipalju,et vahel harva viskab jõnksutades jõu mootorile tagasi.vist ikka mingi ühendus?
Edit eemaldasin õhulugeja js ei muutunud midagi

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 11.02.2017 22:29 30
Postitas Riivo
tahmab ei tahma?

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 12.02.2017 10:35 42
Postitas Buumer 316i
Riivo kirjutas:tahmab ei tahma?
Ei

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 14.02.2017 11:40 14
Postitas Buumer 316i
Viga käes,õhulugeja peetis,mõtlesin et tal üldse puudub ja on ainult väike andurike,aga sellel juba teine värk.
Niiet tänud kaasamõtlemast. :P

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 15.02.2017 20:36 35
Postitas botzor
Nüüd pole minu omal jõudu. Veakoode pole, märgid paigas rakisega pandud, just sai kaan ära vahetatud. E34 õhulugejat sellel ei ole. Turbo toimib ilusti, lõtkud minimaalsed ja rõhk 1.3 bar umbes. Tahmab veidi, kütuse kogus 4mg/str tühikäigul. Alla 2k väga uimane ja enam ei jõua 2.ga sõõrikuidki lasta, 15" plekiga...? Ennem olid 17" 225 laiad all ja kannatas suht loppelt lasta..
Kuidas rõhuandurit kontrollida, mis ned andmed olla võiks arvutiga vaadates? Millele veel pilku peale panna?

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 15.02.2017 22:22 37
Postitas -myyr-
TD(s)'id võite kõik tuua pärnus minu juurde, hea meelega valutaks pead :D

Peab sul kütuse koguse sõites üle vaatama ja kuidas turbo puhub.
Kui need paigast siis äkki pumbaga mingi jama vms

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 16.02.2017 08:59 12
Postitas botzor
-myyr- kirjutas:TD(s)'id võite kõik tuua pärnus minu juurde, hea meelega valutaks pead :D

Peab sul kütuse koguse sõites üle vaatama ja kuidas turbo puhub.
Kui need paigast siis äkki pumbaga mingi jama vms
No jube kergelt sureb välja ka.. Vahest laibetab tühikäik ja noh soekäivitus koguaeg puhta diisliga mingi 7-10 sekki, vahel läheb ilusti. Kui 2t õli lisada siis on juba palju parem

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 16.02.2017 21:46 01
Postitas -myyr-
Kõlab nagu ksp viga, sõbral sarnased sümptomid ja pump otsast omadega

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 17.02.2017 14:10 22
Postitas botzor
Pump tahe jah. Hetkel liigub enamvähem. Rõhuandurile sai väike pesu tehtud.. 993 pumpa vaja. kui kellelgi pakkuda siis ps

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 17.02.2017 16:31 43
Postitas -myyr-
200€ ja pump nagu uus.
saab korda teha

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 17.02.2017 23:06 17
Postitas Rainer.K
Kuna seda teemat loevad aegajalt ka tuunimise huvilised praktikud, siis küsimus suurele ringile:
kuidas saab turborõhu stabiilseks?
Nimelt sõites ütleme 5 käiguga 70 km/h on turborõhk 0,4 bar.
Vajutan gaasi põhja, jõuab pööre 1500, turbo spoolib ja rõhk hakkab kiirelt tõusma, olles 2000 pöördega juba 1,3 bar ning 2500 pöördega 1,5 bar.
Kõik oleks normaalne, kui ta jääkski 1,5 bar peale aga ta ei jää ja 3000 pöördega on juba 1,8 bar ja üle 1,5 bar ei taha sest pole vaja mootorit laiali lasta.
Keerates turbo rõhukambri varrast lühemaks püsib rõhk küll kauem kontrolli all olles 4000 pöördega 1,3 bar aga siis ei saa rõhku 1 bar kätte enne 3500 pööret ja ikkagi läheb 5000 pöördega rõhk üle 1,5 bar.
Tegelikult kui see varras wastegate küljest täiesti lahti võtta saab 5000 pöördega samuti 1,5 bar kätte...
Kas siin aitaks ainult väline wastegate?

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 18.02.2017 07:12 41
Postitas ooDDoo
Mina jätaks wastegate rahule ja prooviks ajust rõhku sättida

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 18.02.2017 07:23 17
Postitas teet82
See asi sõltub suuresti mootori pööretest, selles mõttes wastegate tüüpi turboga vast ei saagi seal seda rõhku nii ühtlaseks nagu soovitakse. Aga kas aju kütust kinni ei pane selliste rõhkude juures või on seal juba tuunitud midagi?

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 18.02.2017 14:02 16
Postitas -myyr-
Sul on vaja mcb'd vahele.
Wg vedru väsinud ja annab järgi.


http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=7571" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 18.02.2017 16:33 09
Postitas -myyr-
Süütespetsid.

Panin süüte 3* nagu arvuti tahtis.
Nüüd aga läheb pikalt käima aga mootor ise käib ilusti.
Peale kettide vahetust jms jäi algselt süüde 17* ja läks veerandpöördest aga lagises.

Kas pean hakkama seda sweet spoti leidma nii,et keeran kraade suuremaks ja proovides, kuidas tööle läheb uuesti ja kui kõvasti lagiseb?

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 18.02.2017 18:44 47
Postitas teet82
-myyr- kirjutas:Panin süüte 3* nagu arvuti tahtis
Mis arvuti nii tahtis, TDS-i puhul peaks olema ette nähtud ainult staatiline reguleerimine indikaatorkellaga.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 18.02.2017 18:47 11
Postitas -myyr-
teet82 kirjutas:
-myyr- kirjutas:Panin süüte 3* nagu arvuti tahtis
Mis arvuti nii tahtis, TDS-i puhul peaks olema ette nähtud ainult staatiline reguleerimine indikaatorkellaga.

Autocom/testo näitavad süütenurka, mida aju soovib.

Ju siis tuleb häälejärgi paika panna

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 18.02.2017 18:58 46
Postitas teet82
Kui lihtsalt "live data" alt võrrelda küsitud ja reaalset pritsenurka, siis seal pole vist kuvatud seda, et mis on samal ajal pritsehetke muutva magnetkalpi "dudy cycle", ehk palju magnetklapp ise seal korrigeerib samal ajal. Vähemalt mälu järgi BMW puhul seda ei kuvata ja pole ka võimalust arvutiga välja lülitada aju poolt pumba kontrollimist, et näha pumba tegelikku füüsilist asendit mootori küljes. Sellepärast ei ole ka mingit arvutiga reguleerimist ette nähtud BMW puhul, võib-olla AUTOCOM-is on mingi spetsiaalne funktsioon, pole seda kasutanud ja ei tea.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 18.02.2017 19:07 54
Postitas -myyr-
Siis tuleb jätkuvalt häälejärgi panna paika.. :D