DPF FILTER

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
val
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 17.02.2015 09:54 23
Peamine sõiduk: BMW 530XD

Re: DPF FILTER

Postitus Postitas val »

Mis vahendeid pesuks kasutada tuleks? Erinevates videodes on igal ühel erinevad vahendid. Olen kuulnud, et piduri puhastusvahendit ja bensiini on kasutatud, on ka spets vahendeid. Mõni peseb külma veega, mõni väidab et 60 kraadise veega, olen näinud ka suruõhuga puhastamist.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7831
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: DPF FILTER

Postitus Postitas arnis »

Jääkülm vesi on esimene samm. Survekaga niikuinii ei saa asja täiesti puhtaks.
Küll aga võib sellest piisata, et auto sundpõletamist suudaks teha.
Enne kui survepesu lõpule saab viidud, võiks solistada tervet DPFi ämbris vees
nii, et DPF täituks ja tühjeneks veest korduvalt. Ehk vette ja välja, vette ja välja.

Ei soovita suvalist keemiat kasutada. Ka DPF on katalüseerivate materjalidega kaetud.


Kõige tähtsam on kärgi mitte ära lõhkuda, sh veejoaga. Ja ülesandeks on kärgedesse
augud sisse saada. See, et kärje seinad on paksu kihiga kaetud, on täiesti okei.
Suruõhuga pestes tuleb kasutada tõsist kaitsemaski.
Tegu on kantserogeense jamaga, mida tuleb miljon korda rohkem kui päevanorm.

Siis kui kogu protsess on lõpetatud, tagasisurve on eeskujulik ja rohkem sundpõletust
ei tehta, tuleb vahetada mootoriõli ja filter!
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Re: DPF FILTER

Postitus Postitas patrik »

Pilt

dpf ei paista läbi. katsed seda läbipaistvaks muuta lõpevad kõlbmatuks muutumisega.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
sander k
Huviline
Postitusi: 1578
Liitunud: 02.07.2007 17:26 44
Asukoht: Tartu

Re: DPF FILTER

Postitus Postitas sander k »

Kaitsevahendite jutt on siinkohal väga asjalik.

Dpf kärg on nii kõva et seda survekaga lõhkuda ei ole võimalik. Aga enne peaks veel vaatama, et kärjel sisse põlenud auke poleks. Siis pole sellega midagi peale hakata. Peale pesu on vastusurve saanud niipalju madal, et auto pole vajalikuks pidanud põletusprotsessi alustamist. Peale tööprotsessi lõppu tuleks arvutiga veakoodid nullida ja veenduda et kõik muud mootori tööd puudutavad näidud oleks normide piires.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Kasutaja avatar
Kert11
Huviline
Postitusi: 962
Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum

Re: DPF FILTER

Postitus Postitas Kert11 »

arnis kirjutas:Küll aga ei tea, kuidas DPF käitub pooletunnises ummikus, kui mootor soe, kuid
pöörded üldjuhul alla tuhande.
Mul on hakand linnas ummikus olles DPF põletama. (DPF põletust kuuleb ära sellise imeliku "lörina" järgi kus siis sumpa heli on teistsugune..) Ning tavapärase 92c asemel läks temp selleks perioodiks 97 peale. Pildilt näha, pöörded seal 600 kandis, ehk siis ummikus passimine. Ehk siis isegi linna sõiduga saab DPF põletama, eeldusel et sõit kestab ikka pikemat aega kui 5 minutit (näiteks 1 tund linna sõitu, kus siis ülemistestest mustakale ja seejärel kesklinna tiptunni ajal vms)
Pilt
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
val
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 17.02.2015 09:54 23
Peamine sõiduk: BMW 530XD

Re: DPF FILTER

Postitus Postitas val »

Mina sain auto seda filtrit põletama lennukal. Paar kiiremat otsa lennuväljal ja auto summuti hakkas tossama ja oli tunda väävli lõhna. Peale seda läks minek tunduvalt paremaks ja enam ei ole DPF errorit ka ekraanile visanud.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7831
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: DPF FILTER

Postitus Postitas arnis »

:D Krt, loomulikult. 25L/100km on nii palju kütust, et summutisse
peaks jõudma piisavalt palju sooja tahma süttimiseks ilma tsüklita.
Kui juba tahm süttib, siis läheb asi suht pauguga põlema, ärge
ainult välja suretage mootorit.
Ainsaks tingimuseks on muidugi see, et filter pole nii umbes, et auto
ei võtagi hoogu sisse enam. Ja tugeval ummistusel on sellist meetodit
kasutades suurem risk sõelad puruks lükata, aga see ainult teooria, mingeid
praktilisi teadmisi mul sellega pole.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
traksipyksid
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 30.08.2015 22:15 38

Re: DPF FILTER

Postitus Postitas traksipyksid »

Tere

Auto mootorituli ja veojõukontrolli märgutuli põleb ja CHECK VSC on ees. Tegin bluetooth seadmega diagnostika (ELM2 ja Torque programm androidile) ja ütleb Particulate trap efficiency below threshold bank või siis Diesel Particulate Filter Efficiency Below Threshold, mis siuliselt peakski tähendama, et tahmafilter on umbes. Mismoodi ma saaksin selle sundpõletama panna või mis seadet/programmi kasutama, et sõidu ajal veakoode kustutada?

Tänud
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7831
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: DPF FILTER

Postitus Postitas arnis »

Kas sõidad kogu aeg linnaotsi?
Kui ei, siis tähtsam oleks tahmatekitajast lahti saada.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
traksipyksid
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 30.08.2015 22:15 38

Re: DPF FILTER

Postitus Postitas traksipyksid »

Ei sõida koguaeg linnaotsi. Mootori märgutule lõi põlema just maanteel, sõidul Tartust Tallinnasse. Ja varem samal päeval sai sõidetud vastupidine ots e. siis Tallinnast Tartusse. Aga auto oli seisnud kasutuseta u kuu kuni poolteist. Mis võiks olla tahmatekitajaks?
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7831
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: DPF FILTER

Postitus Postitas arnis »

Kui mootoris mingeid muid veakoode pole salvestunud, siis rohkem kui
95% tõenäosusega on väsinud pihusti (või isegi mitu) selles süüdi.
Arvutiga saab alati vihjeid, mis võiks olla. Kui mitte midagi nagu viga ei
ole, siis pigem pihusti. Muidugi võib olla veel palju lihtsamad probleemid,
näiteks võiksid varjatud menüüst (foorumis on teema olemas) kontrollida,
kas jahutusvedelik jõuab ilusti 90-ni (või vähemalt 88-ni) maanteel.
Kui ei, siis kiiremas korras vahetada MÕLEMAD termostaadid.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
krad
Huviline
Postitusi: 297
Liitunud: 19.11.2007 10:18 11

Re: DPF FILTER

Postitus Postitas krad »

Minul oli näitest termostaadi viga. Maanteel sõites jäi mootori temp 83 kraadi juurde.
Kui arvutiga sõites sund põletama panna siis jäi see asi kuidagi pendeldama. Hakkas põletama ja siis ei põletanud, jälle hakkas põletama ja siis ei põletanud enam.
Peale termostaadi vahetust sai maanteele mindud. Nüüd asi kõvasti parem kui enne
Dont Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly.
Kasutaja avatar
martinifoto
Huviline
Postitusi: 98
Liitunud: 18.06.2011 13:36 04
Peamine sõiduk: Škoda Octavia II
Kontakt:

Re: DPF FILTER

Postitus Postitas martinifoto »

Vana teema, aga kas on seal mingit vahet, kas proovida panna esialgu sundpõletamisele ja siis seejärel vajadusel hakata veakustutamismeetodiga pihta või minna kohe viimast teed pidi? Küsimuse põhjuseks see, et puudub BMW-spetsiifiline tarkvara.
kaupo.k
Huviline
Postitusi: 449
Liitunud: 08.12.2007 17:40 41

Re: DPF FILTER

Postitus Postitas kaupo.k »

Kui vead sees, siis põletama ei hakka.
Kasutaja avatar
martinifoto
Huviline
Postitusi: 98
Liitunud: 18.06.2011 13:36 04
Peamine sõiduk: Škoda Octavia II
Kontakt:

Re: DPF FILTER

Postitus Postitas martinifoto »

Sellest olen aru saanud, aga kas on mingit vahet, kui maksan meestele 100€ ja nad üritavad kohapeal põletada ning vajadusel aktiivselt kustutades või teen ma seda viimast kohe ise ilma sotti lauda ladumata?
Kasutaja avatar
Tauri_J
Huviline
Postitusi: 3533
Liitunud: 30.10.2011 08:45 55
Asukoht: Tartu

Re: DPF FILTER

Postitus Postitas Tauri_J »

UMis lastakse mingit kallist puhastusvahendit filtrisse. Ise põletades saad ka asja korda.
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: DPF FILTER

Postitus Postitas teet82 »

See sundpõletuse käsu andmine vist pole tõesti vajalik, veakoodi tuleb niikuinii sõidu ajal pidevalt kustutada. Üks sõber ostis mingi väikese veakoodide lugemise-kustutamise testri ja sai väidetavalt sellega samamoodi põletuse tehtud, veakoodi pidevalt kustutades.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kasutaja avatar
martinifoto
Huviline
Postitusi: 98
Liitunud: 18.06.2011 13:36 04
Peamine sõiduk: Škoda Octavia II
Kontakt:

Re: DPF FILTER

Postitus Postitas martinifoto »

Võin ka nüüd kinnitada, et selle veateate kustutamisega sain DPFi korda (loomulikult pärast termostaatide vahetust). Ei tasu remontide udujuttu uskuda, et odavam on DPF kohe välja võtta.
Kasutaja avatar
mafeikin17
Huviline
Postitusi: 344
Liitunud: 25.09.2010 19:00 49
Peamine sõiduk: bmw 530 G31
Asukoht: tallinn

Re: DPF FILTER

Postitus Postitas mafeikin17 »

2018 on see aasta. Millal pidid ülevaatused dpf filtrit kontrollima hakkama.
Kasutaja avatar
Frenzi
Huviline
Postitusi: 576
Liitunud: 02.04.2016 21:28 47
Peamine sõiduk: M5

Re: DPF FILTER

Postitus Postitas Frenzi »

Eile käisin ülevaatusel ja öeldi, et järgmise aasta ehk 2018 maist pididh hakkama dpfi kontrollima euro 5 ja euro 6 nõuetega autodel. Kuidas nad selle kindlaks teevad ja kas see tähendab nüüd seda, et dpfe hakatakse massiliselt ostma?
Kasutaja avatar
OneWheel
Huviline
Postitusi: 231
Liitunud: 11.10.2011 20:06 39
Peamine sõiduk: Bmw E60 525D

Re: DPF FILTER

Postitus Postitas OneWheel »

Seega kui sul on euro3 nõudega auto millel oli dpf aga nüüd eemaldatud saad ikka läbi?
Vähemalt minu e60 2.5 diisel (torud puhtad) on üv-d puhtalt läbinud ja keegi ei ole midagi öelnud.

Ja kuidas see kontroll siis täpsemalt käib?
Visuaalselt vaatavad?
Diagnostika?
BMW E60 525D
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3716
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: DPF FILTER

Postitus Postitas sigaelmar »

Euro 3 ei ole DPF'iga, Euro 4 on. Ilmselt nad hakkavad DPF'i olemasolu kontrollima nii diagnostikaga kui visuaalselt.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Kasutaja avatar
Frenzi
Huviline
Postitusi: 576
Liitunud: 02.04.2016 21:28 47
Peamine sõiduk: M5

Re: DPF FILTER

Postitus Postitas Frenzi »

Öeldi, et mingi spets masina saavad millega mingeid gaase mõõdavad, aga mind huvitab kuidas nad kindlaks teevad varasema dpfi olemasolu.
Entusjast
Huviline
Postitusi: 284
Liitunud: 07.07.2003 01:33 44
Asukoht: Keila

Re: DPF FILTER

Postitus Postitas Entusjast »

Auto passis ju kirjas kas euro 3 või 4. Kui kirjas euro 4, siis igal juhul dpf-ga. Muidu ei puhuks seda euro nelja normi välja.
Kasutaja avatar
MSJ
Huviline
Postitusi: 744
Liitunud: 23.03.2010 10:01 25
Peamine sõiduk: X5 F15 M Sport

Re: DPF FILTER

Postitus Postitas MSJ »

sigaelmar kirjutas:Euro 3 ei ole DPF'iga, Euro 4 on. Ilmselt nad hakkavad DPF'i olemasolu kontrollima nii diagnostikaga kui visuaalselt.
Sõbral ja mul e53 2005-2006 euro3 DPF-ga
matsalka
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 14.08.2017 16:29 56
Peamine sõiduk: BMW 525d F10

Re: DPF FILTER

Postitus Postitas matsalka »

entusiast kirjutas:Auto passis ju kirjas kas euro 3 või 4. Kui kirjas euro 4, siis igal juhul dpf-ga. Muidu ei puhuks seda euro nelja normi välja.
Honda N22A mootor oli ilma tahmafiltrita Euro 4.
Kasutaja avatar
OneWheel
Huviline
Postitusi: 231
Liitunud: 11.10.2011 20:06 39
Peamine sõiduk: Bmw E60 525D

Re: DPF FILTER

Postitus Postitas OneWheel »

Liia kirjutas:
sigaelmar kirjutas:Euro 3 ei ole DPF'iga, Euro 4 on. Ilmselt nad hakkavad DPF'i olemasolu kontrollima nii diagnostikaga kui visuaalselt.
Sõbral ja mul e53 2005-2006 euro3 DPF-ga
Minul e60 2007 2.5 130kw ja aasta alguses sain puhtalt läbi(järgmine 2019 :cool: ), passis heitmenormi plank on tühi ainult V.7 Co2 g/km - 208 märgitud. Peaks euro 3 ikka olema, sest küsisin millistele normidele vastab ja meelde jäi euro 3 millega on kõik normis.
Visuaalne kontroll - kõik näib nii nagu peab ja selleks et näha midagi peaksid summuti alt võtma
Diagnostika - Veakoodid puuduvad või mida nad seal veel puurivad?
BMW E60 525D
Volum
Huviline
Postitusi: 3947
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: DPF FILTER

Postitus Postitas Volum »

Vasturõhu anduri näite vaatavad kindlasti.
Buumer Auto / 53302262
Entusjast
Huviline
Postitusi: 284
Liitunud: 07.07.2003 01:33 44
Asukoht: Keila

Re: DPF FILTER

Postitus Postitas Entusjast »

No minul auto aastast 2005. 3.0 160kw ja passis ilusti euro 4. Ja on dpf-ga
Kasutaja avatar
Frenzi
Huviline
Postitusi: 576
Liitunud: 02.04.2016 21:28 47
Peamine sõiduk: M5

Re: DPF FILTER

Postitus Postitas Frenzi »

E46 2004 lõpp ja 2005 on ka euro 4 pandud, aga dpfi pole juba tehasest. Kuigi dpf tuli on armatuuris olemas :?: Mul omal 06 530d ja dpf on eemaldatud, ei teagi mis järgmine aasta siis tegema peab, tõesti dpfi alla ostma? :lol:
Vasta