E39 525TDS

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
svensson20
Huviline
Postitusi: 41
Liitunud: 29.01.2011 15:49 29

E39 525TDS

Postitus Postitas svensson20 »

Mure selline,et hommiku auto käima pannes mootor väriseb.Ja kui tuurid alla lähevad siis kõik ok.Kas on mingi külmkäivituse asi pekis we.Paluks nõu
Kasutaja avatar
Ramon
Huviline
Postitusi: 99
Liitunud: 05.03.2011 00:25 44

Re: E39 525TDS

Postitus Postitas Ramon »

svensson20 kirjutas:Mure selline,et hommiku auto käima pannes mootor väriseb.Ja kui tuurid alla lähevad siis kõik ok.Kas on mingi külmkäivituse asi pekis we.Paluks nõu
Mul on taoline mure.
TarmoV
Huviline
Postitusi: 87
Liitunud: 05.01.2009 16:41 15
Asukoht: Hellsinki - Tallinn

Re: E39 525TDS

Postitus Postitas TarmoV »

liiga rikas segu
E28 m20b20 1982.
Kasutaja avatar
Ramon
Huviline
Postitusi: 99
Liitunud: 05.03.2011 00:25 44

Re: E39 525TDS

Postitus Postitas Ramon »

TarmoV kirjutas:liiga rikas segu
Selge!
svensson20
Huviline
Postitusi: 41
Liitunud: 29.01.2011 15:49 29

Re: E39 525TDS

Postitus Postitas svensson20 »

mis selleks teha
TarmoV
Huviline
Postitusi: 87
Liitunud: 05.01.2009 16:41 15
Asukoht: Hellsinki - Tallinn

Re: E39 525TDS

Postitus Postitas TarmoV »

Tuleks pumba kaant radika poole toksida , kui ise ei oska , siis vii Testrem-mi seal piisavalt pädevad mehed .
Võimalik , et pumba elekter kalab , diagnostika aitab . :D
E28 m20b20 1982.
svensson20
Huviline
Postitusi: 41
Liitunud: 29.01.2011 15:49 29

Re: E39 525TDS

Postitus Postitas svensson20 »

Asi selles et tutikas pump peal.Seda ei tohiks timmida peaks olema kõik oki
TarmoV
Huviline
Postitusi: 87
Liitunud: 05.01.2009 16:41 15
Asukoht: Hellsinki - Tallinn

Re: E39 525TDS

Postitus Postitas TarmoV »

svensson20 kirjutas:Asi selles et tutikas pump peal.Seda ei tohiks timmida peaks olema kõik oki

Kas pärast paigaldust keegi seadistas ????? Alati peab seadistama :)
E28 m20b20 1982.
svensson20
Huviline
Postitusi: 41
Liitunud: 29.01.2011 15:49 29

Re: E39 525TDS

Postitus Postitas svensson20 »

Terve pump plommitud sakslase poolt.Pump tuli Saksas tutikas.
Kasutaja avatar
Kalev
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 10.09.2005 21:37 46
Asukoht: Viljandimaa

Re: E39 525TDS

Postitus Postitas Kalev »

Uus pump pannakse stendis paika ja ei ole vaja hiljem seadistada. Võib muidugi paigast ära minna, kui ei ole õigeid töövõtteid kasutatud või on maha kukkunud. Ei kahtlustaks seda. Samas arvutiga lihtne kontrollida.

Kui kaua ta umbes väristab? Eelsüüteküünlad korras? Silindrites surved normis?
F11
svensson20
Huviline
Postitusi: 41
Liitunud: 29.01.2011 15:49 29

Re: E39 525TDS

Postitus Postitas svensson20 »

Kalev kirjutas:Uus pump pannakse stendis paika ja ei ole vaja hiljem seadistada. Võib muidugi paigast ära minna, kui ei ole õigeid töövõtteid kasutatud või on maha kukkunud. Ei kahtlustaks seda. Samas arvutiga lihtne kontrollida.

Kui kaua ta umbes väristab? Eelsüüteküünlad korras? Silindrites surved normis?
Väristab niikaua kui pöörded jõuavad normini.Käima pannes on 1000 ja siis langeb sinna 800-700 vahele siis korras ei mingit värinat.Kõik pihustid,eelsüüteküünlad kontrollitud hiljuti, kõik oki.Silindri survet pole mõõtnud kuna läks käima ka -25kraadiga.Pumba süütenurk pandud õigeks UMis.
Vasta