3. leht 4-st
Re: DPF FILTER
Postitatud: 17.04.2015 13:14 33
Postitas val
Mis vahendeid pesuks kasutada tuleks? Erinevates videodes on igal ühel erinevad vahendid. Olen kuulnud, et piduri puhastusvahendit ja bensiini on kasutatud, on ka spets vahendeid. Mõni peseb külma veega, mõni väidab et 60 kraadise veega, olen näinud ka suruõhuga puhastamist.
Re: DPF FILTER
Postitatud: 17.04.2015 16:04 03
Postitas arnis
Jääkülm vesi on esimene samm. Survekaga niikuinii ei saa asja täiesti puhtaks.
Küll aga võib sellest piisata, et auto sundpõletamist suudaks teha.
Enne kui survepesu lõpule saab viidud, võiks solistada tervet DPFi ämbris vees
nii, et DPF täituks ja tühjeneks veest korduvalt. Ehk vette ja välja, vette ja välja.
Ei soovita suvalist keemiat kasutada. Ka DPF on katalüseerivate materjalidega kaetud.
Kõige tähtsam on kärgi mitte ära lõhkuda, sh veejoaga. Ja ülesandeks on kärgedesse
augud sisse saada. See, et kärje seinad on paksu kihiga kaetud, on täiesti okei.
Suruõhuga pestes tuleb kasutada tõsist kaitsemaski.
Tegu on kantserogeense jamaga, mida tuleb miljon korda rohkem kui päevanorm.
Siis kui kogu protsess on lõpetatud, tagasisurve on eeskujulik ja rohkem sundpõletust
ei tehta, tuleb vahetada mootoriõli ja filter!
Re: DPF FILTER
Postitatud: 17.04.2015 17:04 57
Postitas patrik
dpf ei paista läbi. katsed seda läbipaistvaks muuta lõpevad kõlbmatuks muutumisega.
Re: DPF FILTER
Postitatud: 17.04.2015 17:08 36
Postitas sander k
Kaitsevahendite jutt on siinkohal väga asjalik.
Dpf kärg on nii kõva et seda survekaga lõhkuda ei ole võimalik. Aga enne peaks veel vaatama, et kärjel sisse põlenud auke poleks. Siis pole sellega midagi peale hakata. Peale pesu on vastusurve saanud niipalju madal, et auto pole vajalikuks pidanud põletusprotsessi alustamist. Peale tööprotsessi lõppu tuleks arvutiga veakoodid nullida ja veenduda et kõik muud mootori tööd puudutavad näidud oleks normide piires.
Re: DPF FILTER
Postitatud: 19.04.2015 17:26 47
Postitas Kert11
arnis kirjutas:Küll aga ei tea, kuidas DPF käitub pooletunnises ummikus, kui mootor soe, kuid
pöörded üldjuhul alla tuhande.
Mul on hakand linnas ummikus olles DPF põletama. (DPF põletust kuuleb ära sellise imeliku "lörina" järgi kus siis sumpa heli on teistsugune..) Ning tavapärase 92c asemel läks temp selleks perioodiks 97 peale. Pildilt näha, pöörded seal 600 kandis, ehk siis ummikus passimine. Ehk siis isegi linna sõiduga saab DPF põletama, eeldusel et sõit kestab ikka pikemat aega kui 5 minutit (näiteks 1 tund linna sõitu, kus siis ülemistestest mustakale ja seejärel kesklinna tiptunni ajal vms)
Re: DPF FILTER
Postitatud: 20.04.2015 08:48 51
Postitas val
Mina sain auto seda filtrit põletama lennukal. Paar kiiremat otsa lennuväljal ja auto summuti hakkas tossama ja oli tunda väävli lõhna. Peale seda läks minek tunduvalt paremaks ja enam ei ole DPF errorit ka ekraanile visanud.
Re: DPF FILTER
Postitatud: 20.04.2015 11:00 28
Postitas arnis
Krt, loomulikult. 25L/100km on nii palju kütust, et summutisse
peaks jõudma piisavalt palju sooja tahma süttimiseks ilma tsüklita.
Kui juba tahm süttib, siis läheb asi suht pauguga põlema, ärge
ainult välja suretage mootorit.
Ainsaks tingimuseks on muidugi see, et filter pole nii umbes, et auto
ei võtagi hoogu sisse enam. Ja tugeval ummistusel on sellist meetodit
kasutades suurem risk sõelad puruks lükata, aga see ainult teooria, mingeid
praktilisi teadmisi mul sellega pole.
Re: DPF FILTER
Postitatud: 30.08.2015 22:19 58
Postitas traksipyksid
Tere
Auto mootorituli ja veojõukontrolli märgutuli põleb ja CHECK VSC on ees. Tegin bluetooth seadmega diagnostika (ELM2 ja Torque programm androidile) ja ütleb Particulate trap efficiency below threshold bank või siis Diesel Particulate Filter Efficiency Below Threshold, mis siuliselt peakski tähendama, et tahmafilter on umbes. Mismoodi ma saaksin selle sundpõletama panna või mis seadet/programmi kasutama, et sõidu ajal veakoode kustutada?
Tänud
Re: DPF FILTER
Postitatud: 31.08.2015 00:10 45
Postitas arnis
Kas sõidad kogu aeg linnaotsi?
Kui ei, siis tähtsam oleks tahmatekitajast lahti saada.
Re: DPF FILTER
Postitatud: 31.08.2015 20:37 47
Postitas traksipyksid
Ei sõida koguaeg linnaotsi. Mootori märgutule lõi põlema just maanteel, sõidul Tartust Tallinnasse. Ja varem samal päeval sai sõidetud vastupidine ots e. siis Tallinnast Tartusse. Aga auto oli seisnud kasutuseta u kuu kuni poolteist. Mis võiks olla tahmatekitajaks?
Re: DPF FILTER
Postitatud: 31.08.2015 22:09 29
Postitas arnis
Kui mootoris mingeid muid veakoode pole salvestunud, siis rohkem kui
95% tõenäosusega on väsinud pihusti (või isegi mitu) selles süüdi.
Arvutiga saab alati vihjeid, mis võiks olla. Kui mitte midagi nagu viga ei
ole, siis pigem pihusti. Muidugi võib olla veel palju lihtsamad probleemid,
näiteks võiksid varjatud menüüst (foorumis on teema olemas) kontrollida,
kas jahutusvedelik jõuab ilusti 90-ni (või vähemalt 88-ni) maanteel.
Kui ei, siis kiiremas korras vahetada MÕLEMAD termostaadid.
Re: DPF FILTER
Postitatud: 02.09.2015 13:33 33
Postitas krad
Minul oli näitest termostaadi viga. Maanteel sõites jäi mootori temp 83 kraadi juurde.
Kui arvutiga sõites sund põletama panna siis jäi see asi kuidagi pendeldama. Hakkas põletama ja siis ei põletanud, jälle hakkas põletama ja siis ei põletanud enam.
Peale termostaadi vahetust sai maanteele mindud. Nüüd asi kõvasti parem kui enne
Re: DPF FILTER
Postitatud: 20.04.2016 22:23 06
Postitas martinifoto
Vana teema, aga kas on seal mingit vahet, kas proovida panna esialgu sundpõletamisele ja siis seejärel vajadusel hakata veakustutamismeetodiga pihta või minna kohe viimast teed pidi? Küsimuse põhjuseks see, et puudub BMW-spetsiifiline tarkvara.
Re: DPF FILTER
Postitatud: 21.04.2016 07:32 00
Postitas kaupo.k
Kui vead sees, siis põletama ei hakka.
Re: DPF FILTER
Postitatud: 21.04.2016 09:30 32
Postitas martinifoto
Sellest olen aru saanud, aga kas on mingit vahet, kui maksan meestele 100€ ja nad üritavad kohapeal põletada ning vajadusel aktiivselt kustutades või teen ma seda viimast kohe ise ilma sotti lauda ladumata?
Re: DPF FILTER
Postitatud: 21.04.2016 16:52 28
Postitas Tauri_J
UMis lastakse mingit kallist puhastusvahendit filtrisse. Ise põletades saad ka asja korda.
Re: DPF FILTER
Postitatud: 21.04.2016 21:14 22
Postitas teet82
See sundpõletuse käsu andmine vist pole tõesti vajalik, veakoodi tuleb niikuinii sõidu ajal pidevalt kustutada. Üks sõber ostis mingi väikese veakoodide lugemise-kustutamise testri ja sai väidetavalt sellega samamoodi põletuse tehtud, veakoodi pidevalt kustutades.
Re: DPF FILTER
Postitatud: 26.04.2016 19:35 10
Postitas martinifoto
Võin ka nüüd kinnitada, et selle veateate kustutamisega sain DPFi korda (loomulikult pärast termostaatide vahetust). Ei tasu remontide udujuttu uskuda, et odavam on DPF kohe välja võtta.
Re: DPF FILTER
Postitatud: 27.04.2016 08:28 27
Postitas mafeikin17
2018 on see aasta. Millal pidid ülevaatused dpf filtrit kontrollima hakkama.
Re: DPF FILTER
Postitatud: 02.12.2017 22:41 57
Postitas Frenzi
Eile käisin ülevaatusel ja öeldi, et järgmise aasta ehk 2018 maist pididh hakkama dpfi kontrollima euro 5 ja euro 6 nõuetega autodel. Kuidas nad selle kindlaks teevad ja kas see tähendab nüüd seda, et dpfe hakatakse massiliselt ostma?
Re: DPF FILTER
Postitatud: 03.12.2017 00:31 27
Postitas OneWheel
Seega kui sul on euro3 nõudega auto millel oli dpf aga nüüd eemaldatud saad ikka läbi?
Vähemalt minu e60 2.5 diisel (torud puhtad) on üv-d puhtalt läbinud ja keegi ei ole midagi öelnud.
Ja kuidas see kontroll siis täpsemalt käib?
Visuaalselt vaatavad?
Diagnostika?
Re: DPF FILTER
Postitatud: 03.12.2017 00:50 21
Postitas sigaelmar
Euro 3 ei ole DPF'iga, Euro 4 on. Ilmselt nad hakkavad DPF'i olemasolu kontrollima nii diagnostikaga kui visuaalselt.
Re: DPF FILTER
Postitatud: 03.12.2017 01:00 11
Postitas Frenzi
Öeldi, et mingi spets masina saavad millega mingeid gaase mõõdavad, aga mind huvitab kuidas nad kindlaks teevad varasema dpfi olemasolu.
Re: DPF FILTER
Postitatud: 03.12.2017 09:10 03
Postitas Entusjast
Auto passis ju kirjas kas euro 3 või 4. Kui kirjas euro 4, siis igal juhul dpf-ga. Muidu ei puhuks seda euro nelja normi välja.
Re: DPF FILTER
Postitatud: 03.12.2017 09:40 22
Postitas MSJ
sigaelmar kirjutas:Euro 3 ei ole DPF'iga, Euro 4 on. Ilmselt nad hakkavad DPF'i olemasolu kontrollima nii diagnostikaga kui visuaalselt.
Sõbral ja mul e53 2005-2006 euro3 DPF-ga
Re: DPF FILTER
Postitatud: 03.12.2017 10:01 11
Postitas matsalka
entusiast kirjutas:Auto passis ju kirjas kas euro 3 või 4. Kui kirjas euro 4, siis igal juhul dpf-ga. Muidu ei puhuks seda euro nelja normi välja.
Honda N22A mootor oli ilma tahmafiltrita Euro 4.
Re: DPF FILTER
Postitatud: 03.12.2017 10:03 56
Postitas OneWheel
Liia kirjutas:sigaelmar kirjutas:Euro 3 ei ole DPF'iga, Euro 4 on. Ilmselt nad hakkavad DPF'i olemasolu kontrollima nii diagnostikaga kui visuaalselt.
Sõbral ja mul e53 2005-2006 euro3 DPF-ga
Minul e60 2007 2.5 130kw ja aasta alguses sain puhtalt läbi(järgmine 2019
), passis heitmenormi plank on tühi ainult V.7 Co2 g/km - 208 märgitud. Peaks euro 3 ikka olema, sest küsisin millistele normidele vastab ja meelde jäi euro 3 millega on kõik normis.
Visuaalne kontroll - kõik näib nii nagu peab ja selleks et näha midagi peaksid summuti alt võtma
Diagnostika - Veakoodid puuduvad või mida nad seal veel puurivad?
Re: DPF FILTER
Postitatud: 03.12.2017 11:01 32
Postitas Volum
Vasturõhu anduri näite vaatavad kindlasti.
Re: DPF FILTER
Postitatud: 03.12.2017 11:26 52
Postitas Entusjast
No minul auto aastast 2005. 3.0 160kw ja passis ilusti euro 4. Ja on dpf-ga
Re: DPF FILTER
Postitatud: 03.12.2017 11:46 47
Postitas Frenzi
E46 2004 lõpp ja 2005 on ka euro 4 pandud, aga dpfi pole juba tehasest. Kuigi dpf tuli on armatuuris olemas
Mul omal 06 530d ja dpf on eemaldatud, ei teagi mis järgmine aasta siis tegema peab, tõesti dpfi alla ostma?