Veakoodid

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
BMWFÄNN
Huviline
Postitusi: 122
Liitunud: 26.10.2012 18:31 00

Veakoodid

Postitus Postitas BMWFÄNN »

Tervist.

Pöördun küsimusega targema rahva poole.
Nimelt sai tehtud diagnostika Bmw e60 2004a 3.0dA, ja näitas siis selliseid asju :
009C77 IHKA: Auxiliary-water pump
009C7B IHKA: Interior temperature sensor fan
004212/004262 DDE: Glow plug, cylinder 1/6.

Okei eelsüüte küünaldest ma saan veel aru, aga kas need kaks esimest on tüüpvead mis neil on, või kuidas ma konrtollida saan, kus need asuvad üleüldse.

Aitäh.
Viimati muutis BMWFÄNN, 20.07.2015 19:08 21, muudetud 1 kord kokku.
BMW E34 varuosad.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7831
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: Veakoodid

Postitus Postitas arnis »

https://www.google.ee/search?q=e60+Auxi ... 80&bih=663" onclick="window.open(this.href);return false;



https://www.google.ee/search?q=e60+Auxi ... LGcYEMM%3A" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bimmerfest.com/forums/attach ... 1422984816" onclick="window.open(this.href);return false;

jubin nr2
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
BMWFÄNN
Huviline
Postitusi: 122
Liitunud: 26.10.2012 18:31 00

Re: Veakoodid

Postitus Postitas BMWFÄNN »

Tuleb need siis ära uued võtta, ja loodetavasti korda saada need.

Eile siis sai tegelikult ülepika aja üldse kõik veakoodid ära kustutada, ja alles jäid need eespool mainitud. (neid ei kustutanud).
Aga täna siis sai uuesti järgi pandud, ja olid uued asjad tekkinud sinna. (vahepeal sõidetud jne ) .

Pilt

Mis see ..3-7.. endast kujutab.
Auto on hakkand jube imelikult käituma. Tossab vahepeal kiirendades, ja vahepeal kiirendades pole nagu lõpu poole üldse jõudu. Pöörded ka natuke kõiguvad kui sõidad rahulikult ja seda on istmes ka tunda.

Idrive ja spidomeetrile viskad ka teate et Increased Emission, et mis asi see veel on .

Arvatavasti on siis minu auto imelikult käitumine kõigi nende põhjuseks. Kas onkõik uued vajasoetada, või on kellelgi pakkuda võib kasutada ka kasutatud varuosi?
Igasugune infoonteretulnud ja aitab mind .

Ette tänades .

Janar
BMW E34 varuosad.
BMWFÄNN
Huviline
Postitusi: 122
Liitunud: 26.10.2012 18:31 00

Re: Veakoodid

Postitus Postitas BMWFÄNN »

Uurin siin asju, ja saan niipalju targemaks näiteks smooth running controller, võib tulla sellest et kütust saavad silindrid erinevalt peale, mida võib põhjustada kütuse filter.
Air mass flow ja oxygen sensor, siis annavad ka valesid andmeid sest kütust saab vähe seljuhul peale, mis viib jälle kütusefiltrini.
See et ta kiirendades hakkab pooma 3-4000 vahel, kui annad põhjagaasi enamvähem, vaikselt kiirendab ainult, ei saa jälle kütust peale. Mis viib jälle filtrini.

Kas keegi targem ütleks kas ma olen õigel teel .

aitäh :)
BMW E34 varuosad.
Ajut1
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 16.08.2013 17:53 35
Peamine sõiduk: bmw e60

Re: Veakoodid

Postitus Postitas Ajut1 »

Tere.Filtri võib ära vahetada küll,kui seda pole mitu aastat vahetatud,kuid kas see just kogu selle jama põhjuseks on,see natuke kaheldav.Kui peale vahetust midagi ei muutu soovitan minna kellegi pädeva poole,kes vaataks asja üle.Kõiki asju lihtsalt vahetama hakates ei saavuta Te ilmselt midagi,viga jääb alles ja raha raisatud,seda ka siin foorumis lugedes näha,kuidas raisatakse jubedad summad ja tulemus null,maksa kellelegi kes teab mida teha ja naudi sõitmist.
BMWFÄNN
Huviline
Postitusi: 122
Liitunud: 26.10.2012 18:31 00

Re: Veakoodid

Postitus Postitas BMWFÄNN »

Tere. Sai siis täna tehtud selline väike hooldus. Kuna olin ennemalt üks poolteist kuud tagasi vahetanud turbo, ja sellega nähtud milline oli õhufilter, teadsin et see tuleb ära vahetada. Ja ega õliga ka polnud enam kõige uuemad lood, mis siis et vahetan kui vaja.
Niisiis, mõeldes autotervisele sai soetatud täna endale; Õlifilter, Õli, mootori filter ja kütusefilter(igaksjuhuks). Veakoodid sai siis eemaldatud ennem tööd ja sõidetud korra, kõik ülalpool nimetatud tulid tagasi. Aga hakates lammutama, avastasin et turbost väljaminev rõhutoru on kahtlane, ja avastasin siis et kummitihend on katki läinud ja oli õhuleke. Sai jookstud forssi, UM-i, automaailmasse ja kuskil pole. Tuli ise leiutada kummirõngastest tihend, mis pidas ilusasti. Sai proovitud vaadatud veakoode. Kadunud oli siis sellega, air mass flow sensor, oxygen sensor ja smooth running controller. Niiet minu veakoodide põhjuseks oli siis seekord selline probleem. Sai siis veel mootori õli, filter, õhufilter ja küttefilter ära vahetatud ja sellega kaasnes päris suur jõu kasv autole. Ikka sellised väiksed asjad mõjutavad palju.
Isegi huvitaval kombel kadus mootori märguande tuli armatuurilt, mis on ainult hea. Teha veel siis ainult eelsüüteküünlad, Auxiliraty-water pump ja salongi tembi andur.
Sõitis sujuvalt peale seda kõike. Lahendada tuleb veel siis väga õrn pöörete kõikumine maanteel sõites.
BMW E34 varuosad.
Vasta