2. leht 2-st

Re: High rate of battery discharge

Postitatud: 31.10.2017 20:59 07
Postitas teet82
Olen seda varem ka pannud siia, PDF fail kolmanda postituse juures, võib-olla annab mingeid mõtteid:
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=485200" onclick="window.open(this.href);return false;
DIS või ISTA lasevad muidu mingeid teste ka teha, et enam-vähem õige ahel üles leida, täpset kohta need muidugi ei ütle.

Re: High rate of battery discharge

Postitatud: 01.11.2017 19:23 31
Postitas teet82
igor115 kirjutas:E65 muuda PM moodulis mahutavuse ära.
Ei saanud ma ikka jagu sellest asjast. Kas see PM moodul on PMA nime all NCS-is?
Igal juhul NCS-iga näitab PMA moodulit lugedes seal "Klasse Batterie 110Ah" , kui aga minna DIS-iga registreerima, siis seal näitab 90Ah AGM. CAS ja LMA moodulis ei tundu olevat midagi aku kohta, samuti pole midagi FA listis. Kuidas see asi käib siis E65 puhul, äkki oskab keegi aidata?

Re: High rate of battery discharge

Postitatud: 01.11.2017 21:43 54
Postitas PeeterA
Varustuse listi(FA) tuleb vastava märkega täiendada ja kirjutada see nii CAS kui ka LMA moodulitesse. Seejärel kodeerida vajalikud moodulid(PM antud juhul) Kui sa moodulites midagi manuaalselt ära muudad, aga FA jätad muutmata, siis diagnostikaprogrammid ei tunne muudatusi ära ja näitavad vanu seadeid.

Re: High rate of battery discharge

Postitatud: 01.11.2017 21:52 54
Postitas teet82
Mõtlesin ise ka seda, et kirjutan lihtsalt juurde FA listi jne., aga ei julgenud :D
Arusaamatu on ikkagi, et miks pole seal praegu midagi aku kohta. Leidsin mõned sarnased probleemid välismaistest foorumitest, aga seal ka mingit selgitust ega lahendust polnud.

Re: High rate of battery discharge

Postitatud: 01.11.2017 22:14 14
Postitas PeeterA
Kui oli AGM aku, siis peaks ideeliselt olema FA listis märge -BA90.

Re: High rate of battery discharge

Postitatud: 02.11.2017 23:14 09
Postitas igor115
PeeterA kirjutas:Varustuse listi(FA) tuleb vastava märkega täiendada ja kirjutada see nii CAS kui ka LMA moodulitesse. Seejärel kodeerida vajalikud moodulid(PM antud juhul) Kui sa moodulites midagi manuaalselt ära muudad, aga FA jätad muutmata, siis diagnostikaprogrammid ei tunne muudatusi ära ja näitavad vanu seadeid.
Ei ole mina näinud E65 FA listis aku mahutavust. E60/61 on küll. Isa autol (E65 730d) vahetasime tavalise 110Ah aku 90AGM vastu. Muutsin PM moodulis mahutavuse ära,(kõige lihtsam läbi Nsc Dummy) kodeerisin ning registreerisin ära. Hiljem ISTA-ga vaadates näitab õiget akut. FA-se midagi ei lisanud.

Re: High rate of battery discharge

Postitatud: 03.11.2017 07:19 23
Postitas teet82
Kontrollin üle veel, aga PM/PMA näitas 110Ah ja DIS registreerimise alguses 90Ah AGM. Huvitav kust ta võtab siis need erinevad andmed, tahaks õigeks saada ikka. ISTA-t mul endiselt pole ja PROGMAN ei lasknud teha midagi, hädaldas nagu kaabli pärast, et vaja on OPS/ICOM.

Äkki siis on kellegi eelnev töö poolik, vaja ka üle kodeerida terve auto kuidagi?

Re: High rate of battery discharge

Postitatud: 03.11.2017 09:18 42
Postitas igor115
[quote="teet82"]Kontrollin üle veel, aga PM/PMA näitas 110Ah ja DIS registreerimise alguses 90Ah AGM.

Mis akut üritad peale saada?

Re: High rate of battery discharge

Postitatud: 03.11.2017 09:28 03
Postitas PeeterA
E65-l oli AGM aku standardvarustuses. Paljusid baasvarustuse asju FA list ei kajastagi.

Re: High rate of battery discharge

Postitatud: 03.11.2017 09:44 39
Postitas igor115
PeeterA kirjutas:E65-l oli AGM aku standardvarustuses. Paljusid baasvarustuse asju FA list ei kajastagi.
Minu vennal on üks esimesi E65(2002a) ja tema PM mooduli kodeerimis indeks on C03 ja seal ei ole valikutes AGM akut.Ehk et sinna AGM peale panna,oleks vaja tarkvara uuendada. Isa autol(2004a) aga PM C04 ja seal valikus AGM.

Re: High rate of battery discharge

Postitatud: 03.11.2017 10:14 46
Postitas PeeterA
C03 on 90 Ah valik AGM aku. C04 lisandus 90Ah tavaline happeaku.

Re: High rate of battery discharge

Postitatud: 03.11.2017 10:24 53
Postitas igor115
Kui vaadata Dummy-ga
C03
80ah-90ah-95ah-110ah
C04
80ah-90ah-95ah-110ah-90AGM

Re: High rate of battery discharge

Postitatud: 03.11.2017 10:30 57
Postitas PeeterA
See dummi programm ei ütle, et oleks AGM, kuid mine DIS või ISTA alla, kus 90Ah valik tähendab vastava mahtuvusega AGM akut. Jutt siis C03 vers. PM moodulist.

Re: High rate of battery discharge

Postitatud: 03.11.2017 10:40 54
Postitas igor115
No miks ta siis ei ütle? Tee lihtsalt programm lahti,vali moodul ja vaata valikuid. Sai selle probleemiga kunagi Patrikule helistatud. Öeldi,et vaja tarkvara uuendada.

Re: High rate of battery discharge

Postitatud: 03.11.2017 11:01 10
Postitas PeeterA
Varuosakataloog näitab standardakuna 92Ah(või 90 Ah) AGM akut E65 puhul, mida võib asendada 110 Ah tavaakuga.

Ma ei tea, et E65-tele 90Ah tavaakusid originaalis üldse oleks paigaldatud.

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=61_1543

Re: High rate of battery discharge

Postitatud: 03.11.2017 12:43 42
Postitas igor115
Seal kirjas, et vahetusena kasutada ainult AGM akut, isegi kui on pailgatatud 110ah happekas. Ning tuuakse lihtsalt välja bmw originaal agm aku kood.

Venna autol oli nii,kui vahetasime PM moodulis käsitsi AGM_ks siis plokk seda vastu ei võtnud(C03), ISTA aga küsis kas pailgatatav aku on 110ah, mitte 90 agm.

Re: High rate of battery discharge

Postitatud: 03.11.2017 13:36 05
Postitas ttsys
ISTA/P retrofit tehakse siis selle jaoks, mis plan-ga teeb mooduli(te)s program+coding. Pärast seda ju alles ISTA/D-ga regad.

Re: High rate of battery discharge

Postitatud: 03.11.2017 17:37 55
Postitas teet82
PeeterA kirjutas:E65-l oli AGM aku standardvarustuses. Paljusid baasvarustuse asju FA list ei kajastagi.
See tundubki kõige loogilisem. Konkreetne auto on ka üks esimesi, aastast 2002 N62.
igor115 kirjutas:Mis akut üritad peale saada?
Tegelikult on aku niikuinii vale, 100Ah, omaniku enda toodud. Oleks pannud siis vähemalt 110Ah tavaaku kodeeringusse, õigemini seal juba PM-s, aga DIS näitab registreerimise alguses 90Ah AGM.
Keegi vist DIS-iga ei registreeri eriti, et sealt näha oleks muudatuse toimumine peale PM kodeerimist.

Re: High rate of battery discharge

Postitatud: 03.11.2017 20:35 45
Postitas igor115
Kui õieti mäletan, siis saab ka INPA-ga registreerida.

Re: High rate of battery discharge

Postitatud: 04.11.2017 14:56 12
Postitas Volum
ttsys kirjutas:ISTA/P retrofit tehakse siis selle jaoks, mis plan-ga teeb mooduli(te)s program+coding. Pärast seda ju alles ISTA/D-ga regad.
Lisaks jutule - võid regada ka enne istap kodeerimist.

Re: High rate of battery discharge

Postitatud: 04.11.2017 16:33 38
Postitas ttsys
Samahästi võib öelda, et pärast ista/p retrofit-i, mis teeb ka kõik järeltegevused ei ole vaja üldse enam ista/d avada, regamine-kontroll tänamatu ajakulu. ;)

Re: High rate of battery discharge

Postitatud: 05.11.2017 08:42 18
Postitas Volum
Samahästi võib öelda, et pole vahet mis järjekorras teed, lõpptulemus on täpselt samasugune.

Re: High rate of battery discharge

Postitatud: 05.11.2017 12:52 18
Postitas ttsys
Ei ole sama lõpptulemus, sest ista/d tegevus pärast ista/p protsessi on verifitseering. See on oluline erinevus.

Re: High rate of battery discharge

Postitatud: 07.11.2017 21:15 32
Postitas Volum
Sa akut ISTA'ga oled kunagi tutvustanud? Kui valida, et suurem aku peal, registeerib ära ja siis kirjutab, et ISTA/P'ga samuti üle kodeerida. Ei ole mingit erinevust. :roll: (Viimast 4 aastat niiviisi teinud juba) Lihtsam on enne registeerida ka, sest kodeerimine ISTA/P'ga on nagu tati venimine.

Re: High rate of battery discharge

Postitatud: 07.11.2017 21:23 02
Postitas ttsys
Ja siis pärast seda "tati venimist" oled nii tüdinenud, et ei suvatse enam ista/d avada, et staatust verifitseerida(?) Oled kõik need 4 aastat saatnud auto lihtsalt uksest välja. Norm eksole? ;)

Re: High rate of battery discharge

Postitatud: 07.11.2017 21:46 38
Postitas Volum
Norm muidugi, sest vahet pole mis pidi seda teha, tulemus on alati üks ja seesama.

High rate of battery discharge

Postitatud: 07.11.2017 23:01 18
Postitas Tauri_V
Kui teha aku vahetuse registreerimine enne ista/p ga kodeerimist on kõik paigas. Kui pärast seda protsessi kontrollida ista/d-ga millise kilometraazi juures vahetus tehti, siis on seal hetkel olev läbisõit. Et nii on kõik korrektne. Ei ole vaja peale kodeerimist uuesti akut registreerida.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: High rate of battery discharge

Postitatud: 07.11.2017 23:54 52
Postitas ttsys
Jah. Erinevus on vaid selles mitu korda soovid avada verifitseeritud operatsiooni jaoks ista/d. 1 või 2 korda. ;)