ja mis ma siis teen? üritan natuke tagasi ´´toksida´´teda?killer666 kirjutas:Siis järelikult aju arvab , et gaasi peaaegu ei antagi , st et pumbas oleva gaasi hoova järgi , aga kuna sa oled kaant paigast liigutanud , siis on see paigast ära.Rommi- kirjutas:musta viskab kah pärispalju..just käiguvahetusel.
ja huvitav ,et kütusekulu seier näitab sirgel suht 0 kulu annad gaasi siis umbes 2l sajale. aga kiirendades ja nii näitab omajagu..
BMW 524TDe34 85kw 91a mootorijõud?
Re: BMW 524TDe34 85kw 91a mootorijõud?
Re: BMW 524TDe34 85kw 91a mootorijõud?
1 Pisik mis sul kütusefiltri juures on.. lahtiselt.. see on tolle vee taseme anduri omaRommi- kirjutas:mis asi on mapi juhe?
alguses kui vahetasin ja maksin peale siis olid pooled juhtmed laiali kõik seal...sai kokkulaotud...aga selle filtrijuures on üks pesa lahtine ja ka pumbajuures...kuskile ei oska need ühendada..
kui jõudu tagasi ei saa siis läheb auto lammutamiseks...minul juba kopp ees raha raisata. ja suurim asi mis kulub on närvid....
ja eeldan,et üks lahtine pistik võib olla juhtpihusti oma..
Mul see auto närvide pärast lõpuks müüki läkski. selle pumbaga autot normaalsele tühikäigule ajada polnud võimalik ( noh oli, aga masin ei liikunud siis)
Vaata kindlasti üle kas hammasrihm on õigesti ( märgid paigas ), minust järgmine omanik oli seda näppinud, väites,et mul valesti peale pandud.
Tühipöörded jäid mul ~1000 ringi.. auto läks 140km/h nagu nalja ning sealt isegi edasi..
Kannatas E39 525tds-iga joonele panna
Omamoodi luksus :P
Re: BMW 524TDe34 85kw 91a mootorijõud?
Mõistlik oleks siis kõrgsurvepump remontida või välja vahetada!