e34 525i 93a ei tule kütusepumppa vool sisse!!!
Postitatud: 19.10.2010 09:15 33
Tere.
Juhtus paar päeva tagasi selline jama, et peale kerget mootori puhastust ei läinud auto enam tööle. Asi poleks imelik aga peale pikka uurimist avastasin et kütusepump ei tööta. Kiskusin siis teise maha andsin 12V ja siis töötas. Panin peale-ei tööta. Kiskusin uuesti maha ja proovisin uuesti töötas aga autopeal ei tööta. Kontrollisin kaitsemed üle, need olid terved. Rohkem nagu ei oska kuskilt vaadata.
Siit ka paar küsimust:
1) Kus asub e34-m50 93a 141kw kütusepumba relee.
2) Kuidas testriga kontrollida kas pumba pistikusse tuleb vool või mitte, pistikul on ju viis emast poolt. Kuidas üldse sellist voolu ringi kontrollida-millest alustada.
3) Kas kollektori alt võib minna mõni kütusepumba jaoks oluline juhe mis takistaks tema töötamist.(Kuna ma kiskusin ennem kollektori maha siis kardan et ÄKKI jäi midagi kahe-silma vahele. Kuigi ma kontrollisin hiljem topelt kõik üle)
Mida veel kontrollida? äkki on mingid kaitsmed veel kuskil- tagumise istme all kuskil pagasnikus( mingid kaitsmed mul on seal) tehase immo on lolliks läinud, kuigi võtsin akult korraks juhtmed maha ja panin peale tagasi.
Äkki on kellelgi midagi sarnast juhtunud või kasulikke näpunäiteid.
Jama on ka veel selles et auto asub linnast väljas võõra firma tehase parklas, kus ta tegelikult seista ei tohiks, seega natuke tuli ka sabas.
Juhtus paar päeva tagasi selline jama, et peale kerget mootori puhastust ei läinud auto enam tööle. Asi poleks imelik aga peale pikka uurimist avastasin et kütusepump ei tööta. Kiskusin siis teise maha andsin 12V ja siis töötas. Panin peale-ei tööta. Kiskusin uuesti maha ja proovisin uuesti töötas aga autopeal ei tööta. Kontrollisin kaitsemed üle, need olid terved. Rohkem nagu ei oska kuskilt vaadata.
Siit ka paar küsimust:
1) Kus asub e34-m50 93a 141kw kütusepumba relee.
2) Kuidas testriga kontrollida kas pumba pistikusse tuleb vool või mitte, pistikul on ju viis emast poolt. Kuidas üldse sellist voolu ringi kontrollida-millest alustada.
3) Kas kollektori alt võib minna mõni kütusepumba jaoks oluline juhe mis takistaks tema töötamist.(Kuna ma kiskusin ennem kollektori maha siis kardan et ÄKKI jäi midagi kahe-silma vahele. Kuigi ma kontrollisin hiljem topelt kõik üle)
Mida veel kontrollida? äkki on mingid kaitsmed veel kuskil- tagumise istme all kuskil pagasnikus( mingid kaitsmed mul on seal) tehase immo on lolliks läinud, kuigi võtsin akult korraks juhtmed maha ja panin peale tagasi.
Äkki on kellelgi midagi sarnast juhtunud või kasulikke näpunäiteid.
Jama on ka veel selles et auto asub linnast väljas võõra firma tehase parklas, kus ta tegelikult seista ei tohiks, seega natuke tuli ka sabas.