1. leht 2-st

E39 Rail pressure control veakood.Uimane.

Postitatud: 26.03.2012 21:44 42
Postitas funkiller
Millest alustada kui veakood on Rail pressure control
Autoks e39 3.0d 135kw 1998a
Käivitub ilusti muid probleeme pole.Kiirendamisel u 4000 pöörde juures sureb välja.
Kütusefilter vahetatud.

Re: E39 Rail pressure control veakood

Postitatud: 26.03.2012 21:59 55
Postitas Ott6
Kas pihusti laseb tagasivoolu ja sellekaudu surve maha või rõhuregulaator.Neid kahte viga julgeks mina pakkuda, Endal oli sama veaga rõhuregulaator asja põhjustajaks.

Re: E39 Rail pressure control veakood

Postitatud: 27.03.2012 18:23 14
Postitas funkiller
https://www.eparts.ee/catalog/#detail:9 ... 37/type:10" onclick="window.open(this.href);return false;
Ehk siis selline jubin? Vahetasid ise,kust ostsid,saab seda kuidagi kontrollida?

Re: E39 Rail pressure control veakood

Postitatud: 27.03.2012 19:15 00
Postitas Ott6
funkiller kirjutas:https://www.eparts.ee/catalog/#detail:9 ... 37/type:10
Ehk siis selline jubin? Vahetasid ise,kust ostsid,saab seda kuidagi kontrollida?
Ise vahetasin, ostukohta ei mäleta kui aus olla.Kontrollimise võimalus vist puudub, vähemalt minuni sellealane info ei jõudnud ning ainuke lahendus oli osta uus ja läbi selle teada saada kas peitub viga selles või mitte.

Re: E39 Rail pressure control veakood

Postitatud: 28.03.2012 21:49 57
Postitas patrik
Kontrollimise vōimalus olemas ilma lahti vōtmata. Pöördu spetsialisti poole

Re: E39 Rail pressure control veakood

Postitatud: 22.04.2012 20:50 25
Postitas funkiller
Pole aega olnud veel spetsialisti külastada.Olen täheldanud,et kui kütust on üle poole paagi siis ei sure välja.
Kas võib kahtlustada põhjaalust pumpa?

Re: E39 Rail pressure control veakood

Postitatud: 22.04.2012 21:58 39
Postitas TimoA
kui on üle poole paagi ja töötab ilusti, ja kui alla poole paagi hakkab jupsima siis otsi viga ikkagi paagisisesest pumbast.

Re: E39 Rail pressure control veakood

Postitatud: 20.06.2012 21:53 47
Postitas funkiller
Nüüdseks kontrollitud paagisisene pump,põhjaalune pump ja turbo juures asuv vaakum solenoid.Lisaks on jube uimane.

Re: E39 Rail pressure control veakood

Postitatud: 21.06.2012 19:47 12
Postitas alvaruus2
järgmiseks siis kõrgusurvepumba rõhuklapp või pihustid. Ütlen kohe, et siin ei pruugi olla üks kindel viga vaid ka mitu väikest. Seega tuleks kõik probleemiga seonduv üle vaadata.

Re: E39 Rail pressure control veakood

Postitatud: 21.06.2012 22:34 37
Postitas funkiller
Et siis sama klapp mida ülevalpool mainisin,kas on oluline millist firmat eelistada?

Re: E39 Rail pressure control veakood

Postitatud: 22.06.2012 09:06 34
Postitas alvaruus2
Soovitatav loomulikult originaal võtta, aga toimivad või ei toimi ka teised firmad. See on juba enda otsustada. Muidugi viga ei pruugi olla just selles samas klapis. Võib olla ka muudes asjades, seega siin tuleb juba valida kas lasta kellelgi teadjal asi üle vaadata ja ehk leiab vea tõesti arvutiga üles või teine võimalus hakata järjest juppe vahetama ja katse-eksitus meetodiga asi üles leida. (see viimane võib muidugi lõpuks kalliks minna). Kuna ma ise kahtlustan ikkagi pihusteid, siis see läheks nagunii kalliks. Minul isiklikult oli umbes sarnane probleem ja mina vahetasin klapi ära kuna arvuti väga midagi ei näidanud. Lõpuks said pihustid maha võtta ja stendist läbi lasta. Siis oli asi päris selge. (vähemasti saab midagi välistada ja pihustite korrasolekus kindel olla)

Re: E39 Rail pressure control veakood

Postitatud: 05.07.2012 22:38 06
Postitas funkiller
Kavatsen selle rõhulegulaatori siis soetada.Segaseks jääb ainult kas kõik räägivad ikka ühest ja samast asjast(rõhuregulaator,klapp jne).Mina saan aru,et tuleks vahetada kõrgsurve pumba küljes olev vidin mis ka minuantud lingil.Mida see rõhulegulaator üldse teeb,reguleeribki raili survet ja andur mõõdab ja kõik.

Re: E39 Rail pressure control veakood

Postitatud: 11.07.2012 16:21 47
Postitas funkiller
Regulaator vahetatud küljes uus Boschi oma ja ei midagi.Välja enam ei sure ja viga pole näidanud kuid ikka uimane.Sai siis õhulugeja lahti ühendatud ja mootor kohe poole erksam kuid suitseb jubedalt(segu rikas vist).Proovisin ka teist lugejat,sama koodiga aga ikka uimane,mis nüüd siis?Vbl vaja õhulugejat programmeerida võib see midagi anda?

Re: E39 Rail pressure control veakood

Postitatud: 11.07.2012 21:12 39
Postitas PeeterA
See "Rail pressure control" veakood ei pruugi alati rõhuregulaatori riket tähendada. See viitab raili rõhu kõrvalekaldele ettenähtust. Lampi pole mõtet kalleid juppe vahetada, kui pole kindel, milles üldse viga on.
Milleks selle õhulugejaga üldse jantida? Kas diagnostika viitas kuidagi sellele?

Eespool soovitati spetsialisti poole pöörduda, mis pole minu arust paha mõte.

Re: E39 Rail pressure control veakood

Postitatud: 11.07.2012 23:21 37
Postitas funkiller
Raili viga kadunud nüüd,enam välja ei sure.Õhulugejat näppisin kuna diagnostika väitis,et õhulugeja valetab natuke.Millega seletada,et masin töötab erksamalt kui õhulugeja lahti ühendatud.
Spetsialistiga on see mure,et kalliks läheb.Kuna oleks alustatud pumpadest ja ka kõrgsurvepump ja pihustid maha võetud,konkreetset viga ei osatud öelda.

Re: E39 Rail pressure control veakood

Postitatud: 11.07.2012 23:47 26
Postitas PeeterA
Mis asi seal kalliks läheb? Ennem ei võta keegi mingeid pihusteid ja pumpasid maha, kuni pole kindlaks tehtud nende rike :!:

Re: E39 Rail pressure control veakood

Postitatud: 20.09.2012 09:39 56
Postitas funkiller
Nüüdseks pihustid ka stendis käinud ja korras.Mõlgub mõttes ainult kõrgsurve pump kas vahetada plunserid?

Re: E39 Rail pressure control veakood.Uimane.

Postitatud: 21.09.2012 16:40 41
Postitas patrik
spetsialisti juures oleks kontroll 45 eurot maksnud.

Re: E39 Rail pressure control veakood.Uimane.

Postitatud: 21.09.2012 18:00 49
Postitas funkiller
Tean jah ja käisin ka sinujuures,diagnoos oli paagisisesest pumbast kuni pihustiteni.
Siiamaani tehtud.
1.Vaadatud,et paagisisene pumb töötab ja proovitud korras auto pealt põhjaalust pumpa.Diagnostika järgi pmst näit korras.Filter vahet.
2.Proovitud 2 õhulugejat.Diagnost viga ei näita.
3.Proovitud teist turborõhuandurit.
4.Proovitud teist turbovaakum solenoidi,vaakumvoolikud korras.
5.Vahetatud kõrgsurve pumba küljes olev rõhuklapp(bosch)
6.Pihustid stendis käinud.
7.Diagnostika järgi turborõhk,kõrgsurvepumba surve,õhulugejanäit korras.Vigu hetkel ei ole aga auto nii uimane,et liikluses võimatu sõita.

Re: E39 Rail pressure control veakood.Uimane.

Postitatud: 23.09.2012 16:59 03
Postitas patrik
Midagi siin ei klapi
Ju siis on mitu viga mis on sulle ette loetud aga sa vahetad asju ühekaupa. Vōi teed midagi valesti

Re: E39 Rail pressure control veakood.Uimane.

Postitatud: 23.09.2012 19:06 43
Postitas PeeterA
Kui sa ennem väitsid, et õhulugeja lahtiühendamisel minek paremaks läks, siis miks ta sul üldse praegu ühendatud on? :mrgreen:

Re: E39 Rail pressure control veakood.Uimane.

Postitatud: 23.09.2012 20:55 04
Postitas funkiller
Kas tahaksid sõita auto järel mis tossab nagu vana diisel Mersu?Parem aita mõelda mis võiks viga olla.

Re: E39 Rail pressure control veakood.Uimane.

Postitatud: 23.09.2012 21:50 40
Postitas PeeterA
Sa oled jätnud mainimata käigukasti tüübi. Kas uimasus väljendub selles, et masin kogub aeglaselt hoogu või lausa "katkub"?

Re: E39 Rail pressure control veakood.Uimane.

Postitatud: 24.09.2012 07:03 35
Postitas funkiller
Kast on automaat ja kogub uimaselt hoogu ei katku,suvalistel hetkedel on minek jälle parem.

Re: E39 Rail pressure control veakood.Uimane.

Postitatud: 24.09.2012 08:02 37
Postitas Sulev
funkiller kirjutas:Tean jah ja käisin ka sinujuures,diagnoos oli paagisisesest pumbast kuni pihustiteni.
Siiamaani tehtud.
2.Proovitud 2 õhulugejat.Diagnost viga ei näita.
Õhulugejad mida proovisid olid ikka vana tüübi omad. Uuemad Boschi omad vajavad aju softi uuendust. Viga ei näita aga minek on uimane.

Re: E39 Rail pressure control veakood.Uimane.

Postitatud: 24.09.2012 13:23 39
Postitas funkiller
Õhulugejad olid sama koodiga.
Turborõhk on korras,kui õhulugeja on ühendatud siis ei tossa pigem nagu saaks vähe kütust kätte.
Võrdlen siis teise korrasoleva masinaga,millel gaas põhja vajutades kerge must pilv taga on.

Re: E39 Rail pressure control veakood.Uimane.

Postitatud: 25.09.2012 07:56 28
Postitas TimoA
ma sõitsin pool aastat ilma õhulugejata.
Ma ei saaks küll öelda et mul auto oleks tahmanud rohkem kui ennem.
Otsi leket sisselaskes. Minul oli selline juhtum et cooleri radikas oli metsik pragu sees.
Siis oli ka et vahest liikus paremini ja siis jälle halvemini.

Re: E39 Rail pressure control veakood

Postitatud: 25.09.2012 23:57 55
Postitas BMWpleasure
patrik kirjutas:Kontrollimise vōimalus olemas ilma lahti vōtmata. Pöördu spetsialisti poole
Terv.
Mul 0445010009 pumbaga probleem.
Kui BOCH diagnost ei näidanud CP1 pumba rõhuregulaatori viga, siis ilmselt korras regulaator?
Vooluta olekus on regulaator (0281002287) avatud?
Võtsin maha ja kui väga kõvasti sisse puhuda, siis kergelt niriseb õhk läbi, diislit ei suutnud läbi puhkuda. Kõrgsurve ilmselt suudab?

Soojast peast kävitub VÄGA kehvalt. Alustuseks pihustite ülevoolu kontroll stendis, 3tk läksid vahetusse, mitte midagi. Uuesti diagnost, tulemus sama "rail pressure low during cranking", soojalt käiates ei saavuta 200-300bar mis vajalik. Filtri ja pumba vahelt toru lahti, süüde sees lendab kütet läbi filtri ojadena, paagipump ja põhjaalune undavad ilusti. Öeldi et ilmselt kõrgsurvepump, ILMSELT. Pihustid said juba "ilmaasjata" vahetatud. Sellep mõtlesingi kontrollida veel enne pumba regulaator ja raili otsas surve andur.

Raili surve andur peetis oleks, siis ei käivituks külmalt ka ega ju? Ega töötaks normaalselt kui käivitunud juba?
Mõõtsin raili anduri pistikut, Ground ilusti olemas, aga 5V toitevoolu nr1 klemmi alla ei tule kui süüde sees, kas sel autol tuleb vool alles käivitades?

Auto 525d 120kw M57 2000a.
Patrik sul on mõtteid? Tuleks läbi aga julmalt kaugel. 4,5a tagasi autot ostes tegid sa täisdiagnosti ja siiani suht okei pill olnud :)

M.

Re: E39 Rail pressure control veakood.Uimane.

Postitatud: 26.09.2012 11:29 21
Postitas teet82
BMWpleasure kirjutas:Raili surve andur peetis oleks, siis ei käivituks külmalt ka ega ju? Ega töötaks normaalselt kui käivitunud juba?
TIS-is on veaotsing samm-sammult kirjas ja esimese asjana oligi vist vaja see pistik lahti võtta ja proovida käivitada. Siis kasutab aju vist mingit asendusarvu, mis on suurem kui 250bar.
Kõrgsurve pumba testimiseks vajalikku rõhuandurit(special tool 135 410) vist eriti kellelgi pole, võibolla ainult Patrikul :D
Rõhuregulaatorit kontrollida minu teada otseselt ei saagi, ainult teist proovida. Kuskilt kuulnud, et mõned on seal ainult tihendeid vahetanud..

Ühe tuttava autol täpselt sama jama. Pole veel arvutiga üle käinud, äkki keegi ütleb niisama vea ära :D

Re: E39 Rail pressure control veakood.Uimane.

Postitatud: 29.09.2012 18:44 37
Postitas funkiller
Vaatasin cooleri üle ja ta on terve.