1. leht 1-st

E28 2.4td ei käivitu/sureb välja

Postitatud: 16.08.2014 22:03 15
Postitas Europrojektz
Tervist,
Autoks 2.4td e28 mis käiamise peale käib ja kui starter süütest lahti lasta,siis sureb välja.
Tagant tuleb sinakas valget suitsu ja väljalaske kolle lähedusest hakkab õli kärssama mis ilmselt kkk tihendi vahelt alla lekkind.
Ostes auto käis kergelt suitsedes ja proovisõidul suri kõrgematel pööretel välja. Peale seda auto ise käima pole jäänud. Minevikust teada niipalju,et auto sõitnud viimased kolm aastat lühikesi otsi.

Autol sai kütusefilter ja selle korpus vahetatud kuna kakkus õhku vahele. Õhufilter oli ka õline kärakas.

Küttefiltri korpuse külge jooksva juhtmepuu küljes veel üks teadmata pistik, mida ei tea kuhu käib.

Pilt

Pilt

Re: E28 2.4td ei käivitu/sureb välja

Postitatud: 17.08.2014 04:49 19
Postitas arnis
Õlikorgita ketramine olukorda ei muuda?

Re: E28 2.4td ei käivitu/sureb välja

Postitatud: 17.08.2014 22:17 20
Postitas Europrojektz
Korgita proovisime järgi ja läks paremini käima, eelsüüdet sai ka lastud u 5 korda enne käivitamist ja siis tõmbas käima ära niimodi, et käis ilma puutumata natuke. Siis ajasin pöörded üles ja köhis kõva musta pilve tagant välja. Natuke aega töötas ja siis hakkas puterdama ja suri välja. Proovisin uuesti ja siis sain juba hakata jahutus lõdvikut parandama. Selle aja peale oli juba aku tühjaks kedratud ja enam edasi proovida ei saanud.

Re: E28 2.4td ei käivitu/sureb välja

Postitatud: 18.08.2014 00:54 10
Postitas arnis
Tundub, et karteri gaasid pressivad igast august välja. Ehk siis võiks kontrollida karterituulutust.
See peaks olema sarnane mootor M51-ga? Siis on sel tuulutus kusagil KKK all :D

Re: E28 2.4td ei käivitu/sureb välja

Postitatud: 18.08.2014 09:45 26
Postitas Europrojektz
Tihendid käes ja autoni jõuab,siis vaatame üle, tänud :D

Re: E28 2.4td ei käivitu/sureb välja

Postitatud: 24.08.2014 19:42 44
Postitas Europrojektz
KKK alt umbes polnud, nüüd sai tihend vahetatud ja leitud veel üks auklik lõdvik mis korda sai tehtud. Vahetatud sai paisupaagi kork sest see ei lasknud liigset rõhku välja ja hakkas välja pressima jahutusvedelikku. Uue korgiga sellist rõhku enam ei tekkinud ja lekked kadusid.
Pika käiamisega nüüd korraliku akuga käima ta sai. Üks asi mis minu meelest välja aitas sureda oli lõdva gaasitross.

Sai väike ringike ka tehtud, teise käiguga minekut väga polnud, lõi ainult kõva pilve tagant välja, kolmandaga natuke liikus ja suri lõpuks välja.