2. leht 4-st

Re: DPF FILTER

Postitatud: 17.09.2014 11:16 06
Postitas Ma®tin
Üleüldiselt varuosade müüjatel samuti, terve rügement nõuab letitaga uusi pihusteid ja õhulugejaid ja turbosid :mrgreen:

Re: DPF FILTER

Postitatud: 08.10.2014 09:36 01
Postitas sigaelmar
Mul on probleem küll W211 Mercedesega aga sealne foorum pole nii aktiivne ja ehk tööpõhimõte on sama. Nimelt täitub DPF juba tühikäigul kiiresti. Auto on väga palju sõitnud aga ma ei tea kas see on esimene filter seal all. Diagnostika oli puhas, rõhuandurite töö on korras aga back pressure kõrgevõitu. Filter umbes ei ole selles mõttes et mingeid veateateid annaks aga puhastab ennast väga sageli (400km maanteesõidu peale näiteks 2-3 korda). Diagnostikas vaadati, et juba kohapeal töötades täitub filter silmnähtavalt. Kas on võimalik, et seda põhjustab lootusetult vananenud filter või on ikkagi autol mingi viga küljes, mida diagnostika ei näidanud? Tegelikult ma ei eemaldaks seda DPFi heameelega aga ma ei näe ise praegu muud võimalust ka. Sest kui filter vahetada aga viga on autos, on see uus filter samamoodi kohe umbes. Mootori õlikulu kohta ei oska midagi kosta, kuna tase vaikselt tõuseb DPFi pärast ja ma ei tea kas ja kui paju ta seda õli põletab. Pihustite "kusemise" kohta samuti mitte, mootor töötab normaalselt, diagnostikas talletunud vigu pole, kas pihustite tööd diagnostikaga vaadati, seda ma ei oska õelda.

Re: DPF FILTER

Postitatud: 08.10.2014 14:03 11
Postitas arnis
Kurb, aga just pihustite tööd pidi vaatama. Kui võtad DPFi ära siis arvatavasti
hakkad suitsema nagu head toredad vanemad mersud linnapildis, musta lendab
sada meetrit :D
Ja lisaks EGR töövõimekus, kuid selle rikkel tavaliselt tuleb veateade siiski.
Pihustite halb töö aga vigade nimekirja ei tule, küll aga DPF ummistub.

Re: DPF FILTER

Postitatud: 08.10.2014 14:09 04
Postitas sigaelmar
EGR oli puhas kui ma teda puhastasin. Õrn lahtine tahmakiht oli ainult peal. Kas pihustite tööd ei saa kuidagi muudmoodi hinnata kui ainult arvutiga? Ega ei tahaks küll et ta hullult tahmama hakkab kui filter vahelt läinud. Samas aga auto on üle poole miljoni sõitnud ja kui see filter äkki veel algupärane on seal all, kas siis on võimalik et ta on lihtsalt väsinud või nii umbes, et põletus teda täiesti puhtaks ei tee? Aga nagu ma mainisin, mingeid tõrkeid auto töös pole ja veateateid ka mitte, ta lihtsalt puhastab ennast liiga sageli.

Re: DPF FILTER

Postitatud: 08.10.2014 14:14 47
Postitas arnis
Kütusekulu kõrge, kuid vaevalt sa tead, milline see peaks tegelikult olema 90-ga sõites.
Tühipööretel mootor vibrab natukene, nagu "tavaline diisel", kuid vaevalt sa tead, kuidas
antud mootor konkreetselt peaks vibreerima, ei tea ka mina.
Pihustid on võimalik ka kõik eemaldada ja stendi viia, saab ka teada.
EGR töövõime ei peitu selles, et ta puhas on.

Re: DPF FILTER

Postitatud: 08.10.2014 14:36 39
Postitas sigaelmar
Augustikuus Tallinn - Kuressaare otsal tarbis väga vähe kütet ja ma ei ole aru saanud, et DPF ennast puhastanud oleks AGA mootor töötab täna palju vaiksemalt ja sujuvamalt kui siis. Täna aga on maanteel küttekulu suurem kuigi ta võib olla sellepärast ka suurem, et DPF ennast puhastab ja Mercedesel on see kompuutri arvutamine hästi uimane aga küttekulu on ikka kõrgem kui suvel. Samas oli suvel 20 kraadi soojem ka kui praegu aga vähemalt näidiku järgi tundub, et auto termostaat töötab korralikult.

Re: DPF FILTER

Postitatud: 08.10.2014 14:44 48
Postitas arnis
BMW näidik näitab teibaid omanikule. Võimalik sama ka MB puhul.
DIAGNOSTIKA, veelkord. Keegi kes tõesti mõistab asja ja saab vaadata
pihustite korrektuure.
Maanteel, olgu +20 või -20, on küttekulu sama (v.a. kui lumi/vesi maas).

Re: DPF FILTER

Postitatud: 08.10.2014 15:36 57
Postitas sigaelmar
Ma nüüd ei mäleta mis ühikuga neid numbreid tähistati (vist oli midagi mm³/...) aga mingid pihustite näidud minu mälu järgi olid olid sellised
-0,1
-0,5
-0,1
-0,9

Kas oleks mõtet läbi pesta filter spetsiaalse ainega? Tean et seda on siiani teinud ainult need, kellel on filter täiesti umbe läinud ja veateated või avariireshiim vms.

Re: DPF FILTER

Postitatud: 08.10.2014 20:51 42
Postitas Ma®tin
Talvine maanteekulu võib rehvide tõttu kardinaalselt suvest erineda :P

Igatahes, W211 näidik BMW-le sarnaselt ei käitu
Samuti antud pihustinäidud DPF-i väga kiirelt umbe ei aja, seega viga ilmselt muus. Pöördu pädeva diagnostiku juurde :mrgreen:
Kaheldav, et DPF ajaga lihtsalt niimoodi "ära väsib"
Eestis on ilmselgelt paljud 180-200kkm läbinud DPF-iga sakslased pool miljonit sõitnud ja sõidavad Eestis ka veel tükk aega, kui kõik timmis. Ära seda sealt niisama igavusest vahelt välja löö.
Mingit keemiat julgeksid pärast 525d juhtumit veel proovida? :lol:

Re: DPF FILTER

Postitatud: 08.10.2014 21:45 13
Postitas sigaelmar
Kusjuures seda keemiat tõepoolest enam ei julge kasutada mis kütte sees käib. Aga seda võiks veel proovida, mis filtri sisse lastakse ja millega DPFi sisu leotatakse.
Diagnostikast rääkides, siis ühtteist ikka vaadati-kontrolliti ja öeldi, et see backpressure näit on ainus, mille kohta saab õelda, et korrast ära. Kui nüüd keegi ütleks, et see on võimalik, et filter küll ise puhastab ennast aga tegelikult on enamjaolt umbes ja saab seetõttu kiiresti täis, siis ma prooviks seda leotusainet. Kahjuks näiteks Bardahli proffesionaalne puhastuskomplekt maksab pea pool Jyrisoo DPFi eemaldamist, millega asi võib lõppeda nagunii.

Re: DPF FILTER

Postitatud: 08.10.2014 22:14 32
Postitas sander k
Ja saad musta välja ajava masina.

Filter maha võtta ja näiteks pigi leotusvahendiga leotada. Pärast sarvekaga üle ja saab hea. Esimese tegin 2a tagasi sedasi ja töötab senimaani peale põhjuste selgeks tegemist.

Re: DPF FILTER

Postitatud: 09.10.2014 13:06 49
Postitas hansu
Ükski diagnostika ei näita ju kas pihusti pihustab või "kuseb" kütust. Seda saab ainult stendis kontrollida.

Re: DPF FILTER

Postitatud: 09.10.2014 21:22 51
Postitas sander k
Enamusel ju siit foorumist 5l/100km pillid, on ta siis 2.0d, 3.0d, või 4.0d.

Re: DPF FILTER

Postitatud: 09.10.2014 21:50 02
Postitas Ma®tin
Isegi mu 1800kg kaaluv 3.0 sõitis 245 rehviga püsikaga 97km/h 4,7l/100km :mrgreen:
Kahjuks küll ainult esimesed 50km pärast mootori juhttarkvara downgrade'i :(

Re: DPF FILTER

Postitatud: 10.10.2014 07:10 44
Postitas sander k
Mu 2500kg kaaluv masin saab ka mäest alla 5l 100km kohta. Kui suurem langus siis langeb kulu isegi 1l peale. :D

Re: DPF FILTER

Postitatud: 10.10.2014 08:52 07
Postitas sigaelmar
Kuno_T kirjutas:Sellised 500 Mm sõitnud pihustid on reeglina prügikasti teema. Tavaliselt saab 1. sil pihusti ilma erilise vaevata kätte (kui ta just välja suvatseb tulla), selle võiks kontrolliks stendi pista. Pihusti vigade 1. tunnus, et auto on liiga ökonoomne pardakompuutri järgi.
Tegelt suvel kui mootor karedamalt töötas, näitas küll üsna uskumatult madalaid numbreid aga praegu enam mitte. Praegu töötab mootor vaiksemalt ja sujuvamalt (ma olen ühtteist teinud ka, mis mõjutab mootori tööd) aga DPF puhastab end sagedamini kui suvel. Võibolla on siis tõesti umbe läinud selle ajaga. Tegelt poleks ime ka kuna 75% sõitudest toimub väikelinnas ca 4-5 km üks ots.

Re: DPF FILTER

Postitatud: 10.10.2014 21:26 08
Postitas sander k
Külma mootoriga ei ole diiselmootoril põlemine efektiivne ja tekib oluliselt rohkem tahma. Võrreldes suvega on mootori algstardi temp palju madalam, ja aeg töötemperatuuri saavutamiseks palju pikem. Linnas sõites on dpf-i umbe laskmise oht väga suur.

Re: DPF FILTER

Postitatud: 11.10.2014 00:26 10
Postitas arnis
Probleem ei ole linnas, probleem on lühikestes otstes. On kontingent juhte, kes
ei sõida linnas, kuid sõidavad maanteel 5 minutit. Samamoodi DPF külm.
Küll aga ei tea, kuidas DPF käitub pooletunnises ummikus, kui mootor soe, kuid
pöörded üldjuhul alla tuhande.

Re: DPF FILTER

Postitatud: 11.10.2014 09:24 50
Postitas silverMR
sigaelmar kirjutas:Kusjuures seda keemiat tõepoolest enam ei julge kasutada mis kütte sees käib.
Räägi, mida kasutasid ja mis tulemus oli.

Re: DPF FILTER

Postitatud: 11.10.2014 10:45 53
Postitas sander k
Enne lci seeriat ei saavuta dpf ummikus tiksumisega piisavat tempi et põletama hakata, lci-ga pandi dpf ja katalüsaator ühte pütti turbo taha ja see pidi väidetavalt ka linna tsüklis puhtaks põletama.

Re: DPF FILTER

Postitatud: 11.10.2014 12:23 28
Postitas arnis
sander k kirjutas:Enne lci seeriat ei saavuta dpf ummikus tiksumisega piisavat tempi et põletama hakata, lci-ga pandi dpf ja katalüsaator ühte pütti turbo taha ja see pidi väidetavalt ka linna tsüklis puhtaks põletama.
Tõmbaks kohe rasvaseks :)
Kas see reegel kehtib ka teistel pillidel, kus DPF/kat ühes tünnis? Või just lähedus väljalaskele on tähtis?

Re: DPF FILTER

Postitatud: 11.10.2014 13:34 13
Postitas Raemees
võiks ikka pilte panna :D

Re: DPF FILTER

Postitatud: 11.10.2014 19:33 52
Postitas sigaelmar
silverMR kirjutas:
sigaelmar kirjutas:Kusjuures seda keemiat tõepoolest enam ei julge kasutada mis kütte sees käib.
Räägi, mida kasutasid ja mis tulemus oli.
Kasutasin Bardahli lisandit, mis käib kütte sees. Ta hakkas hullult suitsema ja hõõguvaid tükke summutist pilduma kui põletusprotsess pihta hakkas. See protsess ilmselt käibki asja juurde sellel lisandil aga ütleme nii, et üsna ära kohutas :) Lisaks sellele jäidki pärast seda mu summutiotsad tahmaseks, pesid puhtaks ja tahmas jälle ära. Täpselt selline tunne jäi, nagu oleks DPFile augu sisse sulatanud ja sellepärast jäi tahmama. Enne seda oli nagu DPFiga auto summuti olema peab - tõmbad sõrmega seest läbi ja sõrm jäi täiesti puhtaks.

Re: DPF FILTER

Postitatud: 11.10.2014 19:54 24
Postitas brucevilli
need lisandid põletavad dpf'i ära, ise välja võtnud ühe millel oli poole filtrini auk sisse põlenud ja tükid lahti. filter asus põhja all , isegi temp andur peale filtrit oli ära sulanud.

Re: DPF FILTER

Postitatud: 12.10.2014 10:24 18
Postitas sigaelmar
See pidigi kütte põlemistemperatuuri tõstma, et tahm juba tavasõidul ära põleks. Ma arvan, et niikaua ta töötabki hästi, kuni auto põletus pihta hakkab. Ma mäletan et selle lisandiga sai kauem sõita enne kui DPF end puhastama hakkas.

Re: DPF FILTER

Postitatud: 15.10.2014 18:34 03
Postitas Ajut1
Tere,mul selline küsimus,et kuidas nad selle filtri sealt välja võtavad ja kas see pütt jääbki lihtsalt tühjaks.

Re: DPF FILTER

Postitatud: 15.10.2014 20:13 37
Postitas jass161
Ajut1 kirjutas:Tere,mul selline küsimus,et kuidas nad selle filtri sealt välja võtavad ja kas see pütt jääbki lihtsalt tühjaks.
Lõigatakse pütt lahti ja tehakse tühjaks või keevitatakse otsetoru. Kellele mis maitseb

Re: DPF FILTER

Postitatud: 19.11.2014 21:54 46
Postitas asmo
Kui keegi on huvitatud ,siis mul olemas tühjaks tehtud dpf e61/60-le . Vastu tahan saada dpf-i mis ei ole tühi.(ei pea olema puhas) Inimesele, kes tahad dpf-i välja progeda. Võin vahetada terve summutiga.
56484267 Asmo

Re: DPF FILTER

Postitatud: 15.04.2015 10:22 36
Postitas val
Kas Pärnus on kedagi, kes oskab sundpuhastust teha ja kellel on aega kruisida(tasu eest), et puhastamine tööle hakkaks. Eile lasin termostaadid ära vahetada ja prooviti teha sundpuhastust aga öeldi et on nii umbes, et puhtaks enam ei saa. Kui ma ei eksi siis 2000 pöörde juures oli vasturõhk olnud 400(max lubatud on 75). Ei oska öelda, kas ka veakoodide kustutamine sõidu ajal suudab selle ellu äratada aga proovida võiks.

Re: DPF FILTER

Postitatud: 15.04.2015 23:32 02
Postitas sander k
Kui muu ei aita ja auto ei suuda põletada, siis aitab alt võtmine ja puhtaks pesemine. Kui kärg on elus siis pole probleemi ja hakkab ilusti uuesti toimetama. Paaril tuttaval teinud ja sõidavad kõik veel kenasti.