E-39 Veojõukontroll

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
laanesoo
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 26.11.2011 11:48 44

E-39 Veojõukontroll

Postitus Postitas laanesoo »

Tere.
Täna hommikul juhtus siis siuhke asi.Alguses läks auto ilusti käima nagu alati, kõik korras.Lasin veel pikalt soeneda kuna öösel oli nii külm.Sain siis mingi 1km sõita jäin valgusfoori taha seisma, siis suri välja pidin 2 korda natuke pikemalt käivitama aga sain siis tööle aga kadus veojõukontroll tagant ära armatuuris hakkas tuli põlema ja nuppu vajutades ei muutu mitte midagi.Kas asi võib külmas olla, et peaks kuskil auto ülesse soendama.Või oskab soovitada keegi mis võis juhtuda.
Ette tänades.
Kasutaja avatar
allanasi
Huviline
Postitusi: 1263
Liitunud: 27.02.2009 21:46 38
Peamine sõiduk: E60 530D
Asukoht: tartu/põlva

Re: E-39 Veojõukontroll

Postitus Postitas allanasi »

vaata kaitsmeid näiteks, asuvad kindalaeka üleval


äkki kaitsmed olid vist 12 ja 37 või samas vaata ka abs kaitsmeid 31 ja 30
randar1985
Huviline
Postitusi: 168
Liitunud: 20.05.2007 14:37 18

Re: E-39 Veojõukontroll

Postitus Postitas randar1985 »

laanesoo kirjutas:Tere.
Täna hommikul juhtus siis siuhke asi.Alguses läks auto ilusti käima nagu alati, kõik korras.Lasin veel pikalt soeneda kuna öösel oli nii külm.Sain siis mingi 1km sõita jäin valgusfoori taha seisma, siis suri välja pidin 2 korda natuke pikemalt käivitama aga sain siis tööle aga kadus veojõukontroll tagant ära armatuuris hakkas tuli põlema ja nuppu vajutades ei muutu mitte midagi.Kas asi võib külmas olla, et peaks kuskil auto ülesse soendama.Või oskab soovitada keegi mis võis juhtuda.
Ette tänades.
kas ainult veojõukontrolli tuli läks põlema,või siis abs-i oma ka? kui kaitsmed korras,siis parim lahendus,lase diagnostika teha. Sest e39 abs andurid ka jamavad tihti peale.
endal läks esimeste suuremate külmadega vasak tagumine andur ära.
laanesoo
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 26.11.2011 11:48 44

Re: E-39 Veojõukontroll

Postitus Postitas laanesoo »

Nii vedas vist auto seisis 3 tundi soojas ja hakkas tööle uuesti.
Aga üks küsimus oleks veel, mis või kas üldse saaks midagi teha, et tulevikus seda probleemi ei esineks.
Suured tänud vastuste eest.
Kasutaja avatar
vare271
Huviline
Postitusi: 1877
Liitunud: 21.04.2008 21:18 23
Asukoht: Viljandi mk.

Re: E-39 Veojõukontroll

Postitus Postitas vare271 »

Mul E38-l lööb ka vaheapel veojõukontrolli ja ABS-i tule põlema.Siis seisma jäädes ja uuesti käivitades kustuvad tuled ära ja jälle toimetavad.
laanesoo
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 26.11.2011 11:48 44

Re: E-39 Veojõukontroll

Postitus Postitas laanesoo »

Mul sõbral oli uuema kere peal 5-ne ja tal ka sama probleem külmaga, keerab süüte välja ootab natuke ja siis tagasi.Kas see on mingi tüüp viga siis neil ja kas teistel autodel millel veojõukontroll esinevad samad vead.Huvitab sellepärast, et ise saan hakkama sõiduga ilma veojõuta aga kuna tüdruk sõidab ka siis kardan, et kui ülesse ütleb võib ohtlik olukord tekkida.Seepärast uuringi kas või kuidas või kui üldse on sellele probleemile lahendus.
enn1
Huviline
Postitusi: 1872
Liitunud: 20.12.2007 11:32 36
Asukoht: Tartu

Re: E-39 Veojõukontroll

Postitus Postitas enn1 »

Äkki täpsustad auto mootori ja v.a. Vanemal bensukal võib ASC tross lihtsalt kinni jääda nt.
Kasutaja avatar
siim .j
Huviline
Postitusi: 1849
Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
Peamine sõiduk: F10 535i M Performance
Asukoht: Pärnu/Tallinn

Re: E-39 Veojõukontroll

Postitus Postitas siim .j »

Mul üks kord lausa jah katkes see tross , 97 a masinal, tavaline ASC siis peal, aga jah siis pidevalt põles ikka tuluke, kuna viga oli mehhaniline :D
Die Freude am Fahren liefert nur der "i" - N55
laanesoo
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 26.11.2011 11:48 44

Re: E-39 Veojõukontroll

Postitus Postitas laanesoo »

2001 veebruar väljalaske aasta 520 m.pakett 2,2 liitrit bensiin 125 kw.
laanesoo
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 26.11.2011 11:48 44

Re: E-39 Veojõukontroll

Postitus Postitas laanesoo »

Olen palju uurinud neid asju , kompuutris pidi neil tüüp viga olema, et kui midagi korda teed/parandad siis kompuuter näitab ikka, et viga kuna peab kuidagi ära nullima selle aga keegi pole korralikku vastust andnud.Õlivahetuse tegin ka ära koos filtrite ja asjadega ja ikka näitab kompuutris, et check oil kuigi kõik korras.kas keegi oskab täpsustada äkki seda kompuutri süsteemi.Mis tegema peaks või kuidas see asi välja näeks.Auto tip top korras aga kompuuter ajab mingit jama.Äkki saaks mingi hea vastuse siit.Tean et peab mingi arvuti taha panema, et ära nullida aga palju see kuskil maksta võiks.Ja kas keegi oskaks mingit kohta soovitada.
Kasutaja avatar
extsy
Huviline
Postitusi: 517
Liitunud: 31.05.2006 12:03 15
Asukoht: Rkv.

Re: E-39 Veojõukontroll

Postitus Postitas extsy »

Õlitule nullimiseks pole nüüd küll arvutit vaja.
Ma ennem lükkan enda BMW d,kui sõidan Fordiga!
laanesoo
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 26.11.2011 11:48 44

Re: E-39 Veojõukontroll

Postitus Postitas laanesoo »

õlituli ei põle vaid näitab, kui auto käima paned, et õlivahetust vaja kuigi tehtud alles see kõik.
Kasutaja avatar
extsy
Huviline
Postitusi: 517
Liitunud: 31.05.2006 12:03 15
Asukoht: Rkv.

Re: E-39 Veojõukontroll

Postitus Postitas extsy »

Saan aru,aga pole vaja arvutit.Selle nullimisest on olnud siin foorumis palju juttu.
Ma ennem lükkan enda BMW d,kui sõidan Fordiga!
laanesoo
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 26.11.2011 11:48 44

Re: E-39 Veojõukontroll

Postitus Postitas laanesoo »

ok pean otsima siis , aga suured tänud.
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Re: E-39 Veojõukontroll

Postitus Postitas TiitR »

laanesoo kirjutas:2001 veebruar väljalaske aasta 520 m.pakett 2,2 liitrit bensiin 125 kw.
Mnjaa...m-paketid ongi nõrgemate anduritega varustatud! :lol:
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
laanesoo
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 26.11.2011 11:48 44

Re: E-39 Veojõukontroll

Postitus Postitas laanesoo »

Kahjuks ma ei leia oma arvutist konkreetset vastust selle nullimisega siit foorumist, extsy. äkki saad lingi panna, oleks väga tänulik.
TiitR mismõttes nõrgematega kas mitte pigem tundlikutemaga?
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Re: E-39 Veojõukontroll

Postitus Postitas TiitR »

laanesoo kirjutas:Kahjuks ma ei leia oma arvutist konkreetset vastust selle nullimisega siit foorumist, extsy. äkki saad lingi panna, oleks väga tänulik.
TiitR mismõttes nõrgematega kas mitte pigem tundlikutemaga?
Ära nüüd liiga tõsiselt asja võta - see oli minupoolne sõbralik tögamine ;) , kuna "m-pakett" auto andmetes oli seekord küll liiast ära toodud - selliste murede juures nimelt pole sel vähematki tähtsust! A´la autol on õli must, aga samas on sel ka m-pakett :cool:
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Kasutaja avatar
Jaanus_V
Klubiliige
Postitusi: 1266
Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012

Re: E-39 Veojõukontroll

Postitus Postitas Jaanus_V »

Kirjutan ka oma loo paari kuu tagusest juhtumist. Lõi ka veojõukontrolli tule põlema ja kiirust ei näidanud. Tõmbasin siis kiiruga absi pistiku lahti. Välja tuli, et rooliasendi andur oli vea andnud :) Väljasuremise muret mul polnud. Ehk on abiks kellelegi! Autoks siis 530d 2001 aasta. Üldiselt pidavat nii olema, et kui lööb ainult veojõukontrolli või absi põlema, siis on mingi anduri viga, mõlemad koos - aju :)

Edu!
E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci Praegu: F11 3.0xD, E46 328Ci
TarMoH
Huviline
Postitusi: 1260
Liitunud: 21.12.2008 09:21 34
Asukoht: Tallinn/Tartu

Re: E-39 Veojõukontroll

Postitus Postitas TarMoH »

extsy kirjutas:Saan aru,aga pole vaja arvutit.Selle nullimisest on olnud siin foorumis palju juttu.
See süsteem töötas vanemate autodega (PIN'ide lühisesse laskmine). Kuna tegemist on juba FL autoga, siis tuleb tal ikkagi arvuti taha panna ning sellega õlituli ära nullida :)
Vasta