1. leht 1-st

E61 525d 2007.a. 145kw probleemid.

Postitatud: 07.03.2015 19:50 56
Postitas Jarvi
Tervitus!

Probleem seisneb selles et ÜHTLASEL kiirusel ja pöööretel 1200-1500 vahemikus auto jõnksutab, väristab,poob. Samas kiirendus hea jne. Diagnostika näitab trottel-klapi ja tahmafiltri viga, tahmafilter sai eemaldatud ja ajust välja kirjutatud. Trottel klapp sai kontrollitud , nagu uus ja toimetab. EGRü vaakum sai korra pimedaks tehtud , kuid see ka ei muuda midagi. Diagnostika ka muid vigu ei näita. Lihtsalt niisama ka ei kipu seda trottel -klappi ostma, vana tundub olevat korras. Mida veel kontrollida, vaadata?

Re: E61 525d 2007.a. 145kw probleemid.

Postitatud: 08.03.2015 11:58 08
Postitas patrik
El gaasiklapp on sellel autol vaid tahmafiltri pärast. Kas see, kes auto ümber ehitas siis seda ei öelnud?

Re: E61 525d 2007.a. 145kw probleemid.

Postitatud: 08.03.2015 12:09 36
Postitas Jarvi
ei öelnud

Re: E61 525d 2007.a. 145kw probleemid.

Postitatud: 08.03.2015 17:37 03
Postitas Jarvi
Tahmafilter ongi välja kirjutatud ja peale seda enam tahmafiltri viga ka ei näita! Aga see viga alles, et jõnksutab . Kas karteri tuulutusklapp võib ka seda tekitada?

Re: E61 525d 2007.a. 145kw probleemid.

Postitatud: 08.03.2015 18:02 33
Postitas Tauri_J
ega tahmafiltri eemaldamine probleemi ei lahenda.

Pihustid korras`?

Re: E61 525d 2007.a. 145kw probleemid.

Postitatud: 08.03.2015 18:08 15
Postitas Jarvi
Tahmafilter oli kinni ja seepärast ka eemaldati. Pihusti näidud on korras.

Re: E61 525d 2007.a. 145kw probleemid.

Postitatud: 08.03.2015 18:23 02
Postitas Tauri_J
ilmselt kinni jah, aga mis ta kinni ajas?

sealt võibolla tuleb ka su probleem.

Re: E61 525d 2007.a. 145kw probleemid.

Postitatud: 08.03.2015 18:30 13
Postitas Jarvi
Ei teagi seda, aga auto pea 400 tuhat sõitnud. Tahmafiltrid pole ka igavased.

Re: E61 525d 2007.a. 145kw probleemid.

Postitatud: 08.03.2015 21:15 14
Postitas Ajut1
Kuno T,kas turbiini korras olekut saab ka kuidagi diagnostikaga näha,kas libiseb või mitte ja kas lukustab õige aegselt jne.

Tänud.

Re: E61 525d 2007.a. 145kw probleemid.

Postitatud: 08.03.2015 22:05 59
Postitas Jarvi
Pöörete kõikumine 1200-1500 pöörete vahel ja 50-60 km/h kiirusel. Hommikul külmkäivitusel viskas täna ka pahvaka sinist.

Re: E61 525d 2007.a. 145kw probleemid.

Postitatud: 17.03.2015 09:06 28
Postitas braquality
Tere, minul probleem turboga, nimelt turbo küljes olev must plokk (nime ei tea) ei tööta ja seega ei näita turbo asendit ja ei puhasta tahmafiltrit, kas see lahendaks probleemi, kui lasta sama moodi eemaldada tahmafilter nagu temalgi tehtud on?
auto on 520d 2008.a. (120kw)

Re: E61 525d 2007.a. 145kw probleemid.

Postitatud: 17.03.2015 10:19 24
Postitas Ma®tin
Ühesõnaga, kui sul ühel kurval päeval magu ei tööta, mõtleksid pärasoole eemaldamise peale?

Re: E61 525d 2007.a. 145kw probleemid.

Postitatud: 17.03.2015 13:25 36
Postitas braquality
Ühesõnaga ei saa siis nii teha jah?

Re: E61 525d 2007.a. 145kw probleemid.

Postitatud: 17.03.2015 13:29 32
Postitas braquality
Pigem nii et kui pimesool on lõhkemas, siis mõtleksin kindlasti selle eemaldamise peale :)
Ma pole auto spets, võid lihtsalt ka vastata.

Re: E61 525d 2007.a. 145kw probleemid.

Postitatud: 17.03.2015 14:11 37
Postitas silverMR
braquality kirjutas:Tere, minul probleem turboga, nimelt turbo küljes olev must plokk (nime ei tea) ei tööta ja seega ei näita turbo asendit ja ei puhasta tahmafiltrit, kas see lahendaks probleemi, kui lasta sama moodi eemaldada tahmafilter nagu temalgi tehtud on?
auto on 520d 2008.a. (120kw)
Alusta ikka turbo remontimisest/vajadusel asendamisest; küll siis jälle DPF toimetama hakkab. Pole mõtet kohe DPFi välja kiskuda, kui see veel ise elujõuline on. Auto tuleb korda teha, saad ju isegi aru, et turbo on rikkis, mitte tahmafilter.
Siin foorumis on korduvalt läbi käinud hea ütlemine, et "Tahmafiltri probleem ei ole põhjus, vaid tagajärg"

Re: E61 525d 2007.a. 145kw probleemid.

Postitatud: 17.03.2015 14:13 26
Postitas Ma®tin
Ma muidu olekski ilmselt ilusti vastanud, a kuna sa oled kursis, et sul on turbo juhtplokk kutu, siis on ju ilmselge lahendus sellest alustada ju :)
Mitte seepärast hakata tahmafiltrit vahelt ära võtma. Põhjus vs tagajärg, kõik tahavad tagajärjest alustada :roll:

Kui sul juhtplokk pekkis, pead turbo enivei vahetama, seda vist keegi eriti ei remondi. Ja sa pead seda igal juhul tegema, isegi kui dpf-i eemaldad.

Re: E61 525d 2007.a. 145kw probleemid.

Postitatud: 17.03.2015 21:17 17
Postitas braquality
Suht segaduses nüüd, väideti et nii õnnestub mul probleem lahendada. Asi on vist nii, et turbo ise on korras, aga see plokk ei lase tahmafiltrit puhastada, nii sõites kui ka " arvutiga" pannes. Umbe olend sõitnud ilmselt selle pärast et linnasõidud ainult.
Igadahes suht segaduses nüüd, kas see ei ole siis nii võimalik?

Re: E61 525d 2007.a. 145kw probleemid.

Postitatud: 17.03.2015 21:18 35
Postitas Ma®tin
Tee selgeks, mis **** plokist jutt käib, võib-olla on asi hoopis lihtsam kui siin esmapilgul tundub :)