e60 3.0d 04 suri kiirendamisel välja ei käivitu enam.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
uips99
Huviline
Postitusi: 132
Liitunud: 16.08.2010 22:14 42
Peamine sõiduk: BMW 530 e60

e60 3.0d 04 suri kiirendamisel välja ei käivitu enam.

Postitus Postitas uips99 »

Mure siis selline, et peale kiirendamist suri välja ja enam käima ei lähe. Kütust peale tuleb, starter ringi ajab, kuid nagu pooks korraks kinni ja siis ketrab normaalselt mootorit ringi. Mis kogemused ütlevad.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7832
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: e60 3.0d 04 suri kiirendamisel välja ei käivitu enam.

Postitus Postitas arnis »

Ennem seda "poob korra ja siis ketrab tühja" kui auto funkas, seda poomist ei olnud?
Võibolla lagunes kõrgsurvepump laiali, mis tundub äärmiselt harv olema.
Rõhuregulaator, põhjaalune pump (kütust peab mitte ainult tulema, vaid tulema nii, et seisma
seda jätta näpuga väga raske), pornoimmo. Mingi rikketuluke/tekst ette ka tuli? Peale aku ja õlirõhu..

Ma arvan, et kui arvuti külge ühendada, siis midagi võiks ka ilma käima saamiseta välja lugeda.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: e60 3.0d 04 suri kiirendamisel välja ei käivitu enam.

Postitus Postitas ttsys »

Ei taha tujurikkuja olla aga interneti diagnostika kaardid pakuvad, et tänane liisk langeb pöördklappide lagunemise tagajärgedele, mis ülemise otsa ära viis.
uips99
Huviline
Postitusi: 132
Liitunud: 16.08.2010 22:14 42
Peamine sõiduk: BMW 530 e60

Re: e60 3.0d 04 suri kiirendamisel välja ei käivitu enam.

Postitus Postitas uips99 »

Etteanderõhk on OK (Olen kursis seller vajalikkusest ja ka Milline see olema peab) . Pöördklapid eemaldatud.
uips99
Huviline
Postitusi: 132
Liitunud: 16.08.2010 22:14 42
Peamine sõiduk: BMW 530 e60

Re: e60 3.0d 04 suri kiirendamisel välja ei käivitu enam.

Postitus Postitas uips99 »

Viga siis käes, nimelt paistab, et kett on katki. Kas keegi oskab kogemusi jagada, kui suuri kahjustusi see tavaliselt tekitab. Kas tasub korda teha või otsida teine mootor. Siiani mul paaril autol rihm puruks läinud (diislid) siis olen saanud ikka ära taastatud. Aga eks nv selgub mis ja kuidas, siis saan ehk kaane maha.
Kasutaja avatar
sander k
Huviline
Postitusi: 1578
Liitunud: 02.07.2007 17:26 44
Asukoht: Tartu

Re: e60 3.0d 04 suri kiirendamisel välja ei käivitu enam.

Postitus Postitas sander k »

Arvatavasti mõlemad nukkvõllid puruks. Võimalik veel et mõne kepsu veel ära löönud või üldse varjatud kahjustused, mis ilmnevad peale remonti mõne kümne tuhande pärast. Praegusel hetkel on odavam vast teine mootor sebida.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Kasutaja avatar
silverMR
Huviline
Postitusi: 169
Liitunud: 29.05.2013 11:50 52

Re: e60 3.0d 04 suri kiirendamisel välja ei käivitu enam.

Postitus Postitas silverMR »

Hirmus lugeda selliseid lugusid, kus 10 aastat vanadel autodel ketid puruks ja mootor kotis.
Huvitav oleks teada, palju selle mootori reaalne läbisõit võis olla?
uips99
Huviline
Postitusi: 132
Liitunud: 16.08.2010 22:14 42
Peamine sõiduk: BMW 530 e60

Re: e60 3.0d 04 suri kiirendamisel välja ei käivitu enam.

Postitus Postitas uips99 »

Ega see just tore pole jah, veel pole ka päris kindel mis täpselt juhtus. Peaks paari päeva jooksul ehk aega leidma, et vaadata. Läbisõit on ju suht naljanumber meil siin eestis, sellise taustaga autod ju paljud keritud. Ees mingi 250000, hea müüa vähemalt :D. Kuid müüa vist pole mõtet kui saab mootor tervenisti üle käidud.
Kasutaja avatar
sander k
Huviline
Postitusi: 1578
Liitunud: 02.07.2007 17:26 44
Asukoht: Tartu

Re: e60 3.0d 04 suri kiirendamisel välja ei käivitu enam.

Postitus Postitas sander k »

Nende kettidega see lugu, et tervest ketist on miskipärast mõned lülid ainult ovaalseks kulunud. Keti töösuunas on jõhker lõtk, paistab et osadele kettidele praaklülid sisse sattunud, mis ei ole nii tugevad kui ülejäänud kett. Läbisõit siinkohal suurt rolli ei loe. Mõnel pole 500kkm juures midagi, teisel 150 juures laiali. Mingit seaduspära nagu ei ole. Mõistlik oleks mingi 200kkm juures vahetada. Varuosad pole õnneks kallid, aga tööd seejuures korralikult.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
uips99
Huviline
Postitusi: 132
Liitunud: 16.08.2010 22:14 42
Peamine sõiduk: BMW 530 e60

Re: e60 3.0d 04 suri kiirendamisel välja ei käivitu enam.

Postitus Postitas uips99 »

Nüüd siis lõpuks mootor lahti võetud ja tuleb välja et ketil pole häda midagi, vaid hoopis väljalaske nuka hammasratas lahti tulnud. Küsiks teadjameeste käest, mis üldse hoiab seda hammasratast seal nuka küljes. Praegu mul selline tunne, et ainult polt. Ei mingit koonust ega ka kiilu.
uips99
Huviline
Postitusi: 132
Liitunud: 16.08.2010 22:14 42
Peamine sõiduk: BMW 530 e60

Re: e60 3.0d 04 suri kiirendamisel välja ei käivitu enam.

Postitus Postitas uips99 »

Paraku on keegi kes ei tohiks kapottigi avada kui vaid klaasipesuvedeliku kallamiseks, remontinud mu autot. Kuid nüüd ka selge miks seda varem avatud on, nimelt paistab, et see kurikuulus pöördklapp siiski mootoris ära käinud. Kuues kolb päris ära näritud. Nüüd olen suht dilemma ees sest, et antud mootorit korda saada, vajan ma ühte kolbi, kõiki väljalaske klappe, nookureid, väljalaske nukkvõlli. Loomulikult ka hunnik tihendeid ja simmereid. Seega kas kellelgi oleks pakkuda loetletud osi või töökorras mootorit.
uips99
Huviline
Postitusi: 132
Liitunud: 16.08.2010 22:14 42
Peamine sõiduk: BMW 530 e60

Re: e60 3.0d 04 suri kiirendamisel välja ei käivitu enam.

Postitus Postitas uips99 »

Mootoriks on eu-3, Katki kaks nookurit, Kolvil mis siis kunagi ennem haiget saanud on põlemiskambri servast tükid ära ja sile osa tugevalt deformeerunud. Nukal on ühel nukil tugev muljumisjälg. Klapid küll liikusid oma pesas korralikult ja paistsid esmavaatlusel sirged kuid kolbidel kõigil näha, et kergelt kõik väljalaske omad siiski vastas käinud. Seega vahetaks ka need kõik ära.
uips99
Huviline
Postitusi: 132
Liitunud: 16.08.2010 22:14 42
Peamine sõiduk: BMW 530 e60

Re: e60 3.0d 04 suri kiirendamisel välja ei käivitu enam.

Postitus Postitas uips99 »

Seega siis kõik sirged klapid saan alles jätta? Pesad ka plaan lõigata ja klapid sooveldada. Polegi juba ammu sellist tööd teinud. Paistab, et väga hullu polegi kui kolvi saab eraldi osta, nuka taastada, klapid samad, kuid nookurid kavatsen kindlalt asendada, vast kellelgi ikka üle on. Aga kuidas hüdrotõukurite seisukorda kontrollida, et ega need viga pole saanud?
uips99
Huviline
Postitusi: 132
Liitunud: 16.08.2010 22:14 42
Peamine sõiduk: BMW 530 e60

Re: e60 3.0d 04 suri kiirendamisel välja ei käivitu enam.

Postitus Postitas uips99 »

Kunagi kui veel mehhaanikuna ühes mootoreid remontivas ettevõttes tööl olin siis seal sai kõik pesad mille tööpind oli laiem kui millimeeter ära lõigatud klapid lihvitud ning siis sooveldatud. Samas muidugi kui see töö ära jääb, siis hoiaks palju töötunde kokku :D . Tegelikult ei saa ma aru kuidas see mootor mul niigi kaua töötas sest, et teise nuka hammasratta polt vajas lahti saamiseks vaid kerget kõksu ja osad nuka raamipoldid sai lausa näpuga lahti keerata. Ime, et kaan ise kinni oli, vähemalt mahlad püsisid oma kanalites ja keema ka ei läinud. Paistab, et bmw vastupidavus on suuresti sõltuv ikka omaniku ja hoolduse-remondi suhetest, kui mõned kiiksud välja jätta.
Viimati muutis uips99, 15.11.2014 00:15 08, muudetud 1 kord kokku.
uips99
Huviline
Postitusi: 132
Liitunud: 16.08.2010 22:14 42
Peamine sõiduk: BMW 530 e60

Re: e60 3.0d 04 suri kiirendamisel välja ei käivitu enam.

Postitus Postitas uips99 »

Mulle tundub et seda kaant on juba lihvitud, pole töötava masina pealt nii läikiva pinnaga pead veel kätte saanud. Vaatasin järgi, et jah nookurid ja klapid samad mis m57 seega on doonoreid vast küll.
uips99
Huviline
Postitusi: 132
Liitunud: 16.08.2010 22:14 42
Peamine sõiduk: BMW 530 e60

Re: e60 3.0d 04 suri kiirendamisel välja ei käivitu enam.

Postitus Postitas uips99 »

Nüüd siis lõpuks kõik vajalikud osad kokku aetud, sain ühe mootori doonoriks kõrvale. Seega kui kellelgi sarnane mure siis saan vast aidata.
Ehk saab järgmine nädal kokku,
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: e60 3.0d 04 suri kiirendamisel välja ei käivitu enam.

Postitus Postitas teet82 »

Jätkan samas teemas, ei hakka uut tegema:
Sõbra E61 2006 suri linnasõidul välja, nukkvõllianduri viga sees ja kett puruks loomulikult. Võtsime klapikambrikaane maha täna, katki on alumine kett, alumised ketitallad ja paar väljalaske nookurit. Nukkvõlle maha ei võtnud, sai pööratud edasi-tagasi ja tundusid ühes tükis olevat. Lähiajal võtab ka plokikaane maha, võib-olla on veel kahjustusi seal. Hetkel siis õhus sellises küsimused:

1. Kui riskantne oleks jätta need samad nukkvõllid ja vahetada ainult ketid, nookurid ja vigased klapid?
2. Kas ketid on võimlik ära vahetada mootor auto peal, TIS käseb mootori maha tõsta muidu.
3. Kuidas saab mootori kõige lihtsamini kätte, kas saab ninas nii palju ruumi teha, et mootor lihtsalt ära tõmmata kasti otsast ja üles välja tõsta?

Omanik on ka kasutatud mootori hinda uurinud, see oleks 1700EUR, remont läheks samasse kanti kui uued nukkvõllid ka panna.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kasutaja avatar
sander k
Huviline
Postitusi: 1578
Liitunud: 02.07.2007 17:26 44
Asukoht: Tartu

Re: e60 3.0d 04 suri kiirendamisel välja ei käivitu enam.

Postitus Postitas sander k »

Carway küsis viimati kasutatud mootori eest 800. Ülevaadatud ja vahetatud kaane tihendiga oli 1000.
Nukkasid vanu ei julgeks jätta. Need on seest tühjad torunukad. Enamikul on need koos ketiga puru läinud.

Sent from my GT-S5690 using Tapatalk 2
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: e60 3.0d 04 suri kiirendamisel välja ei käivitu enam.

Postitus Postitas teet82 »

Pean üle küsima selle 1700EUR mootori kohta, oli vist Inglismaalt toodud väikese läbisõiduga mootor. Usun ka ise, et saaks natuke odavamalt.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: e60 3.0d 04 suri kiirendamisel välja ei käivitu enam.

Postitus Postitas teet82 »

Täna sai natuke lammutatud seda autot. Mõlemad nukkvõllid on küll terved, aga paljud nukkvõllide kinnituspoldid olid täiesti lahti ja üks polt pooleks, seega on need ära veninud ja arvatavasti on rohkem kui ühes silindris kolb klappidega kokku käinud. Plokikaant ei hakanudki eraldi maha võtma, sest asi kisub ikka uue mootori poole.
Unustasime uut mootorit otsides, et see auto on nelikveoline. Kas keegi oskab peast öelda, et kui palju on erinevusi mootoris võrreldes tagaveoga? Kas piisab ainult karteripõhja ringitõstmisest kui osta tagaveoga autolt pärinev mootor?
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: e60 3.0d 04 suri kiirendamisel välja ei käivitu enam.

Postitus Postitas teet82 »

Peaks siis vist sobima kui vahetada karteripõhi ja õlivõttur. Mõtlesin, et keegi siin on reaalselt seda mootorit välja tirinud E60 kerest ja oskab mingit nõu anda.
Mootor on põhimõtteliselt valmis maha tõstmiseks, takistavad veel vaid esimesed poolteljed. TIS ei ütle midagi eraldi nelikveolise kohta ja pole hetkel infot, et kuhu see esidiffer jääma peab. Kui võtta poolteljed välja ja jätta differ mootori külge, siis jääks see tõstmisel vist roolilati taha kinni silma järgi hinnates. Diffri eelmaldamiseks käseb TIS sillatala alla lasta, seda ei viitsi teha eriti.

Tuleb vist karteriõhi lahti lasta koos diffriga ja mootor pealt minema tõsta :D
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kasutaja avatar
sander k
Huviline
Postitusi: 1578
Liitunud: 02.07.2007 17:26 44
Asukoht: Tartu

Re: e60 3.0d 04 suri kiirendamisel välja ei käivitu enam.

Postitus Postitas sander k »

E60 ne kohta kogemus puudub aga x-l sai tehtud sedasi, et esiotsast radikad välja. Edasi sai kõrvalistuja poolne pooltelg välja tiritud. Selleks tööks ja ka pärast paigaldamiseks on vajalik rakis. Diffri kruvid karteri küljest lahti ja siis lased käigukasti ka küljest koos turbiiniga. Puudub pärast õliga sehkendamine. Ma veel võtsin plokikaane ka maha, siis oli lihtsam käimakoti ülemisi polte keerata. Saab ka ilma eemaldamata. Siis sain mootori ülevalt kätte. E60 veits ruumi vähem, aga peaks toimima. Muidugi mida rohkem agregaate küljest kruvid seda lihtsam on välja tõsta.

Tavamootoriga on karterid vahetatavad ja seda enam on sul originaal kõrval olemas. Jääb üle vaid tõsta jupid ühelt mootorilt teisele. Kindalsti kui teine mootor tuleb, siis maas uued ketid panna. ei ole eriti kallid ja maas suht lihtne töö.

Mul X-i peal läks kolm 6 tunnist õhtut. Kuna mul masin liikus ja vaid imelik terav heli oli mootoris siis pidi omajagu nuputama ja mõõtma. Kokku panek möödus põhiliselt puhastades ja pestes igasugu juppe. Ilus on muidu küll puhast mootorit vaadata. :D

Sent from my GT-S5690 using Tapatalk 2
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
uips99
Huviline
Postitusi: 132
Liitunud: 16.08.2010 22:14 42
Peamine sõiduk: BMW 530 e60

Re: e60 3.0d 04 suri kiirendamisel välja ei käivitu enam.

Postitus Postitas uips99 »

Teemaalgatajana saan nüüd oma saaga lõppenuks lugeda. Väljalaske nuka hammasratta lahtituleku tagajärjel said kolvid ja klapid kokku. Tagajärg: mõned purunenud nookurid ja kinnineeditud klapid. Lisaks ka nukkvõll ise peetis, kahjuks ei pääsenud ka plokikaan. Uitama läinud nookurid tegid vähe liiga. Kaant maha võttes selgus , et kunagi on eelmine omanik ühe pöördklapi mootorisse saanud, kuid remont oli tehtud puudulikult, kolvil olid tugevad kahjustused, kaanel vähem.
Ostsin siit foorumist hea hinnaga toonoriks avariilise teise mootori, sellelt sain komplektse pea ja kolvi. Kuna uusi kolvirõngaid ei suutnud varuosamüüad mulle hankida (kaks korda sain valed) siis tuli kahe mootori peale parimad välja selekteerida, pilud jäid sinna 0,4 kanti. Plokikaan kergelt lihvitud, klapipesad lõigatud ning klapid sooveldatud lõpuks ka uued sääretihendid. Ka kõik muud tihendid läksid uued ja enne kokkuladumist puhastasin viimsegi detaili, seega puhas töö.
Tulemuseks on taas sõitev auto.
Kahjuks on tekkinud sarnaste muredega juba uus hädaline, kellele jääb vaid edu soovida.
uips99
Huviline
Postitusi: 132
Liitunud: 16.08.2010 22:14 42
Peamine sõiduk: BMW 530 e60

Re: e60 3.0d 04 suri kiirendamisel välja ei käivitu enam.

Postitus Postitas uips99 »

Ega see lihvimine polnudki kaane kõveruse pärast, vaid kaane poldiaugud olid vähe ülejäänud pinnast kõrgemad. Seal kus autot tegin on olemas ka lihvpink, seega tean, kui palju maha käiatud sai. Ja klappipesasid 45 kraadiga ei lõiganudki ainult tööpinda natukene kitsamaks. Kompensaator jäi tööpiirkonda, kontrollitud. Võrreldes vana kaanega mis enne peal oli said "uuel" kaanel klapid paremini, pesad olid ehk vähem kulunud. Ma võtsin Su varaseimaid näpunäiteid arvesse seega saidki need tööd väga minimaalselt rehtud, näiteks kaane paksus mikromeetriga mõõdetuna ei muutunud üldse. Eks väike mõõteviga ole ka muidugi. Ja need kahe mootori parimad kolvirõngad toimetavad praegu suht hästi, õlikorki maha keerates sealt enam midagi välja ei lenda. Eks seal muidugi muid faktoreid ka.
Peale remonti on ka kasti anomaaliad kadunud, toimetab nüüd suht hästi.
Viimati muutis uips99, 25.01.2015 22:04 18, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
AZL
Huviline
Postitusi: 4480
Liitunud: 01.10.2009 01:07 47
Peamine sõiduk: BMW

Re: e60 3.0d 04 suri kiirendamisel välja ei käivitu enam.

Postitus Postitas AZL »

Ei hakka uut teemat tegema , ehk keegi teemas teab palju läheb kettide komplekt koos taldadega ja otsakaane tihenditega maksma ?auto e60 530d 03a eu 3 ? mure on kuna külma mootoriga kostuvad nagu klõpsud mootorist ees osast gaasi natuke hoides hääl nagu kaob ja pole kuulda ,soojana käivad klõpsud vaiksemalt aga kuulda on rihmad maas teeb sama häält.
uips99
Huviline
Postitusi: 132
Liitunud: 16.08.2010 22:14 42
Peamine sõiduk: BMW 530 e60

Re: e60 3.0d 04 suri kiirendamisel välja ei käivitu enam.

Postitus Postitas uips99 »

Ca 4-500 eur on materjal.
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: e60 3.0d 04 suri kiirendamisel välja ei käivitu enam.

Postitus Postitas teet82 »

uips99 kirjutas:Ca 4-500 eur on materjal.
Kas see on summa, mis kulub varuosadele korrektselt seda ketivahetust tehes, ehk plokikaas maha jne.? Töötunde tuleb samuti omajagu kui mootor maha tõsta, kuigi kannatab vist ka auto peal ära vahetada. Kas keegi saab vaadata kuskilt ettenähtud normtunde sellek tööks? Töö käsil hetkel ja oleks huvitav teada seda, aga pole endal vaadata kuskilt praegu.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: e60 3.0d 04 suri kiirendamisel välja ei käivitu enam.

Postitus Postitas teet82 »

Auto omanik ostis lõpuks ikkagi teise kasutatud mootori, see sai peale pandud ja auto sõidab jälle. Vana mootor on hetkel saadaval kui kellelgi peaks sama õnnetus juhtuma ja mingeid varuosi vaja läheb, ka nukkvõllid jäid terveks mõlemad.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: e60 3.0d 04 suri kiirendamisel välja ei käivitu enam.

Postitus Postitas teet82 »

Jälle üks sarnane probleem, 535d suri välja kiirendusel ja mootor enam ringi ei käi starteriga. Alguses sai kahtlustatud ketti, aga klapikambrikaas sai maha võetud ja ketid paistsid terved olevat. Põhjakatte peal oli mootoriploki tükke, 6. silindri juures on plokis auk. Ülemine ots on ka pihta saanud, nukkvõlli kinnitused on puruks. Vaja siis panna teine mootor, äkki keegi oskab peast öelda, et kas saab kasutada raua osas 530d mootorit või sobib ainult 535d oma?
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Vasta