E39 võtme pult ei ava

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
wwa
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 13.02.2006 17:39 16

E39 võtme pult ei ava

Postitus Postitas wwa »

mure selline et mingil hetkel loobus võtme pult töötamast,ükski nupp ei toimi .tuleke vilgub ja võtmest avab ( patarei on hiljuti vahetatud )
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Vanasti tuli peale patarei vahetust võti uuesti sünkroniseerida.
Kasutusjuhend siin abx.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
wwa
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 13.02.2006 17:39 16

Postitus Postitas wwa »

patarei vahetusest rohkem kui kuu möödas .siiani toimis ilusti
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

No aga proovi siiski. Äkki on keegi püüdnud koode skännida näiteks?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
wwa
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 13.02.2006 17:39 16

Postitus Postitas wwa »

kas sellineasi on võimalik et immot skännida? igaljuhul aitäh hoiatamast
hanno
Huviline
Postitusi: 4711
Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
Peamine sõiduk: BMW 520d
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hanno »

priitv8 kirjutas:Vanasti tuli peale patarei vahetust võti uuesti sünkroniseerida.
Kasutusjuhend siin abx.
Endal sai ka täna just patarei vahetatud ja töötas koheselt.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

wwa kirjutas:kas sellineasi on võimalik et immot skännida? igaljuhul aitäh hoiatamast
Immot mitte, aga immo ja keskluku raadiosignaalid ju erinevad.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
wwa
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 13.02.2006 17:39 16

Postitus Postitas wwa »

kahjuks paraku ei aidanud ka patarei vahetus
ravia
Huviline
Postitusi: 223
Liitunud: 30.12.2004 23:53 38

Postitus Postitas ravia »

Tervitus

Tekkis paar küsimust e39 võtme kohta.Teema algatajale sorri. :)
1.Asi selles,et võtmel olev keskluku sulgemise nupp on pealt puudu(puudub kumerus).Lukustada muidugi saab,kuid see on suht tüütu protseduur(tuleb kasutada mõlemat kätt).Prooviksin siis ise sinna midagi aretada,kuid selleks tuleb eemaldada patarei.Kuid priitv8 jutt tiba ehmatas.On kellelgi sama õnnetu võti olnud ja kui siis milline lahendus leitud?
2.Kas sellise võtme olemasolu tähendap ka immo olekut?
3.Kui immo on siis kuidas ta rakendub?
Palju lolle küsimusi,kuid sellest masinast veel suurt midagi ei tea ja lootused teadjamatel :oops:
Ette tänades...
Aivar.
'90 E34 M50B25
wwa
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 13.02.2006 17:39 16

Postitus Postitas wwa »

soovitan soojalt pöörduda UM-i ise käisin seal . tuli mingi vennike siblis midagi võtme kallal ja oh imet kõik jälle OK. usun et mingid võtme remont komplektid ikka on olemas, või sebi kusagilt lammarist samasugune võti ehk saad originaal nupu . võimalus ju ka tehasest uus võtti tellida. ei tea palju see BMW oma maksab aga näiteks AUDI originaal tehasest läks mul kunagi 750 maksma. immot mõjutab võti kohe kindlasti.
Kasutaja avatar
Trionic
Huviline
Postitusi: 1106
Liitunud: 18.11.2005 20:30 31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Trionic »

E-39 võti on UM`s 3500.- .Ise lõikasin katkise kummiosa (nupu jäägid) välja ja tegin Saabi puldinupu parajaks ja liimisin spets silikooniga pemmi pulti.
Toimib suurepäraselt ja peale vaadates aru eriti ei saa,et tegu pornovõtmega ;) .
52 72 989
rayts
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 30.08.2006 17:17 26
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rayts »

priitv8 kirjutas:Vanasti tuli peale patarei vahetust võti uuesti sünkroniseerida.
Kasutusjuhend siin abx.
Sooviks võtme sünkroniseerimise õpetust.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

rayts kirjutas:Sooviks võtme sünkroniseerimise õpetust.
Otsinga abiks, ei viitsi uuesti siia trükkida seda. Olen seda korra juba teinud.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Vasta