530d E39 142kw kiirendusel kakub

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kert94
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 02.09.2014 18:46 53
Peamine sõiduk: BMW 530d

530d E39 142kw kiirendusel kakub

Postitus Postitas Kert94 »

Tere,
mure selline, et järsemal kiirendusel hakkab mootor kakkuma ja puterdama. Tühikäigul hakkab 4000rpm-i peal värisema (läheb kergelt tasakaalust välja ja hüppab). Vahetasin etteande pumba, kütusefiltri ja filtri peal oleva kütuserõhu anduri (kõik uued Bosch varuosad). Midagi ei muutund.

Käisin diagnostis kus, peale veakoodi "1260 DDE: Pre-supply pressure monitoring", ei osatud midagi muud öelda.

Kui küttefiltri peal olevalt andurilt juhe tagant ära võtta, probleem justkui kaoks. Mootor läheb ilusti üle 4000rpm-i ja enam ei värise.

Küsimus ongi selles, et mis võib viga olla, mis teha, et viga ära kaoks?

Ette tänades,
Kert.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7831
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: 530d E39 142kw kiirendusel kakub

Postitus Postitas arnis »

1) vaheta küttefilter
2) kontrolli paagis sõel
3) vaheta põhjaalune pump

Nagu aru saan, siis 1-2 on juba tehtud.
Enne kolmandat, soovitan lühidalt kindlalt diagnostikaga selgeks teha, kas kiirendamisel langeb
etteanderõhk kolmest alla. Kui jah, siis teosta nr3.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kert94
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 02.09.2014 18:46 53
Peamine sõiduk: BMW 530d

Re: 530d E39 142kw kiirendusel kakub

Postitus Postitas Kert94 »

Põhjaalune pump vahetatud. Diagnostikas näitas pre-supply pressure 2 bar-i, gaasi andes langes 1,6-1,8 bari-i peale.

Põhjaalune etteande pump on uus, paagist kütuse pealevooluga probleemi ei ole, kütusefilter on uus, filtri peal olev kütuserõhu andur on uus ja ikka on survega mingi jama. Diagnostika näitab viga "1260 DDE: Pre-supply pressure monitoring" ja ei midagi muud.

Nagu ma enne ka kirjutasin, kui küttefiltri pealt juhe ära kakkuda, läheb mootor ilusti pöördesse. Panen juhtme tagasi ja jälle üle 4000 ei lähe ja kukub jõnksutama.

Äkki kellelgi sarnane probleem olnud? Endal mõistus otsas.
Kasutaja avatar
jass161
Huviline
Postitusi: 825
Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
Peamine sõiduk: E91
Asukoht: Viljandimaa

Re: 530d E39 142kw kiirendusel kakub

Postitus Postitas jass161 »

Kert94 kirjutas:Põhjaalune pump vahetatud. Diagnostikas näitas pre-supply pressure 2 bar-i, gaasi andes langes 1,6-1,8 bari-i peale.

Põhjaalune etteande pump on uus, paagist kütuse pealevooluga probleemi ei ole, kütusefilter on uus, filtri peal olev kütuserõhu andur on uus ja ikka on survega mingi jama. Diagnostika näitab viga "1260 DDE: Pre-supply pressure monitoring" ja ei midagi muud.

Nagu ma enne ka kirjutasin, kui küttefiltri pealt juhe ära kakkuda, läheb mootor ilusti pöördesse. Panen juhtme tagasi ja jälle üle 4000 ei lähe ja kukub jõnksutama.

Äkki kellelgi sarnane probleem olnud? Endal mõistus otsas.
Etteande pump ei löö 3 bar välja ja sa ei saa aru mis viga? Diagnostik on mingi sorts w?
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7831
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: 530d E39 142kw kiirendusel kakub

Postitus Postitas arnis »

:D
Vaevalt sul nüüd uus andur on. Teise auto vana ei ole uus.
Põhjaalust pumpa paagi pumbaga segamini ei aja?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kert94
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 02.09.2014 18:46 53
Peamine sõiduk: BMW 530d

Re: 530d E39 142kw kiirendusel kakub

Postitus Postitas Kert94 »

No andur tuli eparts.ee-st, ilusti paki sees, bosch kirjad peal ja puha. Ehk on ikka uus :D

Ei aja paagipumbaga segi. Vahetatud on põhjaalune pump (juhi istme all), mis on samuti uus Bosch varuosa. Vaevalt nüüd pumbas viga on...
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7831
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: 530d E39 142kw kiirendusel kakub

Postitus Postitas arnis »

Okei, vast ei olegi "tavaline olukord" :)
Kütuse torudega mingeid asju pole teostatud? Ei kapoti all ega põhja all?
Mingit "oih torud valetpidi" asja ei saa olla?
Kas kütus peale filtrit tuleb 1) joaga 2) näpuga kinni hoides kinni ei taha jääda?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
skulldevil
Huviline
Postitusi: 66
Liitunud: 18.08.2013 11:56 34

Re: 530d E39 142kw kiirendusel kakub

Postitus Postitas skulldevil »

endal sama jama, et filtrilt pistik pealt võtta töötab ilusti, kas asjale leiti ka lahendus?
pre-supply viga sees ja kütuse rõhk seal 2.3 bar 4000 pöörde juures.
Kasutaja avatar
WhoIsTheMaster
Huviline
Postitusi: 330
Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
Telefon: 53917831
Asukoht: Keila/Tallinn
Kontakt:

Re: 530d E39 142kw kiirendusel kakub

Postitus Postitas WhoIsTheMaster »

ei hakka uut teemat tegema, kuna mure üsna sarnane.
Probleeme on kaks tk, tõenäoliselt on mõlemad üksteisest sõltuvad.
Esimene on see, et olenemata sellest, kas mootor on kohapeal töösoojaks lasknud tiksuda või külmastpeast, mõlemal juhul pähe andes hakkab kuskil 2500-3000 rpm pealt puterdama ja nii kuskil 5 sekundi.
Sellajal jõudu edasi liikuda pole, auto väriseb nii et hambad kukuvad suust välja ja tagant tuleb tohutult musta. See 5 sekundit õudust saab läbi, siis rohkem seda probleemi ei esine kuni jahtumiseni(üldiselt 5-6h peale välja lülitamist saab seda nalja jälle tunda). Varem oli nõnda et ka kohapeal tuuritades sai vappumise kätte, kuid enam mitte. Kohapeal tuuritades vappus mootor täpselt, nagu kas saaks lisakütust või jätaks vahele.
Olen stendinud kõik pihustid(oli esimene idee, et mingi pihusti õhtal), vahetanud lati surve anduri, ja kõrgsurvepumba taga oleva regulaatori. Kasu mittemidagi.
Teine probleem tekkis ühel ilusal suvepäeval, kui mootor liiga kuumaks läks(ca 95 kraadi, visco puudub).
viskas siis mootori tule põlema, kaabel taha ja low rail presure, tööle ei saanud, ca 15 minuti pärast aga sai.
Ja nüüd ongi nii, sõidan autoga, kõigepealt on esimene viga ja siis kui mootor soojaks sõidetud(ca 90 kraadi), siis kiirendama hakates, kuskilt 2500 rpm pealt viskab mootori tule põlema ja mootor limpis, alati sama viga. Kui kuskile seisma jätta, siis enne tööle ei saa, kui veidi aega on seisnud, loobib pidevalt low rail presure viga.
Olen täheldanud, et käivitus on ka pika ajaline ca 3-5 sekundit.
Kas viga võib olla KSPs, kuna see on ainuke mis on veel vahetamata. Samas kohapealt pähe andes välja ei sure.
Kui ksp metalli toodaks(ütleme et klapid on korras, aga kolvid õhtal) siis peaks terve rail ja pihustitki metallipuru täis olema.
Üks asi mida veel olen täheldanud, et kui mootor on limpis, siis kergelt kiirendades läheb nagu vinnaga, aga kui kergelt pedaali lahti lasta siis korra nagu viskab edasi.
Ehk kellelgi midagi sarnast olnud, diagnostika muid vigu ei näita. Endal mõistus otsas ja rohkem lambist asju vahetada ei tahaks.
Süda on BMW.
skulldevil
Huviline
Postitusi: 66
Liitunud: 18.08.2013 11:56 34

Re: 530d E39 142kw kiirendusel kakub

Postitus Postitas skulldevil »

skulldevil kirjutas:endal sama jama, et filtrilt pistik pealt võtta töötab ilusti, kas asjale leiti ka lahendus?
pre-supply viga sees ja kütuse rõhk seal 2.3 bar 4000 pöörde juures.
Pole kellelgi mingit lahendust pakkuda?
Kasutaja avatar
WhoIsTheMaster
Huviline
Postitusi: 330
Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
Telefon: 53917831
Asukoht: Keila/Tallinn
Kontakt:

Re: 530d E39 142kw kiirendusel kakub

Postitus Postitas WhoIsTheMaster »

mina sain enda probleemile lahenduse.
Põhjaaluse pumba tootlikus oli kehvavõitu.
Süda on BMW.
skulldevil
Huviline
Postitusi: 66
Liitunud: 18.08.2013 11:56 34

Re: 530d E39 142kw kiirendusel kakub

Postitus Postitas skulldevil »

Kuidas saab tootlikus vähevõitu olla kui võtta kütusefiltri pealt anduril pistik tagant, siis tekib tootlikust juurde?
Kasutaja avatar
WhoIsTheMaster
Huviline
Postitusi: 330
Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
Telefon: 53917831
Asukoht: Keila/Tallinn
Kontakt:

Re: 530d E39 142kw kiirendusel kakub

Postitus Postitas WhoIsTheMaster »

see oli minu probleemi lahendus, sinul ehk miskit muud viga.
Süda on BMW.
skulldevil
Huviline
Postitusi: 66
Liitunud: 18.08.2013 11:56 34

Re: 530d E39 142kw kiirendusel kakub

Postitus Postitas skulldevil »

skulldevil kirjutas:
skulldevil kirjutas:endal sama jama, et filtrilt pistik pealt võtta töötab ilusti, kas asjale leiti ka lahendus?
pre-supply viga sees ja kütuse rõhk seal 2.3 bar 4000 pöörde juures.
Pole kellelgi mingit lahendust pakkuda?
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: 530d E39 142kw kiirendusel kakub

Postitus Postitas teet82 »

skulldevil kirjutas:Kuidas saab tootlikus vähevõitu olla kui võtta kütusefiltri pealt anduril pistik tagant, siis tekib tootlikust juurde?
Aju kasutab mingit asendusarvu pistik lahti, ei mäleta enam palju see oli. Asi on vist pigem tarkvaraliselt selline, et ei lase sõita anduri poolt mõõdetud madala rõhuga aga pistik lahti sarnase asendusarvuga laseb. Ehk siis tuleks ikka sellele etteanderõhule keskenduda, põhjused kindlaks teha.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Vasta