1. leht 1-st

E39 525TDS

Postitatud: 19.03.2011 21:45 58
Postitas svensson20
Mure selline,et hommiku auto käima pannes mootor väriseb.Ja kui tuurid alla lähevad siis kõik ok.Kas on mingi külmkäivituse asi pekis we.Paluks nõu

Re: E39 525TDS

Postitatud: 21.03.2011 15:35 55
Postitas Ramon
svensson20 kirjutas:Mure selline,et hommiku auto käima pannes mootor väriseb.Ja kui tuurid alla lähevad siis kõik ok.Kas on mingi külmkäivituse asi pekis we.Paluks nõu
Mul on taoline mure.

Re: E39 525TDS

Postitatud: 21.03.2011 21:46 52
Postitas TarmoV
liiga rikas segu

Re: E39 525TDS

Postitatud: 22.03.2011 17:24 29
Postitas Ramon
TarmoV kirjutas:liiga rikas segu
Selge!

Re: E39 525TDS

Postitatud: 24.03.2011 07:15 41
Postitas svensson20
mis selleks teha

Re: E39 525TDS

Postitatud: 27.03.2011 20:33 42
Postitas TarmoV
Tuleks pumba kaant radika poole toksida , kui ise ei oska , siis vii Testrem-mi seal piisavalt pädevad mehed .
Võimalik , et pumba elekter kalab , diagnostika aitab . :D

Re: E39 525TDS

Postitatud: 30.03.2011 20:21 30
Postitas svensson20
Asi selles et tutikas pump peal.Seda ei tohiks timmida peaks olema kõik oki

Re: E39 525TDS

Postitatud: 31.03.2011 23:01 28
Postitas TarmoV
svensson20 kirjutas:Asi selles et tutikas pump peal.Seda ei tohiks timmida peaks olema kõik oki

Kas pärast paigaldust keegi seadistas ????? Alati peab seadistama :)

Re: E39 525TDS

Postitatud: 05.04.2011 20:18 28
Postitas svensson20
Terve pump plommitud sakslase poolt.Pump tuli Saksas tutikas.

Re: E39 525TDS

Postitatud: 05.04.2011 21:10 23
Postitas Kalev
Uus pump pannakse stendis paika ja ei ole vaja hiljem seadistada. Võib muidugi paigast ära minna, kui ei ole õigeid töövõtteid kasutatud või on maha kukkunud. Ei kahtlustaks seda. Samas arvutiga lihtne kontrollida.

Kui kaua ta umbes väristab? Eelsüüteküünlad korras? Silindrites surved normis?

Re: E39 525TDS

Postitatud: 07.04.2011 18:41 01
Postitas svensson20
Kalev kirjutas:Uus pump pannakse stendis paika ja ei ole vaja hiljem seadistada. Võib muidugi paigast ära minna, kui ei ole õigeid töövõtteid kasutatud või on maha kukkunud. Ei kahtlustaks seda. Samas arvutiga lihtne kontrollida.

Kui kaua ta umbes väristab? Eelsüüteküünlad korras? Silindrites surved normis?
Väristab niikaua kui pöörded jõuavad normini.Käima pannes on 1000 ja siis langeb sinna 800-700 vahele siis korras ei mingit värinat.Kõik pihustid,eelsüüteküünlad kontrollitud hiljuti, kõik oki.Silindri survet pole mõõtnud kuna läks käima ka -25kraadiga.Pumba süütenurk pandud õigeks UMis.