E34 kont
E34 kont
masinax siis e34 525i 141kw 90a m50 avastasin ,et peal sellel isendil kont....aga salongis pole kohta kus seda kaima panna!!!teab akki keegi mis moodi selle toole saab...vabandan . puudumise parast.niipalju veel et ,kus leian selle kondi susteemi joonise?
Viimati muutis matu72, 10.05.2006 14:45 57, muudetud 2 korda kokku.
oleneb sellest kas sul on kont või kliima süsteem.
Kui ikka kont siis peab olema ka kaks nuppu sise õhu nupp ja kondi nupp,
neeed on seal kus kondita autol on tagaklaasi soojendus.http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=64&fg=20
sellel lehel ülevalt neljanda pildi peal on näha kolm nuppu.
Kui ikka kont siis peab olema ka kaks nuppu sise õhu nupp ja kondi nupp,
neeed on seal kus kondita autol on tagaklaasi soojendus.http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=64&fg=20
sellel lehel ülevalt neljanda pildi peal on näha kolm nuppu.
Arvad, et selline toru on kondi jaoks pisav? See toru on roolivõimu õli jahutus. Kondi radikas näeb täpselt samasugune kärg välja, kui jahutusradikas.matu72 kirjutas:nojah....teadmatus on jama asi....ees on vendikas ja selle ees ka nagu kondi torud kandiliselt vaanatud...aga nuppu pole.akki mingi muu systeem
???
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
kuidagi irooniliselt vastad.....!pole nagu põhjust.kõik pole sündinud tarkpead selle alal...ja loogiselt võttes on tõesti nii nagu väidad aga ei suuda lihtsalt uskuda et rooli võimendis temp nii kõrgex võib minna ,et seda jahutada on vaja. sellest ka see kahtlus!sorry aga ei ole tõesti kunagi kokku puutunud sellise versiooniga.teema lukku!!
Tere
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... fg=60&hl=1
jJanno
Ei mingit irooniat. Kui on tehase kärukonks, siis on ees lisa ventilaator.matu72 kirjutas:kuidagi irooniliselt vastad.....!
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... fg=60&hl=1
jJanno
kui ei suuda uskuda siis vaata vähe samu tüüpi masinaid, kõigil need torud seal ees.matu72 kirjutas:aga ei suuda lihtsalt uskuda et rooli võimendis temp nii kõrgex võib minna ,et seda jahutada on vaja.
võta keskonsool kõrvalistuja poolt lahti (kindalaeka alt) ja seal ühe musta katte all on kondi radikas kohe näha. Samuti salongifilter valge katte all.
Mõtle sellele, et saksa insener, erinevalt nt prantsuse kolleegist, ei jäta midagi juhuse hooleks. Haagist vedava auto mootor töötab suurematel koormustel samal ajal, kui sõiduk ise liigub aeglasemalt ja vastu tulev õhuvool on väiksem. Loogiline ju!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!