Bmw e39 2002 520d touring. "Ülevoolu voolikud"

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Innove
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 20.10.2014 22:58 45
Peamine sõiduk: BMW 520

Bmw e39 2002 520d touring. "Ülevoolu voolikud"

Postitus Postitas Innove »

Tervist!
Sai siis hiljuti soetatud endale eelmainitud masin. Auto sai soetatud tuttava käest kes mainis ära auto vead(ostusoov tulenes tänu heale hinnale ja soovile natuke ise kah näppe õliseks saada kuna praktiliselt puudusid varasemad kogemused).
Põhiveaks oli masina puhul see, et autol praktiliselt puudus jõud (käis edasi "piltlikultõeldes" nagu võrr).
Autot uurima hakkates selgus,et turbo autol ei tööta. Põhjuseks oli üks vaakumvoolikutest mis oli kinni sulanud. Peale vahetust hakkas turbo tööle ning jõudu tuli märgatavalt juurde. Aga ikkagi oli natuke vähe! Peale diagnostikat selgus, et juhtpihusti on kahjuks läbi. Sai ka see ära vahetatud täiesti uue Boschi pihusti vastu.
Remondi käigus otsustati ära vahetada ka ülevoolu voolikud ning mootori tuulutus filter.
Siit algas halva käivituse saaga!!
Auto läks enne pihustivahetust käima poolest pöördest, kuid peale seda üsna hea ketramise peale. Külmaga läheb nüüd veel halvemini käima!
Asja uurima hakkates sai nö. igaksjuhuks ära vahetatud kõik eelsoojendus küünlad. Asjatult! Sama jama ikka edasi.
Kuid küünalde vahetuse ajal ilmnes väga huvitav asjaolu. Ühte süvikusse kuhu käivad pihustid oli kogunenud täitsa arvestatav kogus diisel kütust. Hetkeseisuga pole suutnud tuvastada kas see tuleb pihusti vahelt (ei tea kas see üldse võimalik on) või see tuleb siis nn. uuest ära vahetatud ülevoolu voolikust mis tundub tõenäolisem kuna vooliku katte suht märg.
Küsimus seisnebki peale seda pikka ja igavat teksti selles, et kas see lekke võibki olla antud masina pikka käivituse probleemiks kuna foorumit sirvides lugesin välja, et lekkest võib kütte tagasi vajuda vms? Ning mida te tõenäolisemaks peate kas ülevoolu voolikut või mingit pihustiga seotud lekket? Auto muidu sõidab väga hästi ning on ülimalt ökonoomne vähemalt tundub :D
Ootan huviga teiepoolseid ettepanekuid ja arvamusi!!
Ning mainiks veel ära et, olen ikka vägagi äsjane Bmw omanik ja mehhanikast praktiliselt midagi ei tea, siis võisin siin jutus ka suhteliselt eneselegi teadmatta mingeid lolle väljaütlemisi teha. Ühesõnaga loodan, et kriitikat tuleb vähe kuigi kriitika pidi paljudes olukordades hea olema :D

Päikest
Innove
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 20.10.2014 22:58 45
Peamine sõiduk: BMW 520

Re: Bmw e39 2002 520d touring. "Ülevoolu voolikud"

Postitus Postitas Innove »

Sai siis lekkekoht tuvastatud ja likviteeritud. Tegemist oli katkise ülevoolu voolikuga. Paagipump samuti kontrollitud ja töötab. Nüüd käivitud külmalt ideaalselt aga soojalt tahab vahetevahel natuke pikemat käivitamist. Mainin, et enne pihustivahetust seda ei esinenud. Olen uurinud, et sellist soojast peast halba käivitust võib põhjustada kõrgsurvepump. Kuid tundub imelik, et kõrgsurvepump üleöö täpselt peale pihustivahetust omadega läbi läks. Kui targematel vähegi teadmisi,soovitusi või eeldusi siis ootan huviga!

Ettetänades
Kasutaja avatar
TFL
Huviline
Postitusi: 211
Liitunud: 02.01.2014 22:46 31
Peamine sõiduk: Bmw e39 3.0d (142kW)
Asukoht: Viimsi

Re: Bmw e39 2002 520d touring. "Ülevoolu voolikud"

Postitus Postitas TFL »

Kui kõrgsurvepump läbi siis auto ei käiviti üldse kui paagis on vähe kütust sees.
Nüüd ma alles hakkan õlut jooma !
Innove
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 20.10.2014 22:58 45
Peamine sõiduk: BMW 520

Re: Bmw e39 2002 520d touring. "Ülevoolu voolikud"

Postitus Postitas Innove »

Sellist probleemi, et üldse ei käivituks esinenud veel kordagi ei ole. Pigem esineb natuke pikem käivitus just siis kui autoga natuke sõidetud on ja mootor juba soe. Mainin uuesti ära, et külmalt sellist probleemi ei ole! Külmalt käivitub ideaalselt. Hetkel olen oma mõtlemisega tupikus. Kui mõnel targemal mõtteid siis ootan huviga!
Kasutaja avatar
TFL
Huviline
Postitusi: 211
Liitunud: 02.01.2014 22:46 31
Peamine sõiduk: Bmw e39 3.0d (142kW)
Asukoht: Viimsi

Re: Bmw e39 2002 520d touring. "Ülevoolu voolikud"

Postitus Postitas TFL »

Innove kirjutas:Sellist probleemi, et üldse ei käivituks esinenud veel kordagi ei ole. Pigem esineb natuke pikem käivitus just siis kui autoga natuke sõidetud on ja mootor juba soe. Mainin uuesti ära, et külmalt sellist probleemi ei ole! Külmalt käivitub ideaalselt. Hetkel olen oma mõtlemisega tupikus. Kui mõnel targemal mõtteid siis ootan huviga!
Ma pakun seda, et siit on vastust otsida sellise probleemi puhul, kuna palju erinevaid asju võivad põhjustada seda. Palju soodsam on lasta diagnostika teha ja saad samas tänu sellele ka teised vead teada. Oletades pole mõtet hakata raha raiskama eelnevalt töötavate asjade vastu !
Nüüd ma alles hakkan õlut jooma !
Vasta