Küsimus TD/TDS ajukoodi kohta

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Iff.04
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 07.02.2015 09:03 33
Peamine sõiduk: BMW E36 318/325td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Küsimus TD/TDS ajukoodi kohta

Postitus Postitas Iff.04 »

Tervitus,

0 281 001 183 / Made in germany 2 244 734

Kas keegi saaks kinnitada, et antud kood kuulub ainult tds ajule? interneti avarustes midagi konkreetset ei leidnud kui ainult seda, et pakutakse chipi tdsile, mis vastab sellele koodile.
Aju ise on hetkel TD peal(auto ostes juba) ja toimib mõningate probleemidega. Kahtlustan ise, et asi ajus(vb EGR'ga mootorile mõeldud, kuid minul EGR puudub)
Aitäh ette!
Kasutaja avatar
Riivo
Huviline
Postitusi: 8162
Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
Asukoht: Edgarlandia
Kontakt:

Re: Küsimus TD/TDS ajukoodi kohta

Postitus Postitas Riivo »

minu vanal autol oli peal
Pilt
Pilt
´17 4Drive
Pandicted
Huviline
Postitusi: 221
Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: VaruosaTark

Re: Küsimus TD/TDS ajukoodi kohta

Postitus Postitas Pandicted »

Mul ka TDS-il sama aju.
Kasutaja avatar
Iff.04
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 07.02.2015 09:03 33
Peamine sõiduk: BMW E36 318/325td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Küsimus TD/TDS ajukoodi kohta

Postitus Postitas Iff.04 »

Okei, sellest võib olla juba abi. Tänud!
Kas nendel mootoritel on EGR ka küljes? Spidoka kaudu nö diagnosti tehes näitab EGR viga( 8 pihusti vilkumist). Minul pole EGR süsteemi peal.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7831
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: Küsimus TD/TDS ajukoodi kohta

Postitus Postitas arnis »

Tuleks nüüd selgeks teha, kas vahetatud oli aju või mootor. Ja kui mootor, siis
kas juhtmestik sai vahetutud või mitte.
EGR viga ei saa tulla stomp-testis kui EGRi funktsionaalsust ajus ei ole.
Võib-olla pandud "kangem" aju, eesmärgiga jõudu vms saada, aga näe tulemuseks on
probleem. Muideks EGR töötab õhulugejaga. Seda ka ei ole? Ja juhet ka ei ole?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
Riivo
Huviline
Postitusi: 8162
Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
Asukoht: Edgarlandia
Kontakt:

Re: Küsimus TD/TDS ajukoodi kohta

Postitus Postitas Riivo »

tds-il on lihtne kindlaks teha kas EGR on vajalik normaalseks mootori tööks v ei...metallist sisselaskekollektoriga võid panna kinni ja midagi ei juhtu, plastikkollega on ka juba õhulugeja ning seal EGR-i niisama kinni ei saa panna...herr Marto tegi loomkatseid enda masinaga omal ajal, tal oli e36 just õhulugejaga.

Mis need "mõningad probleemid" on ?
´17 4Drive
Kasutaja avatar
Iff.04
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 07.02.2015 09:03 33
Peamine sõiduk: BMW E36 318/325td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Küsimus TD/TDS ajukoodi kohta

Postitus Postitas Iff.04 »

Õnneks mul pole plastikust sisselaskekollektorit, küll aga on selle küljes MAP sensor(kas aju teab seda, jään vastuse võlgu). Arvatavasti see EGR'ga nö koostööd vist ei tee.
Need "mõningad" probleemid tõin ma välja TDS,TDA.. suures teemas, kuid pole vastust saanud. Kaldun arvama, et tegu võib olla elektroonilise veaga ja seetõttu hakkasin pihta ajust, mis ei ole otseselt mõeldud TD mootorile(vaid tds'le), edasi egr jne.

Kopeerin ka siia enda mure, ehk oskad Riivo midagi kommenteerida?

Probleem TD mootoriga!
Auto käivitub iga temperatuuriga koheselt. Alguses on pöörded külma mootorile kohased ja mootor ei puterda. Peale umb 10 seki möödumist, hakkab mootor ebaühtlaselt töötama ja tagant hakkab tulema valge-hallikas suits. Selline nali jätkub kuniks mootor on soojenenud. Soojast peast töötab mootor erksalt, ei suitse jne.

Praeguste temperatuuridega(+3C) arvestades piisab koheselt sõites 50 meetrist, et mootor töötaks taas normaalselt. 3000+ pöördeid andes kaob suits tagant ära ja mootori töö ok, lased gaasi maha ja 10sek pärast on taas sama suitsev mure tagasi.

Kontrollitud on:
- süütenurka varasemaks keeratud(kui kett peaks veninud olema)
- Pihustid ära vahetatud
- Juhtpihusti ära vahetatud
- Eelsüüteküünlad ja relee kontrollitud(kõik töötab, uued küünlad)
- Küttefilter vahetatud

Viimati sai prooviks pumba solenoidi pistik lahti võetud(külmast peast) - süüde läks jube varaseks ja külma mootori mure kadus! Panin pistiku tagasi ja mure ka tagasi. Kuskilt sai lugeda, et vigase solenoidi puhul tekiks rohkem anomaaliaid ja tegu pole tüüpveaga mis katki läheb.

Ideed on otsas, on kellelgi midagi välja pakkuda?
Kasutaja avatar
Riivo
Huviline
Postitusi: 8162
Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
Asukoht: Edgarlandia
Kontakt:

Re: Küsimus TD/TDS ajukoodi kohta

Postitus Postitas Riivo »

tuleks külmalt laivis jälgida mootori andmeid sis kui puterdab...segu jms...enne ei julge midagi väita
´17 4Drive
Kasutaja avatar
Iff.04
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 07.02.2015 09:03 33
Peamine sõiduk: BMW E36 318/325td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Küsimus TD/TDS ajukoodi kohta

Postitus Postitas Iff.04 »

Täiesti arusaadav.
Mulle öeldi, et lihtlabase(hiinakas) diagnosti kaabliga ei saa neid andmeid kätte. Arvesse tuleks võtta et pump 993 lõpuga.
Pandicted
Huviline
Postitusi: 221
Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: VaruosaTark

Re: Küsimus TD/TDS ajukoodi kohta

Postitus Postitas Pandicted »

ADS protokolli toetavat kaablit on vaja.

Saab ka ise teha, võin joonised saata kui vaja.

Pilt

Läks maksma mulle ~ 7 euri.
Kasutaja avatar
Riivo
Huviline
Postitusi: 8162
Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
Asukoht: Edgarlandia
Kontakt:

Re: Küsimus TD/TDS ajukoodi kohta

Postitus Postitas Riivo »

ma ei tea mis kaabliga Leho omal ajal mul andmeid luges, minuteada pold see kaugeltki originaal. Ja minu auto pump oli samamoodi 993.
´17 4Drive
Vasta