bmw e39 523i 125 kw steptronic 1998 esisillas vastik kolin.
bmw e39 523i 125 kw steptronic 1998 esisillas vastik kolin.
Mul selline proobleem,et esisillas midagi koliseb, tehnoülevaatusest läks auto läbi, käinud ka kolmes remondikojas kontrollimas. Keegi neist remondimeestest ei suuda viga leida,ütlevad,et kõik on korras. Kui sõidan auklikul teel või munakivi teel kõvasti koliseb esisillas. Kui vajutan nõrgalt pidurile,kaob kolin ära, ning kolin väheneb rooli paremale ja vasakule keerates. Hiljuti on vahetatud piduriklotsid. Kirjutage oma arvamus selle probleemi kohta.
Re: bmw e39 523i 125 kw steptronic 1998 esisillas vastik kolin.
Lagunevad neil Pikemad kõverad hoovad(vist õõtshoovad nimeks)- täpsemalt nende liigendid (kuhu mutter peale keeratakse).... Piisab et on loks- alla 1mm ja kolin on .
Kolinat ei mõjuta amordid, roolilatt... (va - eriti raipeks sõidetud e39).
Kolinat ei mõjuta amordid, roolilatt... (va - eriti raipeks sõidetud e39).
Re: bmw e39 523i 125 kw steptronic 1998 esisillas vastik kolin.
Stabikavarras teeb ka kõvat kolksu.
4x6=1x nädalas
Re: bmw e39 523i 125 kw steptronic 1998 esisillas vastik kolin.
klotside kinnitus sai valesti/halvasti ja klotsid lahti.
Re: bmw e39 523i 125 kw steptronic 1998 esisillas vastik kolin.
Tanel25. Sellel stabikavardal on buksid vahetatud,sealt vist ei saa kolinat tulla.
Re: bmw e39 523i 125 kw steptronic 1998 esisillas vastik kolin.
Mihkel_O. Remonditöökodas on kontrollitud piduriklotse,ja midagi ebatavalist nemad ei leitnud.
Re: bmw e39 523i 125 kw steptronic 1998 esisillas vastik kolin.
Danil523. Minu auto on heas korras .Käisin tehnoülevaatusel ja palusin et nad kontrolliksid esisilda ,ja nemad ei leitnud seal mitte midgi. Ühes töökodas mulle üeldi et see on roolilatt,aga seda ma ei usu .Roolilat ei aja õlit välja ,aga siiski väike lüft on sees,aga mulle üeldi et see on olemas peaaegu kõikidel autodel mis on enam kui 10 a.vana.
Re: bmw e39 523i 125 kw steptronic 1998 esisillas vastik kolin.
hea küll , oletame ,et on õõtshoovad aga miks siis kolin kaob ära kui ma vajutan pidurit?Kas selline asi on võimalik?
Re: bmw e39 523i 125 kw steptronic 1998 esisillas vastik kolin.
On ikka võimalik. Kui rattast kinni võtad tõstukil ning kuskil mõni kergem loks sees(hoolega kontrollida!), siis võib see ikka päris kõvasti koliseda ja kui pidurdad, sel hetkel hoiavad klotsid ratast sirgena ning ratas ei saa vibada ja võimalik et kaotab kolina korra ära. Õõtsade välimised liigendid on ühtedeks asjadeks, mis võivad nii käituda.
Rattapoldid on ikka kinni? Rattalaagrid korras? Puksid/hoovad/nende liigendid ei logise ei üles/alla, vasakule/paremale logistades nii rattad maas, kui ka auto tõstukil, käsipidur maas ja vabakäigul? Stabika puksid kindlasti üle kontrollida, nenede läbiolekul selline kolin, nagu oleks sillas midagi lahti.
Soovitan siiski pöörduda korralikku remondikohta, näiteks UM, mitte suvalistesse remondikohtadesse ja ÜV on viimane koht kust üldse küsida, kuna enamus kohtades ei osatagi midagi muud vaadata, kui seda, mida kästakse vaadata, kui sedagi.
Rattapoldid on ikka kinni? Rattalaagrid korras? Puksid/hoovad/nende liigendid ei logise ei üles/alla, vasakule/paremale logistades nii rattad maas, kui ka auto tõstukil, käsipidur maas ja vabakäigul? Stabika puksid kindlasti üle kontrollida, nenede läbiolekul selline kolin, nagu oleks sillas midagi lahti.
Soovitan siiski pöörduda korralikku remondikohta, näiteks UM, mitte suvalistesse remondikohtadesse ja ÜV on viimane koht kust üldse küsida, kuna enamus kohtades ei osatagi midagi muud vaadata, kui seda, mida kästakse vaadata, kui sedagi.
- TiitS
- Huviline
- Postitusi: 1157
- Liitunud: 26.01.2008 22:36 08
- Peamine sõiduk: BMW jt. A+B
- Asukoht: Tallinn
Re: bmw e39 523i 125 kw steptronic 1998 esisillas vastik kolin.
"Kolin"on suur mõiste aga....mul kolises 1 piduriketta kaitseplekk
Lihtsalt plekk oli ära roostetanud ning 1 polt andis järele. Näha polnud kuid suure jõuga liikus plekk
Lihtsalt plekk oli ära roostetanud ning 1 polt andis järele. Näha polnud kuid suure jõuga liikus plekk
- Günther
- Huviline
- Postitusi: 3483
- Liitunud: 01.04.2007 13:27 25
- Peamine sõiduk: Bmw e39 M5
- Asukoht: Haapsalu
Re: bmw e39 523i 125 kw steptronic 1998 esisillas vastik kolin.
Nagu Danil ütles, et tavaliselt läheb lähevad läbi kõverad õõtshoovad ja kondid Roolilatt koliseb aint siis kui TÄIESTI LÄBI (loksub)
* e39 M5 http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=282508
* f10 530d 2011 Xdrive 190kw
* f10 530d 2011 Xdrive 190kw
Re: bmw e39 523i 125 kw steptronic 1998 esisillas vastik kolin.
Mul oli nii et- puksid läbi- kondid läbi, ning ka latt pole parimate killast: Ülevaatuse mees ütles et auto tipp- topp korras. Ülevaatusel tulevad välja vaid raipelt sõidetud autode vead (endal üks selline e34 oli- ei soovita sellist kogemust)
See kuu sai 2* e39 õõtsade hooldus tehtud- tegid häält: samas loks oli minimaalne. E39 vajab miinimum iga-aastast hooldust veermikule.
To bawaria- sa võid lati välja vahetada- LOKS JÄÄB ALLES , vb juhtivus läheb paremaks/halvemaks...
See kuu sai 2* e39 õõtsade hooldus tehtud- tegid häält: samas loks oli minimaalne. E39 vajab miinimum iga-aastast hooldust veermikule.
To bawaria- sa võid lati välja vahetada- LOKS JÄÄB ALLES , vb juhtivus läheb paremaks/halvemaks...
Re: bmw e39 523i 125 kw steptronic 1998 esisillas vastik kolin.
Minu arvamus on selline et viga on ratta laagris.
Koliseb ainult kui s6idad aeglaselt,ja ainult siis kui s6idad.Sest amorditestil mingit kolinat ei olnud.Ei tea on mul 6igus. Mina hakkasin m6tlema et kui oleks roolilatis kolin ma olek tunnud seda rooli peal,aga rool ei löö.Ja kolin käib siis kui s6idad vasaku rattaga ,paremaga rattaga kui s6idad mööda kive siis nii suurm kolinad ei ole.
Koliseb ainult kui s6idad aeglaselt,ja ainult siis kui s6idad.Sest amorditestil mingit kolinat ei olnud.Ei tea on mul 6igus. Mina hakkasin m6tlema et kui oleks roolilatis kolin ma olek tunnud seda rooli peal,aga rool ei löö.Ja kolin käib siis kui s6idad vasaku rattaga ,paremaga rattaga kui s6idad mööda kive siis nii suurm kolinad ei ole.
Re: bmw e39 523i 125 kw steptronic 1998 esisillas vastik kolin.
Ma usun küll, et suure tõenäosusega on sul tegu kulunud roolilatiga. Tegelesin ise ka siin mõni aeg tagasi nende remondiga ja hetkel on enda e39-l ka latt suht kulunud. Pidurdades ja keerates ei kolista aga vaikselt mööda auklikke Tallinna teid lastes on ilusti kuulda kuidas latt all kolistab. Kuii on võimalus siis mine auto alla ja haara roolikardaanist käega kinni ning keeruta järsult ühele ja teisele poole, siis näed vb ka kuuled ise ka, et lati seest tuleb kolin. Võid proovida ju peale keerata reguleermutrist. 17 mm padrun õhukese seinaga läheb sinna peale.
Niipalju kui meil seal vanas töökohas neid e39-id käis oli kõigil roolilatis lõtk. Hambumine on tehtud suht pinnapealne ja küllaltki ümara raadiusega, teistel markidel on reeglina terava servaga hambad.
Niipalju kui meil seal vanas töökohas neid e39-id käis oli kõigil roolilatis lõtk. Hambumine on tehtud suht pinnapealne ja küllaltki ümara raadiusega, teistel markidel on reeglina terava servaga hambad.
Re: bmw e39 523i 125 kw steptronic 1998 esisillas vastik kolin.
Ei usu. Ma arvan, et tagumise kaasreisija poolse ratta ventiil laseb läbi, sellest ka kolin.bawaria kirjutas:Minu arvamus on selline et viga on ratta laagris.
Koliseb ainult kui s6idad aeglaselt,ja ainult siis kui s6idad.Sest amorditestil mingit kolinat ei olnud.Ei tea on mul 6igus. Mina hakkasin m6tlema et kui oleks roolilatis kolin ma olek tunnud seda rooli peal,aga rool ei löö.Ja kolin käib siis kui s6idad vasaku rattaga ,paremaga rattaga kui s6idad mööda kive siis nii suurm kolinad ei ole.
Vaheta stabika kondid ära ees ja vaata siis, mis saab. Kui siis ka veel koliseb, lase ülemised õõtsad ära taastada. SIis peaks sellised hullemad kohad selged olema. Kui siis ikka koliseb, tuleb otsida juba viga kuskilt mujalt (nt latt jne).
Re: bmw e39 523i 125 kw steptronic 1998 esisillas vastik kolin.
Kui veel autol originaal amordid siis on kindlasti see amordi kolin.Omal oli sama jama ,veermik oli kõik uus ja ikka kolises, peale amortide vahetust oli vaikus , originaal amordid on saast.
Re: bmw e39 523i 125 kw steptronic 1998 esisillas vastik kolin.
originaal amordid on saast - ostke B amorte!!!! Sa mõtlesid ikka tehasest juba all olevat amorti, mis on 13 aastaga oma elu ära elanud?Jan320 kirjutas:Kui veel autol originaal amordid siis on kindlasti see amordi kolin.Omal oli sama jama ,veermik oli kõik uus ja ikka kolises, peale amortide vahetust oli vaikus , originaal amordid on saast.
Igaljuhul, see on see viimane variant tõesti, aga no siis peavad need ikka julmalt pees olema, et hakkaks kolisema. Talvel on teine lugu, siis niiskus sees ja külmub ära. Suvel ei tohiks eriti aru saada v.a. see, et auto õõtsub rohkem.
- Günther
- Huviline
- Postitusi: 3483
- Liitunud: 01.04.2007 13:27 25
- Peamine sõiduk: Bmw e39 M5
- Asukoht: Haapsalu
Re: bmw e39 523i 125 kw steptronic 1998 esisillas vastik kolin.
Rattalaager sul küll ei kolise, seal pole midagi koliseda!!!
Roolilati vahetus jäta viimaseks variandiks.
* Ennem kontrolli üle juhipoolsed õõtshoovad. Eriti teeb kolinat auklikul ja munakivi teel see kõver õõtshoob. Kui muudmoodi seda keegi kontrollida ei oska, siis võtku korra lahti see õõtshoob, siis tunneb kohe ära kas on loksuga või mitte!
* Siis kontrolli üle kont (stabika varda ots). Siin sama asi, kui muudmoodi kontrollida ei oska, siis tuleb lahti võtta. Kui kont on lahti võetud, siis tuleb vaadata ega stabika varras ei liigu liiga palju. Kui liigub, siis stabika puksid vaja vahetada. Need kõige odavamad detailid esisillas- samas teevad hullu kolinat kui läbi!!!
* Amordid võivad ka koliseda, kuid tõenäosus on väiksem!
Roolilati vahetus jäta viimaseks variandiks.
* Ennem kontrolli üle juhipoolsed õõtshoovad. Eriti teeb kolinat auklikul ja munakivi teel see kõver õõtshoob. Kui muudmoodi seda keegi kontrollida ei oska, siis võtku korra lahti see õõtshoob, siis tunneb kohe ära kas on loksuga või mitte!
* Siis kontrolli üle kont (stabika varda ots). Siin sama asi, kui muudmoodi kontrollida ei oska, siis tuleb lahti võtta. Kui kont on lahti võetud, siis tuleb vaadata ega stabika varras ei liigu liiga palju. Kui liigub, siis stabika puksid vaja vahetada. Need kõige odavamad detailid esisillas- samas teevad hullu kolinat kui läbi!!!
* Amordid võivad ka koliseda, kuid tõenäosus on väiksem!
* e39 M5 http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=282508
* f10 530d 2011 Xdrive 190kw
* f10 530d 2011 Xdrive 190kw
Re: bmw e39 523i 125 kw steptronic 1998 esisillas vastik kolin.
Günther - tegelt võib vist rooliots ka koliseda? Ma ei mäleta nüüd, kumb tavaliselt enne läbi läheb, kas sisemine või välimine. Igaljuhul võib ka nende vahetust proovida. Või siis läbiloksutamist.Günther kirjutas:Rattalaager sul küll ei kolise, seal pole midagi koliseda!!!
Roolilati vahetus jäta viimaseks variandiks.
* Ennem kontrolli üle juhipoolsed õõtshoovad. Eriti teeb kolinat auklikul ja munakivi teel see kõver õõtshoob. Kui muudmoodi seda keegi kontrollida ei oska, siis võtku korra lahti see õõtshoob, siis tunneb kohe ära kas on loksuga või mitte!
* Siis kontrolli üle kont (stabika varda ots). Siin sama asi, kui muudmoodi kontrollida ei oska, siis tuleb lahti võtta. Kui kont on lahti võetud, siis tuleb vaadata ega stabika varras ei liigu liiga palju. Kui liigub, siis stabika puksid vaja vahetada. Need kõige odavamad detailid esisillas- samas teevad hullu kolinat kui läbi!!!
* Amordid võivad ka koliseda, kuid tõenäosus on väiksem!
- Günther
- Huviline
- Postitusi: 3483
- Liitunud: 01.04.2007 13:27 25
- Peamine sõiduk: Bmw e39 M5
- Asukoht: Haapsalu
Re: bmw e39 523i 125 kw steptronic 1998 esisillas vastik kolin.
Vaevalt, et rooliots koliseb. Siis peaks roolist ka läbi käima. Mul on olnud läbi nii sisemine kui ka välimine rooliots ja ei mingit loksu ei tundnud.TarMoH kirjutas:Günther - tegelt võib vist rooliots ka koliseda? Ma ei mäleta nüüd, kumb tavaliselt enne läbi läheb, kas sisemine või välimine. Igaljuhul võib ka nende vahetust proovida. Või siis läbiloksutamist.Günther kirjutas:Rattalaager sul küll ei kolise, seal pole midagi koliseda!!!
Roolilati vahetus jäta viimaseks variandiks.
* Ennem kontrolli üle juhipoolsed õõtshoovad. Eriti teeb kolinat auklikul ja munakivi teel see kõver õõtshoob. Kui muudmoodi seda keegi kontrollida ei oska, siis võtku korra lahti see õõtshoob, siis tunneb kohe ära kas on loksuga või mitte!
* Siis kontrolli üle kont (stabika varda ots). Siin sama asi, kui muudmoodi kontrollida ei oska, siis tuleb lahti võtta. Kui kont on lahti võetud, siis tuleb vaadata ega stabika varras ei liigu liiga palju. Kui liigub, siis stabika puksid vaja vahetada. Need kõige odavamad detailid esisillas- samas teevad hullu kolinat kui läbi!!!
* Amordid võivad ka koliseda, kuid tõenäosus on väiksem!
* e39 M5 http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=282508
* f10 530d 2011 Xdrive 190kw
* f10 530d 2011 Xdrive 190kw
Re: bmw e39 523i 125 kw steptronic 1998 esisillas vastik kolin.
Originaalide tootja ehk Sachs on jah saast! Veermik kõigepealt kontrollida ja siis amordid vahetada kui on veel tehase omad.TarMoH kirjutas:originaal amordid on saast - ostke B amorte!!!! Sa mõtlesid ikka tehasest juba all olevat amorti, mis on 13 aastaga oma elu ära elanud?Jan320 kirjutas:Kui veel autol originaal amordid siis on kindlasti see amordi kolin.Omal oli sama jama ,veermik oli kõik uus ja ikka kolises, peale amortide vahetust oli vaikus , originaal amordid on saast.
Igaljuhul, see on see viimane variant tõesti, aga no siis peavad need ikka julmalt pees olema, et hakkaks kolisema. Talvel on teine lugu, siis niiskus sees ja külmub ära. Suvel ei tohiks eriti aru saada v.a. see, et auto õõtsub rohkem.
Re: bmw e39 523i 125 kw steptronic 1998 esisillas vastik kolin.
Naljamees..... paneme kõik mingid vufflid alla ja siis super hea....Mis siis parem firma oleks amortidel?Jan320 kirjutas:Originaalide tootja ehk Sachs on jah saast! Veermik kõigepealt kontrollida ja siis amordid vahetada kui on veel tehase omad.TarMoH kirjutas:originaal amordid on saast - ostke B amorte!!!! Sa mõtlesid ikka tehasest juba all olevat amorti, mis on 13 aastaga oma elu ära elanud?Jan320 kirjutas:Kui veel autol originaal amordid siis on kindlasti see amordi kolin.Omal oli sama jama ,veermik oli kõik uus ja ikka kolises, peale amortide vahetust oli vaikus , originaal amordid on saast.
Igaljuhul, see on see viimane variant tõesti, aga no siis peavad need ikka julmalt pees olema, et hakkaks kolisema. Talvel on teine lugu, siis niiskus sees ja külmub ära. Suvel ei tohiks eriti aru saada v.a. see, et auto õõtsub rohkem.
- Günther
- Huviline
- Postitusi: 3483
- Liitunud: 01.04.2007 13:27 25
- Peamine sõiduk: Bmw e39 M5
- Asukoht: Haapsalu
Re: bmw e39 523i 125 kw steptronic 1998 esisillas vastik kolin.
Kuidas originaal sachs saast on? Kuidas need amordid siis siiani vastu on pidanud. Too mingi näide, mis amort peab vastu 10 aastat ja peale
* e39 M5 http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=282508
* f10 530d 2011 Xdrive 190kw
* f10 530d 2011 Xdrive 190kw
Re: bmw e39 523i 125 kw steptronic 1998 esisillas vastik kolin.
originaal amordid on saast - ostke B amorte!!!! Sa mõtlesid ikka tehasest juba all olevat amorti, mis on 13 aastaga oma elu ära elanud?
Igaljuhul, see on see viimane variant tõesti, aga no siis peavad need ikka julmalt pees olema, et hakkaks kolisema. Talvel on teine lugu, siis niiskus sees ja külmub ära. Suvel ei tohiks eriti aru saada v.a. see, et auto õõtsub rohkem. [/quote]
Originaalide tootja ehk Sachs on jah saast! Veermik kõigepealt kontrollida ja siis amordid vahetada kui on veel tehase omad.[/quote]
Naljamees..... paneme kõik mingid vufflid alla ja siis super hea....Mis siis parem firma oleks amortidel?[/quote] Naljamees.......... kas keegi laulis vufflitest, igastahes Bilsu ja Koni etemad kui originaal Sachs. Viimasel viiesel F10 amorte kiruti ka , et uuest peast juba vedelad ja ikka tootjaks Sachs, nii, et eelistage oma Sachs kui tahate.Pealegi need B osa Sachs id küll 10 aastat vastu ei pea , tehasest uuena võibolla peab.
Igaljuhul, see on see viimane variant tõesti, aga no siis peavad need ikka julmalt pees olema, et hakkaks kolisema. Talvel on teine lugu, siis niiskus sees ja külmub ära. Suvel ei tohiks eriti aru saada v.a. see, et auto õõtsub rohkem. [/quote]
Originaalide tootja ehk Sachs on jah saast! Veermik kõigepealt kontrollida ja siis amordid vahetada kui on veel tehase omad.[/quote]
Naljamees..... paneme kõik mingid vufflid alla ja siis super hea....Mis siis parem firma oleks amortidel?[/quote] Naljamees.......... kas keegi laulis vufflitest, igastahes Bilsu ja Koni etemad kui originaal Sachs. Viimasel viiesel F10 amorte kiruti ka , et uuest peast juba vedelad ja ikka tootjaks Sachs, nii, et eelistage oma Sachs kui tahate.Pealegi need B osa Sachs id küll 10 aastat vastu ei pea , tehasest uuena võibolla peab.
Re: bmw e39 523i 125 kw steptronic 1998 esisillas vastik kolin.
Korralike Bilsude ja Konide hinnaklass ka natuke teine või mis???Jan320 kirjutas:Naljamees.......... kas keegi laulis vufflitest, igastahes Bilsu ja Koni etemad kui originaal Sachs. Viimasel viiesel F10 amorte kiruti ka , et uuest peast juba vedelad ja ikka tootjaks Sachs, nii, et eelistage oma Sachs kui tahate.Pealegi need B osa Sachs id küll 10 aastat vastu ei pea , tehasest uuena võibolla peab.
Millised need B osa Sachsid on ?
Okei, mina rohkem ei viitsi vaielda, igaüks eelistab seda, mis talle meeldib... Niikuinii on teema juba ammu OT.
Re: bmw e39 523i 125 kw steptronic 1998 esisillas vastik kolin.
Korralike Bilsude ja Konide hinnaklass ka natuke teine või mis???
Millised need B osa Sachsid on ?
Okei, mina rohkem ei viitsi vaielda, igaüks eelistab seda, mis talle meeldib... Niikuinii on teema juba ammu OT.[/quote]
Jah, Bilsu B6 ja konid on kallid ,kuid ka oma hinda väärt ja viimane lause ka õige
Millised need B osa Sachsid on ?
Okei, mina rohkem ei viitsi vaielda, igaüks eelistab seda, mis talle meeldib... Niikuinii on teema juba ammu OT.[/quote]
Jah, Bilsu B6 ja konid on kallid ,kuid ka oma hinda väärt ja viimane lause ka õige
- Pelle
- Huviline
- Postitusi: 480
- Liitunud: 23.12.2004 09:47 18
- Peamine sõiduk: Opel Vivaro
- Telefon: 5083224
- Asukoht: Rapla
- Kontakt:
Re: bmw e39 523i 125 kw steptronic 1998 esisillas vastik kolin.
Vaheta amordi tugilaagrid ära ja su probleem peaks kadunud olema.
Läbi käidud tee juba.
Läbi käidud tee juba.
BMW F10 530D X-Drive 2011a. Opel Vivaro 2,0d 2010a.Renault Kangoo 1,5d 2003a.Opel Vivaro 1,6d 107kw 2019a.+3725083224