High rate of battery discharge

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Kasutaja avatar
DJEQ
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 16.03.2014 23:05 19
Peamine sõiduk: E53 4.6IS 255kw
Asukoht: Tartu

High rate of battery discharge

Postitus Postitas DJEQ »

Pilt
Peale aku tutvustamist hakkas igapäevaselt seda teadet viskama, enne tutvustamist vahel harva, kui pikemat aega seisnud oli, selle pointiga see aku tutvustamine tehtud sai, et seda lahendada.
On kedagi, kes viitsiks tegeleda asjaga Tartumaal või Pärnus?
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: High rate of battery discharge

Postitus Postitas teet82 »

Kui õigesti aru sain, siis "tutvustasid" suvalisel ajal suvalise vanusega akut?
See protsess tuleb teha ju ikka koos uue aku paigaldusega. Ja peaks kontrollima, et hetkel füüsiliselt peal olev aku on ka kodeeringus, paljudel need asjad enam ei klapi ja siis saab puhta "reseti" puhul asi valesti tehtud.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kasutaja avatar
Tauri_J
Huviline
Postitusi: 3533
Liitunud: 30.10.2011 08:45 55
Asukoht: Tartu

Re: High rate of battery discharge

Postitus Postitas Tauri_J »

panid ikka uue aku?
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Re: High rate of battery discharge

Postitus Postitas patrik »

Ilmselt mitte või on autos lekkevool
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
DJEQ
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 16.03.2014 23:05 19
Peamine sõiduk: E53 4.6IS 255kw
Asukoht: Tartu

Re: High rate of battery discharge

Postitus Postitas DJEQ »

Autole pandi uus aku peale, kui ma selle Eurostautost ostsin Tartus, rääkisin neile,et E60 vajab ka aku tutvustamist, kuid seal räägiti, et kui probleeme ei teki, siis pole see vajalik, mingi mõned kuud hiljem hakkas see jama pihta. Ise kahtlustaks lekkevoolu...
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Re: High rate of battery discharge

Postitus Postitas patrik »

tagasi eurostautosse ja kui aru ei saada et akut tuleb tutvustada siis um-i ekspertiisi ja siis tagasi ja vajadusel tarbijakaitsesse. iseasi kas kõik täpselt nii oli kuis kirjeldasid või jätsid midagi rääkimata.
e60 lekkevoolu otsimine ei ole lihtne. alustama pead korralikust toitest- st uus ja tutvustatud aku, laadiv gene jne
akudest sobivad 110ah tava või 90ah agm aku, nii, nagu registris kirjas
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
DJEQ
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 16.03.2014 23:05 19
Peamine sõiduk: E53 4.6IS 255kw
Asukoht: Tartu

Re: High rate of battery discharge

Postitus Postitas DJEQ »

Otsustasin igaks juhuks üle vaadata mis aku peale pandud on, enne, kui kuhugi üldse kontrolli viima hakkan:
Pilt
nagu ma eelnevas postituses aru sain siis sobivad ainult 110ah tava või 90ah agm aku.
Et siis tuleks akuvahetus ette võtta...
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Re: High rate of battery discharge

Postitus Postitas patrik »

See on ok mahtuvusega aga kui tutvustamata, tuleb vahetada niikuinii.
90ah leiad vaid um-ist ja hinnaklass üle 300
Kõige odavam 110ah ja ümber kirjutada registris ja tutvustada
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
TELK
Huviline
Postitusi: 1620
Liitunud: 24.10.2006 22:29 13
Peamine sõiduk: BMW 530xd
Asukoht: Uus Saue vald

Re: High rate of battery discharge

Postitus Postitas TELK »

patrik kirjutas:See on ok mahtuvusega aga kui tutvustamata, tuleb vahetada niikuinii.
90ah leiad vaid um-ist ja hinnaklass üle 300
Kõige odavam 110ah ja ümber kirjutada registris ja tutvustada
Leiab ka mujalt kui UM-st.
Kasutaja avatar
DJEQ
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 16.03.2014 23:05 19
Peamine sõiduk: E53 4.6IS 255kw
Asukoht: Tartu

Re: High rate of battery discharge

Postitus Postitas DJEQ »

Tellivad mulle uue aku, aga kas siis lasta 110ah tellida, või sobiks 92ah kh?
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Re: High rate of battery discharge

Postitus Postitas patrik »

Mis registris kirjas on?
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4343
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: High rate of battery discharge

Postitus Postitas PeeterA »

E60-le saab registreerida 80/90/110 amper-tunniseid plii-happeakusid ja 80/90 amper-tunniseid AGM-akusid.
Vali ise selline, mis rahakotile sobivam.
tel. 51 949 859
Kasutaja avatar
DJEQ
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 16.03.2014 23:05 19
Peamine sõiduk: E53 4.6IS 255kw
Asukoht: Tartu

Re: High rate of battery discharge

Postitus Postitas DJEQ »

Kiidan Eurostautot, anti uus 95ah agm aku, käisin UM is tutvustamas ning asi hetkel korras.
KalleP
Huviline
Postitusi: 358
Liitunud: 08.09.2009 10:46 21
Peamine sõiduk: Bmw 535d e60
Asukoht: Võru

Re: High rate of battery discharge

Postitus Postitas KalleP »

Elustan vana teema:
Hommikul auto käima ei läinud, viskas "high rate of battery discharge"(mõned korrad visanud sama veateadet, aga käivitund) .Mõne tunni pärast läks laksust käima.
Aku on peal varta 100ah, väidetavalt hiljuti vahetatud.
Testriga vaatasin, et laadimispinge 15 kandis, norm vist 14,4.
Kas viga on siis vales akus? Pole äkki kodeeritud? Või mujal kala?

Samuti märkasin pimedas sõites sellist asja, et kui pidurit vajutasin siis lähituled läksid veidi tuhmimaks. Genekas hoopis asi?

Bmw 535d e60 2005
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: High rate of battery discharge

Postitus Postitas ttsys »

2 asja kontrollida; 1= mis aku tüüp kodeeritud ja 2=aku eluenergia mõõta (number %-des) + külmkäivitustest + testmõõtmistulemus pärast pingelangu/aku koormamist + laadimistest.
Kui neile kahele infopunktile on vastus siis edasine on juba lahenduste teema.
KalleP
Huviline
Postitusi: 358
Liitunud: 08.09.2009 10:46 21
Peamine sõiduk: Bmw 535d e60
Asukoht: Võru

Re: High rate of battery discharge

Postitus Postitas KalleP »

Ista-d näitab, et hetkel 90ah aku kasutusel. Saab üldse seda 100ah akut kodeerida? Või targem juba uus 110ah aku osta?
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: High rate of battery discharge

Postitus Postitas ttsys »

Vaata ka mis tüüp? Kodeerida saab seda, mis valikutes.
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4343
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: High rate of battery discharge

Postitus Postitas PeeterA »

100 Ah akut pole valikutes teatavasti.

110 Ah valik on olemas lisaks 90 Ah-le.
tel. 51 949 859
KalleP
Huviline
Postitusi: 358
Liitunud: 08.09.2009 10:46 21
Peamine sõiduk: Bmw 535d e60
Asukoht: Võru

Re: High rate of battery discharge

Postitus Postitas KalleP »

Vaja 110ah aku kodeerida, toolset32 programmist ei leia õiget dde-d. Mis nime all on aku vahetus?

Kui praegu ei proge siis sõita võib, kui eelnevalt on 90ah aku registreeritud?
Kasutaja avatar
Frenzi
Huviline
Postitusi: 576
Liitunud: 02.04.2016 21:28 47
Peamine sõiduk: M5

Re: High rate of battery discharge

Postitus Postitas Frenzi »

Küsiks ka korra siis nõu targematelt, peal oli aastast 2012 95ah 760A aku, aga kuna eelmine omanik ütles, et see nii vana väsind aku ja vahel hommikul läks raskemalt tööle, siis ostsin uue 95ah 800a aku ja sai aku registreeritud. Nüüd aga loen, et 90 100 ja 110 saab panna, kas mul siis vale aku või võib ka see 95ah jääda kui töötab kõik okeilt ptui ptui ptui?
KalleP
Huviline
Postitusi: 358
Liitunud: 08.09.2009 10:46 21
Peamine sõiduk: Bmw 535d e60
Asukoht: Võru

Re: High rate of battery discharge

Postitus Postitas KalleP »

Nagu aru olen saanud siis vale kodeering teeb akule liiga. Pikapeale tapab aku ära.

Ise sain lõpuks vajalikud msd.prg failid tool32-te, tegin kodeerimise ära (kas tool32 saab ise aru mis ah aku on? Mingeid väärtusi kuskil ise ei muutnud), lõi ette "job status okey". Ista-ga vaadates näitab ikka 90ah, kui üritan seal regada siis viskab ette, et vaja ista/p-ga kodeerida..
Samas vahetamise ajalugu vaadates, oleks nagu vahetus toimunud!?
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: High rate of battery discharge

Postitus Postitas ttsys »

Retrofit 90Ah - 110Ah vaja seega saavutada, vastavalt muidugi veel AGM/hape. ISTA/P teeb kõik muretult koos kirjetega VO-s aga selle jaoks on icom vaja. NCS-ga saab Ah cas-is muuta aga see kodeeringu muutus on vaja ka VO listi kirjena kanda, sest muidu "jääb see rippuma". Palun mitte küsida "kuidas seda teha". ;) Tool32 / Inpa või ISTA/D-ga saab ainult uue samasuguse aku nagu VO-s regada ja see on kõik. Seda tuleb teha alles siis, kui õigete andmetega aku on kodeeritud ja pardal.
Kasutaja avatar
Frenzi
Huviline
Postitusi: 576
Liitunud: 02.04.2016 21:28 47
Peamine sõiduk: M5

Re: High rate of battery discharge

Postitus Postitas Frenzi »

KalleP kirjutas:Nagu aru olen saanud siis vale kodeering teeb akule liiga. Pikapeale tapab aku ära.

Ise sain lõpuks vajalikud msd.prg failid tool32-te, tegin kodeerimise ära (kas tool32 saab ise aru mis ah aku on? Mingeid väärtusi kuskil ise ei muutnud), lõi ette "job status okey". Ista-ga vaadates näitab ikka 90ah, kui üritan seal regada siis viskab ette, et vaja ista/p-ga kodeerida..
Samas vahetamise ajalugu vaadates, oleks nagu vahetus toimunud!?
2 eri asja, aku registreerimine ja tutvustamine, tool32 saad ainult registreerida. Aga võid mulle ka msd faile jagada, kust said.
KalleP
Huviline
Postitusi: 358
Liitunud: 08.09.2009 10:46 21
Peamine sõiduk: Bmw 535d e60
Asukoht: Võru

Re: High rate of battery discharge

Postitus Postitas KalleP »

Viskan õhtul kuhugi üles failid.
Autocomiga saab ka täitsa edukalt akuvahetuse ära teha ju. Laseb muuta aku andmeid ja palju lihtsam kui ncs experdiga mässama hakata.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: High rate of battery discharge

Postitus Postitas ttsys »

Autocom-ga saab ainult siis, kui on 'battery module'. Seda ei ole kõigil BMW mudelitel/seeriatel.
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: High rate of battery discharge

Postitus Postitas teet82 »

Kasutan ka seda teemat:
Toodi mingi kahtlane aku E65 peale panemiseks, olevat poest antud auto andmete järgi. Pidavat olema uus, lihtsalt seismisest tolmune. Tootja tundmatu, oli vist mingi "Electric Power". Mis tüüpi see aku nüüd siis on, kodeerida ei saa vist sellist niikuinii?
Pilt
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: High rate of battery discharge

Postitus Postitas ttsys »

800CCA happeaku ja 100Ah. Oleneb mootorist ja generaatorist. Kodeering läheb mööda jah. 110Ah peale ilmselt paned. 800CCA a la kolmesele diislile nibin-nabin ehk kaua nagunii ei ela, kui ainult maanteeotsi ei lasta. Seega kodeeringu osatähtsus kasutusest otseselt sõltuvuses.
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: High rate of battery discharge

Postitus Postitas teet82 »

Üritasin siis kodeerida seda akut NCS-i abil E65 peale, aga FA listis pole nagu ühtegi rida, mis võiks aku kohta käia. Mõtlen siis rida vana aku koha, mida kustutada ja uuega asendada. Miks see nii on?
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
KalleP
Huviline
Postitusi: 358
Liitunud: 08.09.2009 10:46 21
Peamine sõiduk: Bmw 535d e60
Asukoht: Võru

Re: High rate of battery discharge

Postitus Postitas KalleP »

Enda probleemist ma lahti ei saanud siiski. Uus aku peal ja kodeeritud/registreeritud. Seisis auto paar päeva ja täna käima panin viskas sama veateate ette. Kontrollisin laadimist, kõigub 14,9-15,1 vahel. Tuttav mehaanik ütles, et selline laadimine ok nii vanal masinal. Et enamikel disla bemmidel laadimine üle 14,4-ja.
Edasi tuleks ilmselt vaadata, kas autole jääb tarbijaid taha, kui on sleep modes. Selle õpetuse järgi õige teha vast? : https://youtu.be/jCt_GceKrpY
Kui tarbimine jääb taha siis hakata kaitsmeid järjest välja kakkuma? Või miski muu lahendus?
Foorumites leidsin ka, et mõnele tekitanud seda probleemi ibs, ecu, aku moodul jne.
Saab neid kontrollida kuidagi?
Kasutaja avatar
igor115
Huviline
Postitusi: 76
Liitunud: 03.01.2009 16:17 46
Peamine sõiduk: F11 530 xdrive
Telefon: 53496608
Asukoht: Järvamaa

Re: High rate of battery discharge

Postitus Postitas igor115 »

teet82 kirjutas:Üritasin siis kodeerida seda akut NCS-i abil E65 peale, aga FA listis pole nagu ühtegi rida, mis võiks aku kohta käia. Mõtlen siis rida vana aku koha, mida kustutada ja uuega asendada. Miks see nii on?
E65 muuda PM moodulis mahutavuse ära.
Vasta