E39 3.0d sureb järsul kiirendusel välja

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
rainerros
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 06.05.2013 15:48 55
Peamine sõiduk: BMW 530d E61

E39 3.0d sureb järsul kiirendusel välja

Postitus Postitas rainerros »

3.0 135kw automaat
Algas siis juba vara kevadel, oli samasugune probleem, et kui gaasi põhja panid suri auto välja, kuid käivitus ikkagist. Sai vahetatud kõrgsurvepumba tagune klapp ning probleem lahenes.
Nüüd tekkis jälle selline probleem, et järsul kiirendusel sureb välja ja läheb siis tööle kui kohe uuesti proovida, aga kui auto seisab siis seda enam tööle ei saa ilma eetrita(proovisin ainult ühe korra). Vahetasin ära sama pumba klapi, kuid ei muutunud midagi. Veakood on ikka see sama Fuel rail pressure
Talvel sai ka vahetatud põhjaalune pump. Ka kütusefilter on vahetatud, milles võib veel probleem olla?
Muidu kui auto tööle saab siis töötab rahulikult sõites ilusti.
tnxtnx
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 12.11.2012 18:51 43
Peamine sõiduk: 330xd 185kW 510Nm@2800RPM

Re: E39 3.0d sureb järsul kiirendusel välja

Postitus Postitas tnxtnx »

rainerros kirjutas:3.0 135kw automaat
Algas siis juba vara kevadel, oli samasugune probleem, et kui gaasi põhja panid suri auto välja, kuid käivitus ikkagist. Sai vahetatud kõrgsurvepumba tagune klapp ning probleem lahenes.
Nüüd tekkis jälle selline probleem, et järsul kiirendusel sureb välja ja läheb siis tööle kui kohe uuesti proovida, aga kui auto seisab siis seda enam tööle ei saa ilma eetrita(proovisin ainult ühe korra). Vahetasin ära sama pumba klapi, kuid ei muutunud midagi. Veakood on ikka see sama Fuel rail pressure
Talvel sai ka vahetatud põhjaalune pump. Ka kütusefilter on vahetatud, milles võib veel probleem olla?
Muidu kui auto tööle saab siis töötab rahulikult sõites ilusti.
Kui auto käima saad ja peale seismajätmist kohe uuesti proovid, kas siis käivitub? Kui ei siis on kas kütuselati otsas olev rõhuklapp või mõni pihusti. Klapp ei hoia piisavat survet( peab olema käivitamiseks üle 120-ne) või siis mõni pihusti lekib tugevalt tagasivoolu. Pihusteid saad kontrollida nii: Eemaldad mootorikatte, võtad pihustitelt maha õlevoolu voolikud( ettevaatlikult, vanematel võivad kergesti puruneda) ja proovid käivitada. Tagasivoolust( pihusti ülevalt otsast) ei tohi käivitamise hetkel kütust tulla! Kui kuskilt tuleb enne mootori käivitumist, siis on see pihusti mehaaniliselt läbi( pihusti laseb rõhu maha ja ei saavutata töötamiseks vajalikku rõhku).
Kasutaja avatar
villis21
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 08.01.2011 13:28 03

Re: E39 3.0d sureb järsul kiirendusel välja

Postitus Postitas villis21 »

võib juhtuda et sul põhjaalune pump lahja.
kütuse etteanderõhk langeb kiirendades ära ja auto sureb välja. osadel 3,0d mootoritel see softis sees et kui etteanderõhk langeb alla 2,8 bar-i siis jätab aju auto seisma.
see viga võib ka lihtsalt kehvast küttefiltrist olla.
Bensiin on pintslite pesemiseks!
Diislis peitub jõud!
rainerros
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 06.05.2013 15:48 55
Peamine sõiduk: BMW 530d E61

Re: E39 3.0d sureb järsul kiirendusel välja

Postitus Postitas rainerros »

Ei usu et põhjaalune pump lahjaks jääb, sest kui auto natukene aega seisab siis tööle enam ei lähe. Aga kui kiirendades välja sureb ja kohe uuesti proovid, siis läheb käiamise peale tööle.
Täna kontrollin pihusteid, nii nagu soovitasite
Kasutaja avatar
dnb303
Huviline
Postitusi: 77
Liitunud: 17.01.2011 20:41 49

Re: E39 3.0d sureb järsul kiirendusel välja

Postitus Postitas dnb303 »

mul oli sama jama,vahetasin pihusti ja kõik sai ok!
rainerros
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 06.05.2013 15:48 55
Peamine sõiduk: BMW 530d E61

Re: E39 3.0d sureb järsul kiirendusel välja

Postitus Postitas rainerros »

Pihusti vahetatud ja kõik nüüdseks korras. Tänud, kes aitasid
tnxtnx
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 12.11.2012 18:51 43
Peamine sõiduk: 330xd 185kW 510Nm@2800RPM

Re: E39 3.0d sureb järsul kiirendusel välja

Postitus Postitas tnxtnx »

Marto. kirjutas:Milleks siin see suvaline pakkumine üldse? Viska arvuti külge ja näed ära milles viga on.
Kui võtta TÜÜPILINE taolise vea põhjus siis see on põhjapump mis ei suuda põhjagaasiga piisavalt rõhku toota kuid alati võib ka mingi muu põhjus olla.
Konkreetset viga ei näita sulle ükski arvuti, pihustitel mehaaniline tüüpviga... :idea:
Vasta