E34 525 M20 -89, vaid pool mootorit töötab

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
serxx
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 04.06.2004 14:13 14
Asukoht: Tallinn

E34 525 M20 -89, vaid pool mootorit töötab

Postitus Postitas serxx »

Tervist härrased.

Niisiis juhtus minu autoga üks kummaline probleem.
Sõidan mina rahulikult mööda teed, kui tunnen, et mootor nagu enam ei käi nii nagu peab. Esimene mõte, et bens otsas. Mõtlen veel ja jõuan järeldusele, et tee mis tahad, aga Laagrist Mustamäele sõiduga ei tohiks 15L kütet kuidagi otsa saada. Ei jõua veel mõtet õieti lõpunigi mõelda, kui auto käib kui viis kopikat.
Unustasin selle mure ära, mõtlesin, et tühja ka, ikka juhtub.
Sõidan rõõmsalt edasi ja paari kilomeetri pärast uuesti sama jama.
Seekord juba suhteliselt tõsisem, mootor tükk aega puterdas, kuid siis hakkas jälle käima. Mõtlesin, et mis siis ikka... juhtus veel ükskord...
Kuid seekord peale paarisadat meetrit kustus mootor jälle ära. Nii ma siis venisingi autoga koju lonkava mootoriga ja ei osanud sellega midagi peale hakata.
Järgmisel päeval autot käima ei saanudki. Lohistasime selle sõbra garaazhi ja hakkasime lammutama. Esimese hooga arvasin, et ehk sain mingit solki bensu. Kuid lastes paagist mingi hulga välja tundus, nagu bens oleks ok.
Järgmine idee olid küünlad ja juhtmed. Esialgu tahtsin teised juhtmed peale visata, kuid selgus, et need juhtmed mis käepärast olid, ei sobi teps mitte. Okei, mis edasi... küünlaid vahetama. Küünlad vahetatud ja proovime uuesti, ikka töötab vaid pool mootorit.
Küünlad uuesti maha ja oh üllatust, töötabki täpselt pool mootorit. Täpselt üle ühe silindri kütus silindrisse ei jõua :S Kõik paaritud silindrid töötasid (1, 3, 5) ja paaritud mitte (2, 4, 6). Paarisarvulistest tulid küünlad välja just täpselt nii, nagu karbist võetud... lumivalged ja läikivad.
Seega edasi ei osanud arvata midagi muud, kui seda, et tõenäoliselt on tegemist mingi aju probleemiga ja pihusteid lihtsalt ei avata.
Peale aju karbi lahti kruvimist ja juhtmete liigutamist panin mootori käima ja käis kui kellavärk... jätsin selle kohe uuesti seisma ja panin kõik kokku tagasi. Ise igati rahul, et viga nii väike.
Peale paari tunni möödumist hakkan siis autoga minema sõitma ja ei jõua veel õieti garaazhist väljagi, kui mootor jälle puterdab.
Kell juba hiline ka ja ei hakanud enam midagi leiutama, lonkasin koju ära.
Täna homikul siis lootsin, et ehk öö jooksul midagi paremaks läinud, kuid ei midagi... tööle oli vaja saada ja nii ma siis üritasin jälle sõita. Alguses muidugi mootor ei käinud üldse, kuid maanteel hakkas vahelduva eduga siiski tööle... paarsada meetrit töötab ja paar kilomeetrit sureb... kummaline.
Ise ma usun, et viga on tõenäoliselt kuskil ühendustes, või mingis anduris.
Oskab keegi ehk nõu anda, kust viga otsida?
Või on lood tõesti nii, et pean hakkama uut aju vaatama?
Suured tänud juba ette kõigile, kes viitsivad selle pika jutu läbi lugeda ja jõu või nõuga aidata :)
truumu

Postitus Postitas truumu »

vaata üle see pistik, mis sisselaske kollektori all :)
MairoG
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 29.01.2005 22:50 03
Asukoht: Tln ja Läänemaa

Postitus Postitas MairoG »

Terv sul veab et sul töötab pool mootoritki mul ei taha nüüd jälle enam käija kuna arvatavasti sain tanklast solk kütust (filtri vahetamisel tuli sealt täiesti must bensiin välja) ja nüüd siis vaja truumut külastada :oops: alles sain ta remondist väga hästi töötavana tagasi :D ja siis nüüd solk kütus :cry:
serxx
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 04.06.2004 14:13 14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas serxx »

truumu kirjutas:vaata üle see pistik, mis sisselaske kollektori all :)
Suured tänud.
Just selles pistikus probleem oligi.
Kolm juhet olid ära mädanunud ja ühendust ei andnud.
Nüüd uus pistik küljes ja käib kui kellavärk :D
truumu

Postitus Postitas truumu »

siis ju tore?
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

truumu niiviisi sa ju kaotad kliente, kui foorumis lahenduse ette annad :P
truumu

Postitus Postitas truumu »

ei ole kade inimene :D
ja kliente jätkub
pluss see, et kõige suurem rõõm on kinkimiserõõm
Kasutaja avatar
Toots
Huviline
Postitusi: 1367
Liitunud: 16.12.2005 00:01 45
Peamine sõiduk: Peamine sõiduk ei ole bmw. Pühapäev: e34 550i V12
Asukoht: Tallinn/Harjumaa

Postitus Postitas Toots »

Küll vana teema aga ainuke leitud teema,mis minu probleemile sarnane,auto küll teine(740 e38,1997a)nimelt üleeile käik sees foori taga seistes(automaat kast) hakkas nagu väristama ja viskas vahepeal silindreid tagant ära,pärast edasi sõites nagu läks korda jälle ja arvasin,et lihtsalt korra tõrkus aga ei,hakkas ka sõidu ajal puterdama vahepeal ja siis jälle töötas.Esimese ehmatusega ei osanud muud teha,kui uued küünlad,õhufilter ja benafilter,viimast pole veel jõudnud vahetada,uurisin ka auto all,kas mingi lamda andur lahti vms,ei paistnud minu autoremondi alal kogenematule silmale küll midagi ebatavalist,mannteesõidul oli mul ka nii,et kui olin u 10km sõitnud,hakkasid kõik sil tööle,pärast seistes oli ka nagu kõik ok,kuigi minimaale võbin oli tunda,maanteesõidul oli kuulda juhipooses vasakus all nurgas ka mingit vaikset susinat,nagu imeks õhku ja vahepeal peale imemise/puhumise häält kohe ka plõksatus,mis asi seal võiks sellist häält teha?Kas minu autol on ka seal sisselaske kolle juures mingi pistik,milles võib viga olla,tahaks kiiremas korras aparaadi jonksu tagasi saada.Migit veateadet ka selle kohta kompu ei näita.
Ps.Unustasin lisada,et bena hais ka päris korralik tunda väljast.Kahtlustasin ka solkkütust,sest olin eelmine õhtu enne mainitud probleemi tankinud,pärast lasin statoili 98 peale,lootes,et olukord paraneb aga ei.
Oleksin tänulik,kui keegi oskaks midagi selle pudru peale kosta,mis ma siia nüüd kokku tippisin.
Vasta