1. leht 1-st

bmw e39 535 mootorikett

Postitatud: 14.03.2011 19:06 10
Postitas saare16
kui raske vahetada
535i 180kw 99 asta

Re: bmw e39 535 mootorikett

Postitatud: 14.03.2011 20:48 07
Postitas BMW POWER
Vaanosed võivad teha seda häält

Re: bmw e39 535 mootorikett

Postitatud: 16.03.2011 10:48 46
Postitas Shadowray
kui tööriistad(rakised ja nukvõllitaldrikute ajastuse vahendid)on olemas, siis pole väga midagi keerulist. lisaks on vaja muidugi vahetus detaile ja rumalat jõudu - kui ketti vahetad, siis on mõistlik vahetada ära keti tallad- need tallad on just nimelt probleemiks - taldadel on plastik kate peal, mis aja möödudes mureneb tükkideks. Kui mootor tiksub lase diagnostikas üle vaadata knock sensorite töö - tavaliselt tiksuvad "vanosed" kaasa(loe - arvad ,et tiksuvad) just nimelt selle pärast, et mõne silindri töö on tugevalt häiritud. Enamjaolt on 39 mootorid vaiksed ja tiksumist võib põhjustada pigem käigukast. Kontrolli käimari õlitase üle ja kui see on normis siis on arvatavasti tegu käigukasti veaga. (käigukasti otsa laager ja sisend võll). viimasele faktile pole kinnitust leidnud, kuid faktipõhiselt rääkides tiksuvad nii manu kui atm kastiga isendid samamoodi tulenemata mootoris esinevatest tiksumistest.

SR

Re: bmw e39 535 mootorikett

Postitatud: 16.03.2011 22:12 07
Postitas saare16
Kas pingutus süsteemi osas peab ka midagi välja vahetama v.

Re: bmw e39 535 mootorikett

Postitatud: 17.03.2011 08:59 19
Postitas Shadowray
Kui sul kõrin mootoris siis jah. Siis pead kogu mängu vahetama. ketid, pingutid, tallad ja solenoidide järgselt tagasivoolutakistavad klapid(põhjustavad lõgina tekkimist auto mootori käivitamisel).

Re: bmw e39 535 mootorikett

Postitatud: 18.03.2011 11:42 51
Postitas saare16
hmm keegi tark võiks ütelda mis viga on ;)

Re: bmw e39 535 mootorikett

Postitatud: 18.03.2011 12:08 41
Postitas Shadowray
Kõigepealt räägi mis sümptomid su autol täpselt on - või mine diagnostikasse.

Re: bmw e39 535 mootorikett

Postitatud: 18.03.2011 21:58 51
Postitas saare16
Külmast peast panen käima käib korraks lagin nii kaua kui õli surve tõuseb ja kui õlid soojemad sis tuleb tiks mootorise sisse.

Re: bmw e39 535 mootorikett

Postitatud: 19.03.2011 14:11 04
Postitas namistai
saare16 kirjutas:Külmast peast panen käima käib korraks lagin nii kaua kui õli surve tõuseb ja kui õlid soojemad sis tuleb tiks mootorise sisse.
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1483582
Tahad vaiksemaks saada, on nimekiri vahetusse minevatest osadest väga pikk, Shadowray'l juba laias laastus vajaminev kirjas. Põhilise tiksumise soojalt põhjustab vanose ketiratas (2 tk., tükihind ~340€). Külmkäivituse lagin juba mitme teguri summa on.
Oma auto mul just analoogse teemaga (töösuhte lõpetas keskmine ketitald) seisab hetkel ja ootab juppe Saksast (ma ei ole nõus kinni maksma UM'i räiget juurdehindlust ja osalist kahekordset käibemaksu).
Töö maht on suur, kokkupanekul on vaja erirakiseid nukaajastuse paika saamiseks. Vända otsapolt on omaette teema, valede töövõtetega on häving kindel tulema.

Re: bmw e39 535 mootorikett

Postitatud: 19.03.2011 14:58 34
Postitas saare16
See välismaa link sealt esimene video mul sama jama ja soojalt tiks .UM lõi mulle hinnaks keti vahetus 751,82 euri ja sellest 401,81 euri tööraha ja juppidest saan ketitallad ,mootoriketti ,simerlingid ja muud tihendid .See pidi soodus olma muidu mitusada eurot kallim.Kui saladus pole võiksid pm kirjutada mis hinnaga saksast saad jupid.

Re: bmw e39 535 mootorikett

Postitatud: 19.03.2011 16:56 00
Postitas namistai
saare16 kirjutas:See välismaa link sealt esimene video mul sama jama ja soojalt tiks .UM lõi mulle hinnaks keti vahetus 751,82 euri ja sellest 401,81 euri tööraha ja juppidest saan ketitallad ,mootoriketti ,simerlingid ja muud tihendid .See pidi soodus olma muidu mitusada eurot kallim.Kui saladus pole võiksid pm kirjutada mis hinnaga saksast saad jupid.
Ma väga lahti ei seletaks, mis hinnaga ja mismoodi ma jupid kätte saan, aga ettekujutuse hetkel seal kehtivatest (soovituslikest)jaehindadest võin jagada küll:

Kood: Vali kõik

Pos.  Tootekood  Nimetus  Vajaminev kogus  Tüki hind(SJH km-ga)
01. 11141436978 GASKET SET CHAIN CASE 1.00 13.65
02. 11141275466 Shaft seal 1.00 12.48 - vända simmer, Forss'st 4.75 (SWAG'i pakis, toode on täpselt sama)
03. 11141741533 Profile-gasket 1.00 7.47
04. 11141741532 Profile-gasket 1.00 7.02
05. 11141736758 Gasket ring 1.00 1.15
06. 11141435023 SEAL FLANGE 2.00 6.08
07. 11431707164 O-ring 1.00 2.00
08. 11131436324 Gasket Asbestos Free 1.00 19.21 - väike karteritihend, Teeme (Reinz) 15.34
09. 11121706921 non-return valve 2.00 12.08
10. 11120034104 Set of profile gaskets 1.00 25.56 - kl.kambrikaane tihendi sari, Teeme 18.53
11. 11120034105 Set of profile gaskets 1.00 25.56 - sama mis eelmine
12. 11121437395 Rubber seal 16.00 0.82
13. 11121721879 Rubber seal 6.00 0.69
14. 11151705272 OIL SEPARATOR 1.00 32.07 - karterituulutuse õlieraldi, omal lagunes see tükkideks lahtivõtmisel. Asub keskmise ketitalla taga, hiljem vahetamiseks tuleb sama töö uuesti teha.
15. 11231736585 Collar screw 1.00 3.70 - vända otsapolt
16. 11317531813 CHAIN TENSIONER 1.00 62.46 - põhiketi pinguti element, upgrade
17. 11311741236 CHAIN TENSIONER 1.00 63.90 - põhiketi pinguti tald
18. 11311741777 DEFLECTION RAIL 1.00 91.76
19. 11311745406 GUIDE RAIL 1.00 23.70
20. 11311741746 TIMING CHAIN 1.00 83.22 - põhikett, Forss 62.89 (SWAG'i pakis, toote valmistaja on sama mis originaal - IWIS)
21. 11311435028 SLIDING PIECE 4.00 3.30 - nukkade vahelise ketipinguti tald
22. 11311747437 TIMING CHAIN 2.00 27.63 - nukkade vaheline kett, Forss 18.41 (sama jutt mis põhiketil)
23. 11361433660 DISTRIBUTION PIECE 1.00 36.97
24. 11361433664 DISTRIBUTION PIECE 1.00 36.97
25. 11361705578 Gasket Steel 1.00 2.78
26. 11361705579 Gasket Steel 1.00 2.78
27. 11311705512 Rectangring 6.00 3.43
28. 11511731372 Gasket Asbestos Free 1.00 2.45
29. 12317507996 Gasket ring alternator water-cooled 1.00 12.34
Eelnevas on kirjas ka mõned jupid, mis juba eelnevalt vahetusse läinud on (pos. 03-06, 09-13, 23-27), ainuüksi pos. 23-27 vahetus andis selgelt kuuldava erinevuse mootori töös. Lisaks veel nii u. 10 positsiooni erinevaid rõngastihendeid...
UM'i tööraha 401,81 kõlab nende kohta isegi hästi, arvestamata lisatöid annab KSD ainult ketitaldade vahetuse normatiivajaks 159 ühikut (ühik = 5 min.).
Pikale jutule lisaks, ainult taldade ja kettide vahetus soovitud tulemust ei anna (nagu on ka võimalik näiteks Bimmerfoorumi lugematutest erinevatest teemadest välja lugeda), aga vajalik see on (eriti keskmine tald).

Re: bmw e39 535 mootorikett

Postitatud: 19.03.2011 18:59 36
Postitas raimo_r
Jaehind on sama mis siin aga siit alega ostes tuleb mõni asi isegi odavam ning transpordi eest ei pea ka maksma :cool:

Re: bmw e39 535 mootorikett

Postitatud: 19.03.2011 21:30 19
Postitas Shadowray
niipalju kui mina aru olen saanud on asi selles, et õli surve kaob mootori tühjalt seismisega ära selle tõttu, et õli tagasivoolu klapid annavad tagasi. tegemist peaks olema siis klappidega, mis on peale vanose solenoidi ja plokikaane ja solenoidi raami vahel(peaks olema klapp, mis suunab õli vanose keti pingutitesse) teine mure on nende samade keti pingutitega, kui need õli läbi annavad ja vedrud sees kulunud. dr vanose sõnul pole neil olnud intsidente kus vanosed on läbi kulunud. Antud tiksumine on sooja mootoriga enamjaolt tekitatud käigukastide poolt ja kostub põhja alt. mina alustaksin sellest, et võtaksin vahetaksin ära vaonse keti pingutid ja solenoid klappide tagasivoolud ja siis vaataks edasi.

Re: bmw e39 535 mootorikett

Postitatud: 21.03.2011 17:27 07
Postitas saare16
Äkki oskad mingi pildi peal näidata kus need tagasi voolu klapid on

Re: bmw e39 535 mootorikett

Postitatud: 21.03.2011 17:40 47
Postitas Shadowray

Re: bmw e39 535 mootorikett

Postitatud: 05.05.2011 17:37 46
Postitas Shadowray
tagasivoolu klappide vahetusest veel niipalju, et seda saab teha ka solenoid klapi süvendist ning ei pea kogu vanose hammakate süsteemi maha kakkuma. sinna läks mingi pikem polt, mille keeret ja sammu ma ei mäleta, aga sai suht kergelt kätte.