E61 525d 2007.a. 145kw probleemid.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Jarvi
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 19.11.2012 18:15 17
Peamine sõiduk: BMW 316iT

E61 525d 2007.a. 145kw probleemid.

Postitus Postitas Jarvi »

Tervitus!

Probleem seisneb selles et ÜHTLASEL kiirusel ja pöööretel 1200-1500 vahemikus auto jõnksutab, väristab,poob. Samas kiirendus hea jne. Diagnostika näitab trottel-klapi ja tahmafiltri viga, tahmafilter sai eemaldatud ja ajust välja kirjutatud. Trottel klapp sai kontrollitud , nagu uus ja toimetab. EGRü vaakum sai korra pimedaks tehtud , kuid see ka ei muuda midagi. Diagnostika ka muid vigu ei näita. Lihtsalt niisama ka ei kipu seda trottel -klappi ostma, vana tundub olevat korras. Mida veel kontrollida, vaadata?
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Re: E61 525d 2007.a. 145kw probleemid.

Postitus Postitas patrik »

El gaasiklapp on sellel autol vaid tahmafiltri pärast. Kas see, kes auto ümber ehitas siis seda ei öelnud?
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Jarvi
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 19.11.2012 18:15 17
Peamine sõiduk: BMW 316iT

Re: E61 525d 2007.a. 145kw probleemid.

Postitus Postitas Jarvi »

ei öelnud
Jarvi
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 19.11.2012 18:15 17
Peamine sõiduk: BMW 316iT

Re: E61 525d 2007.a. 145kw probleemid.

Postitus Postitas Jarvi »

Tahmafilter ongi välja kirjutatud ja peale seda enam tahmafiltri viga ka ei näita! Aga see viga alles, et jõnksutab . Kas karteri tuulutusklapp võib ka seda tekitada?
Kasutaja avatar
Tauri_J
Huviline
Postitusi: 3533
Liitunud: 30.10.2011 08:45 55
Asukoht: Tartu

Re: E61 525d 2007.a. 145kw probleemid.

Postitus Postitas Tauri_J »

ega tahmafiltri eemaldamine probleemi ei lahenda.

Pihustid korras`?
Jarvi
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 19.11.2012 18:15 17
Peamine sõiduk: BMW 316iT

Re: E61 525d 2007.a. 145kw probleemid.

Postitus Postitas Jarvi »

Tahmafilter oli kinni ja seepärast ka eemaldati. Pihusti näidud on korras.
Kasutaja avatar
Tauri_J
Huviline
Postitusi: 3533
Liitunud: 30.10.2011 08:45 55
Asukoht: Tartu

Re: E61 525d 2007.a. 145kw probleemid.

Postitus Postitas Tauri_J »

ilmselt kinni jah, aga mis ta kinni ajas?

sealt võibolla tuleb ka su probleem.
Jarvi
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 19.11.2012 18:15 17
Peamine sõiduk: BMW 316iT

Re: E61 525d 2007.a. 145kw probleemid.

Postitus Postitas Jarvi »

Ei teagi seda, aga auto pea 400 tuhat sõitnud. Tahmafiltrid pole ka igavased.
Ajut1
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 16.08.2013 17:53 35
Peamine sõiduk: bmw e60

Re: E61 525d 2007.a. 145kw probleemid.

Postitus Postitas Ajut1 »

Kuno T,kas turbiini korras olekut saab ka kuidagi diagnostikaga näha,kas libiseb või mitte ja kas lukustab õige aegselt jne.

Tänud.
Jarvi
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 19.11.2012 18:15 17
Peamine sõiduk: BMW 316iT

Re: E61 525d 2007.a. 145kw probleemid.

Postitus Postitas Jarvi »

Pöörete kõikumine 1200-1500 pöörete vahel ja 50-60 km/h kiirusel. Hommikul külmkäivitusel viskas täna ka pahvaka sinist.
braquality
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 17.03.2015 08:56 27
Peamine sõiduk: 520d

Re: E61 525d 2007.a. 145kw probleemid.

Postitus Postitas braquality »

Tere, minul probleem turboga, nimelt turbo küljes olev must plokk (nime ei tea) ei tööta ja seega ei näita turbo asendit ja ei puhasta tahmafiltrit, kas see lahendaks probleemi, kui lasta sama moodi eemaldada tahmafilter nagu temalgi tehtud on?
auto on 520d 2008.a. (120kw)
Ma®tin
Huviline
Postitusi: 2520
Liitunud: 05.11.2009 12:50 40

Re: E61 525d 2007.a. 145kw probleemid.

Postitus Postitas Ma®tin »

Ühesõnaga, kui sul ühel kurval päeval magu ei tööta, mõtleksid pärasoole eemaldamise peale?
braquality
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 17.03.2015 08:56 27
Peamine sõiduk: 520d

Re: E61 525d 2007.a. 145kw probleemid.

Postitus Postitas braquality »

Ühesõnaga ei saa siis nii teha jah?
braquality
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 17.03.2015 08:56 27
Peamine sõiduk: 520d

Re: E61 525d 2007.a. 145kw probleemid.

Postitus Postitas braquality »

Pigem nii et kui pimesool on lõhkemas, siis mõtleksin kindlasti selle eemaldamise peale :)
Ma pole auto spets, võid lihtsalt ka vastata.
Kasutaja avatar
silverMR
Huviline
Postitusi: 169
Liitunud: 29.05.2013 11:50 52

Re: E61 525d 2007.a. 145kw probleemid.

Postitus Postitas silverMR »

braquality kirjutas:Tere, minul probleem turboga, nimelt turbo küljes olev must plokk (nime ei tea) ei tööta ja seega ei näita turbo asendit ja ei puhasta tahmafiltrit, kas see lahendaks probleemi, kui lasta sama moodi eemaldada tahmafilter nagu temalgi tehtud on?
auto on 520d 2008.a. (120kw)
Alusta ikka turbo remontimisest/vajadusel asendamisest; küll siis jälle DPF toimetama hakkab. Pole mõtet kohe DPFi välja kiskuda, kui see veel ise elujõuline on. Auto tuleb korda teha, saad ju isegi aru, et turbo on rikkis, mitte tahmafilter.
Siin foorumis on korduvalt läbi käinud hea ütlemine, et "Tahmafiltri probleem ei ole põhjus, vaid tagajärg"
Ma®tin
Huviline
Postitusi: 2520
Liitunud: 05.11.2009 12:50 40

Re: E61 525d 2007.a. 145kw probleemid.

Postitus Postitas Ma®tin »

Ma muidu olekski ilmselt ilusti vastanud, a kuna sa oled kursis, et sul on turbo juhtplokk kutu, siis on ju ilmselge lahendus sellest alustada ju :)
Mitte seepärast hakata tahmafiltrit vahelt ära võtma. Põhjus vs tagajärg, kõik tahavad tagajärjest alustada :roll:

Kui sul juhtplokk pekkis, pead turbo enivei vahetama, seda vist keegi eriti ei remondi. Ja sa pead seda igal juhul tegema, isegi kui dpf-i eemaldad.
braquality
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 17.03.2015 08:56 27
Peamine sõiduk: 520d

Re: E61 525d 2007.a. 145kw probleemid.

Postitus Postitas braquality »

Suht segaduses nüüd, väideti et nii õnnestub mul probleem lahendada. Asi on vist nii, et turbo ise on korras, aga see plokk ei lase tahmafiltrit puhastada, nii sõites kui ka " arvutiga" pannes. Umbe olend sõitnud ilmselt selle pärast et linnasõidud ainult.
Igadahes suht segaduses nüüd, kas see ei ole siis nii võimalik?
Ma®tin
Huviline
Postitusi: 2520
Liitunud: 05.11.2009 12:50 40

Re: E61 525d 2007.a. 145kw probleemid.

Postitus Postitas Ma®tin »

Tee selgeks, mis **** plokist jutt käib, võib-olla on asi hoopis lihtsam kui siin esmapilgul tundub :)
Vasta