1999 E39 530d 135KW raske käivitumine

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
DaddyV
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 23.09.2012 18:24 34
Peamine sõiduk: BMW 330 XD
Asukoht: Tartu

1999 E39 530d 135KW raske käivitumine

Postitus Postitas DaddyV »

Nonii,esimeste kergete külmadega sai juba tähele pandud,et käivitub raskelt,tahtis natuke pikemat käiamist. Eile siis hommikul nt kraadiklaas -9 ja läks käima pika käiamise peale.Vahepeal jõudis juba hakata valget tossu ajama sumpast(põlemata kütus?´). Käima saades tundus ka korraks,et üks silindritest nagu lonkaks natuke,soojalt töötab ilusti ja ühtlaselt.Täna hommikul -10 ja just enne käima saamist suri aku ära. Olgu veel mainitud,et auto on toodud Itaaliast,peal on originaalaku ja arvan ka,et eelsüüteküünlad on vahetamata.
Mida keegi pakuks. Eelsüüteküünlad? Õhk küttesüteemis?
Viskasin aku laadima,-äkki tahab lihtsalt kõvemat ülelöömist saada
Andke nõu :)

Õelamatel vendadel paluks oma teravad kommentaarid endale hoida,mul on esimene diiselauto elus
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
DaddyV
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 23.09.2012 18:24 34
Peamine sõiduk: BMW 330 XD
Asukoht: Tartu

Re: 1999 E39 530d 135KW raske käivitumine

Postitus Postitas DaddyV »

Nonii. Kütus on 100 prossa talvine,sest mind just hoiatati selle eest. Lasin paagi talvist täis. Laetud akuga läks käima küll,peale käimasaamist tegin pooletunnise tiiru ka,et aku saaks kaotatud käivitusvoolu tagasi. Eeldsüüdet sai pikemalt antud natuke,epale tulukese kustumist veel ca 4-5 sek. Arvata on,et aku on õhtul ka,sest ta oli + kraadidega seisteski ennast tühjaks lasknud. Et siis paari päeva pärast uus aku peale,seniks loodan,et hommikuti saan käima ilusasti.
Vahetatud on ka õli ja filtrid,õli ei tohiks käivitust raskendada.
Eelsüüteküünlad lasen kindlasti ära vahetada.
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
Mürka
Huviline
Postitusi: 487
Liitunud: 17.01.2011 19:22 39

Re: 1999 E39 530d 135KW raske käivitumine

Postitus Postitas Mürka »

Ise sain ka eile hommikul üllatuse osaliseks. Väljas -9 kraadi ja käima läks alles peale pikka käiamist. Siiani on kogu aeg paugupill olnud. Aku on tutikas, eelsüüteküünlaid vahetanud pole.

Enne suurt vahetamahakkamist tuleks ehk küünlaid ja releed kontrollida? On mõningaid näpunäiteid, kuidas seda teha?
DaddyV
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 23.09.2012 18:24 34
Peamine sõiduk: BMW 330 XD
Asukoht: Tartu

Re: 1999 E39 530d 135KW raske käivitumine

Postitus Postitas DaddyV »

Ma ise pole seda teinud kunagi. Tean,et neil mõõdetakse takistust,kui takistus suur,siis lühises vist. Ise kavatsesin dignostis käis,et siis korraga ära ka vahetada,kui midagist läbi on. Täitsa lampi pole vast mõtet uusi peale laksata.
Korra mõtlesin ka,et äkki on krt õhk hoopis vahel,sest laupäeval mul auto nt ei olnud töös,pühapäeval panin käima,siis käias ka pikemalt nats. Küttekulu tundub ka kuidagi suur olevat,aga samas äkki pole 3.0d küttekuluga harjunud veel. Laiku nagu all pole,et diislit välja tilguks..Peale aku vahetust saan teada täpsemalt.
Kui saad vea teada,siis anna siingi märku
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
Mürka
Huviline
Postitusi: 487
Liitunud: 17.01.2011 19:22 39

Re: 1999 E39 530d 135KW raske käivitumine

Postitus Postitas Mürka »

No minu omal on igatahes vigased kõik 6 eelsüüteküünalt.

Nüüd tahaks need kuidagi kätte ka saada...
DaddyV
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 23.09.2012 18:24 34
Peamine sõiduk: BMW 330 XD
Asukoht: Tartu

Re: 1999 E39 530d 135KW raske käivitumine

Postitus Postitas DaddyV »

Palju maksavad uued ja kas sul on vanad kinni põlenud sinna?
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
Mürka
Huviline
Postitusi: 487
Liitunud: 17.01.2011 19:22 39

Re: 1999 E39 530d 135KW raske käivitumine

Postitus Postitas Mürka »

DaddyV kirjutas:Palju maksavad uued ja kas sul on vanad kinni põlenud sinna?
Lõpetasin just töö, auto nurrub taas. Uued Boschid võtsin sõbralt ja sain hea hinnaga 11 euri tükk. Mujalt nii head hinda loota pole. Vanade kättesaamiseks läks kõvasti kannatust ja roostelahtistiga leotamist, avanesid need kõik.

Minu poolt kõik.
DaddyV
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 23.09.2012 18:24 34
Peamine sõiduk: BMW 330 XD
Asukoht: Tartu

Re: 1999 E39 530d 135KW raske käivitumine

Postitus Postitas DaddyV »

Kui viitsid,siis anna teada,kuidas sul nt nädalavahetusel lubatavate külmadega käima läks hommikul
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
Kasutaja avatar
acidmaze
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 22.11.2010 18:09 08
Peamine sõiduk: E39 530D
Asukoht: tartu

Re: 1999 E39 530d 135KW raske käivitumine

Postitus Postitas acidmaze »

ootan ka tulemusi kas käivitamine läks paremaks? mul m57-l ka olevat vahetatud selle aasta alguses aga mingeid muutusi ple küll täheldanud.. muidugi auto käis sellises kohas remondis siis kus üks praktikant hakkas starterit remontima kuna käima ei läind. tegelt oli aku tühi. keegi äkki viitsib lühidalt seletada kust ma küünaldele ligi saan vaataks kui uued tunduvad ja äkki testida saab. ise ostsin prooviks lisaks talve diislile veel lisandit, vaatan kuidas see mõjub. mõni veel räägib et suur mootor mul,et normaalne kui külmalt raskemini käima läheb.
530d
Teijo
Huviline
Postitusi: 312
Liitunud: 17.10.2011 22:30 54

Re: 1999 E39 530d 135KW raske käivitumine

Postitus Postitas Teijo »

Samuti üks küsimus. Aasta algul oli autol käivitamisega samuti raskusi u -13 ja suve lõpul vahetasin eelsüüteküünlad ära kõik 6, sest need olid läbi põlenud. Vaatasin et mul 5v eelsüüteküünlad ja võtsin samasugused siis. Autopoes taheti anda 11V eelsüüteküünlad, et mis siis ikka õige on? ja mängib rolli ka kas 5 või 11V. Et nüüd jälle külmad ilmad ja täpselt sama jama -10 juba läheb puterdades tööle suht halvasti ikka. Autoks siis 330xd 3.0d 135 kw .
Mürka
Huviline
Postitusi: 487
Liitunud: 17.01.2011 19:22 39

Re: 1999 E39 530d 135KW raske käivitumine

Postitus Postitas Mürka »

Minul on nüüdsest matsupill. Võtit näitad, juba käib. Viga oli kindlalt küünaldes, kõik 6 olid omadega täiesti otsas.


Küünalde kontrollimiseks oleks paras diagnostikasse pöörduda. Niisama kontrollimise jaoks on seal ligipääsemiseks liiga palju tööd. Kui juba lahti kiskuda, siis ka ära vahetada. Kollektor tuleb maha võtta koos üsna paljude kapotialuste plastdetailidega. Lahtivõtmine on kerge, kokkupanek oli märksa keerulisem. Külmaga need jäigad plastikud on üsna kerged purunema ja paika nad ka ei istu korralikult.
Kasutaja avatar
olkapolka
Huviline
Postitusi: 333
Liitunud: 04.03.2008 18:13 50
Asukoht: Valga.

Re: 1999 E39 530d 135KW raske käivitumine

Postitus Postitas olkapolka »

Kulunud starter raskendab ka oluliselt käivitust :!: .
530d 135kw. touring 04.99a.
Selleks,et omletti teha,ei pea kana olema.
DaddyV
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 23.09.2012 18:24 34
Peamine sõiduk: BMW 330 XD
Asukoht: Tartu

Re: 1999 E39 530d 135KW raske käivitumine

Postitus Postitas DaddyV »

Täna hommikul 10 kraadi ja käima ei läinudki,aku andis kolmanda käiamise peale otsad,kuigi eile sai päeval täis laetud. 100 protsenti on aku õhtul,küünalde koha pealt ei oska veel öelda. Ennem vahetan aku ära,sest mitut tegurit korraga muutes ei saagi teada,mis värk on.
Sai siis mingi 95 aH/720a aku pealt täkku antud,ka siis läks raskelt,algul puterdas korralikult. Täna käin enne magamaminekut teen kerge tiiru,sest ei viitsi homme hommikul oma ajukesi komposteerida. Esmaspäeval uus aku,küünlad ka arvatavasti..
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
Kasutaja avatar
Ivo81
Huviline
Postitusi: 190
Liitunud: 23.05.2007 12:12 55
Peamine sõiduk: BMW 525i

Re: 1999 E39 530d 135KW raske käivitumine

Postitus Postitas Ivo81 »

DaddyV kirjutas:Esmaspäeval uus aku,küünlad ka arvatavasti..
Optimist :) kas mõni pood esmasp. lahti ka on?

Häid Pühi!
DaddyV
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 23.09.2012 18:24 34
Peamine sõiduk: BMW 330 XD
Asukoht: Tartu

Re: 1999 E39 530d 135KW raske käivitumine

Postitus Postitas DaddyV »

Ivo81 kirjutas:
DaddyV kirjutas:Esmaspäeval uus aku,küünlad ka arvatavasti..
Optimist :) kas mõni pood esmasp. lahti ka on?

Häid Pühi!
Oihh!
Homme siis äkki on
Häid pühi sulle ka
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
Kasutaja avatar
acidmaze
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 22.11.2010 18:09 08
Peamine sõiduk: E39 530D
Asukoht: tartu

Re: 1999 E39 530d 135KW raske käivitumine

Postitus Postitas acidmaze »

selle kulunud starteri jutupeale tuli meelde et mul vahel harva käivitades starter ära kaob mootori vedamise kyljest.. et nagu seal mingi starteri sidur.. kas see tähendab et aku tahab lihtsalt head laadimist saada või ongi kulunud? kuigi selle targa praktikandi pärast käis mu starter juba remondis aasta alguses.. :D
häid pühi minugi poolt!
530d
DaddyV
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 23.09.2012 18:24 34
Peamine sõiduk: BMW 330 XD
Asukoht: Tartu

Re: 1999 E39 530d 135KW raske käivitumine

Postitus Postitas DaddyV »

Eile sai siis ära vahetatud ka aku(eest hoidsin krokodillidega voolu peal,et vooluringe säiliks!),peale panin Exide 100aH ja 900a käivitust. Käima läks -14 kraadi juures nii umbes 7 korrast pika käiamise peale. Järgmine samm on siis eelsüüteküünlad. Panin tähele,et pika käiamise asemel on mõttekas teha pigem lühikesi tsükleid. Et küünaldele vool peale jälle,käiad. Kui ei lähe,siis kohe jälle uuesti. Peaasi,et starterit ära ei kurna. Aku pidas ilusasti vastu.Annan teada,kuidas küünalde vahetus aitas
Häid jõule ka
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
DaddyV
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 23.09.2012 18:24 34
Peamine sõiduk: BMW 330 XD
Asukoht: Tartu

Re: 1999 E39 530d 135KW raske käivitumine

Postitus Postitas DaddyV »

Vahetasin eelsüüteküünlad ära,peale läksid Boschid. Tulid raskelt välja,kuid ära ei murdunud. Kahjuks pole hetkel külmad ilmad,et saaks testida,eks siis jään neid ootama. Ja annan teada.
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
Kasutaja avatar
acidmaze
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 22.11.2010 18:09 08
Peamine sõiduk: E39 530D
Asukoht: tartu

Re: 1999 E39 530d 135KW raske käivitumine

Postitus Postitas acidmaze »

leidsin enda vea ka ylesse.. aku juhtme + klemm koosneb kahest osast ja nende vahelt läheb pikapeale korrosiooni jne täis.. aku laadimist näitas auto 12,7 ja klemm oli taiesti kuum.. puhastasin ära panin kaitse vahendit ja nüüd laadimine korras ja käima läheb ka kiiremini.
530d
triangels
Huviline
Postitusi: 1
Liitunud: 09.01.2013 05:05 53

Re: 1999 E39 530d 135KW raske käivitumine

Postitus Postitas triangels »

Mul iga aasta esimeste kylmadega raske käivitus ja viga otsitud kyynaldest ja kyttefiltritest jne.Peale starteri remonti pole enam probleeme olnud.Korras starter tõmbab siukse vingaaliga ei mingit jou joud.
DaddyV
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 23.09.2012 18:24 34
Peamine sõiduk: BMW 330 XD
Asukoht: Tartu

Re: 1999 E39 530d 135KW raske käivitumine

Postitus Postitas DaddyV »

Ja iga aasta viga starteris? Ei saa aru. Kui starter on peetis,ssis on peetis ja jebib kogu aeg
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
Kasutaja avatar
city
Huviline
Postitusi: 408
Liitunud: 22.11.2004 18:08 18

Re: 1999 E39 530d 135KW raske käivitumine

Postitus Postitas city »

starteri sisu lihtsalt kulunud,lasin ka endal just remontida läks 100euri
uute harjade paigaldus ja kuluosad ja nüüd käib väga kergelt.
kindlasti on viga starteris.
E36 328i Cabrio M-tech,VW Transporter 2,5TD ABT. E46 330d M-tech touring,E36 323i Touring M-tech 1999.
DaddyV
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 23.09.2012 18:24 34
Peamine sõiduk: BMW 330 XD
Asukoht: Tartu

Re: 1999 E39 530d 135KW raske käivitumine

Postitus Postitas DaddyV »

Starter peaks sooja ilmaga ka nöökima
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
Kasutaja avatar
city
Huviline
Postitusi: 408
Liitunud: 22.11.2004 18:08 18

Re: 1999 E39 530d 135KW raske käivitumine

Postitus Postitas city »

ma räägin et töötab raskelt see tähendab et on kulunud,kui nöögib klõpsub
ei võta taha on pendiksi viga.
E36 328i Cabrio M-tech,VW Transporter 2,5TD ABT. E46 330d M-tech touring,E36 323i Touring M-tech 1999.
DaddyV
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 23.09.2012 18:24 34
Peamine sõiduk: BMW 330 XD
Asukoht: Tartu

Re: 1999 E39 530d 135KW raske käivitumine

Postitus Postitas DaddyV »

- 21,5 ja käivitus nagu soojalt,töötas algul küll raskelt nats,aga selle probleemiga on korras kõik!!!!!
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
Vasta