e61 530d '06 kübemefilter

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitus Postitas ttsys »

Nii ja mida kõike saab teha siis samal momendil sokkitud EGR?
Kuno_T kirjutas:Tahma tuleb koormuse all, kui on programselt tõstetud max delivery't.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitus Postitas ttsys »

Sokkitud EGR all pean silmas meelevaldset süsteemi muutust, mille mõjust on võimalik ainult reaalse sekkumisega mingit hinnangut anda. Teema algatajal on küsimused ja sinu hinnangul tuleb sh EGR välistada ja asuda kohe base remap juurde. Paljude jaoks auto diagnostika ongi üks suur mäng võidule ja kaotusele.
Kui tõsiselt tuleb võtta interneti diagnostikat(?) Kulgeb nagu jah pilvede ja BS vahel - kas pole?
Kuno_T kirjutas:Mis tähendab sokitud EGR ja kui sul on nii palju küsimusi, siis võta mootor ette ja mängi temaga? Softi, tuuni, ühenda igasuguseid asju kinni- lahti ja hinda mõjusid. Samas tekib küsimus, et miks sul on nii palju küsimusi, kui enne olid vaid kategoorilised väited. Kõige parem väide oli muidugi M57-l "süüte seadmine", :).

Tuletan meelde su algseid repliike, jutt peaks siiski veel toimuma nende kontekstis. Kui möönad, et su algsed repliigi olid enamuses BS, siis heatahtliku suhtumise korral võime teemat jätkata, kui muidugi viitsimst on.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitus Postitas ttsys »

Sa ei oska süüdet muuta?
Kuno_T kirjutas:Kõige parem väide oli muidugi M57-l "süüte seadmine", :).
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitus Postitas ttsys »

Kõik õige muidugi aga mida teema algataja selle juhendiga teeb(?) Ta küsis, miks tahmab? Mõista mu sõnumi taustasüsteemi ja kutsu mees parem siis enda juurde ja vaheta aeg tema lahenduse kasuks.
Kuno_T kirjutas:EGR-i teema saab ju suht lihtsalt selgeks, kui on probleem vaakumajami või EGR-i täituriga, siis korraks sisselaske toru tema küljest lahti, EGR-i mebraanil voolik maja ja teha visuaalne kontroll. Sõidutestiga saab ju ka palju asju selgemaks (näiteks kui kütusekulu näitab, kuid auto ei liigu), lisaks ka live's vaadata EGR-i voolik külge ja lahti mõõdetava õhumassi muutust. Õhuvoomõõtja näitusid hinnata jne. Miks me peame siin elementaarsustest jahuma, sa pole ikka veel kirjutanud, kuidas sa M57-l süüdet muudad? Ok, ma lähen tööle, tore möla oli.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitus Postitas ttsys »

Palun ära jama, et sa ei saa aru, mida teha saab ja tuleb. Mul puudub igasugune alus selleks kahelda.
Kuno_T kirjutas:M57-l küll mitte. Mida selleks tuleb teha?
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitus Postitas ttsys »

Oota, pastoi veica; sellel autol on ju DPF eemaldatud. Kui sinna seinast tulev flashi täide tuleb siis võivad tekkida uued probleemid. Oled ikka kindel, et see on hea mõte?
Kuno_T kirjutas:Kui peitub alus kahelda, siis mingu teemaks oleva auto omanik esindusse, las kirjutavad "seinast" viimase softi peale ja kui selle kohta esinduse arve, st tõend näpus, vaadaku, kas auto veel tahmab või mitte.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitus Postitas ttsys »

OK; loogika muidugi olemas, et soovitad enne taastada algolek, kus verifitseeritud piirväärtused ja alles siis asuda võimalikke kõrvalekaldeid või puudusi hindama ning likvideerima. Sisuliselt tähendab see seega seda, et iga tuunitud mootori omanik peab arvestama x täiendava aja ning kuluga, et mootoris mingite rikete korral on vaja omada sisuliselt igal ajal võimalust eepromi algse sisu tagasi kirjutamise osas.
Kuno_T kirjutas:Fuel map on vaja tehase oma saada (kui just näiteks Jürisool originaali backupi pole), DPF-i bitikene tuleb siis hiljem kuskil "kuuri all" ära muuta, kui ta selle järgi karjuma hakkab. Kuid miks ta peaks, kui DPF on reaalselt puudu, siis ju rõhu näit on väljalaskest ok? Ja lõppude lõpuks, väljalaske rõhuandur on analoogsede, selle asmele võib ju 2-st takistist pingejaguriga ükskõik mis näidu tekitada.
Ajut1
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 16.08.2013 17:53 35
Peamine sõiduk: bmw e60

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitus Postitas Ajut1 »

Kuidas kindlaks teha kas on tuunitud v mitte.Esinduses käinud küll,kuid pole kunagi keegi seda seal pakkunud.
Tehtud diagnostikat um-is mitmeid kordi.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitus Postitas ttsys »

Sama nagu kaksikutel vahet teha - küsid vanematelt või siis otse neilt endilt, mis ta nimi on :). Kui auto ajalugu teadmata siis on vaja "küsida" autolt, milline kaksik ta parasjagu on. UM ilmselt selles osas mingit võrdlust ei vaata vaid uhab soovi korral ainult vin kohase. Võibolla eelmiselt omanikult õnnestub näiteks midagi teada saada. Muul juhul maksad ja saad sellise võrreldava analüüsi tellida.
Ajut1 kirjutas:Kuidas kindlaks teha kas on tuunitud v mitte.Esinduses käinud küll,kuid pole kunagi keegi seda seal pakkunud.
Tehtud diagnostikat um-is mitmeid kordi.
Ajut1
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 16.08.2013 17:53 35
Peamine sõiduk: bmw e60

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitus Postitas Ajut1 »

Olgu,vanalt omanikult ei saa midagi teada.Kus saaks sellist asja kontrollida,ise Pärnust aga ei tea siin kandist ühtki pädevat inimest kes midagi reaalselt teaks ja oskaks,kõik rohkem jutumehed.
Ajut1
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 16.08.2013 17:53 35
Peamine sõiduk: bmw e60

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitus Postitas Ajut1 »

Ja,seal käidud ja öeldi,et tahmab kuna dpf puudub,kas on reaalne et nii ka on.Muid asju diagnostika ka ei näidanud,et midagi oleks valesti.
Ajut1
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 16.08.2013 17:53 35
Peamine sõiduk: bmw e60

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitus Postitas Ajut1 »

Ma ise arvasin ka sama,sest teistel puudub selline jama kellel see eemaldatud.Seega tore oleks,kui keegi teaks soovitada kohta kus tõesti oskaks keegi midagi teha või vaadata auto üle ja teha sellest järeldusi.
Ajut1
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 16.08.2013 17:53 35
Peamine sõiduk: bmw e60

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitus Postitas Ajut1 »

Eks ma siis proovin lasta neil seda teha ja loodan,et sellega see asi ka laheneb.Mul vahetati hiljuti ka nukkvõllid ja seda tehti esinduses,kas sellega ei saa mingit seost olla,et rohkem gaasi andes tahmab.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitus Postitas ttsys »

Loota võid, kuid tõenäosus, et see tahmamise ära võtab on siiski madal. Alles siis saab pigem asuda uurima, mis seda põhjustab. Kõik asjad omavad päeva lõpus mingit seost aga ilmselt tahmas see sul ka enne nukkade vahetust, eriti, kui DPF ka veel eelnevalt umbe lastud. Pealegi, mida rohkem erinevate tegijate ja remontijate juures käid seda keerulisemaks kogu see teema ka kujuneb.
Ajut1 kirjutas:Eks ma siis proovin lasta neil seda teha ja loodan,et sellega see asi ka laheneb.Mul vahetati hiljuti ka nukkvõllid ja seda tehti esinduses,kas sellega ei saa mingit seost olla,et rohkem gaasi andes tahmab.
Ajut1
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 16.08.2013 17:53 35
Peamine sõiduk: bmw e60

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitus Postitas Ajut1 »

Seda küll jah aga kõik jooksevad lõpuks tupikusse ja siis ütlevad erinevaid asju,kui panen uue filtri ja see tahmamine ei kao siis ju rahaline kahju päris suur ja probleem ikka alles,mitte et see uus filter halba teeks.Lasen korra pihustid uuesti üle vaadata,vb mõni ei toimeta seal korralikult,tööle garantii veel kehtib seega võib proovida.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitus Postitas ttsys »

Uue DPF-ga hoia ikka korralikult "hobuseid" kui üldse. Enne vaja mootori hingamine korda teha, sest DPF ummistus ei ole põhjus vaid tahmava mootori tagajärg. DPF eesmärk ei ole mootori riketest põhjustatud tahmamise ärahoidmine.
Ajut1
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 16.08.2013 17:53 35
Peamine sõiduk: bmw e60

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitus Postitas Ajut1 »

Ok,aga kuna pihustid ei läinud uued vaid vahetati kõik osad välja mis seal on,siis võib olla võimalus et seal pole kõik korras.Aga kui filtri saaks hea hinnaga kas oleks mõtet seda alla panna või tulevaste probleemide vältimiseks jätta see panemata,nagu aru olen saanud siis see rohkem roheliste teema.
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3716
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitus Postitas sigaelmar »

Ajut1 kirjutas:Eks ma siis proovin lasta neil seda teha ja loodan,et sellega see asi ka laheneb.Mul vahetati hiljuti ka nukkvõllid ja seda tehti esinduses,kas sellega ei saa mingit seost olla,et rohkem gaasi andes tahmab.

Kas tohib küsida mis nende nukkvõllidega juhtus?
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Ajut1
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 16.08.2013 17:53 35
Peamine sõiduk: bmw e60

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitus Postitas Ajut1 »

Üks neist oli kunagi millegipärast haiget saanud ja ühes silindris oli surveaste madal.Pärast vahetust kõik korras,polnud küll midagi hullu aga parem kui kõik normis.
ImreR
Klubiliige
Postitusi: 2609
Liitunud: 26.03.2006 21:10 40
Peamine sõiduk: BMW E39 530d
Asukoht: Hiiumaa

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitus Postitas ImreR »

Mul on üks teistlaadi küsimus DPF kohta. Kuna ise ei jaga halligi sellest asjast, siis äkki keegi valgustab natuke. Nimelt avastasin eile juhtme järgi pannes, et autol on mingisugune backpressure sensor error vms. Ja kui hakkasin meenutama, siis ei ole ammu kärsakat üles visanud auto(umbes kuu või nii) ehk et pole puhastanud DPF-i(muudmoodi ma seda kärsakat ei oska millegagi seostada). Kas see viga võis seda põhjustada? Kui eile kustutasin vea, siis täna koju jõudes oli kerge kärsakas jälle üleval :roll:
Loodan, et nüüd mõne tegelase jaoks liialt rumala küsimuse ei esitanud või muudmoodi rumalana välja ei paista :|
Tänud ette vastuste eest!
EBK Kossutiim
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitus Postitas ttsys »

Pakun, et jah võis aga pelgalt vearegistri järgi ehk parameetreid kontrollimata pole võimalik mingit hinnangut anda või järeldusi teha. Ilmselt see viga kordub ja siis leia võimalus ka kõik näidud üles võtta, et selle anduri viga tuvastada või siis süsteemi tõrgetele jälile saada.
ImreR kirjutas:Mul on üks teistlaadi küsimus DPF kohta. Kuna ise ei jaga halligi sellest asjast, siis äkki keegi valgustab natuke. Nimelt avastasin eile juhtme järgi pannes, et autol on mingisugune backpressure sensor error vms. Ja kui hakkasin meenutama, siis ei ole ammu kärsakat üles visanud auto(umbes kuu või nii) ehk et pole puhastanud DPF-i(muudmoodi ma seda kärsakat ei oska millegagi seostada). Kas see viga võis seda põhjustada? Kui eile kustutasin vea, siis täna koju jõudes oli kerge kärsakas jälle üleval :roll:
Loodan, et nüüd mõne tegelase jaoks liialt rumala küsimuse ei esitanud või muudmoodi rumalana välja ei paista :|
Tänud ette vastuste eest!
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4360
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitus Postitas PeeterA »

Vaata "live data" alt exhaust backpressure(mBar) väärtust. Jäta meelde näit tühikäigul ja 2000RPM juures.
tel. 51 949 859
Ajut1
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 16.08.2013 17:53 35
Peamine sõiduk: bmw e60

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitus Postitas Ajut1 »

Sai lasta um-is auto üle vaadata ja kõik näitajad korras ja nemad ütlesid sedasi,rahulikult sõites koguneb tahm väljalaske torustikku ja nüüd,kui järsult minna anda lööb tahma seinte küljest lahti ja sellest tahmamine.Nende väide selline siis,et tahmab kune filter puudu.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitus Postitas ttsys »

Selle kohta sobilik kommentaar või väljend on: "tõlkest puudu jäänud".
Tuleb taaskord üle korrata, et DPF ehk peenosakeste filtri eesmärk ei ole tahmamise ärahoidmine.
Kui tahmab siis mootor on vigane, mitte filter puudu. See filter ilmselgelt sellepärast ka eemaldati, et mootoririkkest tingitud tahm lõi selle kinni. Probleem kui selline pole aga kuhugi kadunud.
Ajut1 kirjutas:Sai lasta um-is auto üle vaadata ja kõik näitajad korras ja nemad ütlesid sedasi,rahulikult sõites koguneb tahm väljalaske torustikku ja nüüd,kui järsult minna anda lööb tahma seinte küljest lahti ja sellest tahmamine.Nende väide selline siis,et tahmab kune filter puudu.
Ma®tin
Huviline
Postitusi: 2520
Liitunud: 05.11.2009 12:50 40

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitus Postitas Ma®tin »

Mina olen ka täiesti kindel et see normaalne pole. E46 330xd-l sain pärast päev otsa rahulikult kruiisimist kohapeal piirajasse lastes hädavaevu märgatava tahma välja, sellistest pilvedest nagu praegu E61 teeb, polnud juttugi.
Endal olen hetkel saanud asja inimlikumaks DIS-iga pritsekogust 1% võrra vähendades, aga õige asi kindlasti pole.
Kasutaja avatar
fildeo
Huviline
Postitusi: 444
Liitunud: 08.02.2009 12:47 11
Peamine sõiduk: 525i m20 e34
Asukoht: Tartu\Ülenurme

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitus Postitas fildeo »

Sõbra autol 535d e60.Mingi jama , et õli tuleb kuskilt juurde. No see ei saa ju võimalik olla. Lähemal uurimisel selgus et diisel satub õli sisse. Ja kuidas ta sinna satub? Valesti välja programmeeritud DPF öeldi. Kas see jutt võib tõele vastata ?
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitus Postitas ttsys »

Palju mootori reaalne läbisõit?
Kompressiooni langusega silindrites pikeneb külmemate ilmadega käivitusaeg ning seetõttu võib käivitusaegse survega langeda karterisse päris palju kütust, mis sealt ka ei aurustu (võrreldes bensiiniga).
See on muide ka üks põhjustest, miks on vaja 8k-10k tagant eriti just 200k+ ehk olulise kulumiga diislil õli vahetada.
Progemisega, kui üldse sellega midagi pistmist, saab kütte kogusega mängida, mis mõjutab külma mootori käivitust ning võimalikku kütuse kogust, mis põlemata/exit läheb. Päeva lõpus mängivad kõik suured ja väiksed probleemsed asjaolud mõju ja kui suund halvenemise suunas on ühine siis ongi kokku üks suur probleem.
fildeo kirjutas:Sõbra autol 535d e60.Mingi jama , et õli tuleb kuskilt juurde. No see ei saa ju võimalik olla. Lähemal uurimisel selgus et diisel satub õli sisse. Ja kuidas ta sinna satub? Valesti välja programmeeritud DPF öeldi. Kas see jutt võib tõele vastata ?
Kasutaja avatar
Raemees
Huviline
Postitusi: 747
Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
Asukoht: Rae v, Harjumaa

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitus Postitas Raemees »

ttsys kirjutas:Palju mootori reaalne läbisõit?
Kompressiooni langusega silindrites pikeneb külmemate ilmadega käivitusaeg ning seetõttu võib käivitusaegse survega langeda karterisse päris palju kütust, mis sealt ka ei aurustu (võrreldes bensiiniga).
See on muide ka üks põhjustest, miks on vaja 8k-10k tagant eriti just 200k+ ehk olulise kulumiga diislil õli vahetada.
Progemisega, kui üldse sellega midagi pistmist, saab kütte kogusega mängida, mis mõjutab külma mootori käivitust ning võimalikku kütuse kogust, mis põlemata/exit läheb. Päeva lõpus mängivad kõik suured ja väiksed probleemsed asjaolud mõju ja kui suund halvenemise suunas on ühine siis ongi kokku üks suur probleem.
fildeo kirjutas:Sõbra autol 535d e60.Mingi jama , et õli tuleb kuskilt juurde. No see ei saa ju võimalik olla. Lähemal uurimisel selgus et diisel satub õli sisse. Ja kuidas ta sinna satub? Valesti välja programmeeritud DPF öeldi. Kas see jutt võib tõele vastata ?
Kindel et 200k+ selline probleem või reaalselt ikka vast 4-500k+`?
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitus Postitas ttsys »

Avalik saladus on see, et ka täiesti uuel diiselmootoril "libiseb" mingi x kogus kütust silindriseintelt alla karterisse. Seetõttu on long life õli põhjamaades üks tõsine dilemma. 200k+ diisli juures on see % kütuse kogus juba tõesti riskifaktor. Loomulikult sõltub ka külmkäivituse arvust ehk kuidas autot kasutada.
Sama juhtub kahanenud kompressiooni korral ka bensiinimootoris aga see pole nii suur probleem, kuna see aurustub sealt. Alles jääb vaenlane nimetusega kondents ja seetõttu mõistlik ka bensukas nn välba keskel õli vahetada. See ongi siis kuskil 10k-12k järel.
Raemees kirjutas: Kindel et 200k+ selline probleem või reaalselt ikka vast 4-500k+`?
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitus Postitas ttsys »

Sulle endale pole naljakas rääkida tõmblevast kolvist, mis hoiab enda küljes kütust?
Kuno_T kirjutas:Palun piira nüüd natukene neid naljakid jutte, diislil pihustatakse kütust kolvi keskele (seal on tal eraldi sügav põlemiskamber, loodan, et oled otsepritsega diisli kolbi ikka näinud), temal "ei libise" mööda silindrit midagi.
Mõõdad külmkäivituse hetkel silindri alumise ja ülemise osa rõhkude muutust? Millise metoodikaga? Ka kõvemad laborid ei suuda sellist mõõtmist teha(!)
Kuno_T kirjutas:...ja kolvirõngaste osas kulunuks ei saa ka 500 Mm sõitnud diislit lugeda, olen neid selleks liiga palju mõõtnud.
Kütus karteris ja kondents on mootori suurimad vaenlased. Sakslased käivad arenduses olevaid autosid Rootsi kliimas testimas ja seda mitte niisama lõbu pärast. Erinevused kliimas ning oludes on nagu öö ja päev. Erinevatele regioonidele on erinevad normid aga ka see ei ole veel kõik. Auto peab garantiiaja ehk 5 aastat nendele normidele vastama ning reeglina kuulub see kõik auto hinna sisse. Jah tõepoolest on see "eeldatav lollus" sinna sisse arvatud, et optimeerida bmw grupile lasuvat finantssurvet. Need mootorid peavad tõepoolest long life 04-ga 30k välba vastu aga see jätab ka oma jälje. Solgistunud õli on enamuse mootoriprobleemide lähteallikas.
Kuno_T kirjutas:Mis puutub õlivahetusvälpasid, siis need on Saksas reeglina ilusti täis sõidetud ja pole mingit olulist mõju viisakalt tehtud mootori kulumisele avaldanud _(vt ka mu 1 lõik). Sa eeldad sellist lollust, et insenerid on auto suutnud konstrueerida, kuid õlivahetusvälpasid ja õlisid mitte. Liigse õlivahetusega ei võida midagi olulist. Enne mädaneb/ laguneb kere auto ümbert ära. Vähemalt meie oludes.
Vasta