1. leht 1-st

2004 e60 530d Restraint system

Postitatud: 03.12.2014 16:56 54
Postitas j4nx
Tere,
Mureks siis see, et kui kõrvalistuja jõudis turvavöö kinnitada, siis kohe lõi kompuutrisse sellise kirja:
Oli selline külmem hommik ka (-11C)
Pilt

Ei ole varem kokkupuudet sellise probleemiga olnud ja ei ole arvutit järgi pandud veel kuna puudub hetkel see võimalus.
Ehk on keegi kokku puutunud sellega ja ka lahenduse leidnud?
lisan veel, et autol on 74ah aku peal ja kui auto tühikäigul käib, siis spidomeetri juures oleval kompuutril on näha kuidas nagu vool kõiguks..kompuutri valgus läheb tumedamaks ja heledamaks. Ise ei ole akut tutvustanud ja ei tea, kas varem on keegi seda teinud. Varjatud menüüst näitas laadimist vahemikus 14.5-14.7V. on seda liiga palju?

Tänud.

Re: 2004 e60 530d Restraint system

Postitatud: 03.12.2014 17:05 09
Postitas arnis
Sa pead minema jutmega isiku juurde. Foorumi jutuga ei saa asja paika.

Re: 2004 e60 530d Restraint system

Postitatud: 10.01.2015 13:08 44
Postitas valgemees
oled vast sellest veast juba jagu saanud vast.mul oli sama asi ja viga oli selles et aku sai tühjaks kedratus külmaga -16,aga käima läks-vaja oli diagnosti ja viga kustutada.

Re: 2004 e60 530d Restraint system

Postitatud: 10.01.2015 21:34 06
Postitas j4nx
Võibolla tõesti asi akus..hetkel on peal autol 74ah aku (ei mäleta mitu A) ..mis ongi arvatavasti liiga nõrk aku 3.0d 160kw'le.
Ei ole jõudnud kiire elutempo juures kellegi juurde veel minna, kes arvuti järgi paneks :/

Re: 2004 e60 530d Restraint system

Postitatud: 11.01.2015 13:04 56
Postitas valgemees
mul autol täpselt 100-ne ja tundub väga hästi vedavat isegi 3 või 4 käivitus külmaga-aga jah mul sisselaske kollektor vähe ära väsinud juba ja ka vaja uued eelsüüte küünlad panna

Re: 2004 e60 530d Restraint system

Postitatud: 11.01.2015 14:41 28
Postitas arnis
100Ah aku saab starterit vändata umbes 10-12 minutit.
50Ah aku saab umbes 4-5 minutit.

-20C temperatuuriga saavad mõlemad poole vähem.

Re: 2004 e60 530d Restraint system

Postitatud: 15.01.2015 23:23 33
Postitas laurigt
aku püropadrun või lihtsalt mõni juhe istme all lahti
sai ka ise otsitud arvutiga viga ja tuli masendus peale küll kui oli vaid üks pistik lahti :lol:

Re: 2004 e60 530d Restraint system

Postitatud: 03.02.2015 20:06 21
Postitas kirst
Mis puudub tühja aku juttu, siis minul näiteks tühja akuga kuidagi läbi ussi ... käima auto saades lõi ette transmission failuer'i. Kuna aku oli niikuinii vana, siis sai kohe ka uus ostetud ja külge pandud ja rohkem seda viga õnneks näinud ei ole.

Re: 2004 e60 530d Restraint system

Postitatud: 05.02.2015 12:39 04
Postitas j4nx
Viga parandatud.
Kustutasin veakoodi INPA'ga ära ja tulukesed kadunud :)
arvatavasti oligi liiga suur voolu kõikumine vms siin külmadega.

Re: 2004 e60 530d Restraint system

Postitatud: 09.02.2015 23:41 11
Postitas greger123
j4nx kirjutas:Viga parandatud.
Kustutasin veakoodi INPA'ga ära ja tulukesed kadunud :)
arvatavasti oligi liiga suur voolu kõikumine vms siin külmadega.
Täna just 10 min tagasi tegin ka veakoodide kustutamise just INPA ga ja viga kadunud. Aku sai vahetatud kuu tagasi aga nulliti mingi muu progega BOSCH i diagnostiga seadmega ära, ei kadunud viga kuhugi. Samuti ISTA ei kustutanud seda viga ära.

Re: 2004 e60 530d Restraint system

Postitatud: 22.02.2015 12:39 08
Postitas siim12345
Mul tekkis hiljuti sama probleem 2006 E60 525i. Tellisin eBay kaudu kaabli ja lõpuks sain ka katsetada ning leidsin sellise vea:
The following is stored in the fault code memory:

- 93D7 Internalt control unit fault
- Fault currently applicable

Replace following component:
A12a Crash safety module

Encode /program new control unit.

DIAGCODE: D6577_ACSM0000_90_003

Important note for E6x and E85 model series: If a fault in the ignition circuit additionally occurs: first repair thr fault in the ignition circuit before replacing A12a Crash safety module!
Paistab, et A12a crash safety moodul on otsad andnud :( Nullisin mitu korda veakoodid ära, aga ikka lööb ette. Samas tundub, et auto aku hakkab ka vaikselt otsa saama, sest juba ca 2..3 miinuskraadiga käivitades teeb suht vaevalist häält kuigi hätta pole veel jäänud ka üle -10 kraadise pakasega. Lugesin siit-sealt, et mõnikord võib viga olla lihtsalt nõrgas akus.

Kas keegi siit foorumist on kokku puutunud sellesama A12a mooduli vahetusega?

EDIT: lisan A12a asukoha pildi

https://www.dropbox.com/s/szb0dudmw6ld9 ... e.JPG?dl=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: 2004 e60 530d Restraint system

Postitatud: 22.02.2015 12:53 32
Postitas siim12345
Kolasin veel natuke ebays ringi ja arvatavasti on tegu järgneva kompoendiga.

http://www.ebay.com/itm/BMW-E60-Airbag- ... 5418025b35" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.ebay.com/itm/BMW-E60-E61-5er ... 3f44e23f87" onclick="window.open(this.href);return false;

Kui tegemist on selle veaga, siis pääsen ehk suht odavalt (alla 100€) :)
Komponendi peab küll kuidagi autoga siduma / auto jaoks kodeerima aga ehk selle kohta ka mingi õpetus netis liikvel.

Lugesin õudusjutte, kus küsitakse 800+ eurot selle komponendi vahetamise eest :shock:

Re: 2004 e60 530d Restraint system

Postitatud: 13.12.2015 17:03 34
Postitas siim12345
Kirjutan siia oma kogemusest, kuidas errorist lahti sain. Kuna tegu oli airbagi aju sisemise erroriga (93D7 Internalt control unit fault), siis winkfp-ga seda moodulit flashida ei õnnestunud, sain sellise teate:

Kood: Vali kõik

06FLASH Programmieren 2544 Programming mode failed 10FLASH,DIAGNOSE_MODE(ECUPM) ERROR_ECU_CONDITIONS_NOT_CORRECT_OR_REQUEST_SEQUENCE_ERROR
switching programming mode failed SG_PROGRAMMIEREN
Samuti soovitas diagnostikaprogramm airbagi aju välja vahetada - otsisingi ebay-st sama varuosa numbriga mooduli (minu puhul 9172018).

Järgnevalt oli moodul vaja paigaldada, selleks tuli konsooli keskosa natuke lahti lammutada - moodul ise asub taga sigarisüütajate juures. Põhimõtteliselt kui sigarisüütajate blokk eest ära kiskuda, siis juba moodul paistab. Kuidas täpsemalt lahti lammutada, saab aimu roskinc youtube klippidest:
https://www.youtube.com/user/roskinc" onclick="window.open(this.href);return false;

Järgnevalt tegin moodulile tarkvara uuenduse kasutades winkfp programmi - seda nimetatakse vist mooduli programmeerimiseks. Kui uus tarkvara oli paigaldatud, siis proovisin INPA-ga veakoodid ära puhastada - ei õnnestunud - ronisid tagasi ja ehmatavalt palju oli neid. Probleem oli selles, et mooduli konfiguratsioon oli vale ehk selle eelmise auto oma, millelt moodul võetud oli. Konfiguratsiooni sain õigeks kasutades NCS Expert tööriista: valisin sealt airbag mooduli, WORK kausta tekitasin tühja FSW_PSW.MAN faili ja panin Execute job. Kui konfiguratsioonifail ei sisalda ühtegi rida, siis kodeeritakse mooduli mällu tehase vaikimisi seaded. Nii kui vaikimisi seaded olid taastatud, kadus ka airbagi error ja probleem lahendatud :)

Loodetavasti on kellelgi sellest abi!

Paar pilti paigaldusest:

Pilt

Pilt