2. leht 3-st

Re: BMW N47/N57 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 28.09.2018 09:42 07
Postitas bemarifan
Pole väga kuulnud , et n47/57 mootoritel nende klappide mootorite kukkumiseks väga probleeme oleks olnud. Miks muuta seda mis toimib, puhtaks lihtsalt teha ja uued tihendid arvan mina , samas võiks egr ka ära puhastada. Puhastus hinna võib õelda mike1 , tema teostas, ise ei hakka kellegi tööd X hinnaga reklaamima.

Re: BMW N47/N57 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 29.09.2018 10:52 05
Postitas Volum
Egri puhastamine on mõttetu. Mõne aja saad taas sõita kuniks viskab jälle vea, et klapp kinni jäänud. Aja ja raha kokkuhoides soovitan uue egr osta.

Re: BMW N47/N57 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 30.09.2018 11:48 58
Postitas bemarifan
Volum kirjutas:Egri puhastamine on mõttetu. Mõne aja saad taas sõita kuniks viskab jälle vea, et klapp kinni jäänud. Aja ja raha kokkuhoides soovitan uue egr osta.
Seda küll, pigem mõtlesin selle all seda , et kui egr viga ei lõõ ja sisselaske niikuinii puhastada lasta siis sama tööga egr ka ära puhastada .

Re: BMW N47/N57 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 30.09.2018 14:01 11
Postitas Volum
Siis on mõttekas egr jahuti puhtaks teha.

Re: BMW N47/N57 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 02.10.2018 14:44 54
Postitas Filjar
Tere! Teema jätkuks. Kopeerin siia ühe EGR VALVE + EGR COOLER DELETE KIT ulme asja: https://www.ebay.com/itm/BMW-N57-EGR-VA ... C-&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;

Mis mehedpojad sellest arvavad? Saab mootori kohe kotti lasta? :mrgreen:

Re: BMW N47/N57 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 02.10.2018 15:12 28
Postitas ttsys
Pigem musternäide miks uute diiselmootorite valmistamine globaalselt välja suretatakse. :)

Re: BMW N47/N57 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 02.10.2018 16:50 31
Postitas Filjar
ttsys kirjutas:Pigem musternäide miks uute diiselmootorite valmistamine globaalselt välja suretatakse. :)
:D Ma jäin siin mõtlema, et exhaust cooler on ju ühe suunaga mootoriplokis. Exhaust cooleri eemaldamisel jääb ju sinna tühi auk...hiirtele pesa tegemiseks? Mulle kõlab see rohkem nagu ilma kaaneta kaevuluuk, üks hea päev lihtsalt keegi plörtsatab sisse :D

Re: BMW N47/N57 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 02.10.2018 17:20 02
Postitas ttsys
Mis hiired - sinna läheb Egeuse merd ületanud nahk, et hambutust EU-st mööda saada ning Eurotunneli lõpust loorberitele viskuda. :mrgreen:

Teha maailma enamus riikide üleselt üks tänavaliikluse jaoks illegaalne optsioon nimetusega "lahendus" ning hakata seda patendiga raamima. :D
Pilt

Re: BMW N47/N57 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 06.10.2018 21:49 42
Postitas Mihkel
Sai teostatud ka tàna siis vàike sl kolle ja egri pesu. Mingisuguseid erilisi anomaaliaid ja veakoode auto juures pole tàheldanud. Aga pilt oli kùll selline, et... :roll:
Pöördklapid ei làinud enam tàiesti kinnisesse asendisse ka.
Autoks siis 530d 2014.a 190kw.
Läbisòit 193 000km ja ilmselt ei ole veel sellel autol sl kolle maas kàinud ka.
Tihendid said kõik uued oem :!:
Mõned pildid:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Pöördklappide eemaldamisel ma mingisugust mòtet ei nàe ja selleks pole ka vajadust.
Tegelege asjaga ;)

Re: BMW N47/N57 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 06.10.2018 22:07 46
Postitas Filjar
Mihkel kirjutas:Sai teostatud ka tàna siis vàike sl kolle ja egri pesu. Mingisuguseid erilisi anomaaliaid ja veakoode auto juures pole tàheldanud. Aga pilt oli kùll selline, et... :roll:
Pöördklapid ei làinud enam tàiesti kinnisesse asendisse ka.
Autoks siis 530d 2014.a 190kw.
Läbisòit 193 000km ja ilmselt ei ole veel sellel autol sl kolle maas kàinud ka.
Tihendid said kõik uued oem :!:
Mõned pildid:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Pöördklappide eemaldamisel ma mingisugust mòtet ei nàe ja selleks pole ka vajadust.
Tegelege asjaga ;)
Tere. Väga tubli ettevõtmine. Loodan, et pildid innustavad ka teisi selliseid tegusi ette võtma. Tahtsin küsida kas peale puhastamist käitub auto kuidagi paremini ka? Kõrgsurvepumba anduri alla piilusid ka? :mrgreen:

Re: BMW N47/N57 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 06.10.2018 22:12 08
Postitas Mihkel
Ksp anduri alla ei piilunud. Las ta praegu olla, endal rahulikum magada :lol:
Ei juhtu selle ksp-ga seal midagi, kui kusagil garaaside taga tankimas just ei kài :) Ja no kasutada oem kùtusefiltrit ka ikka, mitte mingit b kàrakat.
Aga see kollede nògitamine reaalne probleem jah N57l, et vòiks inimesed tegeleda asjaga ennem, kui Dpfid ja muud asjad kalama hakkavad.
Muidugi sai parem, pool pàeva jebimist ju :mrgreen:

Re: BMW N47/N57 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 06.10.2018 22:23 49
Postitas Filjar
Mihkel kirjutas:Ksp anduri alla ei piilunud. Las ta praegu olla, endal rahulikum magada :lol:
Ei juhtu selle kspga seal midagi, kui kusagil garaaside taga tankimas just ei kài :)
Aga see kollede nògitamine reaalne probleem jah N57l, et vòiks inimesed tegeleda asjaga ennem, kui Dpfid ja muud asjad kalama hakkavad.
Muidugi sai parem, pool pàeva jebimist ju :mrgreen:
Tõsijutt. Kõik need jutud ja pildid kõrgsurvepumpadest ajavad ihukarvad turri. Kasutaja Volum võttis nüüd reedel ühe surnud 520d E61 kõrgsurvepumba laiali ja ohjuudas mida ma kõike nägin. Ma rohkem sellest hetkel ei räägi, kasutaja Volum teeb asjakohase teema sellest ja igaüks võib omad järeldused teha. Aga sisselaske puhastamine on jah kõige aeganõudvam töö selle juures :mrgreen: . Ma ise olin peale seda puhastamist nagu mingi tahmatont, ise ka ei saa aru mida ma tegin, et nii mustaks sain :D

Re: BMW N47/N57 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 07.10.2018 00:19 29
Postitas Tauri_J
Kõik diislid on sellised seestpoolt.

Sisselaskekollektor on lihtsam likku visata.

Re: BMW N47/N57 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 07.10.2018 09:03 33
Postitas Volum
Tauri_J kirjutas:Kõik diislid on sellised seestpoolt.
Ei ole.

Re: BMW N47/N57 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 07.10.2018 11:32 06
Postitas Tauri_J
Millised siis ei ole?

väikse läbisõidu ja ilma EGRita v

Re: BMW N47/N57 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 07.10.2018 11:40 12
Postitas Volum
Maanteel sõitvate autodega. Sellised sisselasked tekivad 80% linnasõiduga.

Re: BMW N47/N57 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 07.10.2018 19:53 54
Postitas AllarH
Tauri_J kirjutas:Kõik diislid on sellised seestpoolt.

Sisselaskekollektor on lihtsam likku visata.

Ei ole kindlasti kõik diislid sellised. Nähes neid pilte, lasin ka enda autol kolle maha võtta, et ära puhastada. Täiesti ilmaasjata lasin selle eemaldada, kuna seest oli kõik puhas. Õrn tahmakiht ainult avades ja klappidel, mis veidi sõrme määris kui sealt üle sai tõmmatud. Pandi tagasi kokku ilma puhastuseta.

Re: BMW N47/N57 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 07.10.2018 22:52 29
Postitas Tauri_J
Oled autot uuest peast omanud?

Re: BMW N47/N57 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 07.10.2018 23:32 24
Postitas TELK
Eks need kolde tahmamised hakkavad pihta mittetöötavast karteri tuulutusest või leemendavast turbost. Diisel autole tuleks vahest ikka korralikult pähe ka anda.

Re: BMW N47/N57 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 08.10.2018 11:24 14
Postitas Filjar
TELK kirjutas:Eks need kolde tahmamised hakkavad pihta mittetöötavast karteri tuulutusest või leemendavast turbost. Diisel autole tuleks vahest ikka korralikult pähe ka anda.
Tere. Huvitav vahemärkus tõesti. Enda auto puhul panin tähele, et karteri tuulutuse toru oli pelgalt öeldes räpane. Võtsin küljest ja tegin puhtaks. Tuulutuse toru tihendid olid kivikõvad ning tõenäoliselt nendel suurt pidamist ei ole. Joonist vaadates käib jutt nr. 21 olevast torust: https://www.etkbmw.com/bmw/EN/search/se ... CE/11_6893" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: BMW N47/N57 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 08.10.2018 21:00 15
Postitas Mihkel
Olles nüüd peale kolle pesu kihutanud paar päeva, siis vahe on ikka päris suur eelnevaga.
Madalalt on minek palju mõnusam ja tummisem, auto töötab hoopis vaiksemalt ja ka välja suretab vaikselt ja pehmelt. Arvasin, et enne sõitis auto hästi, siis nüüd sai veel parem.
Ja mingi turbo ega karterituul pole seda kollet täis tatistanud.
Nii, et mingisugune kasu on asjast olnud ;)

Re: BMW N47/N57 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 09.10.2018 12:07 48
Postitas Filjar
Mihkel kirjutas:Olles nüüd peale kolle pesu kihutanud paar päeva, siis vahe on ikka päris suur eelnevaga.
Madalalt on minek palju mõnusam ja tummisem, auto töötab hoopis vaiksemalt ja ka välja suretab vaikselt ja pehmelt. Arvasin, et enne sõitis auto hästi, siis nüüd sai veel parem.
Ja mingi turbo ega karterituul pole seda kollet täis tatistanud.
Nii, et mingisugune kasu on asjast olnud ;)
Tere Mihkel. Mainituga täiesti nõus. Btw tahtsin küsida, mis seadeldist või ainet puhastamisel kasutasid? Minu ultrahelivann polnud ausalt öelda kõige parem lahendus.

Re: BMW N47/N57 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 10.10.2018 19:07 09
Postitas Herts
Mul ka N57 ja sisselaske pesu tehtud
Kiidus6nad pean BM autole ytlema, kes enne auto ostu diagnostiga tuvastasid, et p66rdkalpid liiguvad uimaselt.
Seega kolle tahma t2is niiv6rd. Seega saab ka diagnostiga tuvastada seda ja j2reldused teha.

Re: BMW N47/N57 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 21.10.2018 21:35 00
Postitas teritaja
tundub et 200k+ läbisõidul on kohustuslik see sisselaske puhastus. endal ka tehtud 260k pealt ja madalalt tuli kõvasti erksust juurde.
egr cooler on muidugi eriline teema, kestab kuskil 130-150k siis väike lõõtsaga toru, mis koguaeg kuuma saab lihtsalt põleb läbi. aru saab kui vanakooli diisli hais tuppa hakkab tulema.
hetkel mingi tagasikutsumine ka -> https://www.bmwblog.com/2018/08/08/bmw- ... in-the-eu/" onclick="window.open(this.href);return false;
minu käru muidugi ei läinud sinna alla, kuigi garantii korras on 2013 antud jupp välja vahetatud. tartu bmw esindus polnud eriti optimistlik, et see aasta ma uue egr cooleri nende käest saaks. ebays enamus kaupa ka defektiga. keegi meistrimees äkki oskab remondilahendust pakkuda?

Re: BMW N47/N57 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 22.10.2018 07:10 33
Postitas Herts
Bm autos oli juttu sellest, et iga 100k järel oleks hea pesu teha. Kui linna sõite kah saab, siis eriti.
Muidugi, kes aastaga 100k sõidab sellel vast jah teine teema.

Re: BMW N47/N57 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 22.10.2018 19:53 09
Postitas Volum
Osadele olen soovitanud selle väikse toru roostevaba keevitusega augud kinni keevitada.

Re: BMW N47/N57 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 22.10.2018 21:40 21
Postitas kapa
Kauaks pidama jääb?

Re: BMW N47/N57 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 22.10.2018 22:17 09
Postitas Volum
Kõige kauem on olnud aasta ja tiksub edasi.

Re: BMW N47/N57 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 08.01.2021 07:51 56
Postitas teet82
Küsin siin vanas teemas, äkki keegi teab:
N47 E61 peal on vaja vahetada kolvid peale pöördklappide jama. Kas saab õlipumba eest kui mootor auto peal ja käigukast otsas, ehk siis õlipumba ära keti otsast ja pärast tagasi?

Edit: Kui õli/vaakumpump koos raamiga lahti lasta ploki küljest, siis saab selle rohkem eemale hoorattast ja ketiratta poldi lahti keerata. Ise eraldasin raami pumbast ja jätsin pumba keti otsa, sain nii kepsupoldid lahti ja kolvid kätte.

Auto oli juba osaliselt lammutatud, aga tundub, et pöördklappide võll oli peenemaks kulunud ja murdunud, tükid silindritesse lennanud. Ja seda EGR poolsest otsast, kus klapid arvatavasti raskemini liiguvad tahma tõttu.

Re: BMW N47/N57 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 15.01.2021 12:51 27
Postitas Shammy
Ma küsiks juurde, et millega sisselaset parem puhastada on? Vana hea brake cleaner ja hari? :mrgreen: