1. leht 1-st

E34 õhumõõtja

Postitatud: 11.02.2006 22:06 42
Postitas Ignuk
Tahaks ka kontrollida, kas see mõõdik vajab puhastamist/ ja üleüldse, kus see asub 525 TDSil?

Postitatud: 12.02.2006 11:04 07
Postitas JannP
kasuta selleks www.realoem.com , seal näed kõiki juppe mis su bmw'l on

Postitatud: 12.02.2006 16:13 37
Postitas hansu
Mida seal puhastama peab. :?:

Postitatud: 12.02.2006 16:37 50
Postitas Ignuk
ei teagi :-P
tegelikult olen kuulnud, et ta asuvat sellises kohas, kus talle igasugust saasta võib koguneda, mis häirib seadme normaalset tööd. ehk

Postitatud: 12.02.2006 16:45 06
Postitas hansu
Ma tean kus see asub (filtrikorpuse küljes) aga mida ja kuidas puhastama peab. Kas seda klappi seal õhutorus (et kui ei liigu nii vabalt enam) või peab lahti võtma ja seda riba seal sees (see poteka värk seal) ja kui siis millega, et seda ära ei rikuks?

Postitatud: 12.02.2006 17:15 41
Postitas Ignuk
olen selle metalli(?)riba spirdiga puhastamisest kuulnud.
see ei riku andurit ära.

Postitatud: 12.02.2006 18:23 22
Postitas Maiks
Krt miks mu autol seda õhulugejat seal filtrikorpuse all pole siis? 94a TDS on.

Postitatud: 12.02.2006 19:53 04
Postitas priitv8

Postitatud: 13.02.2006 23:45 47
Postitas hansu
Kes on puhastanud äkki oskab komenteerida kuidas ja millega ja kas tasus ka või läks hoopis hullemaks.
Endal probleem tühikäik ebaühtlane ja kiirendades/tühjaks lastes käivad ka vaepeal mingid jõnksud läbi. Diagnostika ühtegi viga ei näidanud. Väike kahtlus oli nagu saaks lisaõhku aga kusakilt näha pole et kuskilt saab. Et äkki õhlugeja annab vale infi.
Tegamist 525 141kw.

Postitatud: 15.02.2006 14:54 40
Postitas Roman
Oma autol puhastasin ise selle mõõtja seest poolt piiritusega ja sai ka "kelk" sätitud natuke teisele kohale kuna vanad sooned olid juba päris kulunud ja ühendus kehva ning praegu juba üle aasta pole midagi juhtunud aga kuulsin et uuemate mootoritega bensukatel ei saagi ise puhastada kuna pidi hoopis teine süsteem olema, seest näeb see vanem 88a-91a selline välja:
Pilt

Postitatud: 15.02.2006 16:44 30
Postitas Ignuk
Roman- väga asjalik postitus!! 10 punkti!
Lähen uurin veel kord oma aparaati, kas leian üles..

Postitatud: 15.02.2006 19:06 27
Postitas hansu
Roman kirjutas:Oma autol puhastasin ise selle mõõtja seest poolt piiritusega ja sai ka "kelk" sätitud natuke teisele kohale kuna vanad sooned olid juba päris kulunud ja ühendus kehva ning praegu juba üle aasta pole midagi juhtunud aga kuulsin et uuemate mootoritega bensukatel ei saagi ise puhastada kuna pidi hoopis teine süsteem olema, seest näeb see vanem 88a-91a selline välja:
Pilt
Mis moodi sa seda "kelku" nihutasid?

Postitatud: 16.02.2006 00:30 27
Postitas Roman
Tuleb kinnitus lahti päästa (hor. kuuskant polt pildil) ja siis annab kogu liikuvat osa nihutada võllil umbes 1mm üles või allapoole ja vastavalt sellele nihkub kelk natuke sissepoole või väljapoole, ainus asi mida seal sees puutuda ei tohi on see ristpeaga kruvi kuna see ajab aju setingud sassi sest sealt reguleeritakse klapi ja kelgu vahelist nurka.

Postitatud: 16.02.2006 09:30 10
Postitas siim_s
Roman kirjutas:Tuleb kinnitus lahti päästa (hor. kuuskant polt pildil) ja siis annab kogu liikuvat osa nihutada võllil umbes 1mm üles või allapoole ja vastavalt sellele nihkub kelk natuke sissepoole või väljapoole, ainus asi mida seal sees puutuda ei tohi on see ristpeaga kruvi kuna see ajab aju setingud sassi sest sealt reguleeritakse klapi ja kelgu vahelist nurka.
Tahtsingi küsida et kas klapi seadeid sassi ei karda ajada. Aga sain juba vastuse.
Kas aga oli selle puhastamisest midagi kasu? Kas peale puhastamist midagi paremaksda ka läks? (näiteks kütuse kulu)
Sel juhul kaaluksin isegi selle protseduuri läbiviimist

Postitatud: 16.02.2006 13:58 39
Postitas Roman
siim_s kirjutas:
Roman kirjutas:Tuleb kinnitus lahti päästa (hor. kuuskant polt pildil) ja siis annab kogu liikuvat osa nihutada võllil umbes 1mm üles või allapoole ja vastavalt sellele nihkub kelk natuke sissepoole või väljapoole, ainus asi mida seal sees puutuda ei tohi on see ristpeaga kruvi kuna see ajab aju setingud sassi sest sealt reguleeritakse klapi ja kelgu vahelist nurka.
Tahtsingi küsida et kas klapi seadeid sassi ei karda ajada. Aga sain juba vastuse.
Kas aga oli selle puhastamisest midagi kasu? Kas peale puhastamist midagi paremaksda ka läks? (näiteks kütuse kulu)
Sel juhul kaaluksin isegi selle protseduuri läbiviimist
Mul hakkas see vidinas jukerdama (pöörded kõikusid) ja seepärast ma sinna kallale läksingi ja peale puhastamist on asi korras, lisan siia selle lehe kus on kõik üksipulki lahti seletatud, inglise keeles küll aga abiks ikka.http://frwilk.com/944dme/afm.htm