1. leht 3-st

e39 Kondi vent ja kondi testimine.

Postitatud: 06.05.2013 18:50 49
Postitas killer666
Lugu siis selline, et sai mingitel päevadel proovitud kui õues näitas 18- kraadi ja pannes kondi sisse, hakkas kliima jahedat puhuma. Vent on aga täiesti kinni kiilunud ja tegeltma ei viitsi seda lahtmi v6tma hakata, kas on hullu kui ma näiteks ei kasuta konti seistes ? Sõites peaks ju jahutama piisavalt?

Teine asi on , et kas on kuidagi võimalik testida ka , kas gaasi on piisavalt sees v6i tuleb täita? Tühja süsteemi puhul vist ei peaks pump tööle minemagi?

Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.

Postitatud: 06.05.2013 21:10 44
Postitas Aular
Mul oli ka kondi vent kinni ja lõppes plokikaanetihendi vahetusega .
Sõidupealt vast pole hullu , kohapeal ei tohi autot tiksuma jätta.

Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.

Postitatud: 06.05.2013 22:06 07
Postitas killer666
Põhjendus?

Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.

Postitatud: 07.05.2013 10:38 48
Postitas arnis
Kui kord ära unustad, juhtub katastroof, nagu Aular-il.
Heal juhul tuleb gaas välja, halval juhul mootori jamad.

Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.

Postitatud: 07.05.2013 12:53 42
Postitas hansu
killer666 kirjutas:Teine asi on , et kas on kuidagi võimalik testida ka , kas gaasi on piisavalt sees v6i tuleb täita?
Keegi sellele oskab vastata?

Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.

Postitatud: 07.05.2013 15:00 28
Postitas Igor_K
Kui töötab, seega on piisavalt.

Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.

Postitatud: 07.05.2013 16:09 00
Postitas hansu
See on umbes sama, et kui auto sõidab siis järelikult on korras :lol:
Kui külmainet ei ole piisavalt siis ju ei tööta süsteem efektiivselt. Aga kas seda saab kuidagi kontrollida ka või tuleb tühjaks lasta ja uuesti õige kogus sisse panna?

Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.

Postitatud: 07.05.2013 16:11 23
Postitas Igor_K
Kui ei ole piisavalt, ei hakka kompressor tööle.
Kui süda valutab täpse koguse pärast, siis tuleb tühjaks lasta ja uuesti täita.

Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.

Postitatud: 07.05.2013 16:14 25
Postitas arnis
TDSil ei ole võimalik teada saada ligikaudseltki.
Termomeeter õhuresti sisse ja mõõta reaalselt temperatuuri,
alguses lihtsalt külm õhk ilma konditsioneerita, hiljem koos.
Ideaalis kisub aeglase puhumise puhul 1-5 plusskraadi vahele.

Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.

Postitatud: 07.05.2013 18:45 19
Postitas killer666
Mudisin ribide vahelt ventikat ja sain ta lõpuks liikuma, lihtsalt pudi oli vahel. Samas kohapeal käies läheb kondita 89 c ja kondiga 91, rohkem temp ei tõuse. SAmas el. vent ise tööle ei hakka, ilmselt ei tule pinget peale. Kes teab,kus tal need kaitsmed v6i releed on? Pardatshoki kohal on kliima omad terved ja pagasnikus kliimat ei näita, aga ka seal on kõik kaitsmed terved.

Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.

Postitatud: 07.05.2013 18:52 13
Postitas Aular
Kui ma nüüd ei eksi siis visco tuulekoja küljes on üks karp mis regullib mis astmes el vent töötama peaks , kontrolli see üle.
Ja kui ta kinni oli siis on suur võimalus , et mõni kaitse või relee maha põlenud jah .
Mina enda vana tööle ei saanudki ja ostsin lihtsalt 130€ tutika ja nüüd on muretu.

Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.

Postitatud: 08.05.2013 03:48 05
Postitas arnis
Tuulekoja küljes tikutopsisuurune karp on AUC sensor, heitgaasiandur.
Karp VÕIB aga olla küll, parempoolse koopa kohal, igal autol ei ole.

Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.

Postitatud: 08.05.2013 07:40 45
Postitas ooDDoo
Kui visco korras siis meie kliimas ei tohiks kinnine kliimavent mootorijahutusel küll midagi olulist mõjutada.
Pigem on ikka probleemiks olnud väsinud visco ja rikkis kliimavent.
Oma autol on olnud suvi kus kogu jahutus on ainult visco teha . Ja olen sõitnud ka nii ,et terve suve jahutab ees hoopis kliimavent. Pole probleeme olnud ummikutes ega ka kohapeal seistes.

Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.

Postitatud: 08.05.2013 09:32 35
Postitas killer666
arnis kirjutas:Tuulekoja küljes tikutopsisuurune karp on AUC sensor, heitgaasiandur.
Karp VÕIB aga olla küll, parempoolse koopa kohal, igal autol ei ole.

Ilmselt ta mõtles siiski radika juhmete vahel olevat väiksemat ribidega karpi.

Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.

Postitatud: 08.05.2013 19:51 05
Postitas ooDDoo
See väisem ribidega karp on takisti mitte temp andur

Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.

Postitatud: 08.05.2013 20:52 13
Postitas Aular
Minu see karbike mis regullib el. ventika kiirust on tuulekoja küljes.
El vendil peaks olema 3 astet ja nagu mulle seletati siis see karp seda juhib.

Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.

Postitatud: 08.05.2013 21:47 10
Postitas arnis
näita mulle seda karpi bmwfansist :roll:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.

Postitatud: 08.05.2013 22:01 17
Postitas ooDDoo
Annan sulle tootekoodi 64116917001 Kui pole enne sellist asja näinud? Võid ise bmw fans-ist otsida kui tahad

Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.

Postitatud: 08.05.2013 22:09 30
Postitas arnis
See on AUC sensor ja punkt.

Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.

Postitatud: 08.05.2013 22:30 24
Postitas ooDDoo
kui sa seda tead siis miks sul seda bmw fansist üle vaatata vaja oli. teistele ja mulle oli see juba enne su viimast postitust selge.

Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.

Postitatud: 08.05.2013 22:34 00
Postitas ooDDoo
Selge see et see on auc sensor pole kunagi teisiti arvanudki. takisti on eraldi kliimavendi korpuse küljes juhtmete vahel ribidega ja alumiiniumist korpusega. ja AUC sensoril küll mingeid eraldi ribisid peale kinnitusavade pole.

Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.

Postitatud: 08.05.2013 22:44 21
Postitas killer666
See heitgaasi andur on erladi, aga tiiviku juhtmete vahel on kaks umbes tikutoosi suurust ribidega karpi , ilmselt seal sees siis miskid takistid. Asuvad tuulekojas. On ju sel tiivikul erinevad pöörded.

Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.

Postitatud: 08.05.2013 22:57 24
Postitas arnis
Tiiviku juhtmete vahel on jah mõndadel mudelitel takistid, aga nad on markerijämedused.

Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.

Postitatud: 08.05.2013 23:04 58
Postitas mariovtt
Kui kliima vent ei toimi, siis maanteel võib kasutada, linnas soovitan välja lülitada, muidu võib lihtsalt selle freooni välja lüüa süsteemist.

Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.

Postitatud: 08.05.2013 23:08 33
Postitas arnis
Täna oli ilus ilm, sõitsin Tallinnas kondiga oma pilliga. Tuleb välja,
et mul on samuti esimene kiirus tuksis. Vent läheb tööle alles
suurema kiirusega kui temperatuur seda nõuab. Eks varsti
teen takistile väikese vahetustöö :)

Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.

Postitatud: 08.05.2013 23:11 28
Postitas mariovtt
Kas teil jääb ka kael kangeks kui kliimaga sõita? Lisaks ka nohu :D

Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.

Postitatud: 09.05.2013 00:23 44
Postitas arnis
Kliimaseadme krutin 21 kraadi peale, siis tuleb parajalt :)

Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.

Postitatud: 09.05.2013 07:20 11
Postitas ooDDoo
Kui konditsioneer sisse lülitada hakkavad tavaliselt inimestel mingid vanad vigastused valutama. Kellel
vana murtud käeluu ,kellel jalad. Mina näiteks kasutan konditsioneeri väga harva kuna kulunud põlved ei talu eriti seda.

Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.

Postitatud: 13.05.2013 10:42 05
Postitas killer666
Sai siis trallitud linnavahel ja minghetk enam tds käivituda ei tahtnud. Temp seier oli küll kenasti keskel , aga varjatud menuust näitas 107.c . Igastahes kohapeal ja maanteel üle ei kuumene, aga linnavahel küll. Õnneks tundub jahutusüsteemi kork korras olevat, kuna keema õnneks ei läinud ja vedelik oli ka kõik ilusti alles.

Seega tuleb nina ikka lahti kiskuda. Saaks või ühe kiirusegi tööle. Teoorias võiks ju kliima juhtmest läbi relee ventikat käitada?

Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.

Postitatud: 13.05.2013 11:46 52
Postitas mj6u
107 on juba nii palju ,et tõenäoliselt on kaanetihend ära.