Bmw 524 TD

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
rax632
Huviline
Postitusi: 312
Liitunud: 28.11.2011 16:03 27

Bmw 524 TD

Postitus Postitas rax632 »

Tegu siis 1989 aasta pilliga ja lugu selline,et mootor käib nagu kell aga ei ole minekut.Ja turbo kah sellinem,et ei tööta vast.kuidas saaks turbo rõhku mõõta või milles võib asi olla
rubents
Huviline
Postitusi: 81
Liitunud: 24.02.2011 14:07 27
Asukoht: Jõgeva/tartu

Re: Bmw 524 TD

Postitus Postitas rubents »

Keegi äkki kütuse maha keeranud ( pumbapead koputanud)
Kui vajutad, kas siis tossab ka ?
Omamoodi luksus :P
rax632
Huviline
Postitusi: 312
Liitunud: 28.11.2011 16:03 27

Re: Bmw 524 TD

Postitus Postitas rax632 »

kui vajutad ega ei tossa küll
blade14
Huviline
Postitusi: 1334
Liitunud: 25.06.2009 00:04 39
Peamine sõiduk: BMW 330D E93
Asukoht: Tallinn

Re: Bmw 524 TD

Postitus Postitas blade14 »

1. kontrolli üle õhufilter( millal viimati vahetasid)
2. turbot saab nii kontrollida, et võta sealt eest õhufilter koos kõikide plastik juppidena, siis näed seal sees nn tiivikut, mis ringi pöörleb. Tee proovisõit, kas läheb paremini edasi või ei.
2. võta turbo maha ( käib väga lihtsalt see maha võtmine) siis vaata, et kas seal nn tiivikul loks on sees, kui on suur loks, siis on läbi.
3. kontrolli, kas mõlemad pumbad töötavad korrapäraselt ( paagisisese pumbal kontrolli, kas vool tuleb ilusti peale või mitte ( mul tuli peale 3,midag V peale ja sellepärast ta juba ei anna õieti küttet peale))
kõrgsurvepumpa soovitan viia kusagil diisli-spetsalisti juurde, kes tegeleb selliste asjadega, endal ma ei soovitaks seal midagi näppida.
4, kui auto läheb nn paugust käima, siis ei tohiks pihustites asi olla, aga kui natukenegi vaevaliselt läheb, siis soovitan ka pihutsid ära kontrollida.
( kui veel küsimusi tekib, siis võid minuga ühendust võtta, ma olen enda oma 3 korda lahti ja kinni lappanud ja tean millest alustada jne...
blade14
Huviline
Postitusi: 1334
Liitunud: 25.06.2009 00:04 39
Peamine sõiduk: BMW 330D E93
Asukoht: Tallinn

Re: Bmw 524 TD

Postitus Postitas blade14 »

Seoses Turboga ja selle rõhuga...
turbo tiivapoolses küljel on varras selline, millega sa saab rõhku regullida ( ma pidin selleks turbo maha võtma, et turbole rõhku juurde keerata)
Vasta