Milline moodul täidab E39-l Check Control ülesandeid?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Mirko
Huviline
Postitusi: 1428
Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
Asukoht: Pärnu

Milline moodul täidab E39-l Check Control ülesandeid?

Postitus Postitas Mirko »

Probleem nimelt selles, et umbes nii iga 50-60km(mõnikord rohkem, mõnikord vähem) järel lööb pärast resettimist põlema piduriklotside tule ja annab "Check Brake Linings" veateate. Samuti kaasneb sellega asjaolu, et auto hakkab näitama ulmelisi välistemperatuure(-2, -4 jne.). Samuti kaob kompu varjatud menüü järgi ära laadimine, kuigi multimeetriga testides on laadimine alati olemas(samas sõidu ajal pole veel proovinud, peaks multimeetri juhtmed salongi vedama, et näha kas veateate löömise hetkel ka laadimispinge muutub või mitte). Nüüdseks on autole tehtud UM-is diagnostika, mis ei näidanud midagi. Autol on ära vahetatud mõlemad piduriklotside andurid, generaator, välistemp. andur ja aku. UM väidab, et läbi on seesama Check Control moodul, kuid enam lihtsalt nende "väidete" peale midagi vahetada ei kavatse.
Kas E39-l täidab Check control ülesandeid seesama LCM(tulede moodul) või on seal veel mingi iseseisev moodul? Samas eile öösel maanteel täistuledega sõites vaatasin, et midagi on puudu, nimelt ei põlenud täistulede sinine märgutuli. Hetk hiljem läks tuli põlema, sellega kaasnes ka piduriklotside veateade ja miinustes temp. näit. See pani mind mõtlema, et äkki võib asi olla spidoblokis endas? Võtsin ka korra spidobloki küljest liigutasin pistikuid ja panin tagasi. Seejärel sain ilma veateateta sõita pisut üle 200km-i, kuid see võis olla ka lihtsalt juhus.
Ühesõnaga kui keegi oskab aidata, siis oleksin väga tänulik. Käisin ka Patricu juures, kuid ka tema ei näe vea põhjustajat enne kui see annab veateate. See eeldaks aga auto tema juurde jätmist, kus ta saaks temaga garaažide vahel sõita kuni uuesti veateadet annab. Asi on aga selles, et enamasti ei löö ta veatedet enne kui läbi on sõidetud 50-100km, seega on väga väike võimalus, et seal olles ta midagi näitab.
Kasutaja avatar
Mirko
Huviline
Postitusi: 1428
Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
Asukoht: Pärnu

Re: Milline moodul täidab E39-l Check Control ülesandeid?

Postitus Postitas Mirko »

Ise kahtlustan ka sama. Kas on Eestis kedagi kes neid plokke diagnooosib, parandab?
Kasutaja avatar
Mirko
Huviline
Postitusi: 1428
Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
Asukoht: Pärnu

Re: Milline moodul täidab E39-l Check Control ülesandeid?

Postitus Postitas Mirko »

Mida tähendab täpsemalt selline veateade: Power supply Term. R?
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8276
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Re: Milline moodul täidab E39-l Check Control ülesandeid?

Postitus Postitas priitv8 »

Kuno_T kirjutas:Viga pingega ahelas, mis pingestatakse võtme keeramisel R-asendisse (1. asend).
Seda võib vabalt põhjustada pekkis süüteluku põhi. Õnneks ei maksa palju ka.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Mirko
Huviline
Postitusi: 1428
Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
Asukoht: Pärnu

Re: Milline moodul täidab E39-l Check Control ülesandeid?

Postitus Postitas Mirko »

Kas seda ülejäänud jama võib ka süüteluku põhi põhjustada?
enn1
Huviline
Postitusi: 1872
Liitunud: 20.12.2007 11:32 36
Asukoht: Tartu

Re: Milline moodul täidab E39-l Check Control ülesandeid?

Postitus Postitas enn1 »

E39's on nii palju erinevat elektroonikat, et kehv kontakt süütelukus võib igasugu kummalisi anomaaliaid põhjustada :roll:
Kasutaja avatar
juht
Huviline
Postitusi: 239
Liitunud: 15.04.2010 14:50 53
Peamine sõiduk: 525d/E61
Telefon: 5257414
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Milline moodul täidab E39-l Check Control ülesandeid?

Postitus Postitas juht »

Süüteleuku põhi on 1 võimalik asi, mis tuleks kindlasti üle kontrollida.
Tegelikkuses võib aga vea põhjustajaks olla hoopis multrirooli nupud või webasto(juhul kui on installitud selline asi).
Kuna ilmad on okei, siis võib vabalt käed külge panna ja arutada veidi autot lahti - ühendada lahti multirooli juhtnupula pistikud ja vea kordumisel webasto(originaalis asub see vasakul, esiratta logari taga) toitepistik.

Usun, et saad sedapsi probleemist lahti. Kui aga anomaaliad jätkuvad, siis tuleb edasi "asju lahti ühendada", sest probleemi põhjuseks on ibus(nn. BMW sisevõrk) kanali häire, mille tekitab mingi(enamasti ülalmainitud) juhtmoodul.

Edu.
Digitally Emitted...
Kasutaja avatar
Mirko
Huviline
Postitusi: 1428
Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
Asukoht: Pärnu

Re: Milline moodul täidab E39-l Check Control ülesandeid?

Postitus Postitas Mirko »

Nüüd on juba mõnda aega vaikus olnud, eks hakkan siis vaikselt asju välistama kui jälle veateadet lööb. Tänud abi eest!
Kasutaja avatar
Mirko
Huviline
Postitusi: 1428
Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
Asukoht: Pärnu

Re: Milline moodul täidab E39-l Check Control ülesandeid?

Postitus Postitas Mirko »

Välistanud olen nüüdseks Webasto ning roolinupud, kõige tõenäolisem on siiski, et viga on spidoblokis endas, sest lisaks veateatele ja ulmelisele välistemperatuuri näidule jääb teinekord öösel sõites põlema täistulede märgutuli, kuigi täistuled ise ei põle. Samuti vilgutab mõnikord harva DSC tuld. Kuidas selle vahetusega üldse on, kas romulast ostetud detaili saab kindlasti programeerida minu autoga ühilduma(läbisõit jms.)? Või remondib hoopis keegi kusagil neid? Igaljuhul hetkel ei oska nagu midagi muud kahtlustada, üks asi mis veel veateadet on andnud on süüteluku põhi aga kuidas seda kontrollida?
Kasutaja avatar
juht
Huviline
Postitusi: 239
Liitunud: 15.04.2010 14:50 53
Peamine sõiduk: 525d/E61
Telefon: 5257414
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Milline moodul täidab E39-l Check Control ülesandeid?

Postitus Postitas juht »

Mirko kirjutas:Välistanud olen nüüdseks Webasto ning roolinupud, kõige tõenäolisem on siiski, et viga on spidoblokis endas, sest lisaks veateatele ja ulmelisele välistemperatuuri näidule jääb teinekord öösel sõites põlema täistulede märgutuli, kuigi täistuled ise ei põle. Samuti vilgutab mõnikord harva DSC tuld. Kuidas selle vahetusega üldse on, kas romulast ostetud detaili saab kindlasti programeerida minu autoga ühilduma(läbisõit jms.)? Või remondib hoopis keegi kusagil neid? Igaljuhul hetkel ei oska nagu midagi muud kahtlustada, üks asi mis veel veateadet on andnud on süüteluku põhi aga kuidas seda kontrollida?
Just hiljuti käis meil 2002a E39 analoogse probleemiga, seal juhtus probleem olema audiosüsteemis, navi või ekraan. Aitas, kui tagumisest kaitsmeblokist eemaldasin 30A kaitsme, navi ja ekraan(täpset kaitsme numbrit ei suuda meenutada)
Aga samamoodi, inimesel probleem, et 4 päeva töötab ja siis jääb vait ja kogu lugu.
Digitally Emitted...
Kasutaja avatar
Mirko
Huviline
Postitusi: 1428
Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
Asukoht: Pärnu

Re: Milline moodul täidab E39-l Check Control ülesandeid?

Postitus Postitas Mirko »

Samamoodi lõi piduritulede veateadet ja näitas ulmelisi välistemperatuure ning peale süütega nullimist oli mõni aeg jälle rahu?
Kasutaja avatar
juht
Huviline
Postitusi: 239
Liitunud: 15.04.2010 14:50 53
Peamine sõiduk: 525d/E61
Telefon: 5257414
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Milline moodul täidab E39-l Check Control ülesandeid?

Postitus Postitas juht »

Mirko kirjutas:Samamoodi lõi piduritulede veateadet ja näitas ulmelisi välistemperatuure ning peale süütega nullimist oli mõni aeg jälle rahu?
Seda täpselt ei tea, aga heli oli vait ja suunad ei töötand(suhtlus LCMiga) kellades.
Kui Sul see probleem esineb, kas diagnostikat pole võimalik teha? Et mis moodulid vastavad diagnostikale ja mis mitte. Need, mis ei vasta, aga autol olemas, neid tuleks ka füüsiliselt ühekaupa pistikutest eemaldada. Siis saab aru, kus ja mis viga on :)

Usun, et kellade remondiks puudub vajadus. Kui sa soovid selles veenduda, siis lihtsalt leia analoogne kell(vastavalt siis kütusele, et kas diisel või bensiin) ja ilma kodeerimata, sõida näiteks nädalane prooviperiood. Usun, et avastad, et "uus kell on ka katki". Kui aga anomaaliad kaovad, siis saab meilt abi kella kodeerimisel.
Digitally Emitted...
Kasutaja avatar
Mirko
Huviline
Postitusi: 1428
Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
Asukoht: Pärnu

Re: Milline moodul täidab E39-l Check Control ülesandeid?

Postitus Postitas Mirko »

Neljapäeval on mul jälle Tartusse asja ning päeval on 3-4 tundi vaba aega, äkki tulen sinu juurest läbi kui aega leiad?
Kasutaja avatar
vahur_s
Huviline
Postitusi: 1289
Liitunud: 08.12.2008 10:16 10
Asukoht: Tartu - Jõgevamaa

Re: Milline moodul täidab E39-l Check Control ülesandeid?

Postitus Postitas vahur_s »

juht kirjutas:Kui sa soovid selles veenduda, siis lihtsalt leia analoogne kell(vastavalt siis kütusele, et kas diisel või bensiin) ja ilma kodeerimata, sõida näiteks nädalane prooviperiood.
Üle 200 km proovi "kelladega" ei soovita sõita, siit saab lugeda mis siis juhtub.
Kasutaja avatar
juht
Huviline
Postitusi: 239
Liitunud: 15.04.2010 14:50 53
Peamine sõiduk: 525d/E61
Telefon: 5257414
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Milline moodul täidab E39-l Check Control ülesandeid?

Postitus Postitas juht »

Mirko kirjutas:Neljapäeval on mul jälle Tartusse asja ning päeval on 3-4 tundi vaba aega, äkki tulen sinu juurest läbi kui aega leiad?
Tule, leiame ikka, aga helista enne ette.
vahur_s kirjutas:
juht kirjutas:Kui sa soovid selles veenduda, siis lihtsalt leia analoogne kell(vastavalt siis kütusele, et kas diisel või bensiin) ja ilma kodeerimata, sõida näiteks nädalane prooviperiood.
Üle 200 km proovi "kelladega" ei soovita sõita, siit saab lugeda mis siis juhtub.
See protseduur on LCM vahetuse puhul, aga eks ta mõjub teistpidi ka. Kuna kellas ja ews'is on auto kodeering, siis ilma kodeerimata ei peagi asjad korralikult töötama.
Kuno_T kirjutas:
juht kirjutas: Need, mis ei vasta, aga autol olemas, neid tuleks ka füüsiliselt ühekaupa pistikutest eemaldada. Siis saab aru, kus ja mis viga on :)
Tahtmatult eemaldus E46-l telefoni saatja pistik, telefon ei töötanud (see selleks), kuid raadio jäi pärast süüte väljalülitamist ca 10-ks sekundiks veel tööle. Nii, et kui süsteemi kodeeritud mooduleid lihtviisiliselt eemaldada, võib veel jamasid juurde tulle.
Kui hammas valutab, siis on võimalik see kas ise remontida või minna arstile :) Ehk, kuna inimesel on soov ise auto korda saada, siis jääb talle risk, et DIY ei õnnestu :P Jamasid tuleb ja need tuleb ka likvideerida, Aga võimalik on viia auto remonti ja loota kiirele valu surmale.

Probleem on aga antud juhul kaootiline, ehk et vahest on, vahest mitte, seega peab tegutsema täpselt sedaviisi, välistamise meetodil.
Digitally Emitted...
Kasutaja avatar
VooRek
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 02.03.2010 10:10 45
Asukoht: Eesti

Re: Milline moodul täidab E39-l Check Control ülesandeid?

Postitus Postitas VooRek »

Viimastel päevadel on enda E39 530d sama teema. Auto käivitamisel ei hakka raadio mängima (16:9 ekraan ei lähe sisse), ~5km sõitu ja raadio hakkas ise tööle, aga nupud ikka ei tööta ja pärast välja suretamist jäi raadio ~5-10sekundiks käima peale võtme eemaldamist süütelukust. Samuti ei töötanud suunatulede, täistulede, udutulede märguandetuled spido plokis (tegelikult kõik tuled põlesid kui need sisse lülitada). PDC ei rakendunud samuti. Anomoolia ajal sai mõõta laadimist ja see oli normis ~14V näitas multimeeter.

Palju sellise töö tegemine maksma läheks?
kas saab äkki ise midagi ära teha, et viga parandada?
Kas nii autoga sõites võib midagi hullemaks minna?
Kasutaja avatar
Mirko
Huviline
Postitusi: 1428
Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
Asukoht: Pärnu

Re: Milline moodul täidab E39-l Check Control ülesandeid?

Postitus Postitas Mirko »

Nii, sai siis täna käidud lõpuks diagnostikas, üle kontrolliti kõik, mis võiks (loogiliselt võttes) olla seotud antud probleemiga, kuid ei midagi. Samuti pandi proovimiseks teine spidoblokk, sain sõita u 20 kilomeetrit kui jälle sama tekst "Check brake linings" ja temp miinustes. Seega spidobloki võib välistada.

Kuigi auto läheb kolmapäeval tagasi põhjalikumasse testimisse, oskab keegi äkki midagi tarka siit välja lugeda? NB! Enamiku kirjasolevaid veateateid, põhjustas vigane genekas. Ka webasto veateted on enda põhjustatud, kuna testimiseks sai sellel juhtemeid ära võetud ja tagasi pandud.
Kuna veateadet andis ka Auxiliary pump, mis tõesti vahepeal ei taha fungata, ehk tühikäigul seistes ei puhu teinekord sooja. Kas siis viga on selles klappidealusel pumbas või on seal mõni veel? Samuti oskab keegi äkki selgitada mida tähendab see käigukasti? ( EGS transmission) veateade?
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
Mirko
Huviline
Postitusi: 1428
Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
Asukoht: Pärnu

Re: Milline moodul täidab E39-l Check Control ülesandeid?

Postitus Postitas Mirko »

Eile käis auto siis põhjalikumas uurimises, kus leiti, et üks rooli all asuv ühendus, kuhu jooksevad sisse 8 massijuhet, on ära oksüdeerinud. See tehti korda, samuti vahetati ära termostaat koos korpusega, kus asuv andur või mis iganes seal on, oli läbi läinud. Rohkem veateateid, mis võiks seda jama põhjustada, auto ei näidanud.
Tehti ka 25 km proovisõit ning rohkem viga ei esinenud. Sain auto kätte, sõitsin mingi 30 km kui jälle "check brake linings" ja temp miinustes :evil: . Krt närvi ajab juba!
andre731
Huviline
Postitusi: 678
Liitunud: 09.08.2005 22:15 31
Asukoht: Tallinn

Re: Milline moodul täidab E39-l Check Control ülesandeid?

Postitus Postitas andre731 »

Kasutaja "juht" on ju juba ammu lahenduse välja pakkunud.
Miks sa selle järgi tegutseda ei taha?

Kui I-busi seadmete lahtiühendamisega probleem ei kao siis on olemas veel ka K- ja miks mitte ka P-bus :)

I-busi seadmed üldiselt ei takista ka olulisel määral auto kasutamist.
Lambi ja keremoodul muidugi oleks mõistlik doonori küljest võtta prooviks.
533 274 38 Andres
Vasta