1. leht 1-st

E28 näidikud jamavad

Postitatud: 21.09.2005 19:35 13
Postitas rajko
kõigepealt peale nende kahe patarei vahetust näidikute skeemil hakkas temp. seier oma elu elama, alguses näitas lihtsalt pisut rohkem kui tavaliselt, siis vahepeal läheb järsku punasesse siis näitab jälle õiget kraadi, ühesõnaga tilberdab nii kuis ise tahab. Siis mingi aja pärast hakkas bensiini seier alguses rohkem näitama, just külma autoga näitab 10-15 liitrit rohkem, auto soojaks läheb siis tasapisi vajub õigesse asendisse.
Peale aju vahetust hakkas tahokas jamama. Kui tuled ei põle näitab ainult kuni 1100 pöördeni siis kukub nulli. Kui tuled põlema panna siis külma autoga ei taha ka hästi näidata, pendeldab 0 ja õigete pöörete vahepeal. Kui mootor ja salong soojaks lähevad siis hakkab näitama, kuid aeg ajalt paarutades ikka kukub nulli ja siis jälle näitab. Soojalt tuled ära kustutada näitab kuni 1100.ni. Vana ajuga töötas tahokas ilusti, nii soojalt kui külmalt.
Pistikute ühendused tunduvad ilusad olema, paar korda olen näidikuid lahti kakkunud, omast arust nagu vigastanud ei ole midagi.
Ehk patareide vahetusega rikuti miskit ära?

Postitatud: 22.09.2005 16:01 35
Postitas hanzvonkazak
mul oli kütuseseieriga samamoodi. pani äärmusest äärmusesse. lahendus oli see et vahetasin selle trükiplaadi ära lihtsalt kus näidikud peal on. nüüd asi normis.

Postitatud: 23.09.2005 08:59 17
Postitas Tom
Trükkplaadil võivad jooted metsa olla läinud, soojas asi paisub ja siis saab mingi kontakti.

Postitatud: 24.09.2005 09:40 25
Postitas rajko
ja uut plaati saab vist aint UM'ist?

Postitatud: 01.10.2005 18:56 13
Postitas rajko
peale seda kui genekale massijuhe pandi, hakkasid temp ja bensiiniseier ilusti tööle.
Aga miks tahokas niimoodi jamab?

Postitatud: 01.10.2005 19:14 20
Postitas truumu
Tahho saab impulsi süütepoolilt, ehk seal jama?

Postitatud: 01.10.2005 20:52 13
Postitas Aare
mul on 2 E28t ja mõlemal elavad näidikud ka oma elu

ausalt öelda ei ole viitsinud süveneda, aga mõneks ajaks saab korda kui kellaplokk lahti võtta, puhtaks puhuda, ära kuivatada ja kontaktid spray'ga ära puhastada

mul niiskes päris eksreemne - kõik tuled vilguvad jne - aitab rusikaga armatuurile koputamine

seal on meeletu elektroonikajura, isegi keeldun uskumast, et 80ndate alguses midagi sellist teha osati :shock:

otsi mõni elektroonikafriik, las kontrollib skeemi luubiga üle ja joodab kahtlased kohad üle

arvatavasti plaadi viga

muutumine tulede lülitamisega näitab massi viga - armatuuripirnid saavad ka sealt kuskilt massi - sellest alustagi

tahho

Postitatud: 03.10.2005 19:09 49
Postitas fromme
Võiksin üle vaadata kui huvi on!

Postitatud: 03.10.2005 22:05 19
Postitas rajko
huvi on, aga siis tuleb mingi transport organiseerida tartu-tallinna vahel.

520i-85

Postitatud: 02.11.2005 10:09 13
Postitas joffe
oli sama lugu-viga oli armatuuritaguses pistikühenduses.ega miski muu ei aidanudki, kui panin pistiku ja tühja pesa vahele kustukummi tüki, mis hoiab pistikut nagu pinge all ja kontakt on olemas.aga paistab, et see kummitükk hakkab ka ära "surema", sest viimasel ajal näitavad kellad jälle kalossinumbreid.