E34 tuled valgustavad halvasti

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

avorex kirjutas:siin on mitu meest juhendanud, et tegutsemise järjekord on järgmine:
1. võta tuled lahti (kapoti alt, kolm ristiga kruvi)
2. puhasta ära luup ja seestpoolt klaas (reflektoriga ole ettevaatlik - liiga palju nühkides oled sellest viimasestki peeglist ilma)
3. pane uued pirnid (philips vision pluss, 250 eeku Hall auto pääsküla raudtee ülesõidu juures)
4. õige reguleering (lase spetsialistil teha, kui ise ei mõista)
...JA SA NÄED, ET E-34 TULED NÄITAVAD PIMEDAS KÜLL
täpsustaks

1. võta tuled lahti
2. puhasta ära luup ja seestpoolt klaas (reflektoriga ole ettevaatlik - liiga palju nühkides oled sellest viimasestki peeglist ilma)
3. poleeri ära klaasid. olen näinud mitmeid vanemaid e34 (m20.m30 moto) millel klaasid on nagu sõjast läbi käinud. reflektor ise on teinekord OK aga killustik teeb väljastpoolt oma töö.
4. vea tuledele uued juhtmed
5. pane uued pirnid - piisab ka tavaline või siis mõni +XX%
6. lase tuled ära reguleerida. vahest on mõttekam ka ise sirgel maanteel pimedas ära reguleerida, sest neid kiputakse liiga üles või liiga alla näitama panema.

ODAVAID uusi tulesid - DEPO ja TYP - soovitan siis, kui vanad tuled tõesti pees ja uusi korralike ei jaksa osta.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Fulber
Huviline
Postitusi: 120
Liitunud: 07.11.2005 16:55 42
Kontakt:

Postitus Postitas Fulber »

Nii, tegu tehtud! Ostsin ära need PHILIPSi +50% pirnid ja paigaldasin need lähituledele. Ühtlasi ka puhastasin kõik tuled korralikult ära ja peab tunnistama, et tulemus on suurepärane. Peab veel sama asja tegema ka kaugtuledega.
Kasutaja avatar
Roman
Huviline
Postitusi: 432
Liitunud: 23.07.2004 17:01 10
Telefon: 58226717
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Roman »

Fulber kirjutas:Nii, tegu tehtud! Ostsin ära need PHILIPSi +50% pirnid ja paigaldasin need lähituledele. Ühtlasi ka puhastasin kõik tuled korralikult ära ja peab tunnistama, et tulemus on suurepärane. Peab veel sama asja tegema ka kaugtuledega.
Kahjuks kaugtuledega nii lihtsalt asi ei käi, seal tuleb hakata juba klaasi eemaldama, mis on üpris keerukas protsess :|
tel: 58226717
Fulber
Huviline
Postitusi: 120
Liitunud: 07.11.2005 16:55 42
Kontakt:

Postitus Postitas Fulber »

Roman kirjutas:
Fulber kirjutas:Nii, tegu tehtud! Ostsin ära need PHILIPSi +50% pirnid ja paigaldasin need lähituledele. Ühtlasi ka puhastasin kõik tuled korralikult ära ja peab tunnistama, et tulemus on suurepärane. Peab veel sama asja tegema ka kaugtuledega.
Kahjuks kaugtuledega nii lihtsalt asi ei käi, seal tuleb hakata juba klaasi eemaldama, mis on üpris keerukas protsess :|
Ongi nii? Ma vaatasin, et tagant näevad need tuled samasugused välja. Kas siis kaugtuledel ei käi samamoodi see korpus tagant lahti?
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Paistb, et ei ole ikka samasugused siiski- http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=63&fg=05
Kasutaja avatar
Roman
Huviline
Postitusi: 432
Liitunud: 23.07.2004 17:01 10
Telefon: 58226717
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Roman »

Fulber kirjutas:
Roman kirjutas:
Fulber kirjutas:Nii, tegu tehtud! Ostsin ära need PHILIPSi +50% pirnid ja paigaldasin need lähituledele. Ühtlasi ka puhastasin kõik tuled korralikult ära ja peab tunnistama, et tulemus on suurepärane. Peab veel sama asja tegema ka kaugtuledega.
Kahjuks kaugtuledega nii lihtsalt asi ei käi, seal tuleb hakata juba klaasi eemaldama, mis on üpris keerukas protsess :|
Ongi nii? Ma vaatasin, et tagant näevad need tuled samasugused välja. Kas siis kaugtuledel ei käi samamoodi see korpus tagant lahti?
Jah nii ongi, et kaugtulesi vigastamatta puhastada tuleb klaas maha muukida, sest tagant saaks ligi ainult pirni pesa august aga see on rohkem nalja tegemine.
tel: 58226717
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8454
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

see on sama nagu südame operatsioon päraku kaudu :D
või mootori remont summuti kaudu. :D :D :D
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Kasutaja avatar
Toots
Huviline
Postitusi: 1367
Liitunud: 16.12.2005 00:01 45
Peamine sõiduk: Peamine sõiduk ei ole bmw. Pühapäev: e34 550i V12
Asukoht: Tallinn/Harjumaa

Postitus Postitas Toots »

Sai ka siis ükspäev tuled lahti v6etud ja puhastatud,mina olen tulemusega küll rahul,näitavad tunduvalt paremini,tuled olid seest ikka parajalt kakased ka :)
Kasutaja avatar
avorex
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 04.07.2004 18:26 28
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas avorex »

1. võta tuled lahti
2. puhasta ära luup ja seestpoolt klaas (reflektoriga ole ettevaatlik - liiga palju nühkides oled sellest viimasestki peeglist ilma)
3. poleeri ära klaasid. olen näinud mitmeid vanemaid e34 (m20.m30 moto) millel klaasid on nagu sõjast läbi käinud. reflektor ise on teinekord OK aga killustik teeb väljastpoolt oma töö.
4. vea tuledele uued juhtmed
5. pane uued pirnid - piisab ka tavaline või siis mõni +XX%
6. lase tuled ära reguleerida. vahest on mõttekam ka ise sirgel maanteel pimedas ära reguleerida, sest neid kiputakse liiga üles või liiga alla näitama panema.

Aga millega poleerida klaase - kas kellelgi on kogemusi? minu omal on ka väljast poolt täkkeid täis ning valgustugevus selle tõttu nigelam kui peaks olema
E-34 524 TDA 1988
Kasutaja avatar
avorex
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 04.07.2004 18:26 28
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas avorex »

siin on mitmel probleeme, et pirne esitules ei jätku kuigi kauaks. sellel võib olla mitu põhjust -
1. pinge liiga kõrge - aga siis peaks ka teised lambid autos läbi minema
2. pirnide kvaliteet kehv
3. tuled mustad - temperatuur läheb väga kõrgeks ja lambi eluiga väheneb drastiliselt.
E-34 524 TDA 1988
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

poleerimist soovitatakse teha nii (ise kohe ei lakiks)
enne poleerimist 2000 vesipaberiga pind siledaks ja siis auto poleerimis pasta ja aparaadiga tuled läikima, lõpuks lakiga üle.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Bimmer850
Huviline
Postitusi: 609
Liitunud: 22.07.2005 17:21 00
Asukoht: Eesti Harjumaa/Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Bimmer850 »

tekkis selline küsimus, et millega liimida tuleklaas tagasi tule külge?
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Bimmer850 kirjutas:tekkis selline küsimus, et millega liimida tuleklaas tagasi tule külge?
BEN autotarve'st osta nt. klaasiliim. See, millega tuuleklaasi ette liimitakse.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
raivo01
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 12.11.2006 21:35 11
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raivo01 »

Vana teema siis üles leitud.
Kuna päevad järjest lühemad, tahaks ka enda e34 tulesi vähe paremaks saada.
Millega/kuidas tuleks reflektor ära puhastada ilma peeglit kahjustamata? Mingi vänge keemiaga ei julge eriti kallale tormata.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

raivo01 kirjutas:Millega/kuidas tuleks reflektor ära puhastada ilma peeglit kahjustamata? Mingi vänge keemiaga ei julge eriti kallale tormata.
Ainult kuiva, puhta lapiga!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

priitv8 kirjutas:
raivo01 kirjutas:Millega/kuidas tuleks reflektor ära puhastada ilma peeglit kahjustamata? Mingi vänge keemiaga ei julge eriti kallale tormata.
Ainult kuiva, puhta lapiga!
Võib kriipsud ikkagi jätta, mina kasutaks tehnilist piiritust, pehmet pintslit ja vatti, kuigi kui kunagi ise puhastasin, siis vatiga jättis kah mõned triibud, aga sain nägijaks ikkagi.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Ma jätaks piirituse välja, sest see tahab pealeaurustatud hõbedakihi kohe maha võtta. Enne tasuks reflektori serva peal proovida, mitte kohe koonuse sisse nühkima minna. See kõik muidugi Hella plastreflektori korral. Boschi metallreflektor on "kõvem".
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Roland325
Huviline
Postitusi: 1768
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Roland325 »

Aga millega poleerida klaase - kas kellelgi on kogemusi? minu omal on ka väljast poolt täkkeid täis ning valgustugevus selle tõttu nigelam kui peaks olema
Kahjuks/õnneks on E34-l klaasist tuled ja neid poleerida ei saa. Olen ise proovinud ja ei muutu praktiliselt midagi, ainult see, et poleerimine puhastab klaasi pinna ideaalselt puhtaks(pigi, kärbsed jne) aga kivitäksude vastu ei aita muud, kui uus klaas! E39-l aga on plastikust tuled ja nende poleerimine muudab küll pinna tunduvalt rohkem läbipaistvamaks(kui muidugi on tuled tuhmunud)
joffe
Huviline
Postitusi: 1990
Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
Peamine sõiduk: E61-2007-525D
Telefon: 56623817
Asukoht: Valga

Postitus Postitas joffe »

Üritades ka lähitulesid lahti võtta avastasin, et ühe kruvi keeramist segab regulaatori mootor. Mis võttega seda eest ära saab?
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Sellest mootorist läheb kruvikas- tõsi küll, natuke poolviltu mööda. Ära peaks saama nii, et mootori ühe kõrva küljes olev tüübli pulk välja lükata ja siis mootor ära võtta. Aga seda ei ole minu praktikas veel vaja olnud.
joffe
Huviline
Postitusi: 1990
Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
Peamine sõiduk: E61-2007-525D
Telefon: 56623817
Asukoht: Valga

Postitus Postitas joffe »

Kuidagi sain hakkama, luubid said puhtaks aga vist jäi niiskust tsipa külge ja "naeratus" läks uduseks. Tea, kas see ära kaob ajapikku? Sisse said õrnalt sinised Philipsid. Nüüd paistavad pargid nõnna kahvatud! Kes ütleks, kuidas pargid välja käivad, pole neid ise veel vahetanud, kas tuleb kuhugi poole keerata ka või tulevad tõmmates? Tänud teadjatele!

EDIT: Proovisin nii ja naa (mitte täie jõuga) ja tegin asja endale selgeks. ;)
Kasutaja avatar
Genne
Huviline
Postitusi: 767
Liitunud: 10.06.2007 02:27 33
Asukoht: Järvamaa

Postitus Postitas Genne »

Mul on praeguse autoga (E32) esimene sügis käsil ja seega tulid päevakorda esituled. Käisin siis ÜV punktis neid regullimas, olid veits paigast ära, nii ja naa. Panime stendi abil paikka. Kuid praktikas õhtuti sõites polnud miskit näha:
1. Lähituledega oli valgustatud ainult sõidutee vasak pool.
2. Kaugtuledega oli valgustatud ainult ninaalune :lol:

Seega võtsin iluribid maha ja läksin pimedas siledat teed otsima (polegi nii lihtne sellist teed leida :roll: ).

Ja pärast 60-min. regulli (teised mitte asjasse puutuvad tuled katsin järjest kinni) oli juhi seisukohast võttes tulemus 4+.
Ning hiljem garaaži sisse sõites oli näha, et olin tulesid veits üless ja paremale suunanud (vanad tulede asendid märkisin enne seinale).
Pika jutu lõpetuseks soovitan oma naha peal proovida esituled paikka panna. Minu puhul - ISE TEHTUD- HÄSTI TEHTUD.

Äkki oli kellelegi sellest jutust kasu :cool:...
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
Kasutaja avatar
rt23
Huviline
Postitusi: 911
Liitunud: 11.04.2007 14:45 36
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas rt23 »

Kes ütleks, kuidas pargid välja käivad, pole neid ise veel vahetanud, kas tuleb kuhugi poole keerata ka või tulevad tõmmates? Tänud teadjatele!


minuteada käivad ikka keerates nii 90kraadi.
Tulede teemal niipalju et kui ikka valgus on nõrgaks jäänud ja puhastamine enam ei aita siis tasub ikka investeerida uutesse tuledesse juba :D efekt tuleb kõige suurem, ja muidugi ka õige regull kindlasti. Ei tasu panna lubatust tugevaimaid pirne, ise olen näinud kõrbenud tulesid ehk refflektor oli konkreetselt sulanud :? võin teha ka pildi millagi :) tuled olid sama head kui korralikel tuledel parkidega sõites :roll:
Ise vahetasin oma E34-l esituled uute vastu, käisin üv- punktis regullis ka ära ja tulemus on ikka väga hea :D
tel.53365288-Toomas 56285941- Taavi
Asukoht: Viljandimaa.
Kasutaja avatar
Genne
Huviline
Postitusi: 767
Liitunud: 10.06.2007 02:27 33
Asukoht: Järvamaa

Postitus Postitas Genne »

Hea kui põlevad läbi ainult pistikud, halvemal juhul tugevamata pirnidega põlevad ka juhtmed ja siis põleb... :shock: :shock: :shock:
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
Kasutaja avatar
pikk66
Huviline
Postitusi: 784
Liitunud: 21.02.2007 21:31 20
Asukoht: Põltsamaa

Postitus Postitas pikk66 »

Ostsin Osrami Night Breakerid pooltuledesse (tuled said juba sygisel puhastatud). Tee on ikka tyki valgem, kui tavaliste pirnide ja lihtsalt puhastatud tuledega, täistulede järgi pole nagu enam vajadustki :D Ainus mure, mis tekkis, et regulaatorid ei tööta. Pika sudimise peale yks korraks tegi häält ja see oli ka kõik :cry: Oleksin väga tänulik, kui keegi elektri alal natuke targem ytleks, millisele otsale neist kolmest voolu peale lasta, et proovida, kas viga lihtsalt auto poolses (mis oli kergelt "samblane" - loputasin Contact Cleaneriga)pistikus või on regulaatorid ise läbi. Autoks siis e34 525i 1993
BMW-le kindel
Vasta