e 34, probleem siduriga

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
melomaan
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 17.06.2005 20:48 54
Asukoht: Tallinn

e 34, probleem siduriga

Postitus Postitas melomaan »

Tervitus.
Värske bmw omanikuna otsin lahendit.
Probleem: sidur võtab liiga alt e. tuleb peaaegu põhja vajutada, et lahutaks.
Süsteem õhutatud, peasilinder tundub korras olevat, töösilinder samuti (lekkeid ei ole). sai ka proovitud siduripedaali kõrgust reguleerida ja tulemuseta va. natukese varem lahutab kuid põhja vajutamisel krobin. Survelaager häält ei tee. Variandid: korvil lamellid õhtal, töösilindri tõukur läbi/kulunud või kahvel kõver.
Milline neist variantidest oleks tõene, või on veel mõni? Paraku hetkel kasti maha katkuda ei saa, et oma silmaga veenduda.
Kui ei oska, ära näpi!
alts20
Huviline
Postitusi: 540
Liitunud: 21.03.2004 18:03 10
Asukoht: Jõgeva,Tartu

Postitus Postitas alts20 »

no kõige tõenäolisem variant et äkki ketas on liiga kulunud juba ja ootab vahetamist
melomaan
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 17.06.2005 20:48 54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas melomaan »

alts20 kirjutas:no kõige tõenäolisem variant et äkki ketas on liiga kulunud juba ja ootab vahetamist
Kas ketta kulumist mitte läbilibisemine ja kõrgemalt võtmine ei iseloomusta?
Kui ei oska, ära näpi!
E28
Huviline
Postitusi: 816
Liitunud: 09.05.2003 00:08 07

Postitus Postitas E28 »

ma arvan et kui ketas oleks siis võtaks ülevalt.tundub pigem et korv on läbi
kiire-lauri
Huviline
Postitusi: 259
Liitunud: 24.06.2004 16:55 59
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas kiire-lauri »

mul sama teema,kui õieti aru sain siis valdek ütles,et seal mingi siduri pump või taolist läbi.Ma ei hakka selle peale värsisema ja sõidan niikaua kui ei võta üldse.
melomaan
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 17.06.2005 20:48 54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas melomaan »

E28 kirjutas:ma arvan et kui ketas oleks siis võtaks ülevalt.tundub pigem et korv on läbi
Endalgi selline arvamus, eks näis siis, kas peab veel paar nädalat kuniks uue saab... kui ei, siis jälle jalamees. :lol:

Pumba e. peasilindri kohapealt niipalju lisaks, et kui oleks sellega tegemist, siis põhja vajutades ei krobiseks vaid oleks vait. Krobin viitab, et miski paigalseisev asi e. "kahvel" vms. käib vastu korvi lamelle/serva arvatavasti.
Kui ei oska, ära näpi!
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

kiire-lauri kirjutas:mul sama teema,kui õieti aru sain siis valdek ütles,et seal mingi siduri pump või taolist läbi.Ma ei hakka selle peale värsisema ja sõidan niikaua kui ei võta üldse.
Sul nati teine teema kui siin kirjeldatud...
rehamees
Huviline
Postitusi: 341
Liitunud: 10.04.2005 14:46 04
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas rehamees »

UUH.
Kuidas see probleem ka lahenes?
Mul mitmendat päeva juba sama jama.
Sidur lahutab küll aga võtab ikka täitsa alt. Lekkeid ei ole, õhutada ple veel jõudnud. Aga kustkohast see õhk sinna järsku sai? Pidurivedeliku tase kah normis.
E32, 750i 1992
E38, 740i 1997
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Endal sama jama juba 1,5 aastat.
Ise arvan, et pedaali juures asuv silinder äkki kehvake juba, muidugi ei teeks ka paha õli vahetamine.
Mercedes EQS 450+ 2022
melomaan
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 17.06.2005 20:48 54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas melomaan »

Probleem lahenenud, viga kulunud töösilindris, ega ennem aru saanud kui kogu süsteem vahetatud tükikaupa. Nimelt kulub ära töösilindri keskmine ala, kus kolb/mansett kõige rohkem liigub, lekked puuduvad, aga rabab kuidagimoodi õhku vahele.
Kui ei oska, ära näpi!
aivo28
Huviline
Postitusi: 561
Liitunud: 25.04.2005 12:21 07
Asukoht: harjumaa

Postitus Postitas aivo28 »

uus küsimus vanas teemas:

et siis suurele ringile...E34 535i sidur hakkab õhtale minema.normaalselt kannatab veel sõita,pulli teha enam ei saa :D OK,sai siis siduripoodi mindud ja asja uuritud.küsisin ka M5 siduri kohta.kataloogi järgi on ketta läbimõõt ja survelaager samad.oma lolli peaga mõtlen,et korv peaks ikka tugevam olema.muide ühele 535`le (olgu kuusakoski press talle kerge) millel oli LSD sai pandud kunagi tutikas LUK sidur ja se libises läbi igatahes :shock: M5 oma,kui ta 232kw kannatab peaks minu 150ga kenasti hakkama saama...

et asja point,kas emmi sidur istub minu autole,või mitte :?:
Impreza STi ja mikromootoriga bemm :)
aivo28
Huviline
Postitusi: 561
Liitunud: 25.04.2005 12:21 07
Asukoht: harjumaa

Postitus Postitas aivo28 »

:arrow: :!: :!: :?:
Impreza STi ja mikromootoriga bemm :)
kivimugi
Huviline
Postitusi: 781
Liitunud: 13.03.2006 16:13 14

Postitus Postitas kivimugi »

oled ennem endal ketast vahetanud juba ve?
mul kah sidur õhtal ja komplekt 4800 eeku + 1000 eeku tööö
haige teema rsk :D
aivo28
Huviline
Postitusi: 561
Liitunud: 25.04.2005 12:21 07
Asukoht: harjumaa

Postitus Postitas aivo28 »

kivimugi kirjutas:oled ennem endal ketast vahetanud juba ve?
mul kah sidur õhtal ja komplekt 4800 eeku + 1000 eeku tööö
haige teema rsk :D
:shock:
Autopartneris on sachs`i komplekt 535`le 3500.-
ise pole vahetanud,aga üks sõber aasta tagasi vahetas,aga kuna se auto oli ka rohkem hobipill ja sai parasjagu "koksu".LSD oli ka ja tutikas sidur libises läbi :(

bemmi insenerid on selles osas küll puusse pannud :roll:
Impreza STi ja mikromootoriga bemm :)
kivimugi
Huviline
Postitusi: 781
Liitunud: 13.03.2006 16:13 14

Postitus Postitas kivimugi »

imelik.. eila hel ja öeldi et 4800 komplekt :)
Vasta