2. leht 3-st

Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv

Postitatud: 10.07.2015 18:21 42
Postitas seawolf
Lõpetasin just esisilla põhjaliku remondi. Rehvid on uued ja veljed on käinud 2x kontrollis. Vahetatud ees: amordid, tugilaagrid, õõtsad, kettad, klotsid jne. Tagasillas kõik õõtsad ning järgmine nädal lähevad ka kettad vahetusse. Praegu tekib ikkagi õrn vibra sisse ja mitte koguaeg vaid umbes 85-100km/h ja minu arust kui võtad sellel kiirusel kurvi paremale. Kiirendades vibra pole see kord tuleb ja kord kaob. Küsimus veel targematale. Kui ma katan uued kettad relva happega, mis söövitab pinna mustaks ning on kuumuskindel ja ei lase metallil roostetada. Need pinnad siis mis klotsidega kokku ei puutu, ega vast midagi ei juhtu?

Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv

Postitatud: 11.07.2015 02:01 26
Postitas arnis
Aga laagrid? Rooliotsad? Keegi võiks korralikult läbi ka logistada, nii
masina peal kui ka õhus rippudes.

Pidurduspinda ei tohi töödelda. See tähendab, et isegi natukene
ei tohi sinna midagi peale minna, isegi 1cm servast ja isegi ühest
kohast ja isegi ühest servast ja ühest nurgast ja mida iganes.
Igasugune ebaühtlus friktsioonpinnal on probleemi allikas.

Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv

Postitatud: 13.07.2015 18:21 06
Postitas seawolf
Nii, tagumised kettad ka vahetatud ja maanteel proovitud. Vanad olid jube roostes ja kätte saamisega oli probleem. Nüüd ei saa aru kas on vibra või mitte! :D :D

Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv

Postitatud: 13.07.2015 22:53 14
Postitas urks
Ka kunagi sellised vibrad üle elanud. Uued kettad pidasid vastu 1000 km. Vahetasin esimesed kettad omavahel ringi ja siiamaami (3 aastat) probleem kadunud.

Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv

Postitatud: 14.07.2015 12:02 23
Postitas Edson520
Väga naljakas on see, et endal oli 4 või 5 e39t, ise tean, et kettastega on alati palju probleeme, sest kliendid ostavad neid iga päev ja mõned väga tihti samale autole vahetavad neid. Aga naljakas on ikka see, et minu autodel sellist probleemi ei olnud, muidu 3 neist olid suurte kettastega, aga samas, panin Hiina vms kettad ette, puuritud, auto ei ole ideaalses seisus, kuid juba 7t km sõidetud kõvasti ja kõik ok. Tuttav vahetas 4 komplekti ja probleem oli pidurivõimendis, ei tahtnud pidurdades supporti kolvid tagasi lükata, sõites ei ole tunda, aga tõstuki peal olid kolvid mõneks hetkeks kinni jäänud. Parimat

Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv

Postitatud: 07.09.2016 20:22 09
Postitas seawolf
Tere! maadelnud ikka siiamaani ketaste kõverdumisega. Nüüd avastasin, et kolvid kinni (väga raskelt liikusid) Pärast sõitu kettad särisesid, ime siis, et kõveraks ei läinud. Planeerin nüüd sadulate remonti (kolvid välja ja puhastamine+uued katted mansetid ja muu pudipadi ) Soovitage siis esikettaid sellelt lingilt. https://varuosatark.ee/varuosad/bmw/5-e ... duriketas/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuigi ma arvan, et kui sadula(d) tööle saan, peaks see jama ära kaduma? Autoks ikka siiamaani 2003 E39 525d. parimat!

Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv

Postitatud: 09.09.2016 11:36 05
Postitas seawolf
Ikkagi küsimus juurde. Osad kettad on 22mm paksusega ja osad 30mm. Mis vahe on? Sportvariandile on paksemad? Ja osade mõõdud 298 ja 324. Mis vahe seal on ja kas harilikule need suuremad istuvad? Autoks jätkuvalt 2003 525d E39 touring

Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv

Postitatud: 09.09.2016 19:31 37
Postitas Volum
seawolf kirjutas:Ikkagi küsimus juurde. Osad kettad on 22mm paksusega ja osad 30mm. Mis vahe on? Sportvariandile on paksemad? Ja osade mõõdud 298 ja 324. Mis vahe seal on ja kas harilikule need suuremad istuvad? Autoks jätkuvalt 2003 525d E39 touring
Vahe on varustuse tasemest:
For vehicles with
Chassis, officials utility vehicle
See siis 324X30 puhul.

Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv

Postitatud: 09.09.2016 19:58 13
Postitas Edson520
seawolf kirjutas:Ikkagi küsimus juurde. Osad kettad on 22mm paksusega ja osad 30mm. Mis vahe on? Sportvariandile on paksemad? Ja osade mõõdud 298 ja 324. Mis vahe seal on ja kas harilikule need suuremad istuvad? Autoks jätkuvalt 2003 525d E39 touring
vin koodi jätgi saab leida sobivat

parimat

Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv

Postitatud: 09.09.2016 21:08 48
Postitas eero
Auto külge sobivad muus mõõdus kettad küll, aga sadulad tuleb siis ka vastavad alla vahetada. Samade sadulatega sobivad ikka ainult sama mõõtu kettad.

Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv

Postitatud: 12.09.2016 09:14 37
Postitas seawolf
Ja lõpetuseks. Kas kellelgi on kogemusi "Fremax" ketastega? Muljed. Müüjad kiidavad taevani! :D :D

Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv

Postitatud: 12.09.2016 10:58 22
Postitas Lukken
Endal 02aasta e39 530d touring,autot omanud 2 aastat ja kettaid vahetan juba 3 kord.
Täielik anomaalia,ise olen ka treimise teed läinud,vähemalt odavam ,kui igakord kettaid osta ja siis pärast vanarauda viia.Ei tea veel ühtegi autot millel ketas läheb kiiremini,kui klots :lol:
Ning kusjuures treial ütleb samuti ,et väga vähe kõverad aga ometi peale treimist vaikus majas :S
Nüüd siin olen kuulnud ka jutte ,et rattarumm võib põhjustada seda ,kas kellelgi on kogemusi?

Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv

Postitatud: 12.09.2016 11:55 28
Postitas primeravend
seawolf kirjutas:Ja lõpetuseks. Kas kellelgi on kogemusi "Fremax" ketastega? Muljed. Müüjad kiidavad taevani! :D :D
mul esimesed kettad on freemaxid ja 1,5a sõitnud juba ja probleeme pole siiani ;)

Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv

Postitatud: 12.09.2016 13:38 41
Postitas seawolf
Nii. Kuna sain väga hea hinnaga, siis ostsin ära. Müüja väitis, et süsiniku sisaldus suurem kui odavamatel ja ei ole nii tundlik kuumusele. Eks vahetan ära ja vaatan, mis teeb.

Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv

Postitatud: 13.09.2016 15:38 52
Postitas seawolf
Esimesed kettad vahetatud ja sadula remont teostatud. Värinast esialgu haisugi ja linna peal pidureid tallanud ning koju jõudnud, kannatas isegi ketastele käe vastu panna (ennem sai 3 astme põletushaavu) :D . Kas nüüd kettad nii head või mõjus ka sadula rem. ei tea. Aga loodan, et jääb lõpuks pidama.

Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv

Postitatud: 13.09.2016 16:39 33
Postitas eero
Otseloomulikult mõjub sadula remont, kui enne pidur kogu aeg peal oli. Nii ei saagi olla võimalik, et ketas sirgeks jääks :shock:

Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv

Postitatud: 21.11.2016 11:07 27
Postitas fedja
Mul teise aasta jooksul ka 3-4 jooks kettaid juba fl 3,0 diislil,olen neid ka proovinud treida jne,aga ainult hetkeks,sadulatel kõik liikuv uus,amordid tugilaagrid uued jne....

Siiani olen odavaid kettaid proovinud,aga no kopp ees sellest jamast,samas siit lugedes ei toimi kallis ketas ka.
Nüüdseks ongi juba vibra jälle nii häiriv,et vaja midagi osta,aga ei teagi kohe mida.... :?:

Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv

Postitatud: 06.12.2016 15:25 50
Postitas seawolf
Soovitan praegu enda kogemusest Freemaxeid. 3 kuud praegu tallanud ja ei värise. Ennem odavamatega sai 2 nädalat sõita ja juba andis tunda.

Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv

Postitatud: 06.12.2016 20:18 11
Postitas Edson520
fedja kirjutas:Mul teise aasta jooksul ka 3-4 jooks kettaid juba fl 3,0 diislil,olen neid ka proovinud treida jne,aga ainult hetkeks,sadulatel kõik liikuv uus,amordid tugilaagrid uued jne....

Siiani olen odavaid kettaid proovinud,aga no kopp ees sellest jamast,samas siit lugedes ei toimi kallis ketas ka.
Nüüdseks ongi juba vibra jälle nii häiriv,et vaja midagi osta,aga ei teagi kohe mida.... :?:
oli mul 4 FL 530d touringut ja ei olnud mitte ühtegi vigu kettastega, olid ABS kettad, Fremaxi kettad, odavamad ka. Ei tea millest see sõltub& aga paljudel klientidel aint väikestega oli proobleeme, 324 kettastega neid eriti ei olnud.

Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv

Postitatud: 07.12.2016 09:18 57
Postitas mastergut
Panin fl e39 le väiksed kettad ja supordid aga ei ole veel saanud kõveraks.
E46 l lähevad kettad kõveraks aga arvan et see on piduri vent torude puudumisepärast.

Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv

Postitatud: 07.12.2016 09:30 25
Postitas fedja
Mis hinnaklassi need fremaxid jäävad?

Muidu kui vibra hakkab talumatuks muutuma,siis üks asi aitab,3 korda järjest 100 pealt nulli pidurdada järsult,kunagi kuskil siin keegi soovitas ja täitsa toimib,läheb tunduvalt paremaks.see näitab ka kui sitast materjalist neid kettaid tehakse.

Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv

Postitatud: 07.12.2016 13:55 48
Postitas seawolf
Mul jäid kuskil 55 EUR kanti ketas. Autoks 525 E39

Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv

Postitatud: 16.12.2016 08:45 50
Postitas mätas
Ma kogu teemat läbi ei lugenud, kuid kas keegi teist on vahetanud supordil ka kummipuksid? Pean silmas seda detail nr.7, kui need on seest ära kulunud, siis need aitavad piduriketaste kõveraks minekule vaid kaasa.

Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv

Postitatud: 21.12.2016 19:27 01
Postitas siim789
Ette läksid külge just uued rattalaagrid, Ferodo kettad, Brembo klotsid, sadulad puhtaks ja kõik uued kummiosad. Taha NF kettad, Ferodo klotsid, käsipiduri klotsid, Sadulad puhtaks ja kõik kummiosad uued. Kõik sai ideaalselt puhtalt kokku pandud, kettaid korralikult brake cleaneriga leotatud. Tulemusena pidurite efektiivsus kõvasti parem, kuna enne olid tagumised kettad täiesti läbi. Ainuke mure, et juba esimesel proovisõidul võttis pidurdades rooli värisema käes :(
Kuskohast veel viga otsida? Milline veermiku detail võib veel rooli väristamist põhjustada?

Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv

Postitatud: 21.12.2016 19:54 43
Postitas ooDDoo
õõtshoobade sarniirid ja puksid teevad ka pidurdades värinat kui läbi

Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv

Postitatud: 05.05.2017 13:29 42
Postitas seawolf
Nii! Paistab, et jäängi ketastega maadlema! :) Esimesed Fremaxid, pool aastat all olnud ja ikkagi lõi värina sisse. Tallasin siis pidurit paar korda kõvasti (siin foorumis õpetati) ja tundus, et on nagu vaiksemaks jäänud. Poest küsides hindasid siis üks vend laitis Fremaxid täiesti maha. Pidavat p..k olema. Soovitas Zimmermanne. Heaküll. Taha soovitas mingeid odavamaid. Samas praegu on odavamad taga ja kõrvalistuja seljatugi väriseb mõnuga! Peaks hakkama mashaasi teenust pakkuma. :) Mis krdi jama nende tagumistega on? Ega vast sinna ka odavamaid ei tohiks paigutada? Ikke Zimmerman või muu selle taseme ketas? Alusvankri, velgedega ja rehvidega on kõik korras. Äkki keegi jagab kogemusi/ mõtteid?
Ette tänades Erkki.

Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv

Postitatud: 05.05.2017 16:04 45
Postitas fedja
mul nüüd ferodod,1500km ja vibra kergelt juba tunda....

Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv

Postitatud: 05.05.2017 17:01 05
Postitas ttsys
Mida tähendab "sadula remont"? Uus kolb koos kõigi tihendite-liikuvate osadega?
Kui vana pelgalt nühiti siis nii peabki olema, et kõik kordub.
Valest kohast otsite viga ja kummardate mingit kettajumalat. :mrgreen: 99 korral 100-st ei ole need teie siinsed hädad absoluutselt seotud ketastega. Remontida on vaja õiget sõlme õigel ajal mitte treimise ja massaaziga tegeleda. ;)

PS: Hooldustööd? Pidurivedelikku vahetate millal? Tolmumansette jälgite millise perioodiga?
seawolf kirjutas:Esimesed kettad vahetatud ja sadula remont teostatud.

Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv

Postitatud: 06.05.2017 11:05 20
Postitas seawolf
Sadula remont tähendaski seda, et uued kolvid, tihendid ja kõik mis sinna juurde kuulub! Piduri vedelik ja muu samal ajal vahetatud kui remontki sai teostatud. Kui veel detailsemaks remondiga minna, siis eeldab see juba uut autot! Pole mida enam remontida! :D

Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv

Postitatud: 06.05.2017 11:21 46
Postitas ttsys
Siis nii ongi vaja teha, kui uute sadulate vahetus üle võimete astub. Ei ole välistatud, et ka telg rummuga otsas ja vääristab. Uued kettad süsteemset geomeetrilist deformatsiooni probleemi ei lahenda ehk pelgalt tagajärgede likvideerimine ei too otsitud tulemust.
Ka kõige viimane p*** kettatootja esmaspäevane ketas ei oma nii surnud tulemust, mida siin kirjeldate.